Tämä tästä puuttui...

Alko särkee kivasti hammasta.....
1000 särkylääke ei auta....

Miksi, oi miksi.....

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yllätys.yllätys

      Vai sitä hammasta ALKO pakottamaan....

    • OnkoPahakin

      Mitä lääkkeitä sulla on siellä käytössä? Voit ottaa rinnakkain esim parasetamoolia ja buranaa siis yhtä aikaa., että pärjäät aamuun. AAmulla sitten särkypäivystyk. Jos kipu on aivan sietämätön, eikä tuo coctaili auta nii ei muuta kuin normaali päivystykseen hakemaan apua. Elävän hermojuuren kipu voi olla pahimmillaan sietämätöntä.

    • TämäAuttaa

      Purana 800 mg Paranol 1000 mg 3xpv

      • HirveäMuisto

        Ei aina. KErran minulla tuli niin tuskaan, että auttoi vain hampaan poisto.


    • Ei mul oo kuin 1000 paramaxeja...

      • Helpottaako

        Jos se on riittävä lääkitys, niin ok.


      • soihdut.sammuu

        Mitäs sitten ...voitko nopeasti juoda itses sammuksiin. Retorinen kyssäri.


      • Sussinnuuu

        Ai meinaatko, että ensin ottaa kääkkeen ja sitten viinaa päälle. Retorinen kysymys tämäkin.


    • Äläotaliikaa
      • Toikkaroinvielä

        Tuo 1000 MG ELI gramman parasetamooli 3 krt vrk on vielä turvallinen.


      • enemmänkin

        x 4 on ok. :)


    • grRoundUpseeds

      Nonni, hyvä syy laittaa lääkkeitä kasvamaan.... ^^

    • Joooooooo

      mutta esim 6 g aiheuttaa varmasti myrkytyksen

      • NiinMutta

        Eikö tuossa ollut ohjeistus, että 3 g vrk, ei tuplaannosta. Jokaisessa lääkkeessä on turvaraja.


    • ilmainenhoito-ohje

      Jätä alko vähemmälle niin hampaatkin kiittää.

    • Kokemustaon

      voit ottaa puranaa 800 mg lisäksi. Luulin, ettei noi auta, mutta se pieni ero on ratkaiseva

    • TunnustusSamalla

      No niin, lääkärinä sanon myös, että voit ottaa tosiaan 1g paracetamoolia ja 800 Buranan rinnakkain. Tosin mietin tämän päiväistä alkoholin käyttöäsi.?

      • Edellinentäsmentää

        Tiedoksesi haluan sanoa, että paracetamoolin ja alkoholin yhteivaikutus aiheuttaa maksavaurion riskin. Tlehduskipulääe, kuten Burana yhdessä alkoholin kanssa voivat vaurioittaa maha suolikanavaa, etenkin pidempään käytettäessä. Jos nyt kuitenkin tarvitset kipuusi lääkettä ja olet käyttänyt alkoholia, suosittelisin ennemmin ottamaan tulehduskipulääkettä jonkin vatsaa neutralisoivan ruuan kanssa, Esimerkiksi Piimä, viili, jogurtti. Sekä välttämään alkoholin käyttöä nyt lääkkeiden käytön yhteydessä.


    • Palstalaiset olen juonut olutta ja ottanut 1000 paramaxeja 2.....
      Ajattelin ottaa vielä yhden kun menen nukkumaan....
      Onko riskiä häviäjälle....

      • Nyt menet hoitoon ja äkkiä.


      • ÄLÄOTA

        ÄLÄ OTA parasetamolia ja alkoa yhdessä, maksa ei tykkää hyvää.


      • etviitsisHei

        Varmasti Paramaxin ohjeissa luki, ettei saa käyttää alkoholin kanssa. En usko, että nyt vielä mitään suurempaa ongelmaa, mutta älä enää juo yhtään. MMihin aikaan joit ja mihin aikaan otit lääkkeet? Milloin ajattelit mennä hammaslääkäriin ?


    • Nyt päivitykseen . Kiroan sinua kun olet laiminlyönyt hammaspesusi.

    • todellailoinen

      Luin hätäisesti, että 1000 särkylääkettä :D Sillä ehkä oiski särky ja jokin muukin lähtenyt :D

      • todellailoinen

        Niin ja saattaa se alkokin aiheuttaa hammassärkyä, jos kovin kylmiä oluita nautiskelee :D


      • todellailoinen
        todellailoinen kirjoitti:

        Niin ja saattaa se alkokin aiheuttaa hammassärkyä, jos kovin kylmiä oluita nautiskelee :D

        Niin ja sitten meet särkypäivystykseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe