miksi Buster R

on huonoin

ajettava.Onko se totta, kuten usein väitetään, että:Buster R olisi se kaikkein huonoin ajo-ominaisuuksiltaan???Vai mistä tuo väite johtuu.En ole koskaan ajanut, kuullut vain puheita.

55

10580

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olmi

      Kaverilla oli ja en ole märempää ja hakkaavampaa kyytiä saanut edes mökkiveneillä.

      • monia kokeillut

        Buster R on ihan hyvä ajettava jos johja on kunnossa(ei pussipohjaa). Joku yleinen paniikki R:ää kohtaan on vain valloillaan. RS on todettu ihan hyväksi ajettavaksi venelehdissä (R:ssä sama runko vain 35 cm lyhyempänä).
        Veneet ovat kyllä tietyllä suunnilla märkiä, mutta pohja ei ole mitenkään kova allokossa.
        Esimerkki huonosta rungosta on Lami 440rx. Siinä keula alkaa kyntämään >25 solmun vauhdissa...ja se on märkää. R tekee saman jos pohja on takaa pussilla kovan käytön seurauksena.


    • marinaa

      sanon minä.R ylivoimaisesti paras ajettava.

      • veneilijä 62

        Enpä usko että kukaan kateellinen Busterista on!Kyllä ne jotkin mallit kovin märkiä ovat, noin sivusta seurattuna ja kovia kolisemaan aallokossa nyt ainakin. Sillepä ei oikein mitään voi, kun materiaali on mikä on.Alumiinihan on mitä oivallisin materiaali "käyttöveneisiin".
        Huviveneisiin on tarjolla miellyttävämpiäkin materiaaleja!


      • nautiskelija
        veneilijä 62 kirjoitti:

        Enpä usko että kukaan kateellinen Busterista on!Kyllä ne jotkin mallit kovin märkiä ovat, noin sivusta seurattuna ja kovia kolisemaan aallokossa nyt ainakin. Sillepä ei oikein mitään voi, kun materiaali on mikä on.Alumiinihan on mitä oivallisin materiaali "käyttöveneisiin".
        Huviveneisiin on tarjolla miellyttävämpiäkin materiaaleja!

        Ei sentään pelti veneestä kukaan kateellinen voi olla! Maailmasta löytyy runsaasti muita ja paljon parempia aiheita!
        Naama märkänä ja korvat lukossa. Ennemmin empatiaa, kuin kateutta ilmassa!


    • kuin peltitynnyrissä

      Tosin on niillä peltitynnyreillä laskettu koskiakin...

      Siinä mieli apeutuu, kun peltitölkillä kesät lipsuttaa pitkin järvenpintaa. Se näkyy naamassakin. Katsokaapa apeita peltimiehiä rannassa -- jotenkin vaikuttaa kuin elämänilo olisi mennyt !

      Nämä huomioina niistä "ajo-ominaisuuksista"

      • ervi

        muistattehan että kaikki muutokset busteriin ovat eduksi,jopa lommot pohjassa,faster vaikka peltivene, on noin 14 kertaa parempi.
        ja vielä muistattehan spede vainaan suksen,sekin kuulemma paransi busterin kulkua.


      • Kari
        ervi kirjoitti:

        muistattehan että kaikki muutokset busteriin ovat eduksi,jopa lommot pohjassa,faster vaikka peltivene, on noin 14 kertaa parempi.
        ja vielä muistattehan spede vainaan suksen,sekin kuulemma paransi busterin kulkua.

        Tuli tosta kirjoituksestasi mieleeni parinviikontakainen julkaisu tällä palstalla,jossa luki,että ervi on nuija,nyt minäkin olen silloin tyhmältä tuntuneen lauseen valmis allekirjoittamaan.


      • tylsää/ harmaata

        Minäkin olen ihmetellyt ilottomia peltivenemiehiä................. onko se elämä niin tuskaista?

        Kai ympäristö vaikuttaa mieleen. Jos on kovin ankeaa ja harmaata peltiveneessä, niin koko muukin elämä on harmaata!?


      • Osku

        autot ovat puuta ja lasikuitua. Olishan se tylsää, jos nekin olisivat peltiä.


      • ervi
        Kari kirjoitti:

        Tuli tosta kirjoituksestasi mieleeni parinviikontakainen julkaisu tällä palstalla,jossa luki,että ervi on nuija,nyt minäkin olen silloin tyhmältä tuntuneen lauseen valmis allekirjoittamaan.

        sitten lukijan mielipide muuttu jos likeltä liippasee sanoi äitivainaa aina.
        hyvää uutta vuotta


      • Anonyymi
        Osku kirjoitti:

        autot ovat puuta ja lasikuitua. Olishan se tylsää, jos nekin olisivat peltiä.

        Ei kyllä Busterimiehellä on ihan peltinen Skoda ja totinen vaimo.


    • Kari

      Katsokaas myyntilukuja ja venelaitureita,mitähän venettä on eniten myyty ja laitureissa???Aivan oikein Busteria,voiko valtaosa suomen veneilijöistä olla niin nuijia,että ostavat kolisevan ja kastavan veneen ja vielä maksavat siintä reilusti enemmän kuin vastaavat muovikipot.

      • veneessä

        Joukossa tyhmyys tiivistyy.


      • se vaan on
        veneessä kirjoitti:

        Joukossa tyhmyys tiivistyy.

        Suomalaiset on "humppakansaa".Yks sitä,toinen kohta perässä.Jammu ja Buster,varmuuden vuoksi.Muuten piruuttani aloin,tämän keskustelun Buster R:stä,kun tiesin sen kipeetä tekevän,mutta totta on, että nim.omaan R on se paskavene,toiset paljon parempia.Ei siis koske kaikkia Bustereita vaikka Silverin omistaja olenkin.Totta myös, että aluveneet ovat käyttö ja työveneitä.Tiedän koska on muoviveneitäkin ollut. :)


      • olihan Ladakin

        aikoinaan Suomen myydyin auto.Buster R on vesistö-Lada,vai olisko peräti:Wartburg.


      • Vertti
        olihan Ladakin kirjoitti:

        aikoinaan Suomen myydyin auto.Buster R on vesistö-Lada,vai olisko peräti:Wartburg.

        Vertailu ontuu. Itäautojen korkeat myyntiluvut perustui aikoinaan halpaan hankintahintaa, ei korkeaan laatuun. Hinta/laatu-suhde oli siis silloinkin kohdallaan.
        Kannattaa muistaa ettei R ollut aikoinaan kallis verrattuna lujitemuovisiin kilpailijoihinsa.
        Mitä vanhan R-malliston laatuun tulee, niin vene pärjää kokoisekseen aallokossa mainiosti. Vettä lentää ja porukka kastuu. Vene pitää ääntä, muttei itse asiassa kovinkaan paljon lujitemuoviveneitä enempää, siitäkään huolimatta, että lujitemuovisissa on yleensä tupla pohja.
        R:n varsinaiset heikkoudet ovat rakenteiden suunnitelussa ja materiaalivahvuuksissa. Mallin alkusarjan perän ja penkkien kiinnitykset väsyivät järjestään. Kova käyttö yhdistettynä ylitehoiseen koneeseen aiheutti nopeasti perän ja pohjan niittien pettämisen. Korjaukset hitsaamalla ei aina onnistuneet, joten kyllä vene haukkujakin ansaitsee. Toisaalta vene nousi liukuun vielä 4 henkilön kuormallakin kunnollisen 20 hv koneen avittamana, sopii kysyä, mikä muu saman kuljetuskyvyn vene olisi tämän tehnyt ja jos pystyi, oliko vene sitten muilta ominaisuuksiltaan edes vastaava....Saman mittaiset lujitemuoviversiot tuppasivat olemaan säilytys ja sisätiloiltaan aivan muuta kuin R.

        R:iä liikkuu edelleen paljon, jälleenmyyntihinta on korkea joten ei se ole loppujen lopuksi ollut huono sijoitus. Kokonaisuus ratkaisee.


      • aos
        Vertti kirjoitti:

        Vertailu ontuu. Itäautojen korkeat myyntiluvut perustui aikoinaan halpaan hankintahintaa, ei korkeaan laatuun. Hinta/laatu-suhde oli siis silloinkin kohdallaan.
        Kannattaa muistaa ettei R ollut aikoinaan kallis verrattuna lujitemuovisiin kilpailijoihinsa.
        Mitä vanhan R-malliston laatuun tulee, niin vene pärjää kokoisekseen aallokossa mainiosti. Vettä lentää ja porukka kastuu. Vene pitää ääntä, muttei itse asiassa kovinkaan paljon lujitemuoviveneitä enempää, siitäkään huolimatta, että lujitemuovisissa on yleensä tupla pohja.
        R:n varsinaiset heikkoudet ovat rakenteiden suunnitelussa ja materiaalivahvuuksissa. Mallin alkusarjan perän ja penkkien kiinnitykset väsyivät järjestään. Kova käyttö yhdistettynä ylitehoiseen koneeseen aiheutti nopeasti perän ja pohjan niittien pettämisen. Korjaukset hitsaamalla ei aina onnistuneet, joten kyllä vene haukkujakin ansaitsee. Toisaalta vene nousi liukuun vielä 4 henkilön kuormallakin kunnollisen 20 hv koneen avittamana, sopii kysyä, mikä muu saman kuljetuskyvyn vene olisi tämän tehnyt ja jos pystyi, oliko vene sitten muilta ominaisuuksiltaan edes vastaava....Saman mittaiset lujitemuoviversiot tuppasivat olemaan säilytys ja sisätiloiltaan aivan muuta kuin R.

        R:iä liikkuu edelleen paljon, jälleenmyyntihinta on korkea joten ei se ole loppujen lopuksi ollut huono sijoitus. Kokonaisuus ratkaisee.

        Tutuilla on uudempia Bustereita sekä lasikuituveneitä ja itsellä on lasikuituvene. Busterit toimivat siinä kuin muoviveneet ja päin vastoin. Busterin hinta/laatu-suhteen hyvyydestä en ole kovin varma, kestäväthän muoviveneetkin kymmeniä vuosia ja maksavat vähemmän.

        Jaksan vaan ihmetellä joidenkin uskonnollisvaikutteista eli täysin kritiikitöntä suhtautumista Busteriin.


      • ollut kun
        Vertti kirjoitti:

        Vertailu ontuu. Itäautojen korkeat myyntiluvut perustui aikoinaan halpaan hankintahintaa, ei korkeaan laatuun. Hinta/laatu-suhde oli siis silloinkin kohdallaan.
        Kannattaa muistaa ettei R ollut aikoinaan kallis verrattuna lujitemuovisiin kilpailijoihinsa.
        Mitä vanhan R-malliston laatuun tulee, niin vene pärjää kokoisekseen aallokossa mainiosti. Vettä lentää ja porukka kastuu. Vene pitää ääntä, muttei itse asiassa kovinkaan paljon lujitemuoviveneitä enempää, siitäkään huolimatta, että lujitemuovisissa on yleensä tupla pohja.
        R:n varsinaiset heikkoudet ovat rakenteiden suunnitelussa ja materiaalivahvuuksissa. Mallin alkusarjan perän ja penkkien kiinnitykset väsyivät järjestään. Kova käyttö yhdistettynä ylitehoiseen koneeseen aiheutti nopeasti perän ja pohjan niittien pettämisen. Korjaukset hitsaamalla ei aina onnistuneet, joten kyllä vene haukkujakin ansaitsee. Toisaalta vene nousi liukuun vielä 4 henkilön kuormallakin kunnollisen 20 hv koneen avittamana, sopii kysyä, mikä muu saman kuljetuskyvyn vene olisi tämän tehnyt ja jos pystyi, oliko vene sitten muilta ominaisuuksiltaan edes vastaava....Saman mittaiset lujitemuoviversiot tuppasivat olemaan säilytys ja sisätiloiltaan aivan muuta kuin R.

        R:iä liikkuu edelleen paljon, jälleenmyyntihinta on korkea joten ei se ole loppujen lopuksi ollut huono sijoitus. Kokonaisuus ratkaisee.

        markkinoille tuli.Se on oikeastaan Fiat.Italiassa valmistettiin Fiat merkkisenä,samoin Puolassa ns.polski Fiat ja neukkulassa Lada.Ne on muuten kerran olleet vertailutestissä 70 luvulla ja harva arvaa,että lada sijoittui ykköseksi.Niin Tekniikan Maailma oli lehti,joka koeajoi ja vertaili. Että semmosta.Buster-miesten ei kantsi paljon häpeillä,joskin on tuo yks mustalammas joukossa. On sillä kuulema hyviäkin puolia.Eräs ei varmasti Buster-mies kertoi,että sattui laina Busterilla pahaan ristiaallokkoon ja epäili olisiko muulla samankokoisella selvinnytkään.


      • veneet
        aos kirjoitti:

        Tutuilla on uudempia Bustereita sekä lasikuituveneitä ja itsellä on lasikuituvene. Busterit toimivat siinä kuin muoviveneet ja päin vastoin. Busterin hinta/laatu-suhteen hyvyydestä en ole kovin varma, kestäväthän muoviveneetkin kymmeniä vuosia ja maksavat vähemmän.

        Jaksan vaan ihmetellä joidenkin uskonnollisvaikutteista eli täysin kritiikitöntä suhtautumista Busteriin.

        ei kovin hyvää,tai huonoa kannata valmistaa. Ehkä hyvää kannattaisi valmistaa mutta,jos on jossakin hyvä niin vastaavasti, joku muu ominaisuus kärsii. Noin se veneissä taitaa olla.Autot on hieman toinen juttu.


      • lada bustereilla
        ollut kun kirjoitti:

        markkinoille tuli.Se on oikeastaan Fiat.Italiassa valmistettiin Fiat merkkisenä,samoin Puolassa ns.polski Fiat ja neukkulassa Lada.Ne on muuten kerran olleet vertailutestissä 70 luvulla ja harva arvaa,että lada sijoittui ykköseksi.Niin Tekniikan Maailma oli lehti,joka koeajoi ja vertaili. Että semmosta.Buster-miesten ei kantsi paljon häpeillä,joskin on tuo yks mustalammas joukossa. On sillä kuulema hyviäkin puolia.Eräs ei varmasti Buster-mies kertoi,että sattui laina Busterilla pahaan ristiaallokkoon ja epäili olisiko muulla samankokoisella selvinnytkään.

        siin ei ole kellään sanomista kun kansan suuret rivit liikkuvat ladabustereilla osuuskauppaan.
        Piimää on haettava.


      • Osku
        aos kirjoitti:

        Tutuilla on uudempia Bustereita sekä lasikuituveneitä ja itsellä on lasikuituvene. Busterit toimivat siinä kuin muoviveneet ja päin vastoin. Busterin hinta/laatu-suhteen hyvyydestä en ole kovin varma, kestäväthän muoviveneetkin kymmeniä vuosia ja maksavat vähemmän.

        Jaksan vaan ihmetellä joidenkin uskonnollisvaikutteista eli täysin kritiikitöntä suhtautumista Busteriin.

        "Jaksan vaan ihmetellä joidenkin uskonnollisvaikutteista eli täysin kritiikitöntä suhtautumista Busteriin."

        Minä päin vastoin väittäisin, että Busterin omistajilla on nimen omaan asiallinen suhtautuminen veneisiin. Vene valitaan käyttötarkoituksen ja ominaisuuksien eikä esimerkiksi ulkonäön perusteella, vaikka Busterin uudet mallit ovatkin aika hyvän näköisiä.


      • Osku
        lada bustereilla kirjoitti:

        siin ei ole kellään sanomista kun kansan suuret rivit liikkuvat ladabustereilla osuuskauppaan.
        Piimää on haettava.

        Busterit ovat saaristolaisten, mökkiläisten ja kalastajien ylivoimaisessa suosiossa. He jos ketkä tietävät, mitä veneeltä vaaditaan. Eikä heitä kiinnosta pätkääkään, mitä kateelliset nettiveneilijät täällä kirjoittavat.


      • siltä tosiaan näyttää!
        Osku kirjoitti:

        Busterit ovat saaristolaisten, mökkiläisten ja kalastajien ylivoimaisessa suosiossa. He jos ketkä tietävät, mitä veneeltä vaaditaan. Eikä heitä kiinnosta pätkääkään, mitä kateelliset nettiveneilijät täällä kirjoittavat.

        Taitaa hävettää olla buster-mies!


      • hautaus tunnelma busterissa
        Osku kirjoitti:

        "Jaksan vaan ihmetellä joidenkin uskonnollisvaikutteista eli täysin kritiikitöntä suhtautumista Busteriin."

        Minä päin vastoin väittäisin, että Busterin omistajilla on nimen omaan asiallinen suhtautuminen veneisiin. Vene valitaan käyttötarkoituksen ja ominaisuuksien eikä esimerkiksi ulkonäön perusteella, vaikka Busterin uudet mallit ovatkin aika hyvän näköisiä.

        Jos hautaustunnelmasta ja SINKKIARKUISTA TYKKÄÄ, NIIN BUSTER ON VARMAAN TYYLIKÄS!

        Pitäs saada viel hapsut nurkkiin!


      • Osku
        hautaus tunnelma busterissa kirjoitti:

        Jos hautaustunnelmasta ja SINKKIARKUISTA TYKKÄÄ, NIIN BUSTER ON VARMAAN TYYLIKÄS!

        Pitäs saada viel hapsut nurkkiin!

        sentään yksi viesti ilman "uskonnollisvaikutteista täysin kritiikitöntä suhtautumista"


      • höh
        Osku kirjoitti:

        Busterit ovat saaristolaisten, mökkiläisten ja kalastajien ylivoimaisessa suosiossa. He jos ketkä tietävät, mitä veneeltä vaaditaan. Eikä heitä kiinnosta pätkääkään, mitä kateelliset nettiveneilijät täällä kirjoittavat.

        En ole saaristolaisten käytössä Bustereita nähny junttimökkeilijöiden syosiossa näyttävät kyllä olevan!
        Mietityttää että olisiko Busteri ollenkaan suosittu jos se olisi ruotsalainen?


      • Anonyymi

        Pitääpä itsekkin ottaa kantaa tähän Buster R keskusteluun:
        Omakohtaista kokemusta ks. veneestä vuodelta 1983 alkaen.
        Kyseessä on varmaankin vm. 1980 tai 1981 valmistettu vene.
        Malli on ns. pitkärikimalli eli vaatii pitkärikisen koneen.
        Alkuun perässä oli 40 hv (kaksi sylinterinen) Yamaha, mutta vaihtui sitten
        20 hv Johsoniin. Nyt perässä vanha 40 hv Suzuki.
        Vene ollut koko ajan sisävesi käytössä ns. mökkin hupiveneenä eli ajettu silloin kun on avovene keli. "Ajosuorite"/vuosi on varmaankin ollut varsin pieni 24 l/ tankki x 5-10.
        Huoleton vene (säilytys rantautuminen esim. kalliorantaan) nosto rantaan talveksi.
        Hyvä kuorman kantokyky (40 hv/ 6 hlö pintaan helposti)
        Pitää hyvin hintansa (ostohinta 12500mk v. 1983 eli noin 2200€)
        Ei tarvitse sääliä ( rakenustatarvike kuljetus/lapset/ koira jne.)
        Ei ainakaan toistaiseksi ole vuotanut, helppo tyhjentää ajaen.
        -Isossa aallokossa pärskeet kova olla kyydissä
        -Ei niin kaunis, eikä mukava.
        Eli sanoisin, että hyvä vene, jos käyttötarkoitukseen sopiva (kalastus/ kivikko rannat/ arvostaa huolettomutta/ ei pelkää epämukavuutta vaan raikasta vesielämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääpä itsekkin ottaa kantaa tähän Buster R keskusteluun:
        Omakohtaista kokemusta ks. veneestä vuodelta 1983 alkaen.
        Kyseessä on varmaankin vm. 1980 tai 1981 valmistettu vene.
        Malli on ns. pitkärikimalli eli vaatii pitkärikisen koneen.
        Alkuun perässä oli 40 hv (kaksi sylinterinen) Yamaha, mutta vaihtui sitten
        20 hv Johsoniin. Nyt perässä vanha 40 hv Suzuki.
        Vene ollut koko ajan sisävesi käytössä ns. mökkin hupiveneenä eli ajettu silloin kun on avovene keli. "Ajosuorite"/vuosi on varmaankin ollut varsin pieni 24 l/ tankki x 5-10.
        Huoleton vene (säilytys rantautuminen esim. kalliorantaan) nosto rantaan talveksi.
        Hyvä kuorman kantokyky (40 hv/ 6 hlö pintaan helposti)
        Pitää hyvin hintansa (ostohinta 12500mk v. 1983 eli noin 2200€)
        Ei tarvitse sääliä ( rakenustatarvike kuljetus/lapset/ koira jne.)
        Ei ainakaan toistaiseksi ole vuotanut, helppo tyhjentää ajaen.
        -Isossa aallokossa pärskeet kova olla kyydissä
        -Ei niin kaunis, eikä mukava.
        Eli sanoisin, että hyvä vene, jos käyttötarkoitukseen sopiva (kalastus/ kivikko rannat/ arvostaa huolettomutta/ ei pelkää epämukavuutta vaan raikasta vesielämää.

        miten r menee kovassa aallokossa kuinka meri kelpoinen ven on ?


      • Anonyymi

        Ne on ne samat jotka ajaa Toyotaa. Sama fiilis, tuttu räminä.


      • Anonyymi

        Kyllä voi, puolet ihmisistä ei yllä edes keskivertoälykkyyteen, ja siksi tyydytään tekemään niin kuin muutkin.


    • Jakke

      Buster R on ehdottomasti luokkansa paras vene,sanonpa vielä,että ylivoimaisesti.

    • buster on

      ........

      • kuin maksalaatikossa

        pakkaus on ainakin sama kuin maksalaatikossa -- alumiinivuoka !


      • pipeltäjiä
        kuin maksalaatikossa kirjoitti:

        pakkaus on ainakin sama kuin maksalaatikossa -- alumiinivuoka !

        vituttaa,kun ei ole varaa hankkia Busteria,vesistöjen Kuningasta.


      • Eno
        pipeltäjiä kirjoitti:

        vituttaa,kun ei ole varaa hankkia Busteria,vesistöjen Kuningasta.

        Hullu ei ole se joka pyytää vaan joka maksaa, eikä avoveneeseen kannata paljon satsata. Ongella voi olla vaikka Bilteman "kumiveneessä".Veneilyyn tarkoitetut veneet erikseen.


      • Kiiruna
        Eno kirjoitti:

        Hullu ei ole se joka pyytää vaan joka maksaa, eikä avoveneeseen kannata paljon satsata. Ongella voi olla vaikka Bilteman "kumiveneessä".Veneilyyn tarkoitetut veneet erikseen.

        Ne maksaa,joilla on pätikkää,hulluja tai ei,nää on rahamiesten hommeleita.


      • Eno
        Kiiruna kirjoitti:

        Ne maksaa,joilla on pätikkää,hulluja tai ei,nää on rahamiesten hommeleita.

        Kyllä se vain niin on että kun ei ole varaa ostaa liukuvaa asuttavaa venettä hinta nykyään alk n:170000€ ja siitä ylöspäin, niin pitää ryhtyä tuskissaan elvistelemään Busterilla.


      • iloisenkin ihmisen
        Eno kirjoitti:

        Kyllä se vain niin on että kun ei ole varaa ostaa liukuvaa asuttavaa venettä hinta nykyään alk n:170000€ ja siitä ylöspäin, niin pitää ryhtyä tuskissaan elvistelemään Busterilla.

        Kyllä totta lienee se, että harmaa/ankea peltilaatikko masentaa iloisenkin ihmisen.

        Jos taas haluaa pitää ikävää ja olla kurjasti, niin kai se vaatii busterin tms tölkin?


      • Sisäelimet muusina
        kuin maksalaatikossa kirjoitti:

        pakkaus on ainakin sama kuin maksalaatikossa -- alumiinivuoka !

        Maksasta tulee busterin kyydissä maksalaatikkoa


    • Jaksu

      R:stä ei kokemusta,mutta RS on ehdoton peli sisävesillä 50 heppasella nelitahtisella varustettuna.Mielestäni on turhaa kommentoida hirveästi veneen näköä(tarkoitan Busterin harmaata väriä morkkaavia)mulla ,kuin monella muullakin vene on käyttö ei "näyttö"vene.

      • parempi Foxia?

        ei missään kohtaa. Aja ja vertaile.Ei nämä ole uskonasioita,paitsi Busterin omistajille.


      • Matti
        parempi Foxia? kirjoitti:

        ei missään kohtaa. Aja ja vertaile.Ei nämä ole uskonasioita,paitsi Busterin omistajille.

        Foxit ja muut männynkäpyset pois alta,BUSTER tulee ja jyrää yli.


      • masokismia haluaviila
        Matti kirjoitti:

        Foxit ja muut männynkäpyset pois alta,BUSTER tulee ja jyrää yli.

        joo - jos alumiinivuoasta tykkää.
        Kyllä nuo kaupan maksalaatikkopakkauksetkin on niin kauniita! Nam.

        Onko busterin alumiini jo niin huonoa, että se pitää jo uutena maalata?

        Onko busterismi salattua sadomasokismia?


      • GYRBY
        masokismia haluaviila kirjoitti:

        joo - jos alumiinivuoasta tykkää.
        Kyllä nuo kaupan maksalaatikkopakkauksetkin on niin kauniita! Nam.

        Onko busterin alumiini jo niin huonoa, että se pitää jo uutena maalata?

        Onko busterismi salattua sadomasokismia?

        TARGA 31 JYRÄÄ TEIDÄN PELTIPURKIT.


    • uhkaa

      Luoja suojele meitä busterilta, toyotalta ja yamahalta....
      ja toyotamiehiltä.

    • Optical

      Jos isänne saisi tietää, että kehuskelette hänen venettä täällä omananne, niin korville tulis..

    • Peltiveneetpois

      Ostakaa nyt hyvät ihmiset lasikuitu vene ei kattoopellistä tehdyillä veneillä ole mitään jakoa niiden kanssa ja kun yhdessä kommentissa luki että mikään lasikuitu vene ei kuljeta 20 koneella 4 henkilöä niin kyllä kuljettaa rönnqvist 16 ja siihen 20 Yamaha perään nii kuljettaa säässä kuin säässä 5 henkilöä.

    • Onollutmolemmat

      Tää on niin vanha ketju että kaikki kirjoittajat tuskin enää elossakaan.

      mutta R taitaa olla se kaikista huonoin Buster ja siinä luultavasti huonoimpia avoveneen pohjia maailmassa jos hinta uutena otetaan huomioon.
      Alumiinivenissä ei ollut kilpailua, siksi tätä aikoinaan myytiin. Seuraaja RS on myös täysi susi.

    • ölekökwerkwöekröw

      RS sai aika nopeasti ilmestymisensä jälkeen lisänimet "rysky" ja "munuaisten tappaja" :-D

    • Anonyymi

      Mitä nähnyt mitä tahansa bustereita niin nokka korkealla pystyssä paukuttaavat menemään. Kuski tuskin näkee mitään. Pitääkö olla rasvatyyni ja 3km baana ennenkuin nousee plaaniin ?

      • Anonyymi

        Busterin kuulee kyllä kauas jos on pienikin aallokko. Siitä lätkytyksestä ei voi erehtyä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Rahallahan saa semmoisia arvosteluja mitä on tilannutkin...


      • Anonyymi

        Ne kyllä oikeasti on minustakin todella hyviä ajaa nykyään, ihan eri maata kuin vanhmmat. Olen ajanut vuosia monille bustereilla


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

      Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

      Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

      Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

      Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

      Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

      Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

      viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

      Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

      Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe