heippa ihmiset

valkka

Heippa kaikille tulin just katsomaan mitä tänne kuuluu

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ent.siivoojaparka

      No justiin minäkin tänne piipahdin pitkästä aikaa. Sattuipas.

    • henrjii

      Hyvää kuu luu, sanoi kuussa luut toisilleen

    • kesivä

      Heippa.
      Mä tulin nyt pitemmäksi aikaa.

      • Nettiinvankeutunut

        Minä olen ollut netissä jo 20 vuotta. Pitäisi kai käydä jo ulkonakin välillä. Ja kaupassa. Onkohan hinnat nousseet? Vieläkö on markka-aika vai mikä valuutta? Miltähän maailma näyttää nyt? Kertokaa oi viisaat. Vieläkö suomessa on suomalaisia?


      • kesivä
        Nettiinvankeutunut kirjoitti:

        Minä olen ollut netissä jo 20 vuotta. Pitäisi kai käydä jo ulkonakin välillä. Ja kaupassa. Onkohan hinnat nousseet? Vieläkö on markka-aika vai mikä valuutta? Miltähän maailma näyttää nyt? Kertokaa oi viisaat. Vieläkö suomessa on suomalaisia?

        Puolukoita on metsässä paljon ja sieniä. Suomeen on tulossa paljon pakolaisia. Heidät kotoutetaan metsissä, opetetaan kieli samalla kun jokainen täysikäinen velvoitetaan keräämään ämpärillinen puolukoita ja korillinen sieniä päivässä. Syksyn tullen pidetään kursseja pakolaismiehille laitoshuollossa olevien vanhusten pesu- ja vaipanvaihtoteknikoihin ja tietysti kieltä opetetaan samalla. Samanaikaisesti naiset opetetaan kutomaan äiti-Teresa peittoja ja nuttuja lapsille ja kieltä opetetaan samalla. Keväällä miehet nyhtävät pujot ja kääntävät kasvimaata, naiset istuttavat tamia ja kaikki opiskelevat kieltä samalla. Kesällä taas marjanpoimintaa jne. Luomulla Suomi nousuun, eikös se Nokia-ryhmä Ollilan a Stubbin johdolla tähän päätynyt.


      • vaari46

        Olemme Suomessa, emme Utopiassa.


      • Nettiinvankeutunut kirjoitti:

        Minä olen ollut netissä jo 20 vuotta. Pitäisi kai käydä jo ulkonakin välillä. Ja kaupassa. Onkohan hinnat nousseet? Vieläkö on markka-aika vai mikä valuutta? Miltähän maailma näyttää nyt? Kertokaa oi viisaat. Vieläkö suomessa on suomalaisia?

        Oletko oleskellut koko ajan vain suomi24-keskustelupalstalla 60 ?

        Itse koen saavani netin kautta enemmän tietoa kuin mistään muualta. Useimmiten tieto kulkee nettiin ja netissä vielä nopeamminkin kuin missään muualla ja tiedon oikeellisuudenkin voi tarkastaakin helposti.


    • nuormieli

      Ja minäpä tulin ihan uteliaisuuttani, onpa ihana olla taas kaupugissa, kaikkien mukavuuksien kera, valoja joka puolella, on se vaan niin et mökillä on syksyn pimeillä aika ankeaa, tällainen "hesan friiru" kaipaa kyl kesällä maaseudun oloihin mut syksyllä taas kaupungin iloihin.

      • Korppis1

        Minäkin tulin linjoille, mutta en vanhene täällä kauaa. Ajoin äskeen takaisin mökiltä kaupungin katuvaloihin.

        Viime yönä oli valoisaa mökilläkin kun pihavalot ja kuistin valot jäivät päälle kun kömmin saunan jälkeen ylisille unimaa.

        On ollut upeat syyspäivät korvessa, eipä ole koneelle kaivannut.

        Perjantain pihalla koivupilkesavotassa. Tänään lehtien haravointia aamupäivällä ja laiturilla löhöilyä iltapäivällä.

        Nyt unimaan väsyttää kai olen saanut raitisilmamyrkytyksen.


    • Minä olen täällä ensimmäistä kertaa ihan ohikulkumatkalla satuin vaan piipahtamaan :D

      • ent.siivoojaparka

        No mutta voi miten kiva nähdä ihan uusi nikki täällä. Jää ihmeessä tälle palstalle. Täällä sinua varmasti tulee kaikki rakastamaan. Mukava tutustua. Minkälaisia pöksyjä sinä käytät?


      • viimeviikon.nikki

        uudet nikit joutuvat aloittamaan ruohonjuuri tasolta ilman pöksyjä. toista se on vanhat, nukkuvatkin tupla-flaneli housuissa matonkuteista tehdyn peiton alla.


      • ent.siivoojaparka kirjoitti:

        No mutta voi miten kiva nähdä ihan uusi nikki täällä. Jää ihmeessä tälle palstalle. Täällä sinua varmasti tulee kaikki rakastamaan. Mukava tutustua. Minkälaisia pöksyjä sinä käytät?

        Hu duu juu duu, kiitos samoin. Jos muistat sellaiset vanhanajan laamapaidan ja lahkeelliset pöksyt samaa kangasta, mitäpä hyvää vaihtamaan.


      • viimeviikon.nikki kirjoitti:

        uudet nikit joutuvat aloittamaan ruohonjuuri tasolta ilman pöksyjä. toista se on vanhat, nukkuvatkin tupla-flaneli housuissa matonkuteista tehdyn peiton alla.

        Peitonpaino kylmässä tilassa on aina paikallaan.


    • Eihävytön

      Jospa yrittäisitte edes pientä asiallisuutta kirjoituksianne!

      • "Eihävytön"

        Olen samaa mieltä.
        Ihan sydämeen sattuu, kun lukee näiden avuttom(an)ien yrityksiä olla hauska.
        He(hän) tekevät(tekee) kaikkensa, jopa toisia nimmareita hyväksi-käyttäen.
        Yrittessään epä-toivoisesti saada huomiota.
        Käkättäen hysteerisesti, peittääkseen kykenemättömyytensä oma-häpeän-tunteen.

        Ei, en ole "Eihävytön"
        Korkeintaan sorruin hänen "vastustamattomaan" ansaansa.

        H.


      • nuormieli

        Joo olen samaa mieltä!. Kaunis kieli kaunis mieli. Eikä myöskään "Eihävytön".


      • ent.siivoojaparka
        hunksz kirjoitti:

        "Eihävytön"

        Olen samaa mieltä.
        Ihan sydämeen sattuu, kun lukee näiden avuttom(an)ien yrityksiä olla hauska.
        He(hän) tekevät(tekee) kaikkensa, jopa toisia nimmareita hyväksi-käyttäen.
        Yrittessään epä-toivoisesti saada huomiota.
        Käkättäen hysteerisesti, peittääkseen kykenemättömyytensä oma-häpeän-tunteen.

        Ei, en ole "Eihävytön"
        Korkeintaan sorruin hänen "vastustamattomaan" ansaansa.

        H.

        Joo.
        Nikkejä mainitsematta, mutta silti ketään unohtamatta...
        esp. (hävytön&häpeämätön)


    • mehtäläiskä

      Ihan tavallisen hyvää kun osaa vaan nauttia sen hetkisestä tilanteesta.
      Kuten nyt ,istun ja näpsyttelen mökkini hiljaisuudessa ja katselen laskeutuvaa usvaa ja nousevaa aurinkoa.Kanukan lehdet alkaa punertua ja kilpailee yläpuolella roikkuvien omenoiden kans väristään.
      Maa tuoksuu syksylle,kosteutta ja kaminan tuli lämmittää...

    • Kiitos hyvää kuuluu, jos olet *uusi nikki - tervetuloa.
      Eilen iltapäivällä mökille, josta haettiin mukaan juhliin naapurustoon, saman merenlahden rannalla.
      Mieleen jäi nyt kovasti puhuttavana pakolaiset ja ensi Perjantain lähes yleislakoksi muodostuva mielenilmaus. Olen sitä mieltä, että liian nopeasti lähdettiin provosoitumaan, eihän leikkaukset ole vielä edes vahvistettu ja eläkeläisten asumistukikin pysyy ym. Tulee kallis päivä työnantajille ja maalle nimeltä Suomi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe