Huomenta.......

21

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä niin toivoisin että olisi täällä, sinun takiasi , että ryhdistyisit ja nauttimaan elämästä.

Minäkin kiljahtelilin onnesta kun tulin gyneltä kun sain hormoonikierukan, mulla tuo otsa on aina rasvainen ja lupasi että voi rasvottua lisää. Mutta taas loppu kasvot kuivuu talvella.nyt ilkeästi vilhoo alavatsaa.

Mutta tekee mieli hyökätä ukko paran kiinni kun nyt ei rajoita mikään. Voi nauttia ukosta sydämmen kyllyydestä.

Miksi et mene elokuva lipuja ostamaan ja meet Annelle ja kysäset että lähtiskö ihan vaan elokuviin kun ei löytynyt ketään muutakaan kaveriksi sinne

• Pikkuinen inhoaa minua.....
        <3

• Risto_ kirjoitti:

Pikkuinen inhoaa minua.....
        <3

miksi puhut hänestä pikkuisena.

• moraalinvartija kirjoitti:

miksi puhut hänestä pikkuisena.

Se on vain yksi monista lempinimistä....
        <3

• Risto_ kirjoitti:

Se on vain yksi monista lempinimistä....
        <3

Mitä olet tehnyt sellaista että olet vihat päälles ansainnut? Kyllä on jotkut asiat aina korjattavissa ja naisen ulkonäkö on erittäin herkkä kohta toisille.

• moraalinvartija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt sellaista että olet vihat päälles ansainnut? Kyllä on jotkut asiat aina korjattavissa ja naisen ulkonäkö on erittäin herkkä kohta toisille.

Anne vaan tykkää rääkätä....
        Eikä sitä vois vähempää kiinnostaa...
        <3

• tsemppiäristolle
        Risto_ kirjoitti:

<3

Eikö olisi jo Ristolla aika etsiä se itsekunnioitus sieltä laatikon pohjalta ja unohtaa Anne? Epätoivoinen ihminen ei ole kovin haluttava.

• Risto_ kirjoitti:

<3

Miten ihmeessä sellaiseen voi rakastua?

• tsemppiäristolle kirjoitti:

Eikö olisi jo Ristolla aika etsiä se itsekunnioitus sieltä laatikon pohjalta ja unohtaa Anne? Epätoivoinen ihminen ei ole kovin haluttava.

Sairastuin kun näin hänet......
        <3

• millärahalla

Ristohan kertoi muutama tunti sitten menevänsä sossuun hakemaan kaljarahaa. Leffaliput voi olla hänelle liian kallis hankinta.

• millärahalla kirjoitti:

Ristohan kertoi muutama tunti sitten menevänsä sossuun hakemaan kaljarahaa. Leffaliput voi olla hänelle liian kallis hankinta.

Kaljarahan hän varmasti sijottaa anneen.

• Törkeäolet
        tsemppiäristolle kirjoitti:

Haista sinä paska. Miksi täällä ei saisi kaivata, vaikka maailman tappiin saakka.

• tsemppiäristolle
        Törkeäolet kirjoitti:

Haista sinä paska. Miksi täällä ei saisi kaivata, vaikka maailman tappiin saakka.

Riston kaipaus on saavuttanut epäterveelliset mittasuhteet jo ajat sitten, eikä itseään kunnioittava käyttäytyisi noin. Risto löytäisi varmasti jonkun jos lopettaisi kaljottelun ja Annen kaipailun. Anne kun ei tunnu ristosta välittävän.

• Törkeäolet
        tsemppiäristolle kirjoitti:

Riston kaipaus on saavuttanut epäterveelliset mittasuhteet jo ajat sitten, eikä itseään kunnioittava käyttäytyisi noin. Risto löytäisi varmasti jonkun jos lopettaisi kaljottelun ja Annen kaipailun. Anne kun ei tunnu ristosta välittävän.

"löytäisi jonkun" Kaikki ei vaan halua löytää ketä tahansa. Et ole tainnut olla koskaan tosissaan ja oikeasti rakastunut.

• Risto_ kirjoitti:

Sairastuin kun näin hänet......
        <3

Risto. Minäkin rakastuin kerran silmilläni mutta sitten kun näin hänet, jonkun toisen kanssa perhoset lähtivät. Sen jälkeen en ole enää kokenut sitä.

• tsemppiäristolle
        Törkeäolet kirjoitti:

"löytäisi jonkun" Kaikki ei vaan halua löytää ketä tahansa. Et ole tainnut olla koskaan tosissaan ja oikeasti rakastunut.

Eli yksipuolisesti rakastuneen pitäisi hyväksyä kohtalonsa ja elää loppuelämä yksin?

• Varmaanvarma

Miksi kirjoitit kerran, että "nimeni on varmaan Risto" Eikö sun nimi siis ole Risto?

• Kyl mä Risto olen......

• Hirnahdan
        Risto_ kirjoitti:

Kyl mä Risto olen......

Sydän sinulle.........

<3

• Risto_

• Lopeta Risto valehtelu. :(

Satutat mua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1289
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      820
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    5. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      576
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      538
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      511
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      15
      472
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      472
    Aihe