olen 25v 165 M-kokoinen 40/42 C80 sin.silmät,mustat pitkät hiukset,normaali vartaloinen,muodokas sopivista paikoista.:) herkullinen kiimapillu!!
tykkään pukeutua seksikkäästi! hameisiin,legginseihin,sukkiksiin,saappaisiin,korkkareihin. niin ja tietysti sexyihin alusasuihin...
vaatekaappini on täynnä erilaisia/värisiä stringejä,hipstereitä. monen värisiä ja kuviollisia sukkiksia.stay uppeja.rintsikoita. korsetteja.yöpaitoja...ja muitakin asuja kysyttäessä.
kaikki haluamasi asut saat kuvien tai videon kanssa!!
pikkarit saat 1-2 päivää pidettynä,masturboituna,pissaisena tai jotain muuta mistä tykkäät! saat halutessasi runkkaus videon haluamasi pikkarit jalassani...tai jos tykkäät sukkiksista,niin pidän niitä ilman pikkareita ja saat kuvia/videon niistä.
myös pillutikkareita saatavana videon kanssa,missä dippailen sitä märkään pilluuni!
toimitus nopeasti. hyvin pakattuna(minigrip pussissa). 100% luottamuksella!!
laita viestiä [email protected] ja ehdottele rohkeasti mitä haluisit!! en säikähdä erikoisempiakaan ehdotuksia...;)
PS. myös pelkkiä kuvia ja videoita kuvaan toivomuksesta.
valmiita videoita on:
poseerausta sukkiksissa ilman pikkareita.
masturbointivideoita:sukkiksissa,pikkareissa,alasti.
useita erilaisia pissaus videoita.
käytettyjä pikkareita,videoita,kuvia
laura.lingerie
0
52
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683