Löylykauhoitettuna syntymään
Sattui hän
Tähän maahan pohjoiseen ja kylmään
Jossa jo esi-isät
löylykauhoitettuina tottakai
löylykauhoittivat vaimot, lapset, jos ne kiinni sai
Perinteisen kauhoittajan kohtalon
Halus välttää poika tuo
En koskaan osta kauhaa
Enkä koskaan kiljua juo
Muuten juon talon
Löylykauha kutsuu persettä talvisin
Vaan ei tahdo tehdä koskaan lailla Tissun
Mut kun työnvälityksestä kuntouttavia löylykauhaterapioita ei saa
Hälle kohtalon koura työntää löylykauhaa
Niin Turmiolan Tissu taas herää henkiin
Ja herrojen elkeet tarttuvat kauhaan
Kohti laukkaa, löylykauhakauppaa
Sen miehen epätoivoon ajaa
Kun halla kauhoja korjaa
Keskeltä kylmän mullan hiljaa
Kylmä peräaukko tuijottaa
Kun löylykauha kohoaa
Keskeltä kumpujen
Mullasta maan
Isät ylpeinä katsovat Tissujaan
Työttömyys, kilju, löylykauha ja perse
Lumihanki, poliisi ja viimeinen erhe
Tämä tuhansien murheellisten löylykauhojen maa
Joka tuhansiin kauhoihin istua saa
Katajainen kansa, jonka itsesäälin määrää
Ei mittaa järki eikä kärkimäärä
Joka lauluissa hukkuvat elämän löylykauhat
Ja kiinni pysyvät taivaan portit
Tissu Epätoivosta ne kertovat
Tuhansien murheellisten löylykauhojen maa
8
314
Vastaukset
- FilosofiESaarinen
"Anus recturum, irishes bieber" karjalankarhu koirani keroi näin minulle. Mitä maksaisi karjalankarhukoiran lähettäminen ykkosluokan paketilla japaniin?
Mikset mene itse pakettiin ja pyydä koiraasi lähettämään sinut Japaniin? Sitten kun olet Japanissa, koirasi voi kertoa sinulle: "hau meni jeni meni."
- Kkoon.salanen.ihalia
Katsos, täällä on tuttuja pulipalstalta. Miten kylmiksen ovipönkkä on kestänyt?
Löylykauha voi laitaa seinälle ja lukee tämän Aina kun menee nukkumaan ,että muista mistä on kysymys löylymies tanssiii köylykauhan kanssa päivisin ja laitaa sen lasikaappiin hah haah .
- iiiiiihanaaaa
Kuka työntäis löylykauhan mun pebaan?
- bear.is.still.the.best
Pitkittäin vai poikittain?
On se kummaa erikoistumista, kun nykyisin ei enää penis kelpaa :(
Samaten uusavuttomuus, jos ei osaa itse löylykauhoitella, vaan sekin pitää kaverin tehdä. Jos löylykauha mies on vaihtanut kullin tilalle löylykauhan kai löylykauhalle tulekin löylykauha lapsi .
- bear.is.still.the.best
Mä luulen, että sinuun sopii kuin löylykauha pebaan se sanonta, "kun on kerran lusikalla saatu, niin ei voi löylykauhalla antaa."
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824