Voisiko joku tarkentaa, että mitä tämä tarkoittaa?
"I stopped fighting my inner demons, were on the same side now"
Siis suomennos ja mitä se tarkoittaa.. Kiitos.
Haluan tietää
6
63
Vastaukset
- katit
Tietääkö kukaan?
- nvofpenveps
Lopetin taistelemisen sisäisiä demoneitani vastaan, olemme nyt samalla puolella.
- katit
"Lopetin taistelemisen sisäisiä demoneitani vastaan, olemme nyt samalla puolella."
Mitä tolla sit tarkoitetaan, jos joku osaisi kertoa, niin olisi ihan kiva tietää... Ton tietty voi käsittää ja ymmärtää niin monella tavalla,sillä että mikä merkitys tolla on.
- vfopsvnos
luulisin, että "Lopetin taistelemisen sisäisiä demoneitani vastaan, olemme nyt samalla puolella." vähän tönkköä englantia tuo minusta...
- vnopsnvsp
kappas, tuli kahteen kertaan. En osaa sanoa mitään syvällisempää merkistystä tuosta lauseesta.
- utrgfh
Vedin hanskaan naisten vessassa, ja sain kyynelkaasua. Käännöstoimistosta tarkastettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848