Seuraavan kerran, kun törmätään jossain, aion sanoa sulle "moi."
Mitäs siihen sanot? Hyytyykö hymysi?
Hymyillään, kun tavataan
12
2557
Vastaukset
Tule syliin rakas....
<3
https://www.youtube.com/watch?v=Ov-_8hzAflo- vinille
Vitun sami kun se ei tuu.
- itesainkylmänmulkaisun
Aika radikaali suunnitelma sulla.
- TottaTuriset
Totta. Nyt kuulostaa siltä että nainen pistää miehelle luun kurkkuun.
Taitaa tulla kaverilla löysät housuun.
- Taemppistä
Jotenkin suloisen ujo viesti minusta :).
- nextdoortoA
Ehkä ekat 10 moita se ujous voi olla vielä suloista.
- sanokuuluvastimoi
Epäilen että hymy muuttuu nauruksi jos sellaisen ihmeen sattuisi kuulemaan. Kyllå siihen vastaan tavalla tai toisella uso se.
- Otaihmeessä
Jännittävä ensiaskel =)
- M....Mies
Hymyillään kun tavataan on hyvä sanonta. :)
Ja jos jossain nähdään niin ilman muuta moikataan.- mitämietit
Töissäkö ensi vuonna.
- pelostajailostaitkemään
Minä alkaisin vaan itkemään, ehkä.
- enpäolisarvannu
Aika raju sana toi moi. Ja minä kun sanon niin kaupan kassallekin. Ö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361260
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34791Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä25521Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29506Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad24500- 22467
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14461