Japanissa muslimi ei voi hakea turvapaikkaa, ei saa oleskelulupaa. Japanissa Islam on kriminalisoitu ja koraani kielletty.
Suomi on tehnyt poliittiset päätöksensä pakolais-ja raja-asioissa niin ettei Suomea voi tuomita pakolais- tai Islmakielteisenä.
Kysymys kuuluu, onko Japanin maine mennyt kansainvälisesti kriminalisoidessaan Islamin ka kieltäessään koraanin?
Islam kielletty Japanissa
68
3502
Vastaukset
- 15-1
Varmaan japanilaisilla on huonoja kokemuksia islamista, kun ovat sen kieltäneet. Sallivat kommunisminkin, mutta eivät islamia.
- olipakerranmaa
Hyvä japani totuus japanilaisista ne on fiksuja ei ole sosiaali pummeja eikä terroristeja
http://riippumatonmedia.com/2015/11/11/japani-muslimeiden-helvetti/- olipakerranmaa
totta
- Japanille_kiitos
Voi ihanaa JOS tuo on totta.
Kiitos Japanille
Kaunis kiitos, että se kieltäytyy ja näyttää mallia miten asia voidaan ilmaista.
Ei terrorismille, EI fundamentalismille
- Japanologi
Suljetun maan aikakaudella sekä kristinuskon että islamin harjoittaminen oli kiellettyä Japanissa, mutta nykyisin moista kieltoa ei enää ole ja moskeijoitakin löytyy. Japanin muslimiväestö on pieni, suurin osa heistä on indonesialaista alkuperää. Toisin kuin ylläoleva humpuukilähde väittää, arabiaa voi Japanissa opiskella esimerkiksi Tokion yliopistossa (University of Tokyo). Halal-lihaakin on saatavilla tuontituotteena.
- Hamas
Isislippuja ja räjähdevöitä voi ostaa sieltä joka kioskista ja huoltoasemalta.
- Japanologi2
Samoin esimerkiksi Yokohaman kaupungin kotisivuilla toivotetaan muiden ulkomaalaisten turistien ohella nimenomaan myös muslimituristit tervetulleeksi ja kerrotaan kaupungissa olevan paitsi moskeijan myös halal-lihaa tarjoavia ruokapaikkoja.
- Creedo
Ja siltikin siellä on muslimeja häviävän pieni määrä. Miksi?
- taifuu
Asun Japanissa. Ei täällä Islam ole kielletty ja muslimeja asuu maassa. Tosin Islam ei juuri näy katukuvassa. Naisilla on korkeintaan huivit päässä, ei mitään naamaa peittävää maskia. Lisäksi islamille ei anneta erivapauksia mm. uimahalleissa. Minusta Japani pitää islamin hyvin kurissa. Suomi saisi ottaa mallia.
- ihmettelenpi
Miksi siellä sitten on muslimeja niin äärimmäisen vähän? Pakko siihen jotain painavia syitä olla kun kaikkialle muualle valuvat.
- lkjhgfd61
se on meistä suomalaisista kiinni hyväksymmekö mulimiuskonnon vai emme.
- ihmislogi
Aivan totta. Ketkä muodostavat Suomen yhteiskunnan, jos emme me suomalaiset? Jos haluatte muutosta niin äänestäkää sellaisia poliitikkoja jotka vastustavat maahanmuuttoa tai ryhtykää itse poliitikoiksi. Kukaan ei teitä estä perustamasta omaa puoluettanne ja lisäämällä omaa vaikutusvaltaanne. Suomalaiset puhuvat paljon mutta tekevät vähän.
- Xyxy
ihmislogi kirjoitti:
Aivan totta. Ketkä muodostavat Suomen yhteiskunnan, jos emme me suomalaiset? Jos haluatte muutosta niin äänestäkää sellaisia poliitikkoja jotka vastustavat maahanmuuttoa tai ryhtykää itse poliitikoiksi. Kukaan ei teitä estä perustamasta omaa puoluettanne ja lisäämällä omaa vaikutusvaltaanne. Suomalaiset puhuvat paljon mutta tekevät vähän.
Allekirjoittakaa Siniristin liiton kannattajakortti, niin pääsee puoluerekisteriin. Itse allekirjoitin jo.
Jouko Pihon kristillinen ja matuvastainen konservatiivinen puolue. - qåaäzm
ihmislogi kirjoitti:
Persut tulee mieleen, ei juuri muita jotka vastustavat islamisaatiota. Ääni sitten heille jos meinaatte että edes joku voima on vastustamassa tuota asiaa. Muut eivät tee yhtään mitään sen torjumiseksi. Päinvastoin auttavat islamia leviämään. Joku Piho ei yksin saa mitään aikaiseksi, mutta persuilla on jo pohjaa nousta. Piho on kyllä hyvä tyyppi, mutta niin yksin.
- Uteliasjapan
Japanissa muslimit:)
http://kattonataivas.blogspot.com/2009/12/islam-japanissa.html?m=1 - EiköTotta
Japani otti ennätysmäärän pakolaisia 2017 kokonaiset 28 kappaletta, sopisi kiintiöksi Suomeenkin.... enää ei tarvisese ottaa ainankaan seuraavaan 2700 vuoteen yhtään kehitysmaamuslimi pakolaista kun meillä on jo 75- 85 tuhatta kehitysmaamuslimia jo Suomessa.....
- Japan_Power
Japanilaiset ovat maailman älymystöä. Kivikautiset uskonnot ei kuulu sivistysvaltioihin.
- hyödytön.idiootti
Oot sitä mieltä, että uskonnoissa ei ole eroja ja myös buddhalaisuuskin on kivikautinen uskonto. Hedelmistään puu tunnetaan.
Jos Islam keksittäisiin tänä päivänä se kiellettäisiin vaarallisena lahkona.
- VaikkaAllahillaOnSuuri
Siksi nämä vanhat itä-bloginmaat eivät halua jakaa tätä sairasta ahdasmielistä polittista Islamia palvovaa taakkaa. Ja hyvinhän ne ovat onnistuneet kun niiden vetovoimatekijät ovat nolla ja pysyvätkin siinnä.
- huonosti
Mitenköhän Japanissa kävisi, jos siellä joku muslimi tekisi saman kuin täällä Turkuses?
- NäilläMennään
Huonostihan siinnä varmasti Japanissa kehitysmaamuslimille kävisi, mutta Suomessa jos vastustat kehitysmmaamuslimeiden tekemisiä liian äänekkäästi niin joudut itse lusimaan.......
- islameikuuluJapaniin
Moktariini mandariini toimii kuten valtamedia. Ei kerro kaikkea oleellista.
Ei halua myöntää että jokin maa olisi niin islam-kielteinen.
Jotainhan siinä on kun Japani ei kovin monelle muslimille turvapaikkaa ole myöntänyt.
Eikös se pistä ajattelemaan; miksi?
Moktariini itse on kova ilmiantaja, varmaan muisto stasilaisilta ajoilta.
Tuossa ylempänä oli hyvä lista japanilaisten tiukemmista suhtautumisista islamiin. Ja Moktariini ilmiantoi sen pois?- outoa.on.nyt
Huomasin että on poistunut kattava vastaus Moktarille. Joten meniköhän tunteisiin kovinkin hänelle faktat? Huutelee tuolla uhriutuen muissa ketjuissa omien poistuneiden juttujensa vuoksi.
Raskain mielin minä joudun toteamaan avauksen tekijälle, nimimerkille "natiivisuoamalainen": Aina ei voi onnistua.
- Japanissa muslimi voi hakea turvapaikkaa
- voi saada oleskeluluvan
- Japanissa Islam ei ole kriminalisoitu
- eikä koraani kielletty.
Miten meni noin niinku omasta mielestäsi?- perkeleeeeee
Miksi spammaat poistettuja juttujasi ? Poistatat muiden kirjoitukset ja kirjoitat uudestaan omasi perään? Sikamainen heppu.,
- hyödytön.idiootti
Täällä poistellaan totuuksia Japanista, joissa moktar paljastuu valehtelijaksi. Täysin asiallisia tekstejä.
- perkeleeee
Taas vanha fraasi jota käytät osaamattomuutesi merkkinä. Tiedät itsekin naksuttelevasi kaiken pois jonka jälkeen onkin mukava lisätä omasi puhtaaseen seinään. Hyi olkoon, fraaseja viljelevä trollinkuvatus.
- hiihaa.kiinnijäit
Kirjoitat taas omiasi. On kovin helppo siellä niksuttelijana siirtää omat tekonsa muiden harteille.
Argumentointisi tahmaa, jäithän juuri itse kiinni housut kintuissa käsi täristen. Miksi alahuulesi väpättää koko ajan? Kas, käytät stay-uppeja ja luulet muidenkin käyttävän. Ei sentään, jätetään ne hommat kaltaisillesi. - trollille
"Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena." tarkoittaa sitä ettei sitä ole niksuteltu vaan poistettu moktarimaisena asiattomana. Turha syytellä ketää muuta kuin rumaa peiliäsi.
- Huomioithan.sen
Se olin minä joka ilmiannoin kirjoituksesi. Tein sen siksi ettei tuollainen öyhötys kuulu palstalle muita loukkaavana. Mitä aiot tehdä asialle? Irvistää ja trollata entistä enemmän haukkuen ylimielisenä kaikki kanssasi eri mieltä olevat? Pöyristyä ja vinkua massiivisemmin? Avata pullon ja pari uusintaketjua vai siteerata Kirjaa?
Huomioithan.sen kirjoitti:
Se olin minä joka ilmiannoin kirjoituksesi. Tein sen siksi ettei tuollainen öyhötys kuulu palstalle muita loukkaavana. Mitä aiot tehdä asialle? Irvistää ja trollata entistä enemmän haukkuen ylimielisenä kaikki kanssasi eri mieltä olevat? Pöyristyä ja vinkua massiivisemmin? Avata pullon ja pari uusintaketjua vai siteerata Kirjaa?
"Se olin minä joka ilmiannoin kirjoituksesi. "
Kerro nyt ihan omin sanoin, mitä loukkaavaa näet tässä:
Jokainen kohta on totta. Onko totuus sinusta niin loukkaavaa?- nohuh
Moktar.Gubta kirjoitti:
Jokainen kohta on totta. Onko totuus sinusta niin loukkaavaa?Hienosti peset kätesi loukkaavasta tyylistäsi nälvimisineen . Tietenkin ja luonnollisesti. Tuohon listaamasi asiat tuskin olivat syynä vaan asenteesi ja käytöksesi, joissa todellakin on rutkasti parantamisen varaa. Saanko muuten niksuttaa?
nohuh kirjoitti:
Hienosti peset kätesi loukkaavasta tyylistäsi nälvimisineen . Tietenkin ja luonnollisesti. Tuohon listaamasi asiat tuskin olivat syynä vaan asenteesi ja käytöksesi, joissa todellakin on rutkasti parantamisen varaa. Saanko muuten niksuttaa?
Et uskaltanut vastata.
Suomi24-palstan kirjoituksia koskevat säännöt eivät muuten puhu mitään tyylistä tai asenteista. Olisitko nyt keksinyt ihan ikiomat sääntösi?- nohuh
Moktar.Gubta kirjoitti:
Et uskaltanut vastata.
Suomi24-palstan kirjoituksia koskevat säännöt eivät muuten puhu mitään tyylistä tai asenteista. Olisitko nyt keksinyt ihan ikiomat sääntösi?Vastasinhan. Et vain omaa medialukutaitoa. Lukekaamme yhdessä uudestaan :
Hienosti peset kätesi loukkaavasta tyylistäsi nälvimisineen . Tietenkin ja luonnollisesti. Tuohon listaamasi asiat tuskin olivat syynä vaan asenteesi ja käytöksesi, joissa todellakin on rutkasti parantamisen varaa. Saanko muuten niksuttaa?
Tämä kohta säännöisssä lukee myös : "Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä"
Kun kirjoitin tyylistäsi ja asenteistasi, niissä on korjaamisen varaa. Pöljittely ym. halventava nimittely ei kuulu sinunkaan sananvapauden oikeuksiisi, varsinkin kun se on puoleltasi jokapäiväistä. - sulosanojen.virta
Moktar.Gubta kirjoitti:
Jokainen kohta on totta. Onko totuus sinusta niin loukkaavaa?Jätit viisaasti pois tuosta esimerkistäsi aiemmat melko törkeät loukkaavat lauseesi.
Hienosti kuitenkin oivallettu. Ne sanat, ne sanat...
Niin vaikeata kuin se onkin pysyä asialinjalla, niin aina lipsuu, eikö? nohuh kirjoitti:
Vastasinhan. Et vain omaa medialukutaitoa. Lukekaamme yhdessä uudestaan :
Tämä kohta säännöisssä lukee myös : "Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä"
Kun kirjoitin tyylistäsi ja asenteistasi, niissä on korjaamisen varaa. Pöljittely ym. halventava nimittely ei kuulu sinunkaan sananvapauden oikeuksiisi, varsinkin kun se on puoleltasi jokapäiväistä."Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä".
Kerro nyt hyvä veli, milloin minä olen esittänyt asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhlaillut heitä.
Asiattoman sisällön vastakohta on asiallinen sisältö. Se on sallittua ja siihen olen pitäytynyt. Jos rakas kanssakirjoittajani on pöljä, se on vain tosiasia, eikä tosiasiat ole koskaan asiattomia.- Opi.nyt.jo
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Esittää asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhkailla muita käyttäjiä".
Kerro nyt hyvä veli, milloin minä olen esittänyt asiatonta sisältöä muista käyttäjistä tai uhlaillut heitä.
Asiattoman sisällön vastakohta on asiallinen sisältö. Se on sallittua ja siihen olen pitäytynyt. Jos rakas kanssakirjoittajani on pöljä, se on vain tosiasia, eikä tosiasiat ole koskaan asiattomia.Pöljittely tai vastaava nimittely on sääntöjen vastaista.Moktar.Gubta harrastaa sitä aina. Tyhmää touhua se on.
Muiden kirjoittajien solvaaminen ei rekisteröityneellekään kuulu. Ymmärtääkö trolli sen? Opi.nyt.jo kirjoitti:
Pöljittely tai vastaava nimittely on sääntöjen vastaista.Moktar.Gubta harrastaa sitä aina. Tyhmää touhua se on.
Muiden kirjoittajien solvaaminen ei rekisteröityneellekään kuulu. Ymmärtääkö trolli sen?"Muiden kirjoittajien solvaaminen ei rekisteröityneellekään kuulu. "
Minähän juuri kerroin, että se pöljyys on vain tosiasia. Syytä vanhempia tai syytä koululaitosta. Eihän ole minun syyni, jos maahanmuuttoöyhö on samalla umpipöljä.- Opi.nyt.jo
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Muiden kirjoittajien solvaaminen ei rekisteröityneellekään kuulu. "
Minähän juuri kerroin, että se pöljyys on vain tosiasia. Syytä vanhempia tai syytä koululaitosta. Eihän ole minun syyni, jos maahanmuuttoöyhö on samalla umpipöljä.Älä yritä kiertää sääntöjä. Sanoessasi jotakin öyhöksi tai pöljäksi rikot palstan sääntöjä. Eikö ymmärrys riitä? Etköhän ole ihan tarpeeksi jo leikkinyt asian varjolla. Ymmärrätkö sen?
Nytkin sinun oli ihan pakko taas toistaa pakkomielteisenä samat jutut. Voi oppimatonta. - Opi.nyt.jo
Opi.nyt.jo kirjoitti:
Älä yritä kiertää sääntöjä. Sanoessasi jotakin öyhöksi tai pöljäksi rikot palstan sääntöjä. Eikö ymmärrys riitä? Etköhän ole ihan tarpeeksi jo leikkinyt asian varjolla. Ymmärrätkö sen?
Nytkin sinun oli ihan pakko taas toistaa pakkomielteisenä samat jutut. Voi oppimatonta.Muiden kirjoittajien solvaaminen ei rekisteröityneellekään kuulu.
- Rautalangasta.malli
Moktar.Gubta kirjoitti:
"Muiden kirjoittajien solvaaminen ei rekisteröityneellekään kuulu. "
Minähän juuri kerroin, että se pöljyys on vain tosiasia. Syytä vanhempia tai syytä koululaitosta. Eihän ole minun syyni, jos maahanmuuttoöyhö on samalla umpipöljä.Nyt alkaa menemään melko ymmärtämättömän puolelle nuo jutut
Ei tarttisi nyt vängätä selvästä asiasta
Älä nimittele muita. Ei luulisi olevan liian vaikeaa sinullekaan. nohuh kirjoitti:
Vastasinhan. Et vain omaa medialukutaitoa. Lukekaamme yhdessä uudestaan :
Kun kirjoitin tyylistäsi ja asenteistasi, niissä on korjaamisen varaa. Pöljittely ym. halventava nimittely ei kuulu sinunkaan sananvapauden oikeuksiisi, varsinkin kun se on puoleltasi jokapäiväistä.On hellyttävää, miten minulle sormi pystyssä neuvotaan:
- Älä nimittele muita
- Muiden kirjoittajien solvaaminen ei rekisteröityneellekään kuulu
- Sanoessasi jotakin öyhöksi tai pöljäksi rikot palstan sääntöjä
Ihan tässä kyynel herahtaa silmäkulmaani.
Sitten alan hissukseen ihmetellä, kuka minua täällä alvariinsa nimitteleekään idiootiksi, mielisairaaksi, juopoksi ja vihjailee seksuaalisista taipumuksistani sitä sun tätä?
Olettekohan te pojat oikealla palstalla nyt? Vai olisiko niin, että teidän puheenne on vain törkeää jeesustelua ja yritystä pissiä kanssaihmistänne silmään?
Mitäpä mieltä itse olette?- pojittelut.pois
Moktar.Gubta kirjoitti:
On hellyttävää, miten minulle sormi pystyssä neuvotaan:
- Älä nimittele muita
- Muiden kirjoittajien solvaaminen ei rekisteröityneellekään kuulu
- Sanoessasi jotakin öyhöksi tai pöljäksi rikot palstan sääntöjä
Ihan tässä kyynel herahtaa silmäkulmaani.
Sitten alan hissukseen ihmetellä, kuka minua täällä alvariinsa nimitteleekään idiootiksi, mielisairaaksi, juopoksi ja vihjailee seksuaalisista taipumuksistani sitä sun tätä?
Olettekohan te pojat oikealla palstalla nyt? Vai olisiko niin, että teidän puheenne on vain törkeää jeesustelua ja yritystä pissiä kanssaihmistänne silmään?
Mitäpä mieltä itse olette?Meitä kirjoittavia palstalaisia on satamäärin tälläkin palstalla ihmettelemässä ala-arvoista kielenkäyttöäsi ja haluasi loukata jokaisessa kommentissasi muita. Helppo todistaa sekin asia.
Sitä mieltä ainakin itse olen. Taisi mennä tunteisiisi aiheestakin annettu kritiikki? Jokainen vastaa kirjoituksistaan, ei siinä sen kummempaa. Pojittelut saat jättää pois ymmärrettävästä syystä.
Japanissa ei ilmeisestikään ole pulaa ammattitaitoisesta työvoimasta.
- hyödytön.idiootti
Japanilaiset luottaa innovaatioihin ihmistyövoiman korvaajana. Robotismia ja muuta vastaavaa. Se on tulevaisuutta Suomessakin.
- sensuuri.pois
Täällä joku aikaisemmin jauhotti Moktarin hyvin kattavalla vastauksellaan, mihin se hävisi?
- 8988
"Japanissa on kiellettyä kehottaa ihmisiä kääntymään islamin uskoon, ja muslimi, joka pyrkii edistämään keskustelua islamista, nähdään vieraan ja epätoivotun kulttuurin saarnaajana. Vain harvat yliopistot opettavat arabian kieltä. Koraaneja on hyvin vaikeaa tuoda Japaniin, ja muslimit jotka tulevat maahan, ovat usein ulkomaalaisten yhtiöiden palveluksessa. Japanissa on hyvin vähän moskeijoita. Japanin viranomaisten politiikkana on tehdä kaikkensa estääkseen muslimeja tulemasta maahan, vaikka he olisivat Japanissa toimivien ulkomaalaisten yritysten palveluksessa olevia lääkäreitä, insinöörejä tai johtajia. Japanilainen yhteiskunta edellyttää muslimien rukoilevan kotonaan.
Japanilaiset yhtiöt, jotka etsivät ulkomaalaisia työntekijöitä, erityisesti mainitsevat, etteivät he ole kiinnostuneita muslimihakijoista. Muslimien, jotka onnistuvat pääsemään maahan, on vaikea löytää vuokra-asuntoa. Siellä missä muslimi asuu hänen naapurinsa tuntevat olonsa epämiellyttäväksi. Japanissa on kiellettyä perustaa islamilaisia järjestöjä, joten islamilaisten koulujen ja moskeijoiden perustaminen on lähes mahdotonta. Tokiossa on vain yksi imaami.
Päinvastoin kuin Euroopassa vain hyvin harvat japanilaiset tuntevat vetoa islamiin. Jos japanilainen nainen nai muslimin, hänestä tulee hylkiö sosiaalisissa suhteissaan ja sukunsa keskuudessa. Japanissa ei ole käytössä sharia-lakia. Japanissa voi ostaa joitakin ruokia, jotka ovat halal (puhdasta islamilaisessa mielessä), mutta niitä ei ole helppoa löytää kaupoista.
Japanilaisten suhtautuminen muslimeihin näkyy myös tilastoissa: Japanissa on 127 miljoonaa asukasta, mutta vain kymmenentuhatta muslimia - vähemmän kuin prosentin sadasosa. Japanilaisten käännynnäisten määrän uskotaan olevan pieni. Japanissa on muutamia kymmeniä tuhansia ulkomaalaisia muslimitaustaisia työläisiä, lähinnä Pakistanista, jotka ovat onnistuneet pääsemään Japaniin töihin rakennusyhtiöiden palveluksessa. He pitävät kuitenkin matalaa profiilia japanilaisten islam-kielteisen asenteen takia.
Tähän tilanteeseen on useita syitä:
Ensinnäkin, japanilaisilla on taipumus niputtaa kaikki muslimit fundamentalisteiksi, jotka ovat haluttomia luopumaan omista perinteistään ja omaksumaan modernin ajattelutavan ja käytöksen. Japanissa islam nähdään omituisena uskontona, jota jokaisen ajattelevan ihmisen tulisi välttää."
https://ibnmatti.blogspot.com/2013/07/maa-jossa-ei-ole-muslimeja.html- asterisk
äkkiä kaverit...
ottakaa tuo talteen ennen kuin se Mokkakeppi tulee ja vie totuuden mustaan aukkoon Gupterin plasmasektoriin ! - KoskaAllahillaOnSuuri
Mutta kun Islamilla aivopesty Moktar Kuppa haluaa Islamisoida Suomen ikuisesti elätettävillä, holtittomasti lisääntyvillä sairasta ahdasmielistä keskiaikaa elävää poliittista Islamia palvovilla kehitysmaamuslimeilla.
- arvopohjaa
Profeetaksihan itsekin hingut kirjoituksistasi päätellen. Ei sitä uskota lukihäiriöistä
nimimerkin takaa kiukuttelevaa nettitrolliakaan. Huomattavasti huonompi vaihtoehtona se. arvopohjaa kirjoitti:
Profeetaksihan itsekin hingut kirjoituksistasi päätellen. Ei sitä uskota lukihäiriöistä
nimimerkin takaa kiukuttelevaa nettitrolliakaan. Huomattavasti huonompi vaihtoehtona se.Enhän minä pyydä, että uskoisit minua. Pyydän, että ajattelisit ihan itse. Ymmärrätkö eron?
- asiaa
Mona Walter ja Hege Storhaug osaavat kertoa sinulle paremmin aiheesta. Tosin artikkeli heistä löytyy myös halveksimastasi blogista myöskin. Nuo kaksi, naispuolisia kun ovat, tietävät jopa sinuakin paremmin kyseisestä uskonnostakin.
- arvopohjaa
Moktar.Gubta kirjoitti:
Enhän minä pyydä, että uskoisit minua. Pyydän, että ajattelisit ihan itse. Ymmärrätkö eron?
Ihan itse tässä on ajateltu koko ikäni. Sinulla ajattelun hoitaa se joka maksaa palkkiosi tänä päivänäkin netissä trollaamisestasi. Tuon saman litanian tuputat jokaiselle tällä palstalla automaattisesti, koska kuvittelet olevasi ns. hyvis pahisten keskellä. Voin kertoa että olet erehtynyt ja liian syvällä kuvitelmissasi. Ethän silti tiedä kenestäkään yhtään mitään.
Turhaan tuhlaat kallista aikaasi kuvitellen muuttavasi kenenkään mielipiteitä vain siksi että sinä niin haluat. Saarnamiehen hommat voit hoitaa muualla. Uskonnolle ja politiikalle on omat lokeronsa. - cvbvb
Tottapuhuen, tietoa islamista ja muslimeista japanissa on todella hankala löytää netistä. Ainoa mikä on varmaa ettei siellä muslimeja ja islamia ole kuin äärimmäisen pienen marginaalisen osuuden verran, ja pakko siihen painavat syyt on olla olemassa.
Olen kallistumassa "islamofobisen" blogikirjoittajan kannalle, useimiten kun hänen bloginsa on täyttä asiaa.
Islam on vaarallinen ja vastenmielinen kultti opeiltaan ja se on pilannut, taannuttanut ja supistanut kulttuurinarratiivin melkein kaikkialla missä se vaikuttaa. Ei yhtään vähempää etova kultti kuin jokin natsismi oli aikanaan ja natseissa on sentään se hyvä puoli, että siitä voi ajatusmaailmaltaan ihminen kehittyä ulos toisin kuin uskonnoista, jotka ottavat ihmisen haltuunsa kokonaisvaltaisemmin.
- vaalipyhädemokratialle
Olisko Japanin logiikka ollut hyvä Afganistanillekin??
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005871112.html - ei.saa.sanoa.mutta
Islam on uskonto, joka hyväksyy pedofilian : https://wikiislam.net/wiki/Islam_and_Pedophilia
Islamin hyväksymällä hyväksytään siinä sivussa myös pedofilia, mutta tällaista populaa piisaa.- Kohtaistutaan
Eikös se Jussi H. kirjoittanut jotain saman suuntaista. Mutta siitähän ei sitä tuomiota tullut vaan "vihayllytyksestä". Tais Inti Illimani olla sen verran fiksu ettei ottanut siihen kantaa syytteissään. Olisi nimittäin joutunut ahtaalle, kun totuudet olis kaivettu esiin... Kirjasta :)
- osin_totta_osin_ei
Aloittajalla on osittain oikeaa ja osittain väärää tietoa. Islam ja Koraani eivät ole kriminalisoituja asioita enää nykypäivän Japanissa. Suljetun maan aikakaudella sen sijaan sekä kristinusko, juutalaisuus että islam olivat kiellettyjä, ja niiden harjoittamisesta kiinni jäämisestä saattoi saada ankaran rangaistuksen.
Oikeassa aloittaja on siinä, että myös nyky-Japanissa ollaan erittäin kriittisiä vierasperäisiä uskonnollisia vaikutteita kohtaan. Ylipäätään japanilaiset eivät katso hyvällä sitä, että joku ulkomaalaista oppia paasaava saarnamies tulee julistamaan heille, kuinka heidän tuee elää, mihin heidän tulee uskoa.
Asenteet monoteistisia lähi-idän uskontoja kohtaan ylipäätään ovat Japanissa negatiivisa, japanin kansalaisista alle 2% tunnustaa nykyisin kristinuskoa ja n. 01,% islamia, ja molempien määrä on laskusuunnassa. Moskeijoita maasta löytyy nykyisellään nelisenkymmentä. - qåaäzm
Japani on maailman johtavia/johtava maa teknologian kehityksessä sekä sen viejänä. Tämä ei suinkaan ole matujen aikaansaama tilanne. Se on kantajapsien aikaansaama asia. Japanilaiset ovat ylpeitä omasta maastaan, eivätkä tarvitse muita sen asioita sotkemaan. Näin kuuluisi olla Suomessakin. Täältä löytyy osaamista, mutta se kaikki osataan hukata, kun toimitaan typerällä tavalla. Tiedätte mitä tarkoitan.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu832032Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu3941811- 591808
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1691475Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle681354Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101350Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä751317- 671253
Kuljettajasi oy konkurssi?!
Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?141123KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin1011107