En ole sovinisti

enalistu

Kävi tuossa toissa päivänä sellainen tapaus, kun kävelin kauppatorilla ja vastaan tallusteli näin kiltisti sanottuna todella kuuma pakkaus. Nainen pysäytti minut ja kysyi tupakka kädessä tulta. Sanoin, että en polta eikä tuollaisen kaunokaisen tulisi myöskään pilata kauneuttaan tuollaisilla syöpärullilla. Paskamyrskyhän siitä syntyi! Alkoi saatananmoinen ämmäulina siitä, miten miehet on sikoja ja hänellä on oikeus omaan elämäänsä. Siinä
väittelyn jatkuessa nainen läppäisi poskelle! Läpsäisy nyt ei sinänsä sattunut, mutta siinä kohtaa rasahti rusinat. Leipaisin ämmää oikein kunnolla nyrkillä naamaan ja haukkusin huoraksi. Nainen kaatui ja meni tajuttomaksi. Tajusin sitten livahtaa pois tilanteesta, joten sanktioita ei onneksi tullut. Minusta on todella epäoikeudenmukaista, että mies ei voi tällaisessa "hyvinvointiyhteiskunnassa" tehdä mitään ilman, että leimattaisiin rasistiksi tai sovinistiksi. Maailma suosii naisia ja miehet yriteään orjuuttaa

25

1963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PeeJiiPee

      Vielä femakot vinkuu turvallisen suomimiehen perään. Se juna meni jo.

      • fdgjndj

        Sitä saa mitä tilaa. Aloittaja teki ihan oikein.

        Ei muuta kuin armotta akkaa pataan!


      • Anonyymi
        fdgjndj kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa. Aloittaja teki ihan oikein.

        Ei muuta kuin armotta akkaa pataan!

        Minä aion kääntyä muslimiksi ja alan sen jälkeen noudattaan naisia kohtaan islamin oppeja.Nainen kuuluu beduiiniteltan ja nyrkin väliin lasta hoitamana ja palvomaan miestä tai siltä saa kurkun leikata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä aion kääntyä muslimiksi ja alan sen jälkeen noudattaan naisia kohtaan islamin oppeja.Nainen kuuluu beduiiniteltan ja nyrkin väliin lasta hoitamana ja palvomaan miestä tai siltä saa kurkun leikata.

        Ja niin kuin koraani sanoo mies voi kyntää peltoa milloin haluaa eikä siinä naisella ole mitään sanomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin kuin koraani sanoo mies voi kyntää peltoa milloin haluaa eikä siinä naisella ole mitään sanomista.

        Koraani siis käyttää noita sanoja nussimisesta.


    • fgj
      • loser_always

        videolla puhuva mies näyttää siltä ettei ole saanut ööö koskaan...


      • TiukkaOteTyhmiin
        loser_always kirjoitti:

        videolla puhuva mies näyttää siltä ettei ole saanut ööö koskaan...

        Niin minustakin, mutta näyttää myös siltä että se on OTTANUT usein samalla. ;))


      • Anonyymi

        ootteko homoja


      • Anonyymi
        loser_always kirjoitti:

        videolla puhuva mies näyttää siltä ettei ole saanut ööö koskaan...

        TÄMÄ VIDEO ON POISTETTU yuotuben VIHAPUHE säännösten vastaisena,


    • kummastakinlöytyy

      Kukaan huonoa omatuntoa poteva mies kuin nainenkaan ei halua kuulla totuuksia, koska ne sattuvat. Lihava ei halua kuulla että hihavuus on vakava terveys riski, kuten ei halua kuulla tupakoitsijakaan keuhkösyöpä riskistä. Ihminen on siitä metka otus, että se saattaa "purra" tietoisesti auttavaa kättä.

      • Olen tosta eri mieltä! Tupakoin ja olen ylipainoinen, minulle molemmista sanottu asiallisesti (painotan tuota sanaa). Niin ok tiedän asiat ja sanon että juuuuu koitan lopettaa, ja laihiksella olen ihan tosissaan. Asiallisessa sanomisessa ei ole vikaa. Aloittaja on provo: "vetäsin nyrkillä naamaan" siis häh? Tuollaisia ääliö ämmiä on olemassa mutta ei niitä hakata tarvi...


    • Hyvä!

      Kun nainen lyö Miehen pitää lyödä samalla mitalla takaisin!!Muistaka et Miehet on aina "naisten" yläpuolella!!Opetelkaa mIehet puolustamaan ihteenne!Mikä Mies se semmonen on joka ei osaa puolustautuu naiselle!Hävetkää!!SuomiMies on liian kiltti "naisten" edessä!!

      • SanoEIväkivallalle

        Itse olen väkivaltaa vastaan, ja miehet ja naiset on kutakuinkin samoilla linjoilla. Ja ennenkuin kysytte, niin feministien palsta on täynnä miehiä niin pitihän tännekin sitte naisvahvistusta saada.


      • Anonyymi

        kahden tyhmän kohtaaminen


    • katsomitenkatsot

      Jaa. Minä kävelin kerran Keravan asemalla ruuhkassa ja katseeni osui erääseen mieheen. Hän oli herttainen. Mies sattuikin huomaamaan katseeni ja hymyili vieläkin herttaisemmin. Ehkä hän katseestani huomasi, että pidin häntä nimenomaan herttaisena enkä sexynä. Mies jatkoi matkaansa. Hänen olemuksensa ja kaunis viaton hymynsä jäi mieleen. Tosin nyt en kyllä edes tunnistaisi kylläkään kasvoilta jos sama ihminen kävelisi vastaan.

    • dingo222

      Juttu sinällään tietty oli tyypillistä nettituubaa, mutta sinällään, kyllä, en aio ikinä hyväksyä että yksikään nainen lyö minua. Takisin lähtee , vastaavasti, ei nyt nyrkkiä läpsystä ikinä, mutta korvapuusti korvapuustista, se on varma.
      - Mutta ensimmäisenä naista lyövä mies on kyllä surkea olento, halveksittava. Mutta itsepuolustus on eri asia!

      • Ja ensimmäinen Miestä lyövä nainen on vielä surkeampi otus !!!


    • Anonyymi

      Kahden tyhmän kohtaaminen

    • Anonyymi

      HAH HAH! hyvä provo!

    • Anonyymi

      OLET KUN LÖIT NAISTA! ett olisi lyönyt jos ett ole sovinisti. Miksi tuhota hyvää tavaraa lyömällä? Nainen teki väärin,kyllä. Mutta että löit oikein kunnolla naista!
      ja sanot ettet ole sovinisti,olet ja oikein kunnon .........Juuri sellainen persoonallisuus häiriöinen henkilö joka suuttuu pikkuhipaisusta ja kostaa 10 kertaisesti.Entäs jos se tulenpyytäjä olisi ollut mies ja läppäissyt,olisitko lyönyt häntäkin?

      • Anonyymi

        aloittajan kaltaisia kusipäitä opettaa vain se jenkkikaapinkokoinen äijä joka on kaikkea tuplasti aloittajan kaltaista säälittävää Mikki Hiirtä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aloittajan kaltaisia kusipäitä opettaa vain se jenkkikaapinkokoinen äijä joka on kaikkea tuplasti aloittajan kaltaista säälittävää Mikki Hiirtä enemmän.

        Eli kun nainen lyö miestä ja mies siitä hyvästä lyö takaisin, on mies täysi kusipää? Kun sitten se jenkkikaapin kokoinen mies lyö huomattavasti pienempää miestä ilman oikeaa syytä, on tuo mies tosi sankari? Tasa-arvo rules!!!


      • Anonyymi

        Samoin minun näkemyksen mukaan aloittaja on sovinisti, joten hänen kannattaa muuttaa Moskovan seudulle. Siellä patriarkka suojelee hänen kaltaisiaan. Suomessa noudatetaan Agenda 2030-ohjelmaa, johon kuuluu sukupuolten välinen tasa-arvo.

        Maassa maan tavalla tai maasta pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli kun nainen lyö miestä ja mies siitä hyvästä lyö takaisin, on mies täysi kusipää? Kun sitten se jenkkikaapin kokoinen mies lyö huomattavasti pienempää miestä ilman oikeaa syytä, on tuo mies tosi sankari? Tasa-arvo rules!!!

        No jos se "Mikki-hiiri-mies" on ollut kuitenkin sitä naista pidempi ja jos on ollutkin samanmittainen tai peräti lyhyempi,tuota naista,niin mies on kuitenkin aina lähtökohtaisesti NAISTA VOIMAKKAAMPI. Ja herrasmies EI LYÖ NAISTA,herrasmies keksii kyllä keinot selvitä ilman,että täytyy käyttää merkittävää väivaltaa naista kohtaan. Tietenkin se jenkkikaapin kokoinen äijä on SILLÄ HETKELLÄ SANKARI,mutta saattaakin kotonaan olla vaikka vanhaa äitiään kyykyttävä täys kusipää tai perheensä turvakotiin ajava hormoni-idiootti. Ja jos mies lyö naista,niin kyllä siihen puuttuu mies kuin mies oli vaikka alle 100cm sintti tai se 190cm jenkkikaappikokoinen portsari.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1391
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1213
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      993
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      905
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      846
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      756
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      163
      628
    Aihe