Sitä mun iskiyritystä?
Kadutko koskaan
60
609
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kadun. Kiire ja yhtäkkisyys. Ilman niitä olisin.. no jaa 🥰
- AnonyymiUUSI
Mitä ikinä hai sillä kaikella? Mitä halusit musta silloin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisin valinnut sanani toisin. Mulla on ollut sinua ikävä siitä lähtien. Ikävä isolla iillä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olisin valinnut sanani toisin. Mulla on ollut sinua ikävä siitä lähtien. Ikävä isolla iillä.
Miksi ikävöit?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ikävöit?
Mitäpä luulet?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa uskoa että se oot sä. Vai oletko?
-sivusta vaan - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa uskoa että se oot sä. Vai oletko?
-sivusta vaanLaita nimesi tai kenelle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En osaa paremmin vastata kuin: Sinut. Mitä ikinä sinulla olisi ollut minulle antaa. Se mitä tunsin välillämme oli jotain uskomatonta. Olin aidosti lähellä hajota, kun et halunnutkaan minua. Kuin hänelle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En osaa paremmin vastata kuin: Sinut. Mitä ikinä sinulla olisi ollut minulle antaa. Se mitä tunsin välillämme oli jotain uskomatonta. Olin aidosti lähellä hajota, kun et halunnutkaan minua. Kuin hänelle.
Sivusta tämä. Unohtui mainita.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halusin ja haluaisin edelleen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laita nimesi tai kenelle
Eräälle keneltä sain pakit puolisentoista vuotta sitten..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ohi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Halusin ja haluaisin edelleen.
Laita jokin tunniste? Tiedät, etten voi tehdä samaa uusiksi kevyin perustein.
Jostain syystä tämä viesti meni poistoon. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
täsmää aika hyvin. En kadu sitä että yritit iskeä mut. Ollaanhan me jo puhuttu nämä asiat läpi, ja käsittääkseni me ollaan ihan toimivissa väleissä sun kans nykyään? :) ja ps. sinä olet minulle tosi tärkeä ihminen omalla tavallasi, aina!
- AnonyymiUUSI
Jaahas, enpä huomannut.
- AnonyymiUUSI
En ikinä yritänyt iskeä ketään.
- AnonyymiUUSI
kyllä ja sit taas en ikinä ❤️
- AnonyymiUUSI
En kadu. Olin rohkea.
- AnonyymiUUSI
En kadu mitään elämässäni. Ihan tyypillistä minua oli. Olen pahoillani, jos sinä ja tyttöystäväsi saitte siitä mielipahaa ja hämmennystä elämäänne. Kaikkea täytyy kokeilla, paitsi kansantanhuja ja sukurutsaa.
Tosin en aavistanut, että olisitte noin herkkiksiä, kun annoitte ymmärtää olevanne laajakatseisia.- AnonyymiUUSI
Sivusta..
N. 20v sitten, tapahtui. Myyjäneiti alkoi iskemään minua ja minun exää askon myymälässä. Minä naama punasena kävelen neitien perässä kun vetävät kaksimielistä juttua ja puhuu sänky hommistamme..
Ei aiheuttanut mieli pahaa.. mutta suuren punastuksen kasvoille.. ja myöhemmin kotona harmiteltiin että miksi ei viety pidemmälle ja pyydetty puhelin numeroa (ihan kuin minä oisin oikeasti pystynyt siinä tilanteessa).
.. tulipas kiva muisto mieleen. Sinun kirjoituksesta.. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta..
N. 20v sitten, tapahtui. Myyjäneiti alkoi iskemään minua ja minun exää askon myymälässä. Minä naama punasena kävelen neitien perässä kun vetävät kaksimielistä juttua ja puhuu sänky hommistamme..
Ei aiheuttanut mieli pahaa.. mutta suuren punastuksen kasvoille.. ja myöhemmin kotona harmiteltiin että miksi ei viety pidemmälle ja pyydetty puhelin numeroa (ihan kuin minä oisin oikeasti pystynyt siinä tilanteessa).
.. tulipas kiva muisto mieleen. Sinun kirjoituksesta..Kivalta kuulosti. Tosin en tarkoittanut sitä ihan noin. Olen harmillisen hetero.
- AnonyymiUUSI
Ei se ollut mikään yritys. En kadu.
- AnonyymiUUSI
En mä ole yrittänyt iskeä sua. Oon ollut vaan perus ystävällinen.
- AnonyymiUUSI
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣nyt on narsua parhaillaan🤌tämä on sitä. Onnea vaan sille joka jäi alle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣nyt on narsua parhaillaan🤌tämä on sitä. Onnea vaan sille joka jäi alle.
Käy sääliksi sua. Ei ole tainnut kukaan olla ystävällinen tommoselle reppanalle.
- AnonyymiUUSI
Harmittaako sinua se, että sain sut niin hyvin iskettyä?:)
Naiselta - AnonyymiUUSI
Olisin ollut maltillisempi ja odottanut parempaa hetkeä. Olin vain niin hullaantunut sinusta. Tai olen kyllä vieläkin.
- AnonyymiUUSI
Nyt on parempi hetki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on parempi hetki.
Anna jokin pieni tunniste. Tiedät, etten kevyin perustein voi toistaa sitä mitä tein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anna jokin pieni tunniste. Tiedät, etten kevyin perustein voi toistaa sitä mitä tein.
Milloin juteltiin? Oikea tietää melko tarkan päivämäärän🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Milloin juteltiin? Oikea tietää melko tarkan päivämäärän🫣
Viime viikolla melko lyhyesti. Ehkä keskiviikko?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Viime viikolla melko lyhyesti. Ehkä keskiviikko?
Aikaisemmin, ohi meni.
- AnonyymiUUSI
Miksi noita katuis mä en vaan ole yrittäny edes ketään iskeä en mä hänelläkään sanonna muut kui et sul on mahdollisuus se onko se järkevää riippunee musta mulla saattaa joitain itse aiheutettuja ongelmia olla työn saannin suhteen jolloin hän päätti mielummin valehdella toki niin se menee useimmilla (anna ihmiselle kaksi vaihtoehtoa ni vielä osaa valita väärin) 80%:lla todennäköisyydellä
- AnonyymiUUSI
En kadu koska en olisi koskaan muuten saanut tietää totuutta. Nyt kun tiedän niin mun ei tarvitse miettiä mielessä, voisiko tästä tulla mitään. Tuntuuhan se kurjalta mutta kaikkea ei voi saada
- AnonyymiUUSI
ei se jää yritykseksi pääsen vasta alkuun ja tulet katumaan. te kaikki.
- AnonyymiUUSI
nyt onnin minun vuoro aloittaa likainen, vökilatainen ja saastainen peli, jolle ei loppua näy.
- AnonyymiUUSI
onkin muutama ämmä ja äijä ja tulevat aikuiset, joiden elämät on kuin punainen vaate. ne ovat minulle hakattavaa paskaa. yhtä monta vuotta yhtä monta iskua yhtä monta tekoa. enkä vaihda mitään pois, vaan te lähdette. osa kuolee pian ja hurraa voitto tänne elämään!
- AnonyymiUUSI
onkin jo löytynyt ja lisää etsitään liittolaisia jotka ei keinoja kaihda ja jotka kykenee yhtä likaiseen peliin.
- AnonyymiUUSI
teidät hakataan kuten hakkasitte minut, ja onkin kovia hakkaajia löytynyt 😂🫠ja hyvin likaista peliä aletaan pelaamaan 😂
- AnonyymiUUSI
tiedä kun kuolette me jäädään hakkaamaan niitä tyttöjä ne ja pikianne kuten hakkasitte minut. he elävää elämäni uudelleen.
- AnonyymiUUSI
iskut tilattu jo hoitsu Johannan tyttöön.
- AnonyymiUUSI
Laitan ja Lotan elämät kirottu. elävät kaiken mitä vanhempansa ovat minulle tehneet ja joka asiassa. jokaiselle teistä samaa. yhtä monta hakkausta, yhtä paljon väkivaltaa, tekoja ja estettä. sama Laurin porukalle.
- AnonyymiUUSI
Katrin ja Anniinan perheelömät kirottu kokevat kaiken saman 😂🫠
- AnonyymiUUSI
Rasmus kulkee kirottuna vuodet kun täyttää 18 v ja 41 vuoteen.
- AnonyymiUUSI
sama Emilian perhe elämä kirottu, kokee samat asiat.
- AnonyymiUUSI
Johannan tyttö aloittaa hekverin taipaleensa vuonna 2026 ja loppuu kunnes täyttää 41 vuotta.
- AnonyymiUUSI
jokainen jako ne, jokainen tekonne, jojainen estonne tuo teille kärsimystä ja, helvettiä elämään.
- AnonyymiUUSI
teidät on kaikki osalliset kirottu kuolemaan helvettimatka, kunnes karmavelkanne on maksettu. kirottu jokainen osallinen.
- AnonyymiUUSI
Ei jäänyt yritykseksi, joten en.
- AnonyymiUUSI
Vieläkin olen sun, hänen jos haluaa.
- AnonyymiUUSI
Tietenkin kadun, koska välit meni eikä jäänyt edes ystävyyttä.
- AnonyymiUUSI
En. Kadun että luotin sinuun. Eiköhän ole selvää kuka on ykkönen.
- AnonyymiUUSI
Voi kuule.
- AnonyymiUUSI
Kadun kaikkea mikä liittyy häneen.
- AnonyymiUUSI
Luulit varmaan rikkaaksi minua 😄
- AnonyymiUUSI
En. Tiesin että on rahavaikeuksissa tjs.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En. Tiesin että on rahavaikeuksissa tjs.
SivustaSama, jotain hämminkiä oli/on. Pelivelkaa tms.
Sivusta
- AnonyymiUUSI
En kadu. Kun toisesta menee tarpeeksi pahasti sekaisin, niin ei jää paljon muita mahdollisuuksia, vaikka tietääkin pakkien olevan varmat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.703831Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883209Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1032483Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151679Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m711455- 981344
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501286- 551093
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561050Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031