Suomalainen nainen......

Mitä söpömpi, sen kylmempi....

Tottunut, että saa huomioo ja kohtelee valtaosaa miehistä kuin ilmaa...
<3

18

<50

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • todellailoinen

Tottunut siihen, että miehet juoksee vain pillun perässä ja sen takia kohtelee valtaosaa miehistä kuin ilmaa.

• tämäjustiinsa

..kuin ilmaa. hyvää ilmaa siemaillaan hyvällä mielellä ja huonoa ilmaa pakoon ja suojaan.

• sdlfjslfsdf

Yleensä ne söpöt tietää olevansa sitä ja pitävät itseään tyrkyllä (pukeutuminen, eleet, tekemiset) ja tykkäävät miesten kuolaamisesta, mutta samaan aikaan arvostelevat sitä. Todella tekopyhää.

• todellailoinen
        sdlfjslfsdf kirjoitti:

Yleensä ne söpöt tietää olevansa sitä ja pitävät itseään tyrkyllä (pukeutuminen, eleet, tekemiset) ja tykkäävät miesten kuolaamisesta, mutta samaan aikaan arvostelevat sitä. Todella tekopyhää.

Se joka toista tekopyhäksi haukkuu, on sitä ihan itte :) Vai mitä :)

• dfjjddfg
        todellailoinen kirjoitti:

Se joka toista tekopyhäksi haukkuu, on sitä ihan itte :) Vai mitä :)

Tuolla logiikalla ihmisiä ei saisi arvostella ollenkaan, vaikka tekisi mitä. Se joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu ajattelutapa kuuluu lapsille.

• todellailoinen
        dfjjddfg kirjoitti:

Tuolla logiikalla ihmisiä ei saisi arvostella ollenkaan, vaikka tekisi mitä. Se joka toista haukkuu sen oma napa paukkuu ajattelutapa kuuluu lapsille.

Logiikka ja lukuteoria. No ei se ihan lapsuuttakaan ole. Voi vain itse miettiä sisällään, miksi niin kärkkäästi on aina mitäkin mieltä ja onko kaikki ulos suollettu aina niin järkevää sekään :) Silleen, jos laajemmassa mittakaavassa ja monelta kantilta asiaa tarkastelee.

• sitävaantarkotan

Logiikka ja lukuteoria. No ei se ihan lapsuuttakaan ole. Voi vain itse miettiä sisällään, miksi niin kärkkäästi on aina mitäkin mieltä ja onko kaikki ulos suollettu aina niin järkevää sekään :) Silleen, jos laajemmassa mittakaavassa ja monelta kantilta asiaa tarkastelee.

Teoilla on seuraukset, eikä omat mielipiteet tai ajatukset sitä muuta. Tämä maailma on nähtävä sellaisena kuin se on, ei sellaisena kun sen haluaisi nähdä.

• todellailoinen
        sitävaantarkotan kirjoitti:

Teoilla on seuraukset, eikä omat mielipiteet tai ajatukset sitä muuta. Tämä maailma on nähtävä sellaisena kuin se on, ei sellaisena kun sen haluaisi nähdä.

Niinhän se on, teoilla on seurauksena. Myös sanotuilla sanoilla on seurauksensa. Minä mielelläni katson molempia sekä reaalimaailmaa sekä sellaista, jota kohti haluaisin mennä.

• sitävaantarkotan

Niinhän se on, teoilla on seurauksena. Myös sanotuilla sanoilla on seurauksensa. Minä mielelläni katson molempia sekä reaalimaailmaa sekä sellaista, jota kohti haluaisin mennä.

Tuosta olen samaa mieltä.

• Haistavittusi

Vittu mitä selittämistä.

"Se jökä töistä ärvöstelee on ite selläinen".

Takaisi leikkikouluun.

• fggffgf

Nämä itseään liikaa ihailevat naiset tulevat lopulta jäämään yksin ja heistä tulee sitten ikäviä vanhoja piikoja, annetaan niiden olla...He etsivät ns. täydellistä puoliskoa, koskaan sitä löytämättä luullen itse olevansa täydellisiä...pelkkää sahanpurua on heidän päässään...

• todellailoinen

Täällä yksi puutteessa oleva kolli huutelee.. Pelkkää tuhkaa heidän alapäässään...

• voiparkoja

Ja vika on aina muissa ja muiden tekemisissä, kun asiat menevät mönkään. Ikuisia uhreja. Sitä täydellistä ritaria ei vain löydy ja vika on miehissä.

• Glxflg

Sunhan mielestä vika on aina naisissa, jos kukaan ei kiinnostu sinusta. Mitä sä naisia täällä haukut ja syytät omasta elämästäsi, vika on aina muissa ja muiden tekemisissä, kun asiat menevät mönkään, kuten juuri kirjoitit.

Jotkut ovat mieluummin yksin kuin sinun kanssasi, vaikket voi sitä käsittää kun empatiasi ei ulotu oman napasi ulkopuolelle.

• mitä_oikein_tarkoitat

Aloitukseen liittyen esitän kysymyksen, että miten sen söpön ja usein miehiltä huomiota saavan naisen sitten pitäisi reagoida niihin huomionosoituksiin; Pitäiskö sen naisen olla aina kaikkien niiden miesten käytettävissä aivan vain sen vuoksi, että he ovat suvainneet suoda hänelle huomiotaan?
      Eikö sen pitäisi olla aivan OK, että nainen reagoi vain niihin miehiin joista on itse kiinnostunut?
      Yhden naisen miehenä arvostan yhden miehen naisia.

• ap_kiukuttelee

Ristokin sellaista arvostaisi, jos hänellä sellainen olisi, kuitenkin, loppujen lopuksi.

• Tarviiko sitä olla mulkku.....
        <3

• älyhoimenijo

Kaikki söpön saama huomio ei ole positiivista. Trust me, I know.
        Miehet sekä naiset kohtelevat söpöä myös karusti ja kadehtien, se on sellaista todella ikävää huomiota. Puhumatta siitä että 95% miehistä ovat niin pinnallisia että riittää kun naisella on ulkonäköä ja reikä, muusta ei niin väliä, sitä "huomiota" muut naiset sitten kadehtivat. Hohhoijaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      84
      3427
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      395
      1260
    3. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      954
    4. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      71
      843
    5. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      196
      787
    6. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      271
      714
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      700
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      31
      618
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      18
      592
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      33
      576
    Aihe