Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin tunteet: Syyllistäminen, hallitseminen, alistaminen ja toisen suunnitelmallinen hulluksi tekeminen on todella on todella karua katsottavaa. Voi kun kenenkään ei tarvitsisi kestää tuollaista!!
L/OVER ikuisesti minun
39
1863
Vastaukset
- Anonyymi00001
Olin viisi vuotta tuollaisessa suhteessa joskus. Minulla nousi myös tunnemuistoja, jotka luulin jo käsitelleeni. Kyllä hyvin näytteli ilkeää tyyppiä. Hyi olkoon.
- Anonyymi00018UUSI
Tästä palstaäijän itselleen vastaamasta kommentista voi oikein aistia tämän kekkeruusi ihailun tällaisia ”voimakkaita” karikatyyreja kohtaan. Eikö jep?
- Anonyymi00002
Näitä tapauksiahan on toisinkin päin. Niin että vaimo/nainen on se narsistinen tyyppi.
- Anonyymi00005
Tunnen tällaisen naisen. Pelottava tyyppi. Työskentelee palvelualalla yrittäjänä.
Väkivaltainen hyväksikäyttäjä. Yleensä en pelkää mitään enkä ketään, mutta tämä nainen on vaarallinen. Etenkin humalassa. Paljon psykopaattisia piirteitä. Omat sisarukset katkaisseet välit. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tunnen tällaisen naisen. Pelottava tyyppi. Työskentelee palvelualalla yrittäjänä.
Väkivaltainen hyväksikäyttäjä. Yleensä en pelkää mitään enkä ketään, mutta tämä nainen on vaarallinen. Etenkin humalassa. Paljon psykopaattisia piirteitä. Omat sisarukset katkaisseet välit.Tuli jo kylmät väreet tuosta energiasta.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Väkivaltainen hyväksikäyttäjä. Yleensä en pelkää mitään enkä ketään, mutta tämä nainen on vaarallinen. Etenkin humalassa. Paljon psykopaattisia piirteitä. Omat sisarukset katkaisseet välit.Näitä hulluja riittää!
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Näitä hulluja riittää!
OO
(Y)
- Anonyymi00003
Valitettavasti totta ja ajankohtaista monissa perheissä ja parisuhteissa tälläkin hetkellä.
Karua katsottavaa ja kuultavaa. Herättelevää.
Apuakin on saatavilla. Lopputeksteissä yhteydenottoinformaatiota. - Anonyymi00004
Isäni käyttäytyi välillä noin. Monet tilanteet säikäyttivät silloin. Raivoamiset olivat sellaisia, että huonekaluja kaatui ja kolinat ja rytinät olivat sellaisia, et kylmät väreet nousi niskavilloihin.
Samoja tuntemuksia oli tätäkin jaksoa tänään katsoessa. Ettei ne katoa muistista, vaikka aikaa on kulunut niistä ajoista lähes 50- vuotta. Äiti oli suurin kärsijä, silloinen koirammekin joutui kokemaan kovia isämme raivotessa.
Hyvin näytelty tämä sarja, synnyttää samoja tuntemuksia kuin mitä se on ollut todellisessa elämässäkin, jos on tällainen isäntä talossa. Hyvä, että tuovat tällaisia asioita julki näin. Löytyy enempi ymmärrystä heille, jotka todellisia uhreja irl. - Anonyymi00006
Kuvailit just mun viimeset noin 3 vuotta. Niinku täysin samaa ollu, ja kaikkee kivaa ton lisäks viel.
- Anonyymi00007
Täällä myös vastaavaa kokenut!
- Anonyymi00009UUSI
Onneksi olet päässyt pois suhteesta, vai oletko?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onneksi olet päässyt pois suhteesta, vai oletko?
Ei ole edes mitään suhdetta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
????????😱häh!
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
????????😱häh!
Niin, jos olis suhde jossa näin tapahtuu saisin loppumaan lähtemällä suhteesta.
Mut kun ei ole niin en saa loppumaan.
Paitsi jos lopetan itteni. - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onpa sinulla täti nyt vahva mielipide tästä palstaäijän kommentista. Näköjään mistä tahansa psykedeelisestä puheenparresta voi kokea näitä tällaisia kateuden tunteita. Kääk
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onpa sinulla täti nyt vahva mielipide tästä palstaäijän kommentista. Näköjään mistä tahansa psykedeelisestä puheenparresta voi kokea näitä tällaisia kateuden tunteita. Kääk
Kääk!!
Pitäisikö sun soittaa johkin ja hankkii itelles apua kun taidat sekoilla pahasti.
(huomaa kuinka nätisti sanoin tuon)
Kuka on kateellinen?
Sinä vissiinkin.
Koska ei kai se kateellisuutta ole jos vastaan jollekin kommenttiin joka on vastannut mun kommenttiini?
Sä olet just sen kaltainen kun aloituksessa on mainittu. - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Paitsi jos lopetan itteni.Voi kyllä kiitos palstaäijä, tee se jo tänään
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kääk!!
Pitäisikö sun soittaa johkin ja hankkii itelles apua kun taidat sekoilla pahasti.
(huomaa kuinka nätisti sanoin tuon)
Kuka on kateellinen?
Sinä vissiinkin.
Koska ei kai se kateellisuutta ole jos vastaan jollekin kommenttiin joka on vastannut mun kommenttiini?
Sä olet just sen kaltainen kun aloituksessa on mainittu.Ei tuokaan tainnut olla aloittajaäijä sinun kommenttisi, mutta ei yhtään yllätä kun kirjoittelee päivät pitkät itsekseen proosaa ettei muista ihan kaikkea ns
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Voi kyllä kiitos palstaäijä, tee se jo tänään
Tuosta yllätyksestä sekä toisen henkilön tarkoituksellisesti ajaminen tuohon tekoon on ollut jossain juttua että on rikos ja siitä on myös tuomittukin ihmisiä. Täytyypi kaivaa jostain se taas ja ottaa talteen tuo sun kommenttis.
Aattelepa että saattaa olla joku sun läheinen jolle sanoit noin. Tai sun läheisen läheinen. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tuosta yllätyksestä sekä toisen henkilön tarkoituksellisesti ajaminen tuohon tekoon on ollut jossain juttua että on rikos ja siitä on myös tuomittukin ihmisiä. Täytyypi kaivaa jostain se taas ja ottaa talteen tuo sun kommenttis.
Aattelepa että saattaa olla joku sun läheinen jolle sanoit noin. Tai sun läheisen läheinen.Vähän myöhäistä moralisoida kun pikkuäijän kehoitukset itsetuhoon on vinossa pinossa vuosien ajalta. Sellainen kiva harrastus tällä naisia esittävällä suljettujen osastojen vakiovieraalla
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei tuokaan tainnut olla aloittajaäijä sinun kommenttisi, mutta ei yhtään yllätä kun kirjoittelee päivät pitkät itsekseen proosaa ettei muista ihan kaikkea ns
En ole aloittaja, enkä äijä edelleenkään.
Kuten hyvin tiedät.
6, 11, 15 ja 19 olivat mun kommentteja.
Se on totta etten muista kaikkea, mut sen verran kuitenkin muistan että mitä oon kirjoittanut tänne. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Vähän myöhäistä moralisoida kun pikkuäijän kehoitukset itsetuhoon on vinossa pinossa vuosien ajalta. Sellainen kiva harrastus tällä naisia esittävällä suljettujen osastojen vakiovieraalla
Haistappa sinä pitkä .......!
Koita miettii joskus ees kui syyttelet vääriä ihmisiä ja mitä saat aikaan. Anonyymi00025 kirjoitti:
Vähän myöhäistä moralisoida kun pikkuäijän kehoitukset itsetuhoon on vinossa pinossa vuosien ajalta. Sellainen kiva harrastus tällä naisia esittävällä suljettujen osastojen vakiovieraalla
Osastojen vakiveras pikku äijä saat olla ihan vapaasti, mä en ole kuitenkaan.
Enkä tuu olemaankaan, ikinä.
Ei sillä että vähättelisin tai halveksisin ihmisiä jotka on osastolla olleet tai ovat nyt.
En todellakaan.Voi sua reppanaa 😔
En ole yksisarvinen!
Ei susta ole tulemaan naamatusten yhtään mihinkään.
Ei susta ole edes siihen et laittaisit viestiä ja selvittäisit yhtään mitään.
Susta ei ole mihinkään muuhun kun,
vaan ja ainoastaan anona huutelee palstalla.
Sad but true!
Ps mun äässi Ei ole ruma 😉- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Paitsi jos lopetan itteni.Älä lopeta ittees.
- Anonyymi00036UUSI
Miksi ihmeessä naiset jotka nöyryytystä kokevat eivät sano vastaan. ?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Miksi ihmeessä naiset jotka nöyryytystä kokevat eivät sano vastaan. ?
Vastaan sanomisesta voi mennä henki. Siksi.
- Anonyymi00010UUSI
Hieno sarja. Upeat näyttelijät.
- Anonyymi00031UUSI
Yllättävän hyvin näytelty Kososelta ja Volaselta vaikka pidänkin näitä kahta b-luokan näyttelijöinä!
- Anonyymi00033UUSI
Saa nähdä pääsevätkö he lähtemään pois asunnosta, vai estääkö mies heidän pois lähdön. Villi veikkaus estää.
Olen aloittaja, ja kirjoittanut tähän ketjuun yhden kommentin hätäisesti , joka oli tyhmästi kirjoitettu, en ollut lukenyt viestiä tarkasti. Anteeksi siitä! T. Aloittaja ja Anonyymi00009 - Anonyymi00034UUSI
Päätin olla katsomatta sarjaa kun perehdyin siihen mitä se pitää sisällään. Olen aikanaan ollut 6 vuotta suhteessa narsistiin, Silloin en aluksi edes tajunnut mitä oli menossa, vasta kun muutettiin yhteen totuus valkeni, kun alkoi määräily, vahtiminen, kiukuttelu, väkivallan pelko, valehtelu, ym. mitä nyt siihen kuului. Olisi pitänyt luottaa omaan intuitioon ja laittaa välit poikki heti alussa, kuten monta kertaa ajattelin, mutta narsisti on hyvä manipuloimaan ja niin pysyin suhteessa joka aiheutti ahdistusta ja pelkoa. Terapian kautta selvisin ja aloin uskomaan ettei syy ollut minussa, kuten toinen väitti, ja takana jo pari onnellista vuosikymmentä, mutta usko ihmisiin ja varsinkin miehiin meni sen suhteen myötä täysin.
- Anonyymi00037UUSI
Valitettavasti on naisia (voi olla myös miehiäkin), joita puoliso hallitsee, alistaa, manipuloi ja pahoinpitelee henkisesti, fyysisesti tai molempia.
Itselläni myös kokemusta lähisuhdeväkivallasta. Viimeinen varoitus oli, kun toinen löi oven läpi. Tiesin väkivallan kaavasta, että se pahenee ja seuraava kohde olen minä. Onneksi pääsin irti ystävien tuella. - Anonyymi00038UUSI
No mutta kun toista rakastaa ja toinenhan vain haluaa suojella eikö tämä ole se yleisin selitys
- Anonyymi00041UUSI
Olen uhri samalla tavalla. Oli kyllä kovaa katsoa tämä loppuun. En saanut oikeutta asialleni vaikka yritin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18010842Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-8710309Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2325739Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1804574Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313056- 1713045
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin391853Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981438Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61280Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161204