Sitä mun iskiyritystä?
Kadutko koskaan
115
1533
Vastaukset
- Anonyymi
Kadun. Kiire ja yhtäkkisyys. Ilman niitä olisin.. no jaa 🥰
- Anonyymi
Mitä ikinä hai sillä kaikella? Mitä halusit musta silloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin valinnut sanani toisin. Mulla on ollut sinua ikävä siitä lähtien. Ikävä isolla iillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin valinnut sanani toisin. Mulla on ollut sinua ikävä siitä lähtien. Ikävä isolla iillä.
Miksi ikävöit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ikävöit?
Mitäpä luulet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa uskoa että se oot sä. Vai oletko?
-sivusta vaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa uskoa että se oot sä. Vai oletko?
-sivusta vaanLaita nimesi tai kenelle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa paremmin vastata kuin: Sinut. Mitä ikinä sinulla olisi ollut minulle antaa. Se mitä tunsin välillämme oli jotain uskomatonta. Olin aidosti lähellä hajota, kun et halunnutkaan minua. Kuin hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa paremmin vastata kuin: Sinut. Mitä ikinä sinulla olisi ollut minulle antaa. Se mitä tunsin välillämme oli jotain uskomatonta. Olin aidosti lähellä hajota, kun et halunnutkaan minua. Kuin hänelle.
Sivusta tämä. Unohtui mainita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin ja haluaisin edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita nimesi tai kenelle
Eräälle keneltä sain pakit puolisentoista vuotta sitten..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halusin ja haluaisin edelleen.
Laita jokin tunniste? Tiedät, etten voi tehdä samaa uusiksi kevyin perustein.
Jostain syystä tämä viesti meni poistoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täsmää aika hyvin. En kadu sitä että yritit iskeä mut. Ollaanhan me jo puhuttu nämä asiat läpi, ja käsittääkseni me ollaan ihan toimivissa väleissä sun kans nykyään? :) ja ps. sinä olet minulle tosi tärkeä ihminen omalla tavallasi, aina!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
milloin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täsmää aika hyvin. En kadu sitä että yritit iskeä mut. Ollaanhan me jo puhuttu nämä asiat läpi, ja käsittääkseni me ollaan ihan toimivissa väleissä sun kans nykyään? :) ja ps. sinä olet minulle tosi tärkeä ihminen omalla tavallasi, aina!
Ei olla puhuttu mitään.
- Anonyymi
Jaahas, enpä huomannut.
- Anonyymi
En ikinä yritänyt iskeä ketään.
- Anonyymi
kyllä ja sit taas en ikinä ❤️
- Anonyymi
En kadu. Olin rohkea.
- Anonyymi
Se on hyvä, sillä eipä ainakaan tarvitse katua, koska sen teit, olisit katunut enemmän jos olisit jättänyt tekemättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä, sillä eipä ainakaan tarvitse katua, koska sen teit, olisit katunut enemmän jos olisit jättänyt tekemättä.
Juuri niin.
- Anonyymi
En kadu mitään elämässäni. Ihan tyypillistä minua oli. Olen pahoillani, jos sinä ja tyttöystäväsi saitte siitä mielipahaa ja hämmennystä elämäänne. Kaikkea täytyy kokeilla, paitsi kansantanhuja ja sukurutsaa.
Tosin en aavistanut, että olisitte noin herkkiksiä, kun annoitte ymmärtää olevanne laajakatseisia.- Anonyymi
Sivusta..
N. 20v sitten, tapahtui. Myyjäneiti alkoi iskemään minua ja minun exää askon myymälässä. Minä naama punasena kävelen neitien perässä kun vetävät kaksimielistä juttua ja puhuu sänky hommistamme..
Ei aiheuttanut mieli pahaa.. mutta suuren punastuksen kasvoille.. ja myöhemmin kotona harmiteltiin että miksi ei viety pidemmälle ja pyydetty puhelin numeroa (ihan kuin minä oisin oikeasti pystynyt siinä tilanteessa).
.. tulipas kiva muisto mieleen. Sinun kirjoituksesta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta..
N. 20v sitten, tapahtui. Myyjäneiti alkoi iskemään minua ja minun exää askon myymälässä. Minä naama punasena kävelen neitien perässä kun vetävät kaksimielistä juttua ja puhuu sänky hommistamme..
Ei aiheuttanut mieli pahaa.. mutta suuren punastuksen kasvoille.. ja myöhemmin kotona harmiteltiin että miksi ei viety pidemmälle ja pyydetty puhelin numeroa (ihan kuin minä oisin oikeasti pystynyt siinä tilanteessa).
.. tulipas kiva muisto mieleen. Sinun kirjoituksesta..Kivalta kuulosti. Tosin en tarkoittanut sitä ihan noin. Olen harmillisen hetero.
- Anonyymi
Ei se ollut mikään yritys. En kadu.
- Anonyymi
En mä ole yrittänyt iskeä sua. Oon ollut vaan perus ystävällinen.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣nyt on narsua parhaillaan🤌tämä on sitä. Onnea vaan sille joka jäi alle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣nyt on narsua parhaillaan🤌tämä on sitä. Onnea vaan sille joka jäi alle.
Käy sääliksi sua. Ei ole tainnut kukaan olla ystävällinen tommoselle reppanalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käy sääliksi sua. Ei ole tainnut kukaan olla ystävällinen tommoselle reppanalle.
Ja vieläkinkö yksäri tämä maalailu ja spinnailu jatkuu täällä palstasetän tekstejä jalostaessq omaan agendaan? T
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vieläkinkö yksäri tämä maalailu ja spinnailu jatkuu täällä palstasetän tekstejä jalostaessq omaan agendaan? T
Mitähän kaikkea huippusivistymyttä tämä onkaan kirjoitellut et ole mitään, olet k-vanamainen, kukaan ei halua sinua minnekään internet mukaan laskien, tee se itsellesi jne. Tähän ku joku humanistinen kaksoisstandardi löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän kaikkea huippusivistymyttä tämä onkaan kirjoitellut et ole mitään, olet k-vanamainen, kukaan ei halua sinua minnekään internet mukaan laskien, tee se itsellesi jne. Tähän ku joku humanistinen kaksoisstandardi löytyy
Vai mitä maailmaa ymmärtävät maailman ymmärtäjät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai mitä maailmaa ymmärtävät maailman ymmärtäjät
Sekä pyrkimys valjastaa kahta eri institutionaalinen ku työhevosta ilmeisesti oikeuspsykiatrista tahdosta riippumatonta hoitoa silmälläpitäen
- Anonyymi
Harmittaako sinua se, että sain sut niin hyvin iskettyä?:)
Naiselta - Anonyymi
Olisin ollut maltillisempi ja odottanut parempaa hetkeä. Olin vain niin hullaantunut sinusta. Tai olen kyllä vieläkin.
- Anonyymi
Nyt on parempi hetki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on parempi hetki.
Anna jokin pieni tunniste. Tiedät, etten kevyin perustein voi toistaa sitä mitä tein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna jokin pieni tunniste. Tiedät, etten kevyin perustein voi toistaa sitä mitä tein.
Milloin juteltiin? Oikea tietää melko tarkan päivämäärän🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime viikolla melko lyhyesti. Ehkä keskiviikko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime viikolla melko lyhyesti. Ehkä keskiviikko?
Aikaisemmin, ohi meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toukokuussa. Sivusta
- Anonyymi
Taisin säikyttää myös miehen tiehensä kun olisin voinut olla laittamatta heti kaikkea pöytään.. Mutta olen joko tai..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäkuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on parempi hetki.
Miksi nyt olisi parempi hetki??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nyt olisi parempi hetki??
Harmittaa silloinen reaktio kun tilanne tuli puskista. Olisi pitänyt vaan halata ja pussata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmittaa silloinen reaktio kun tilanne tuli puskista. Olisi pitänyt vaan halata ja pussata.
Tuo olisi ollut enemmän kuin suotavaa. Mikset tee sitä vaikka huomenna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo olisi ollut enemmän kuin suotavaa. Mikset tee sitä vaikka huomenna?
Tekisin mutta välttelee.
- Anonyymi
Miksi noita katuis mä en vaan ole yrittäny edes ketään iskeä en mä hänelläkään sanonna muut kui et sul on mahdollisuus se onko se järkevää riippunee musta mulla saattaa joitain itse aiheutettuja ongelmia olla työn saannin suhteen jolloin hän päätti mielummin valehdella toki niin se menee useimmilla (anna ihmiselle kaksi vaihtoehtoa ni vielä osaa valita väärin) 80%:lla todennäköisyydellä
- Anonyymi
Ei jäänyt yritykseksi, joten en.
- Anonyymi
Vieläkin olen sun, hänen jos haluaa.
- Anonyymi
Tietenkin kadun, koska välit meni eikä jäänyt edes ystävyyttä.
- Anonyymi
Lopeta se varatun miehen vonkaaminen gubbe,jjos hän ei sua halua,niin ei halua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se varatun miehen vonkaaminen gubbe,jjos hän ei sua halua,niin ei halua!
Ei ollut varattu silloin. Nykytilanteesta en tiedä, enkä enää vonkaa.
- Anonyymi
En. Kadun että luotin sinuun. Eiköhän ole selvää kuka on ykkönen.
- Anonyymi
Voi kuule.
- Anonyymi
Kadun kaikkea mikä liittyy häneen.
- Anonyymi
Luulit varmaan rikkaaksi minua 😄
- Anonyymi
En. Tiesin että on rahavaikeuksissa tjs.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaSama, jotain hämminkiä oli/on. Pelivelkaa tms.
Sivusta - Anonyymi
En ihastu omaisuuden perusteella…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaLisäksi mulla on ihan omat rahat ja ihan riittävästi. En ole vielä tähän päivään mennessä tarvinnut muiden rahoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SivustaKuka paskiainen kirjoittelee tällaista autuaasti muista ihmisistä netissä? Uskomatonta on
- Anonyymi
En kadu. Kun toisesta menee tarpeeksi pahasti sekaisin, niin ei jää paljon muita mahdollisuuksia, vaikka tietääkin pakkien olevan varmat.
- Anonyymi
Saitko pakit
- Anonyymi
Pakit on pakit vaan jos sanoo suoraan ei. Muussa tapauksessa kannattaa jatkaa peliä eikä luovuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakit on pakit vaan jos sanoo suoraan ei. Muussa tapauksessa kannattaa jatkaa peliä eikä luovuttaa.
Kahto peilistä ihan aitona itsenäsi ja kokeile uudelleen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kahto peilistä ihan aitona itsenäsi ja kokeile uudelleen!
Nii-in? Jos rakastan jotakin, en ikinä jättäisi siihen. Haluaisin säilyttää hyvät välit. Josko joskus...
- Anonyymi
Siis kadunko että sä oot yrittänyt iskeä?
- Anonyymi
Tarkoittanee että joku on yrittänyt aloittajaa iskeä. Ja nyt kyselee että kaduttaako, kun vastaanotto ei ilmeisesti ole ollut kovin myönteinen ja juttu ei ole edennyt. Olisiko ap mies, tiedä häntä. Näin itse ainakin tulkitsin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoittanee että joku on yrittänyt aloittajaa iskeä. Ja nyt kyselee että kaduttaako, kun vastaanotto ei ilmeisesti ole ollut kovin myönteinen ja juttu ei ole edennyt. Olisiko ap mies, tiedä häntä. Näin itse ainakin tulkitsin
Vähän oudolta kuulostikin, mutta ymmärrän, kiitos selvityksestä.
- Anonyymi
Olin niin koomassa ettei se paljoa tuntunut. Vastasin sitten siihen, toki vain hellästi.
Hermanni Muna- Anonyymi
Ei tullut mieleen palata asiaan.
Aivan sama
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tullut mieleen palata asiaan.
Aivan sama
SivustaNyt en saanut selvää ?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en saanut selvää ?!?
Ei toi nyt niin vaikea ole ymmärtää... Pinnistää.
- Anonyymi
Ja sinäkö löit herra hermanni eli palstagubbe ja aapee ns kaikki kortit pöytään mitä on tarjota cai kuinka tämä viehättävä feikkivuoropuhelu tulisi ymmärtää?
- Anonyymi
Haluan sun munaa
- Anonyymi
No sinä olet ainakin suorapuheinen. Keväällä sitten kun on pääsiäinen voit äiteeltä saada kindermunan jos oot ollut kiltti.
- Anonyymi
Ja ikä on?
Vaikutat joltain pikkupennulta joka epäilemättä oletkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ikä on?
Vaikutat joltain pikkupennulta joka epäilemättä oletkin.Niin tämä palstasetä jota ahkerasti naiseksi tulkutat on ehkä hiukan jäljessä henkisesti, sitä taustaa vasten sinäkin olet.
- Anonyymi
en mä kadu melkeen mitään. ihan muutama juttu ja nekin on semmossia että ’ois pitäny’. aiemmat pskat suhteet piti kokea kummiskin. enkä oo vetäny viinaa ja sekoillu elämässäni huolella vaikka ois ollu miten sairas meno.
- Anonyymi
En kai semmosta ole tehnyt eikä ole minun tapaistakaan.
- Anonyymi
Kadun, että sössin sen. Voisitko toistaa sen, niin vastaan nyt toisin 🩷
- Anonyymi
Milloin tapahtui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin tapahtui?
Kyllä se mies itse tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tietäisin, tekisin heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaisin kyllä, mikäli saisin jonkin vihjeen, että se on toivottua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistaisin kyllä, mikäli saisin jonkin vihjeen, että se on toivottua.
Mitä sanoit kun viimeksi nähtiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nähdään" tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin nähtiin?
- Anonyymi
Ajattelin just kysyy samaa, eli kadutko et yritit iskee?
- Anonyymi
Harva minkäänlaista iskuyritystä rohkenee tekemään, ellei siihen ole jollain tapaa annettu aihetta.
Baarissa tapahtuvat iskemiset taas toinen juttu, oliko kyse sellaisesta yhden illan jutusta. - Anonyymi
En. Sain ainakin jonkin käsityksen kuinka saamaton voi mies olla
- Anonyymi
Vuonna 2016. Ton jälkeen menin pahasti rikki. En kadu, mutta en tohtisi yrittää uudelleenkaan. Viimeksi juteltu lokakuussa.
- Anonyymi
Kai se oli vähän hätiköityä sillä en koskaan miettinyt asiaa loppuun asti. Mikä lie minuun meni ja tuolla tavalla pisti käyttäytymään sillä välimmehän olivat toimivat siihen asti.
- Anonyymi
Ja sä jatkoit kunnes toinen oli ihan sulaa vahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä jatkoit kunnes toinen oli ihan sulaa vahaa
Olin vain oma itseni.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin vain oma itseni.
SivustaEhdotitko selkeästi jotain? Vai olisiko x:n pitänyt lukea sun ajatukset?
- Anonyymi
Olen sittemmin alkanut ymmärtää että että vanhoista tavoista ja tuhoisista käyttäytymismalleista syntynyt momentum saattaa olla momentumia, mutta se on momentumia, joka on muuttunut kontraproduktiiviseksi. Toimii vastoin tarkoitustaan.
- Anonyymi
Voiko sitä enää paremmin ilmaista 🙄
- Anonyymi
Joka tapauksessa, idiootin toimintaa!
- Anonyymi
Vaikka hienoilla sanoilla yrität vaikuttaa fiksulta, niin olet harvinaisen tyhmä Jätkä. Jopa niin yksinkertainen, etten aiemmin ole törmännyt.
- Anonyymi
en koska mulla on tässä nyt nämä vuodet. elän ja menen sen aikaa niin olen tehnytkin ja sitten kun en enää tee mitään peliliikkeitä uudia ihmisiä en anna ittestäni enää mitään en positiivista enkä negatiivista ulos niin sitten mä lähden eikä se ole pelottava asia kun oikein. tapahtumat maanpäällisessä on aina otettava kokemuksina ja käyttäytyminen taas summa jostain, jos joku on ollut kireällä päällä ja vihainen sulle se johtuu siitä että ei ole viihtynyt sun seurassa on aistinut sussa sen mitä ei halua elämässäni pitää. ja sitä käy kelle tahansa. ikää sukupuolta taikka rotua katsomatta. palstallakin voit tulla syrjityksi olen sen huomannut. olen seurustellut koulukiusaajan kanssa ja nähnyt kun ihmiset joidenka piti olla aikuisia murtu sisältä jo kun olin lapsi. mulla on ny oma polku enkä laske kenenkään varaan mitään. jos koin sua kohtaan jotain niin vttu upea asiahan se on! miksi katuisin.
- Anonyymi
Sun iskiyritystä unimaailmassa olen saattanut yrittää jotain.
- Anonyymi
iskuri kuin jossain automaatipisrooliasa on eri asia kuin easim joku Browninf-pistooliss niin vain se iskee sitä joka räjäytytää sen patruunan eri osqar hah
nohniin anywys... olisin todellkin iloin jos pystyisin ilahduttamaan masentuneita nuoria naisia omilla höpötyksilläni - Anonyymi
Hän oli kuin entinen mieheni mutta nuorempi enkä minä tiedä mikä minuun meni. Olen erittäin pahoillani kaikesta sekaannuksesta. En halunnut että asiat suistuu raiteiltaan niin pahasti.
- Anonyymi
Kuvitteellinen iskuyritys varmaan, palstavosut tällaisia kuvittelee jos heitä tervehtii.
- Anonyymi
En
!
Joka helvetin ilta suljen silmäni ja odotan pääseväni uneen nähdäkseni unta sinusta ❤️
Miten joku voi jäädäkin noin päähän että vatvoo yötä päivää jotain joka ei välitä, jolle näköjään olen vain kasa paskaa😢 - Anonyymi
Kuka kenen
- Anonyymi
En kadu! Treffeille pyysin, koska olisin halunnut sinuun tutustua punatukkainen kaunotar.
- Anonyymi
Olit sen verran epämääräinen että varaasi saattoi laskea jotain. Rohkaisit tavallasi ja sitten käänsitkin kylmästi kelkkasi. Palasin tuosta ikävähkösti päättyneestä kohtauksesta hitaasti takaisin elämään. Usva alkoi valjeta ja kaikki alkoi näyttää taas kovin ennustettavalta. Ja katumuksen tunne jäi päällimmäiseksi. Luulen että haluaisin yhä rakastaa en vain enää tiedä miten. Ja sinut työnnän takaisin kaaoksen valtakuntaan missä olet vain jotain jäsentymätöntä. Nimeämätöntä reunaa etuvartioni kohdata.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie3206272Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta664120Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom413485Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole773378Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava853310Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1813222Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin1022678Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll572484Abdullah iski Citycenterin vessassa
Miksi näitä juttuja pitää lukea lähes päivittäin? https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011913632.html2152358Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt782113