Oon huolestuneena seurannu Leena Jänkäsen tilannetta fesessä.Ilmeisesti ikaalislaienn mies vainoaa ja uhkaa tappaa hänet.
Eikö tätä miestä saada kuriin?
Leena Jänkänen
25
307
Vastaukset
- trollleja
Ei kirjoitukset ketään tapa,moni kirjoittaa mitä sattuu eikä niihin ole kukaan kuollu.
Siinä vaaditaan henkilökohtaista tuntemista ja kohtaamisa.Fesessä liikku niin paljon
trolleja ettei kaikkia pidä uskoa.- jakomielitauti
Kyseessä on ns.rouvan luoma feikkihenkilö.
- reilullapelillä
Niinpä eikö kouluampumiset ja muut väkivalta teot saaneet lähtönsä netistä...samoin on osoittautuneet raiskaus ja ahdistelutapauksista monet ole nimenomaan lähtöisin. Foorumeilta ja fbstä......?
- minun.mielipide
Kyllä ne on yksittäisiä tapauksia.Kyllä näillä henkilöillä on muitakin psyykkisiä
ongelmia,ne oliva tehneet tekonsä ilman Foorunia tai Fesee.Tämä on ainakin
minun mielipide tapauksista.Teitysti jotku voi saada vaikutteita myös täältä
mutta kyllä taustalla on muut ongelmat.Ei täällä oleva NS:vihakirjoitukset
harvoin johtaa tekoihin. - ota.aino.lääkkeet
ns.Rouva vuoropuheli tuonkin ketjun.
- jakomielitautinen
Rouvan kannataisi käyttää hahmoillaan paikallisia nimiä
eikä noita nuoruudentuttaviensa nimiä Ivalosta.
Rupeaa vituttamaan nämä jatkuvat ties mistä pullahtavat trollihahmot.
- psykopaatin.tapa
Myllis esiinty kuin marttyyri noista itse laatimistaan viestestä.
- K.Riuskanen
Leenaa vainonnut Oiva Kuparinen on varmaankin poistettu facesta, vihdoinkin.Oiva Kuparinen on kai tää Jambe Kuismo mikä tääläkin Ikaalis riehuu Rouva Hoikkalan kimpus.
- aino.kukkala.kakkala
ns.Rouvan olisi parempi keskustella itsekseen noista
harhoistaan mielenterveyspalstalla. - varma.homma
Eiköhän siiinä ole Rouvankin omaakin syytä.Ja Myllys lisää vielä suolaa soppaan.
Jampen luonne on sellainen ettei se kestä kenenkään häneen kohdistuvaa
arvostelua ja hyvä niin, kyllä tällä palstalla on Jampea liikaa arvostelu ja haukuttu.
Kai siinä jokaisen hermo menee.Toisilla pienemmästäkin,kuten on havaittu. - ota.aino.lääkkeet
varma.homma kirjoitti:
Eiköhän siiinä ole Rouvankin omaakin syytä.Ja Myllys lisää vielä suolaa soppaan.
arvostelua ja hyvä niin, kyllä tällä palstalla on Jampea liikaa arvostelu ja haukuttu.
Kai siinä jokaisen hermo menee.Toisilla pienemmästäkin,kuten on havaittu.Psykopaattimme tuon edellisenkin postasi tänne.
- miesten.kesken
seppo_myllis kirjoitti:
Oiva ei ole hävinnyt minnekään.
Onko Oiva myllistäjän poikaystävä?
- Anonyymi
varma.homma kirjoitti:
Kai siinä jokaisen hermo menee.Toisilla pienemmästäkin,kuten on havaittu.Mikä mahtaa olla syynä Jampen arvosteluun?
- moonlightshadow76
onko kuismo = hoikkala ?
- sama.mies
Kyllä on.
- Homerseksuaali
Hormo on jamo
- aino.kakkala
Miksi rouva ei ole vielä tähän ketjuun postannut kakkajuttujaan?
- bustedddddd
:DDD vittu FEIKKIPROFIILI, KUTEN KAIKKI NIIHIN KOMMENTOIVAT JA TYKKÄÄVÄT IHMISET!!!!!!!!!!! näyttää olevan täälläkin.
kuka on kaiken tämän sairaan paskan takana?- viukkala
Hoikkala vissiinkin?
- artoatokari
Corttiina on kaiken takana!
- Anonyymi
miten feikkiolento tapetaan
- Anonyymi
feikin auton vieressä jätetään vaan makaamaan hankeen mun asillaan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418