Mikä määrä seksiä on liikaa?
Tulenarka seksiaihe!
14
85
Vastaukset
- ettäsillai
Minä lopetan aina kun kaverilta lähtee taju!!
- lähtee
Mites omataju?
- ettäsillai
lähtee kirjoitti:
Mites omataju?
Omataju säilyy, en muuten tajuaisi että kaverilta lähti taju
- aivan.tajutonta-touhua
tajutonta!
- vanhapiikaa
Minkäslaisen roihun se ny sytytti
- ja mitä plaatua
- miksei kiinnostavampia aiheita kui vaikka
ilmatieteen laitoksen hienot vekottimet
- jotka ei koskaan reistaile
vaikka ilimat sitä välillä tekevätkin? Kyllä sen liiallisen määrän näkee seisokista tai paremminkin sen puutteesta, ei kai siinä muuta rajaa ole miehellä.
Naisella limakalvoken ja ihon hiertyminen on merkki liiasta, mutta pitää muistaa kakkosen käyttö tasapuolisesti.Tämä! Kun se tungetaan väkisin joka helvetin koloon, jopa ikäkeskusteluun!
- niinmakaakuinpetaa
ai. onko seksisi jo kuollut ja kuopattu?
niinmakaakuinpetaa kirjoitti:
ai. onko seksisi jo kuollut ja kuopattu?
Niin! Siitä nyt varsinkin haluan puhua! Ihan lemppariaihe.
Saako kysyä onko nikilläsi osaa ja arpaa tässä keskustelussa? Ja jos on, niin mikä osa? Voin kertoa että mun nikillä on todellakin iso merkitys tällaiseen puheaiheeseen.
- Viatonsivullinen
Sytytysneste, bensa, kaasu, saattavat aiheuttaa räjähdyksen.
Joku käyttää jäteöljyä roskienpolttoon, olen nähnyt, herkästi syttyy.
Jäteöljystä ja trasselituposta ulkotulia, onkohan laillista polttaa, en tiedä.
Mitään muuta tulenarkaa en tähänhätään kyllä keksi. Ennen talvea poltan
taas roskia, pellolle teen kunnon roihut, jotenkin se on kivaa puuhaa.
Posket kuumuudesta punaisina touhuta, kohentaa tulta:) Jos ammattilaiset eivät saa pitää haluamiaan / tarvitsemiaan taukoja.
- Äskettäin esiteltiin televisio-ohjelmassa todella iäkkäitä seksialojen ammattilaisia, ja kerrottiin, että heille riittää kysyntää. Jopa nuoret miehet halusivat päästä mummoikäisten kanssa intiimiin ihokontaktiin.
Pakkotyö on aina liikaa, oman tahdon mukainen toiminta vapaaehtoisen kumppanin kanssa tai itsekseen kuulostaa mielestäni sopivalta määrältä.kiveksiin ottaa.
- nuormieli
Ei mitään rajaa!.
- ent.siivoojaparka
Eiköhän se selviä aloittajallekin, kunhan luet Suomen lakikirjaa.
Sanotaan vaikkapa, liikaa...
http://www.iltalehti.fi/haku/index.shtml?cx=partner-pub-5390384955801438:hi29lkzeata&cof=FORID:11&ie=ISO-8859-1&q=raiskasi&sa=&siteurl=www.iltalehti.fi/&ref=&ss=2217j784497j8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1434843Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut793512SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt272524SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402203Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä572029Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632013Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja851963Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?231961Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191438Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään941235