Homolaki vai vanhuslaki on tärkeämpi?

Mummomarssi

12

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkuva.valitus

      Mikäs hätä mummoilla ja papoilla taasen on? Eiks rahaa riitä pelikoneisiin ja kaljaan?

    • siilimuori

      Mummoista ja papoista ei ole lähtijäksi marssille. Minusta tuo vanhustenhoito ei olekaan yksin heidän tai läheistensä asia vaan meidän kaikkien. Jokaisesta tulee joskus vanha, jos elää saa joten asia on yhteinen. Mielenkiintoista nähdä miten tämä säästämishurmio johtaa. Pelkäänpä et vain rahavirtojen siirtämistä luukulta toiselle, koska heitteillehän ketään ei ainakaan toistaiseksi taloudellisestikaan saa ketään jättää. Jos ei itse kykene maksamaan, kyllä yhteiskunta maksaa.

    • eppu2

      Se taitaa olla media, joka ne vouhkauksen arvoiset asiat ihmisten tietoosuuteen nostaa.
      Minäkään en paljoa täällä pikkukaupungissa ja maalaimaisemissa tietäisi mitään homojen touhuista, jollei sitä tulisi joka tuutin täydeltä ja otsikot kaupassa hyppii miltei silmille.

    • provoilevähemmän

      Ovatko ko. lakialoitteet toisensa poissulkevia ?

      • Mummomarssi

        Voi ollakin. Eduskunnan aika ja voimat omat rajalliset. Jos homolakialoite vie jatkuvasti aikaa ja energiaa niin eivät jaksa eduskunnassa hoitaa tärkeämpiä lakialoitteita ja siirtävät jatkuvasti sivuun. Kyllä Haavisto ja Toivonen pitää huolen että mikä laki on tärkeimmästä päästä.


      • Mummomarssi kirjoitti:

        Voi ollakin. Eduskunnan aika ja voimat omat rajalliset. Jos homolakialoite vie jatkuvasti aikaa ja energiaa niin eivät jaksa eduskunnassa hoitaa tärkeämpiä lakialoitteita ja siirtävät jatkuvasti sivuun. Kyllä Haavisto ja Toivonen pitää huolen että mikä laki on tärkeimmästä päästä.

        Oikeusministeri Jari Lindström (Ps) on kaiketi ottamassa homolain uudelleen esiin, onnistuuko ? kun se on jo äänestetty Eduskunnassa läpi. Hänelle hankala tilanne ja puolueohjelman vastainen.
        Eihän vanhusten asema ole huonontunut, siitä ei tarvitse puhua koko ajan, hoidettava on ja vaalikeskustelusta oli jätetty pois - hyvä niin, syyllistää vaan itsemurhiin asti, kaaliina itseään pitäviä ihmisiä.
        Homot on nyt tredi-ilmiö, kyllä se aikanaan tasaantuu ja jokapaikassa näkyvästi esillä oleminen alkaa kyllästyttää esim. ohjelmien tekijöitä - tulle jotain muuta.......


      • v0lde
        kawe kirjoitti:

        Oikeusministeri Jari Lindström (Ps) on kaiketi ottamassa homolain uudelleen esiin, onnistuuko ? kun se on jo äänestetty Eduskunnassa läpi. Hänelle hankala tilanne ja puolueohjelman vastainen.
        Eihän vanhusten asema ole huonontunut, siitä ei tarvitse puhua koko ajan, hoidettava on ja vaalikeskustelusta oli jätetty pois - hyvä niin, syyllistää vaan itsemurhiin asti, kaaliina itseään pitäviä ihmisiä.
        Homot on nyt tredi-ilmiö, kyllä se aikanaan tasaantuu ja jokapaikassa näkyvästi esillä oleminen alkaa kyllästyttää esim. ohjelmien tekijöitä - tulle jotain muuta.......

        Lindström ehkä haluaisi mutta ei se ihan niin mene. Jos ministerillä olisi mahdollisuus säätää edellisen hallituksen/eduskunnanpäätöksiä, ei ikinä saataisi mitään aikaiseksi.

        Homoseksuaalit lopettavat vaatimukset silloin kun heitä aletaan kohtelemaan oikeudenmukaisesti.


    • Seuraava idiootti-aloitus taitaa aprikoida, kuka ja mistä päin, tulee pyyhkimään
      vanhoja homoja :)
      Millä paperilla, ja kenen pitää lystistä maksaa.
      Eniten tässä jännittää, millähän nimmarilla teevee sen tekee...

      H.

      • terve.tuloa

        Ettet vaan itse toistoineen


      • Varmaan joku Tom of Finland weecee deewee :D.


      • Pidätyskyvyttömiä

        Homoille laitetaan anustappi peräreikään, että pysyy tawarat sisässä ennen kuin hoitajatäti tulee laittamaan alusastian alle. On nääs niillä hompuilla heikko sfinkter tonus vuosikymmeniä jatkuneen anusaukon venytyksen takia.


    • Hassahtavaa.
      Joku nimimerkki sentään sai ärsykkeen :)
      Onhan nimmareilla leikkiminen myöskin meikkaamista.

      H.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe