Eläkeläinen: olet ANARKISTI, KOMMUNISTI JA HIPPI!

tiesitkötämän

Nimittäin jos olet köyhä ja vastustat eläkkeensaajan asumistuen poistoa, mikä tapahtuu vuodenvaihteessa jos hallitus saa tahtonsa läpi.

Leikkausta vastustaneita mielenosoittajia Jugner nimitteli hipeiksi, ja täällä lisää nimityksiä:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1440393341031.html

11

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anarkistit, kommunistit ja hipit vs. fasistit, fundamentalistit ja kansallissosialistit (suolana taikinassa lestaatit ja muut hurahtaneet) : yhteiskuntamme on käymistilassa.
      Nyt mummot ja vaarit barrikaadeille tai sitten korpikuusen kannon alle itkemään viininhöyryisiä kyyneliä.
      Tai jos sittenkin yrittäisemme taapertaa kultaista keskitietä, ruusunpunaiset prillit silmillä tai ainakin leuka pystyssä ja toivoa että kyllä se siitä taas järjestyy, olemme katajaista kansaa ja jussi suo ja kuokka- iähänkin saakka.

    • Minä olen Varakas Eläkeläinen Hippi.
      Ja minulle ei ole merkitystä, jääkö tuki vai ei.
      Minulle sitä ei myönnetä.
      Minulta otetaan vain lisää pois koko ajan.
      Kiitä siis minua, eläkeläis-hippiä.

      Valtion on seisottava, muuten se kaatuu jonkun syliin.
      Kenen sinä toivoisit?
      Olet aina tuntunut niin Venäläis-mieliseltä karjunnoissasi.
      Minä en ole V-M!
      Minä olen D-GB-USA-M!

      H.

    • Et varmaankaan tarkoittanut minua, Hunksz, mutta jos teit niin tarvii protestoida suuriäänisesti ennen kuin meen suihkuun ja keittään aamupuuroa:
      venäläismielinen en vissiin ole koskaan ollut enkä tule koskaan olemaan. Johan sieltä kumpujen yöstä tultais kummittelemaan.
      Minä en suostu kantamaan mitään etikettejä ja määritelmiä, joitka eivät ole itse asettamiani. (Sosiaaliliberaali, hippi, rikas kun kroisos, vaikka omaisuuteni ei koostukkaan ostettavasta ja myytävästä eikä vaihtovälineistä). :))
      Sitäpaitsi olen aina muuttumassa, tapahtumassa, keskeneräinen prosessi. Siksi epiteetit eivät ole paikallaan,

      • a--------------------

        Paloma kirjoitit "olen aina muuttumassa, tapahtumassa, keskeneräinen prosessi"
        Luulet vaan. Paikalleen jämähtänyt olet ja samoja juttuja samoin sanoin ja joskus virkeänä eri sanoin toistava olet. Se vaan tuntuu tuollaiselta, kun ympärilläsi maailma muuttuu.


      • "Paloma.se.co"

        Tietenkään en.
        Olisin silloin laittanut nimmarisi kommenttiini.
        Laita suihkusta selfie.
        Belfiekin saa olla takiaisena.
        Ei kylkiäisiä.

        H.


      • Pyllistys
        hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Tietenkään en.
        Olisin silloin laittanut nimmarisi kommenttiini.
        Laita suihkusta selfie.
        Belfiekin saa olla takiaisena.
        Ei kylkiäisiä.

        H.

        Minäkin voin lähettää sulle hunksz pefletin. Anna osoite.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Tietenkään en.
        Olisin silloin laittanut nimmarisi kommenttiini.
        Laita suihkusta selfie.
        Belfiekin saa olla takiaisena.
        Ei kylkiäisiä.

        H.

        Liian myöhäistä. :))
        Mä jäin vain kelaamaan näitä etikettejä. Vaikka tuolla joku epäilevä tuomas sanoikin että olen jämähtänyt samoihin juttuihin niin poliittisesti koko elämäni on ollut liukumista, ei koskaan ääriasentoihin, mutta sillä välillä. Niin se varmaan on mennyt useamman kohdalla.
        Luulen että poliittinen kotini on Bernie Sandersin leirissä. Eli sain ainoan muodollisen poliittisen kasvatukseni USA:ssa collegessa (siis aivan alkeiskurssin political science 101) ja sijoituin liberaalien leiriin demokraattisen puolueesn vasempaan siipeen ja monet arvoni ovat sitä perua.


      • a-------------------- kirjoitti:

        Paloma kirjoitit "olen aina muuttumassa, tapahtumassa, keskeneräinen prosessi"
        Luulet vaan. Paikalleen jämähtänyt olet ja samoja juttuja samoin sanoin ja joskus virkeänä eri sanoin toistava olet. Se vaan tuntuu tuollaiselta, kun ympärilläsi maailma muuttuu.

        Jaha. Sinähän sen tiedät. Jos olet stalkannut ja taltioinut sanomiani. Kukapa meistä joka päivä uutta sanottavaa keksisi ja vieläpä uusilla sanoilla!


    • Aloittajalle voisi sanoa, nuo määreet meidän ikäluokasta olivat totta, joillekin, vuosikymmeniä sitten. Eli ne kuuluvat henkilöhistoriaan, mikä liittyy tietysti maan silloiseen poliittiseen-, ja kulttuurihistoriaan. Kaikki on muuttunut sittemmin, kouluja käyty, työelämä nähty ja ruuhkavuodetkin siirretty seuraavalle sukupolvelle.
      Oma mottoni, nykyisin, on edelleen kaksijakoinen "sinnikkyys palkitaan aina" ja "opiskelen, tietääkseni, etten tiedä"
      Vaikka edustan poliittiselta näkökulmaltani arvoliberaaleja jopa konservatiivejä (asiakysymys), ei sulje pois ajan hermolla oloa.

      Menneisyys ei sulje pois nykyisyyttä tulevan tiellä.

    • Anarkiaa

      Olen Anarkisti, Juuh...

    • läjälle

      Kyse periaatteesta! Eläke leikkaajat ja asumistuen poistajat kuuluu läjälle saunantaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe