Olen kyllä Risto......

Minua usein huolettaa, että pääsenkö Annesta ja oluesta ikinä eroon....
<3

29

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annenläheinen

Miksi jatkat vain kiusaamista, missä sun ihmisyys on, kun sitä ei näy, onko sitä ollenkaan?

• Pois trolli kauniista ketjustani........

• Annenläheinen
        Risto_ kirjoitti:

Pois trolli kauniista ketjustani........

En ole trolli. Itse trollaat Annen elämää jatkuvasti täällä palstalla, poistu trollaamasta täältä ikuiseksi ajoiksi.

• jotainmuutavälillä

Et tieteskään kun et halua sitä itse. Haluat vain rypeä itsesäälissä. Tykkäät olla ikävän kiemuroissa. Hyvä syy taas vetää känät!!!

• Ristopuhuupaskaa

Se ei ryve edes missään itsesäälissä kun käyttää aikaansa naisten vedättämiseen joka puolella nettiä ja luultavasti irl myös.
        Risto käy töissä eikä sillä ole alkoholiongelmaa.

• KysymysSivusta

Miten töissä käyvä voi kirjoitella kaikki yöt? Koko yön tulee tuolta kirjoituksia. Iltapäivät samoin. illalla on hiljasta ja myöhäis illasta taas alkaa. Tekeekö se töitä kotonaan vai onko sillä yötyö?

• huomiosivusta
        Ristopuhuupaskaa kirjoitti:

Se ei ryve edes missään itsesäälissä kun käyttää aikaansa naisten vedättämiseen joka puolella nettiä ja luultavasti irl myös.
        Risto käy töissä eikä sillä ole alkoholiongelmaa.

Onko ristolla lapsia? Harrastuksia? Yöt valveilla ja koko päivän tänne kirjoittelu kielii että paljoa ei muuta elämää ole. Lapset työ ja harrasteet veisi aikaa niin ettei sitä nyt yötä myöten kirjoittelisi. Kyllähän ihmisen pitää nukkua yöt jotta töissä jaksaa. Jos sitä kirjoitusta tulee pitkälle kello kolmeen neljään asti jokainen päivä niin herra isä.. miten se töissä jaksaa?

• eikaikkielä9stä5teen
        KysymysSivusta kirjoitti:

Miten töissä käyvä voi kirjoitella kaikki yöt? Koko yön tulee tuolta kirjoituksia. Iltapäivät samoin. illalla on hiljasta ja myöhäis illasta taas alkaa. Tekeekö se töitä kotonaan vai onko sillä yötyö?

vuorotyö, nukkuu vähän, mahdollisesti käyttää huumeitakin

• eitarviollavapaalla
        eikaikkielä9stä5teen kirjoitti:

Kännyllä voi tänne kirjottaa vaikka kahvitauolta.

• huomiosivusta
        eikaikkielä9stä5teen kirjoitti:

Ei lapsia, ystäviä, harrastuksia? Ei koskaan laita ruokaa tai siivoa? yöllä, aamulla, aamupäivällä, myöhäis illasta?

• Mietinytenemmän
        huomiosivusta kirjoitti:

Ei lapsia, ystäviä, harrastuksia? Ei koskaan laita ruokaa tai siivoa? yöllä, aamulla, aamupäivällä, myöhäis illasta?

Ei kukaan tänne joka sekunti kirjota.

• UskonNäin
        Mietinytenemmän kirjoitti:

Mä en usko riston olevan töissä. Se on joku mielenterveyskuntoutuja jola unirytmit ihan sekaisin. Ei ehkä juo mutta ei se kunnossa ole.

• täysintrolli

Ensinnäkään kukaan ei jaksa suoltaa "kakkasin tänään ketsuppia"
        ja häiriköidä muiden ketjuissa koko ajan. Se myös varastaa toisilta sanontoja. "pikkuinen anne" on varastettu sanonta.

• ihanpalstaltavarastett

Pakkohan sillä olla joku pää pipi sekä pahoja ongelmia unen saanin kanssa. Luulempa että enemmänkin haluaa saada han jokaisen palstan kirjoittajan haukuttua ja herjattua vaan koska se on kivaa huvia tyhjään elämään! Uhriksi joutu jokainen nimi ja jokainen nimimerkki joka täällä vilahtaa.

Kirjoita huomioita herättävästi vähän aikaa jollain nimimerkillä tai kaipaa paljon jotain nimeä. Huomaat että trolli alkaa kiusaan.

• Lukenutpaljontäällä
        ihanpalstaltavarastett kirjoitti:

Pakkohan sillä olla joku pää pipi sekä pahoja ongelmia unen saanin kanssa. Luulempa että enemmänkin haluaa saada han jokaisen palstan kirjoittajan haukuttua ja herjattua vaan koska se on kivaa huvia tyhjään elämään! Uhriksi joutu jokainen nimi ja jokainen nimimerkki joka täällä vilahtaa.

Kirjoita huomioita herättävästi vähän aikaa jollain nimimerkillä tai kaipaa paljon jotain nimeä. Huomaat että trolli alkaa kiusaan.

Se trolli joka alkaa kiusaamaan usein kirjottavia tai usein kaivattuja, ei ole Risto, eikä Anne, vaan joku palstalla seonnut naispuolinen joka halua sotkea toisten jutut.

• ehkänainenkin
        Lukenutpaljontäällä kirjoitti:

Se trolli joka alkaa kiusaamaan usein kirjottavia tai usein kaivattuja, ei ole Risto, eikä Anne, vaan joku palstalla seonnut naispuolinen joka halua sotkea toisten jutut.

Sama henkilö. Kakkaan siellä kakkaan täällä. tykkäään kaikista Risto voi olla nainen.

kauan palstalla pesinyt.

• PalstaPirkko
        KysymysSivusta kirjoitti:

Oot väärässä. Todella harvoin tulee Ristolta öisin juttua. Ja päivällä kirjoitusajat vaihtelee, välillä on aamulla ja päivällä, mutta useimmiten kyllä kirjoittaa iltapäivällä ja illalla, että niin. Ja minä tiedän tämän, koska itse en ole töissä ja täällä olen melkein sen 24/7.

• lopetamääkiminen
        PalstaPirkko kirjoitti:

Oot väärässä. Todella harvoin tulee Ristolta öisin juttua. Ja päivällä kirjoitusajat vaihtelee, välillä on aamulla ja päivällä, mutta useimmiten kyllä kirjoittaa iltapäivällä ja illalla, että niin. Ja minä tiedän tämän, koska itse en ole töissä ja täällä olen melkein sen 24/7.

pesinyt kauan täällä ja on yölllä hereillä.

• EnAnnekaan

Mä tavallaan myötäelän tunteesi. Jätä se olut, niin aivotkin kirkastuu. Harva nainen tykkää olutta kittaavista. Toivon että saat yhteyden Anneen ja voitte keskustella.

• KokemustaOn

Siirry kirkkaisiin, niin pääset molemmista.

• 60pros.vodkaa

Paras neuvo, tässä viestiketjussa. Risto hyvä seuraa kokemusta :).

• TuoRisto

ob Tarja, joka ahdistelee kolleegaansa entisestä duunipaikasta..

• sekoitatnytpahasti

Risto ei ole Tarja.

• niitähänneon

Täällähän voi kirjoitella vaikka joku nainen, jonka ystävä ihastunut johonkin, johonka on sitten ihastunut joku muukin tuttava ja kuvitellaan että se ihastus on sitten tällä tavoin toiselta pois, mutta eihän se ole, sillä ketään ei voi pakottaa tuntemaan tnteita ketään kohtaan. on asiat mitenpäin vaan tai ei mitenkään. Nämä on siis jotain teinien suhdedraamoja.

• eihelvettinäitä

toi hanna-ketju on vuodelta 2011
        äly hoi?

noinko hepposin perustein yhdistelet täällä juttuja ja luulet kaikkea

• keuruunkohinaa

• EiTuoKiusaamistaOle

kuka tuosta voisi loukkaantua, jos joku mt-kuntoutuja ikävöi toista.

• Voisentäänricky

En usko, mut toivon.
      Vaihdat kato vaan juissiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1289
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      35
      820
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      587
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      580
    5. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      27
      576
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      538
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      526
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      511
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      15
      472
    10. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      15
      472
    Aihe