Minulla alkaa kohta päiväsairaala.....
Sen aikana ei oikein saisi juoda....
https://www.youtube.com/watch?v=GLMdBZ5NBE0
Nimeni on Risto.....
42
70
Vastaukset
- onne_kksi_olkoon
Vaikutat jotenkin ylpeältä siitä.
Ja taas veronmaksajat maksaa.Ai ylpeä, että olen hylkiö ja kuolin yhteen naiseen ? Just...
En tiedä vielä pitääkö maksaa ite....
Se on jotain 17e päivä.....Olin itsekin päiväsairaalassa mutta oli kova lääkitys silloin etten jaksanut enää ja nukuin söin ja tein vain tarpeeni. Se elämä oli sama kun ei olisi elänyt ja nyt kärsin puuttuvista vuosista.
Risto_ kirjoitti:
Ai ylpeä, että olen hylkiö ja kuolin yhteen naiseen ? Just...
En tiedä vielä pitääkö maksaa ite....
Se on jotain 17e päivä.....Tiedän ainoastaan se oli vaikeaa parisuhdetamme siihen aikaan ukon kanssa itkin ja olin aina itseltäni henkeä viemässä mutta ei ole kuin tie ylös pohjalta jos haluaa sitä.
moraalinvartija kirjoitti:
Tiedän ainoastaan se oli vaikeaa parisuhdetamme siihen aikaan ukon kanssa itkin ja olin aina itseltäni henkeä viemässä mutta ei ole kuin tie ylös pohjalta jos haluaa sitä.
Ien ukon kanssa itkenyt vaan olin silloin ukon kanssa. Se oli suhde missä en halunnut olla.
Ien ukon kanssa itkenyt vaan olin silloin ukon kanssa. Se oli suhde missä en halunnut olla.
Mutta siitä suhteesta en päässyt pois joten muutin ukkoseani luonteelta.
- kiinnostaasuhteista
Saitte asianne selvitettyä ja olet nyt onnellinen, miten asiat selvisi?
Mutta siitä suhteesta en päässyt pois joten muutin ukkoseani luonteelta.
Nyt elämme seitseempää aikaa joten en halu enää koskaa kokea samaa ja sanon vielä tämän. Sinä rakennat onnesi ei hän.
kiinnostaasuhteista kirjoitti:
Saitte asianne selvitettyä ja olet nyt onnellinen, miten asiat selvisi?
miehellä oli piirtynyt selviytymisvaistoksi valehteleminen lapsuudessa.
minä sain hänet tajuamaan ettei se mitään voittanut valheella ja satutti rakastaan, lapsien äitiä. Valheista jäi kiinni joka syöksytti meidät jatkuviin riitoihin. Hänellä oli arvot erillaiset kuin minulla jotka johtuu lapsuuden erillaisesta kärsimyksestä ja ihannoinista oikeasta perhe elämästä.
Ihminen oppii mutta en tiedä pystynkö koskaa luottamaan ihmisiin ympärillä koska kukaan läheisistä ei auttanut vaan minua sairaalaa oli pistämässä.
En tiedä olisinko kuollut. Suunnittelin itsemurhaa lapsista huolimatta. Meidän suhteesta olemme riidelleet 8vuotta ja vasta vähän päälle 4vuotta seitseempää aikaa.
Suhteessa aloin voimaan aika nopeasti pahoin enkä voinut erota koska toinen yritti tappaa itsensä kun yritin lähtee.- kiinnostaasuhteista
miehellä oli piirtynyt selviytymisvaistoksi valehteleminen lapsuudessa.
minä sain hänet tajuamaan ettei se mitään voittanut valheella ja satutti rakastaan, lapsien äitiä. Valheista jäi kiinni joka syöksytti meidät jatkuviin riitoihin. Hänellä oli arvot erillaiset kuin minulla jotka johtuu lapsuuden erillaisesta kärsimyksestä ja ihannoinista oikeasta perhe elämästä.
Ihminen oppii mutta en tiedä pystynkö koskaa luottamaan ihmisiin ympärillä koska kukaan läheisistä ei auttanut vaan minua sairaalaa oli pistämässä.
En tiedä olisinko kuollut. Suunnittelin itsemurhaa lapsista huolimatta. Meidän suhteesta olemme riidelleet 8vuotta ja vasta vähän päälle 4vuotta seitseempää aikaa.
Suhteessa aloin voimaan aika nopeasti pahoin enkä voinut erota koska toinen yritti tappaa itsensä kun yritin lähtee.Aika hurjaa, mutta hyvä että teillä nyt paremmin. Tunteita tai rakkautta kuitenkin on teillä kun olette jaksaneet pysyä yhdessä.
kiinnostaasuhteista kirjoitti:
Aika hurjaa, mutta hyvä että teillä nyt paremmin. Tunteita tai rakkautta kuitenkin on teillä kun olette jaksaneet pysyä yhdessä.
Arvostaa, rakastaa kunnioittaa,eikä halua samaa ongelmaa kenenkää toisen kanssa. Ymmärretään todella hyvin toisiamme ja pyrkimys on sama.
menneisyyttä ei pysty muuttaa mutta tulevaisuuden kyllä.- selittelynmakua
Aika harvinaista on tuollainen valehtelijan paraneminen sinä moraalinvartija. Valehtelija ei osaa arvostaa eikä rakastaa toista. Mutta hienoa moraalinvartija, jos noin upeasti selvisit. Itse en kunnioittaisi valehtelijaa, miksi valehtelijaa pitäisi kunnioittaa? Vähän sama kuin pettäjää pitäisi kunnioittaa! Toki, jos valehteleminen on suhteen ainoa ongelma niin sitten suhteeseen voi lasten vuoksi jäädä, mutta monesti sieltä löytyy paljon syvempiä ongelmia, jotka ovat syvältä lapsuudesta jo jääneet. Terapiassa niitä voi yrittää ratkoa, mutta joskus niitä voi olla vaikea kitkeä pois. Olen aiemminkin jo todennut, että rakkaus ei riitä suhteen ylläpitämiseen eikä yhdessä pysymiseen. Rakkaudettomassakin liitossa voi lasten kanssa elää, jos on rauhallista, mutta vaikeassa liitossa ei ja siinä se rakkauskin vähitellen hiipuu ja jäljelle jää tyhjyys ellei mielenyterveys kärsi ensin pahasti. Ehkä moraalinvartijan kannattaisi häippästä suhteestaan, jos kerran itsemurhaakin miettii, aika paha jo silloin.
- MikäPäiväsairaala
Mt-kuntoutujienko? Oletko tavannut Annesi siellä?
- setapassen
töissä! Nainen vanhempi ku risto
- Annenläheinen
setapassen kirjoitti:
töissä! Nainen vanhempi ku risto
Risto puhuu paskaa kaikki asiat täällä, ootte helppoja nenästä vedettäviä kun uskotte kaiken. Anne ei edes inhoa Ristoa, Risto on kiusaaja joka kiusaa Annea tällä kaikella. Risto on itse se joka on työntänyt Annen pois ja ilkeillyt Annelle, vaikka Anne yrittänyt selvittää asioita Riston kanssa ja ottanut yhteyttä Ristoon.
Risto on jatkanut tätä eri nimimerkeillä pitkään.
Risto vetää vaan jostain oudosta syystä näytelmää täällä. Yrittää ehkä saada Annen näyttämään häiritsijältä, koittaa houkutella Annea ottamaan uudelleen yhteyttä ja sitten alkaisi valittamaan häirinnästä poliisille, yrittää saada Annen elämän pilattua.
Kiero kakkapää Risto. Annenläheinen kirjoitti:
Risto puhuu paskaa kaikki asiat täällä, ootte helppoja nenästä vedettäviä kun uskotte kaiken. Anne ei edes inhoa Ristoa, Risto on kiusaaja joka kiusaa Annea tällä kaikella. Risto on itse se joka on työntänyt Annen pois ja ilkeillyt Annelle, vaikka Anne yrittänyt selvittää asioita Riston kanssa ja ottanut yhteyttä Ristoon.
Risto on jatkanut tätä eri nimimerkeillä pitkään.
Risto vetää vaan jostain oudosta syystä näytelmää täällä. Yrittää ehkä saada Annen näyttämään häiritsijältä, koittaa houkutella Annea ottamaan uudelleen yhteyttä ja sitten alkaisi valittamaan häirinnästä poliisille, yrittää saada Annen elämän pilattua.
Kiero kakkapää Risto.Lol............
Trolli iski......- Annenläheinen
Risto_ kirjoitti:
Lol............
Trolli iski......Tietysti väität trolliksi, miksi ihmeessä myöntäisit tommosen. Mitä saat tosta kiusaamisesta, onko sulla hauskaa, naurat asialle ja Annelle?
Risto_ kirjoitti:
Lol............
Trolli iski......Toi pitää paikkansa mitä "Annenläheinen" kirjoitti. :´(
Miksi Risto haluat kiusata mua?
- eimuutavaille
Olisin ihan terve, jos vaan saisin...
- huijaatihmisiä
Miksi kirjotat Onnii-nimimerkillä ja sitten tällä? Miksi esität erilaisia tyyppejä täällä?
- Mitäolet
Risto mieltä jos vaan yrittäsit sen Helin houkutella jotenkin palaamaan, ja lopettaisit tuon täällä pleijerinä pyörimisen.
Mikä siinä teidän suhteessa/liitossa meni pieleen? Eikö jaksanut enää katsella sun sauhuamista, tosin eihän hänkään ole terve, mutta rasitus sinun vuoksi oli varmasti liikaa.- Pelmejeilwmejj
Mistäs vitusta sinä tuon Helin tähän repäsit? Anne-nimistä se mun mielestä on koko ajan kaivannut.
- Annelle
Mikä vaiva ikävän lisäksi, Risto? Anne voi ihmetellä. Känni ja pänni, ehkä vielä spämmi. Joo, mut ei lämmin eikä lähemmin. Ninkö?
- TurhaÄrsyyntyä
Huomaahan tyhmempikin, että "Risto" ei käy ihan täysillä.
- joukkopsykoosiko
Aika hauskaa, että jotkut ajattelevat tuntevansa näitä palstakirjoittajia ja samaan syssyyn väitetään, että kirjoittaa useammalla nimimerkillä. Mistä tuollaiset väitteet kumpuaa? Joku hourupää väittää tunnistaneensa ja muut uskoo?
- Itselläsipsykoosi
Ei ole hourupäistä jos täällä tunnistaa. Jos sinä et tunnista se tarkoittaa sitä ettei sulle ole kirjoitettu tunnisteita jatkuvalla syötöllä, eikä se tarkoita sitä etteikö jotkut toiset voisi tunnistaa.
Oletko kenties Risto joka koittaa peitellä sotkujaan? - joukkopsykoosiko
Itselläsipsykoosi kirjoitti:
Ei ole hourupäistä jos täällä tunnistaa. Jos sinä et tunnista se tarkoittaa sitä ettei sulle ole kirjoitettu tunnisteita jatkuvalla syötöllä, eikä se tarkoita sitä etteikö jotkut toiset voisi tunnistaa.
Oletko kenties Risto joka koittaa peitellä sotkujaan?Mun nimi ei ole Risto enkä tuolla nimimerkillä ole kirjoitellut. Millä tavalla tunnet Riston? Oletko ollut olan takana katsomassa, kun kirjoittaa tänne? Muutenhan et voi olla varma.
Olen ollut palstalla jonkin aikaa ja minut sekoitettu mm. Onniin, ristoon, cia ja vaikka kehen. - Päivänmiete
joukkopsykoosiko kirjoitti:
Mun nimi ei ole Risto enkä tuolla nimimerkillä ole kirjoitellut. Millä tavalla tunnet Riston? Oletko ollut olan takana katsomassa, kun kirjoittaa tänne? Muutenhan et voi olla varma.
Olen ollut palstalla jonkin aikaa ja minut sekoitettu mm. Onniin, ristoon, cia ja vaikka kehen.Jos joku sekoittaa sut täällä toiseen, se ei tarkoita että kaikki sekoittaa. Onnii Risto ja cia on kaikki sama ja yksi henkilö.
- joukkopsykoosiko
Päivänmiete kirjoitti:
Jos joku sekoittaa sut täällä toiseen, se ei tarkoita että kaikki sekoittaa. Onnii Risto ja cia on kaikki sama ja yksi henkilö.
Ai on vai? Mitä sitten vaikka olisi? Aika hulluja juttuja, mutta harmittomia.
- Annenläheinen
Ei ne ole Annelle harmittomia. Tiedätkö että Riston tekemä kiusaaminen ajoi Annen lähelle itsemurhaa, enkä ole varma onko vieläkään selvinnyt siitä uhasta.
- joukkopsykoosiko
Annenläheinen kirjoitti:
Ei ne ole Annelle harmittomia. Tiedätkö että Riston tekemä kiusaaminen ajoi Annen lähelle itsemurhaa, enkä ole varma onko vieläkään selvinnyt siitä uhasta.
Ristohan on monesti sanonut, ettei hänen Annensa käy täällä. Läheisesi siis omii väärin viestejä. Ei siitä Ristoa voi syyttää. Mikä estää Annea selvittämästä asiaa palstan ulkopuolella, jos tilanne on äitynyt noin pahaksi?
- Annenläheinen
Ristohan on monesti sanonut, ettei hänen Annensa käy täällä. Läheisesi siis omii väärin viestejä. Ei siitä Ristoa voi syyttää. Mikä estää Annea selvittämästä asiaa palstan ulkopuolella, jos tilanne on äitynyt noin pahaksi?
Uskotko ihan kaiken mitä täällä kirjoitetaan, miksi haluat uskoa juuri kaiken mitä Risto kirjoittaa? Risto valehtelee ja keksii tarinaa täällä jatkuvasti.
Et tiedä heidän todellisesta tilanteestaan joten neuvosi menee hukkaan. - joukkopsykoosiko
Annenläheinen kirjoitti:
Uskotko ihan kaiken mitä täällä kirjoitetaan, miksi haluat uskoa juuri kaiken mitä Risto kirjoittaa? Risto valehtelee ja keksii tarinaa täällä jatkuvasti.
Et tiedä heidän todellisesta tilanteestaan joten neuvosi menee hukkaan.Saman kysymyksen voisin esittää sinulle. Miksi Risto ja Anne tuo draamansa tänne? Tai ehkä sinä olet risto sekä Anne ja pyörität jotain mielikuvitusleikkiäsi. Mistäs sen tietää.
- enuskoenuskoenusko
Risto on trolli.. nimeni on niilo.. tämä_täältä_tähän, heiskanen
kaipaan fannya, annea. annaa, ripputissiä, riinaa,
Mutta veikkaan enemmänkin että tämä risto ei kaipaa oikein enää ketään. Se trollaa ja matkii toisia palstalaisia
Kaikki jotka kirjoittaa jollain vakituisella niimerkillä saa "riston" nicin takana olevan päälleen. Kaikki muut paitsi JUHAR.(kysymys kuuluukin miksi hän ei ole päässyt trollin uhriksi)
Muut nimimerkit on tuo varastanut omaan käyttöönsä.
Tuo kirjoittaja ärsyyntyy jos joku muu alkaa oleen täällä liian näkyvässä ihailussa roolissa. Hän haluaa varastaa huomion ja olla itse ihailtu.
Täällä oli hetken se palsta sefu. Sen tuo sama nimimerkki hääti pois koska vihasi auktoriteettia. Tuo kirjoittaja on varmaan ollut täällä kauan ja pitää tätä kuin omistuksenaan. Tämä on hänen kotinsa. Oma pikkuinen turvapaikka.
Tuo nimimerkki on hänen yksi lukuisista. Hupinsa ja leikkinsä
Arkistoista huomaa että tuota samaista nimimerkkien varastelua jonkun muun käyttöön, toisten ketjujen asioiden varastamista omiksi ja vakituisilla nimimerkeillä kirjoittavien kiusaamista on ollut täällä vuosia. Siitä on kautta aikojen täällä valitellut monet vanhemmat kirjoittajat.
Eräs tuttavanikin pääsi trollin kohteeksi täällä. Se kirjoitteli hetken vaki nimimerkillä ja sai paljon huomioo. Sillä oli palstalla omansa janka kanssa kirjoittelivat. Kohta ketjuun änkesi väkisin joku kolmas ja alkoi kirjoitteleen muka sen tuttavani (miehen) omana. Otti ihan hävyttömästi toisen paikan.
Kun se ei auttanut, vaan se sai häädön joka kerta ketjusta alkoi sillä nimimerkillä ilmaantua trolleja ja kaipaamassa jotain ihan toisen näköistä.
Onko nainen joka tuo trolli on oikeasti? Ainakin iskee kyntensä useasti miehiksi osoittautuneisiin kirjoittajiin, - Annenläheinen
Saman kysymyksen voisin esittää sinulle. Miksi Risto ja Anne tuo draamansa tänne? Tai ehkä sinä olet risto sekä Anne ja pyörität jotain mielikuvitusleikkiäsi. Mistäs sen tietää.
Kysy Ristolta miksi trollaa Annea täällä, Anne ei ole tänne halunnut. Ristolla ei taida olla muuta syytä kuin halu kiusata, joten kysyminenkin lienee ajanhukkaa ja vastaus oletettavasti häneltä olisi vale niinkuin moni muu asia mitä tänne kirjoittanut.
- enuskoenuskoenusko
Täällä ei ole luottamista nimimerkkeihin, Ei kirjoitustyyleihin, eikä sanoihin koska jos kirjoitat paljon ja kirjoituksesi on jollain tavalla herättäneet muissa ihailua tai saaneet paljon huomioo. Tuo trolli tulee kateelliseksi ja kohta se alkaa kirjoittamaan samalla tavalla, Huomiohaussaan tai vain koska ei halua että sitä kirjoittajaa enää huomioidaan. Kaikki lähtee siis trollaajan näppikselle. Jokainen tuon ristonkin hokema on joltain toiselta kirjoittajalta varastettu. Nimet keksittyjä ja jutun sisällöt muilta kirjoittajilta vietyjä
- joukkopsykoosiko
Annenläheinen kirjoitti:
Kysy Ristolta miksi trollaa Annea täällä, Anne ei ole tänne halunnut. Ristolla ei taida olla muuta syytä kuin halu kiusata, joten kysyminenkin lienee ajanhukkaa ja vastaus oletettavasti häneltä olisi vale niinkuin moni muu asia mitä tänne kirjoittanut.
Palstakiusaamisesta pääsee eroon kun sulkee palstan. Monet vaan lukevat tätä paikkaa kuin piru Raamattua. Itsekin kysyit miksi uskoa riston sanomisiin ja silti vauhkoat hänen kiusaavan toista. Sieltä poimitaan ne jutut mitkä sopii omaan tilanteeseen ja jos ei osu niin se jätetään huomiotta tai tuomitaan valehteluksi.
- Annenläheinen
Palstakiusaamisesta pääsee eroon kun sulkee palstan. Monet vaan lukevat tätä paikkaa kuin piru Raamattua. Itsekin kysyit miksi uskoa riston sanomisiin ja silti vauhkoat hänen kiusaavan toista. Sieltä poimitaan ne jutut mitkä sopii omaan tilanteeseen ja jos ei osu niin se jätetään huomiotta tai tuomitaan valehteluksi.
Tunnisteet on avainasemassa. Niitä ei muut huomaa kuin se kenelle ne on.
- SamaaMieltä
tuon itselläsipsykoosi kanssa. Täällä kun on lukenut jonkin aikaa, niin tuntee jo tämän/nämä tyypit, jotka täällä asuu. Tarja on näistä se, joka suurimman osaa teksteistä kirjoittaa.
Poistun taas mielenkiintoisempien henkilöiden pariin. Hyvää illan jatkoa. :)- hölskynkölskyn
Näinhän se on. Risto on melko varmasti vesipäääakan yksi altteri.
- enuskoenuskoenusko
Minulla on ollut täällä tuttavani vaki nimimerkillä kirjoittelusta tulleiden huomioiden perusteella tunne että voisi olla S:llä alkava nainen. Susanna? Sari?Hän oli erittäin aggressiivinen omija ja viimeiseen asti yrittti kaikin keinoin päästä kaivatuksi. Suuttui tosissaan kun tuttavani sanoi ettei kaipaa S;ää
- kaikkienoikeus
Niin Ristohan täällä kaipailee itse tavalla tai toisella ja yrittää saattaa kaivattuaan huonoon valoon ja uskotella ettei itse mitään tunne eikä tee. Joillakin se ylpeys ja muut vastaavat asiat ovat elämän tärkein asia. Ja kyllä täällä helposti pystytään matkimaan toisten kirjoitustyylejä ym. Eli ei täällä voi luottaa tyylin mukaan mihinkään kirjoituksiin. Miksi ette pidä kirjoitustasoa riittävän epätarkkana ja kirjoittele vain mielipide tai pinnallisia juttua, mikä on nettokirjoitusten tarkoitus. Poikkeus, jos jotain sellaista kirjoittaa mistä vain joku tietty ystävä, kaivattu tms. henkilö tunnistaa. Its en kirjoittelisi mitään tunnistettavaa OMASTA ELÄMÄSTÄNI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381289
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35820Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472