Mitä söpömpi, sen kylmempi....
Tottunut, että saa huomioo ja kohtelee valtaosaa miehistä kuin ilmaa...
<3
Suomalainen nainen......
18
<50
Vastaukset
- todellailoinen
Tottunut siihen, että miehet juoksee vain pillun perässä ja sen takia kohtelee valtaosaa miehistä kuin ilmaa.
- tämäjustiinsa
..kuin ilmaa. hyvää ilmaa siemaillaan hyvällä mielellä ja huonoa ilmaa pakoon ja suojaan.
- sdlfjslfsdf
Yleensä ne söpöt tietää olevansa sitä ja pitävät itseään tyrkyllä (pukeutuminen, eleet, tekemiset) ja tykkäävät miesten kuolaamisesta, mutta samaan aikaan arvostelevat sitä. Todella tekopyhää.
- todellailoinen
sdlfjslfsdf kirjoitti:
Yleensä ne söpöt tietää olevansa sitä ja pitävät itseään tyrkyllä (pukeutuminen, eleet, tekemiset) ja tykkäävät miesten kuolaamisesta, mutta samaan aikaan arvostelevat sitä. Todella tekopyhää.
Se joka toista tekopyhäksi haukkuu, on sitä ihan itte :) Vai mitä :)
- dfjjddfg
todellailoinen kirjoitti:
Se joka toista tekopyhäksi haukkuu, on sitä ihan itte :) Vai mitä :)
Tuolla logiikalla ihmisiä ei saisi arvostella ollenkaan, vaikka tekisi mitä. Se joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu ajattelutapa kuuluu lapsille.
- todellailoinen
dfjjddfg kirjoitti:
Tuolla logiikalla ihmisiä ei saisi arvostella ollenkaan, vaikka tekisi mitä. Se joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu ajattelutapa kuuluu lapsille.
Logiikka ja lukuteoria. No ei se ihan lapsuuttakaan ole. Voi vain itse miettiä sisällään, miksi niin kärkkäästi on aina mitäkin mieltä ja onko kaikki ulos suollettu aina niin järkevää sekään :) Silleen, jos laajemmassa mittakaavassa ja monelta kantilta asiaa tarkastelee.
- sitävaantarkotan
todellailoinen kirjoitti:
Logiikka ja lukuteoria. No ei se ihan lapsuuttakaan ole. Voi vain itse miettiä sisällään, miksi niin kärkkäästi on aina mitäkin mieltä ja onko kaikki ulos suollettu aina niin järkevää sekään :) Silleen, jos laajemmassa mittakaavassa ja monelta kantilta asiaa tarkastelee.
Teoilla on seuraukset, eikä omat mielipiteet tai ajatukset sitä muuta. Tämä maailma on nähtävä sellaisena kuin se on, ei sellaisena kun sen haluaisi nähdä.
- todellailoinen
sitävaantarkotan kirjoitti:
Teoilla on seuraukset, eikä omat mielipiteet tai ajatukset sitä muuta. Tämä maailma on nähtävä sellaisena kuin se on, ei sellaisena kun sen haluaisi nähdä.
Niinhän se on, teoilla on seurauksena. Myös sanotuilla sanoilla on seurauksensa. Minä mielelläni katson molempia sekä reaalimaailmaa sekä sellaista, jota kohti haluaisin mennä.
- sitävaantarkotan
todellailoinen kirjoitti:
Niinhän se on, teoilla on seurauksena. Myös sanotuilla sanoilla on seurauksensa. Minä mielelläni katson molempia sekä reaalimaailmaa sekä sellaista, jota kohti haluaisin mennä.
Tuosta olen samaa mieltä.
- Haistavittusi
todellailoinen kirjoitti:
Niinhän se on, teoilla on seurauksena. Myös sanotuilla sanoilla on seurauksensa. Minä mielelläni katson molempia sekä reaalimaailmaa sekä sellaista, jota kohti haluaisin mennä.
Vittu mitä selittämistä.
"Se jökä töistä ärvöstelee on ite selläinen".
Takaisi leikkikouluun.
- fggffgf
Nämä itseään liikaa ihailevat naiset tulevat lopulta jäämään yksin ja heistä tulee sitten ikäviä vanhoja piikoja, annetaan niiden olla...He etsivät ns. täydellistä puoliskoa, koskaan sitä löytämättä luullen itse olevansa täydellisiä...pelkkää sahanpurua on heidän päässään...
- todellailoinen
Täällä yksi puutteessa oleva kolli huutelee.. Pelkkää tuhkaa heidän alapäässään...
- voiparkoja
Ja vika on aina muissa ja muiden tekemisissä, kun asiat menevät mönkään. Ikuisia uhreja. Sitä täydellistä ritaria ei vain löydy ja vika on miehissä.
- Glxflg
Sunhan mielestä vika on aina naisissa, jos kukaan ei kiinnostu sinusta. Mitä sä naisia täällä haukut ja syytät omasta elämästäsi, vika on aina muissa ja muiden tekemisissä, kun asiat menevät mönkään, kuten juuri kirjoitit.
Jotkut ovat mieluummin yksin kuin sinun kanssasi, vaikket voi sitä käsittää kun empatiasi ei ulotu oman napasi ulkopuolelle.
- mitä_oikein_tarkoitat
Aloitukseen liittyen esitän kysymyksen, että miten sen söpön ja usein miehiltä huomiota saavan naisen sitten pitäisi reagoida niihin huomionosoituksiin; Pitäiskö sen naisen olla aina kaikkien niiden miesten käytettävissä aivan vain sen vuoksi, että he ovat suvainneet suoda hänelle huomiotaan?
Eikö sen pitäisi olla aivan OK, että nainen reagoi vain niihin miehiin joista on itse kiinnostunut?
Yhden naisen miehenä arvostan yhden miehen naisia.- ap_kiukuttelee
Ristokin sellaista arvostaisi, jos hänellä sellainen olisi, kuitenkin, loppujen lopuksi.
- älyhoimenijo
Kaikki söpön saama huomio ei ole positiivista. Trust me, I know.
Miehet sekä naiset kohtelevat söpöä myös karusti ja kadehtien, se on sellaista todella ikävää huomiota. Puhumatta siitä että 95% miehistä ovat niin pinnallisia että riittää kun naisella on ulkonäköä ja reikä, muusta ei niin väliä, sitä "huomiota" muut naiset sitten kadehtivat. Hohhoijaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
