Täällä ei ole kuin ripulistin katkeraa valitusta..
Nyt jotain ilosempaa palstalle. :) Kaikkille mukaville palstalaisille hyvät joulut! <3
Kertokaas jotain kivoja jouluisia juttuja?
Miellä on siivottua ja laitettu joulukoristeet esiin. Sekä hankittu ruuat. Koira saa myös nauttia joulusta herkkuineen.. :)
Hyvää Joulua ja iloisempaa Meininkiä!
48
163
Vastaukset
Mä voisin kertoa yhden jutun kun olin vielä tonttuihin uskova pikkulikka..Muistan sen kuin eilisen,kun katsoin olohuoneen ikkunasta ulos ja siinä nenun edessä seisoi sellanen pätkän kokoinen ruttunaamainen pikku-ukko.Punainen tonttulakki sillä oli päässään ja olinki tosi iloinen että näin ihan oikean tontun.:) Siitä piti mennä heti kertomaan muille sisaruksille.No..ilmeet oli heillä kyllä huvittuneet ja en silloin heti tajunnu että miks..Jälkeenpäin hoksasin,että mua oli huijattu!! Eikös ollu katala temppu? :)) Ei ihme,että mä olen nii epäuskonen näihin nykytonttuihin.;))
Epäuskoinen nykytonttuihin? Oliko tuossa joku piikki mun suuntaan häh?
Ei se oo mun vika jos mun intensiivinen valvontatyö ei tuota sun osalta toivomiasi tuloksia... Sun pitää vaan olla kiltimpi, niin yksinkertaista se on tinttu:)toljanter kirjoitti:
Epäuskoinen nykytonttuihin? Oliko tuossa joku piikki mun suuntaan häh?
Ei se oo mun vika jos mun intensiivinen valvontatyö ei tuota sun osalta toivomiasi tuloksia... Sun pitää vaan olla kiltimpi, niin yksinkertaista se on tinttu:)Tuhmempana on mukavampaa...:)) Ja parempi ku et valvo,nii saa rauhassa tehä mitä haluaa.;))
tinttu-liina kirjoitti:
Tuhmempana on mukavampaa...:)) Ja parempi ku et valvo,nii saa rauhassa tehä mitä haluaa.;))
Ollaanko me kiltit sitten niin tylsiä? ;)
hyvää joulua vaan jäbänki puolesta. valepukki ja tonttutyttö jakelee sitte aattona lahjoja et kiirettä piisaa. pitäiskös meidän tinttu-liinallaki kävästä ;) kittie taitaa kyllä asustaa vähä turhan kaukana.. ;)
- tontutsyöruoatkin
Joo kaikenlaisia "hirviöitä" saattaa liikkua joulun aikoina.
Varsinkin jos kinkku on kadonnut niin isi on sen ottanut iltapalaksi yöllä kuitenkin, eikä tontut varastaneet. Hyvää Joulua sinnekin! <3 Juuh, liian kaukana asustan.. Mutta Tinttu varmaan tykkäisi vierailusta?
- puna-viini
Miksi te aloitatte valituksen näin Joulun alla?
Minäkin joudun nyt ottamaan osaa tähän valitteluun, koska erehdyin aukaisemaan tämän aloituksen.
Hyvää Joulua ja iloisempaa Meininkiä!
Tuon otsikon alle ei pidä laittaa mitään negatiivista. - TOSIrealistKokkola
Kyllä vain, mahtavia juttuja, kakkiaisten ja pissiäisten katkeria valituksia.
"Varusmies ammuttiin hengiltä, murhattiin. Kimeeri sitä toinen tätä. Onko onko onko, mitä mitä mitä, siivotaan siivotaan, ostetaan ostetaan, laitetaan laitetaan" jne. Voi saa..na miten mukavia jouluisia juttuja...
Hei ihmiset (ei turkoosit pissiäiset). Eilen vietettiin kansainvälistä taskulampun päivää ja tänään vietetään maailmanlaajuista orgasminpäivää, rauhanpäivää. Aloitimmekin sen kivasti nauttien juuri äsken ja laitoimme lakanat pesuun...- halkokarinääliölle
Hah hah, impotentti seniili vanha läskipallero käppänä haaveilee, voi kunpa isäsi olisi laskenut lakanalle, yhteiskunta olis säästynyt yhdestä jonninjoutavasta idiootilta.
- Johanlevis
Läskipallero ei tiedä sänkyhommista mitään. Päästää märän pierun ja vetelät paskat lakanalle ja luulee, että se oli orgasmi.
Johanlevis kirjoitti:
Läskipallero ei tiedä sänkyhommista mitään. Päästää märän pierun ja vetelät paskat lakanalle ja luulee, että se oli orgasmi.
Ei talipallero varmaankaa erota mistä reiästä tulee mitäki...
Mun niiiiiiiin T-O-S-I superjännittävä jouluinen juttu tapahtuu ylihuomenna!!! Silloin kierrän mun valepukin kanssa läpi kaikki Kokkolan talot ja etsin käsiini miehen, jolla on jalassaan vilkkuvat ja soivat pitkät kalsarit... Ta-daa!!! Eli siis T-o-l-j-a-n-t-e-r-i-n ;)) Sen jälkeen mulla on aikomus tehdä samoin kuin eräässä joululaulussa sanotaan, hahahaha... Älkää oikeasti arvatko mitä, hahaha... ja varastaa Toljanterin soma pieni talipalloihin mieltynyt kissanpentu, jeeeee!!! Siis SE mitä mokoma kakkiainen ei suostunut mulle sovinnolla antamaan :))
- 19-vee_Jäbä
Luulen arvaavani;) Tekisi mieli kysyä yhtä asiaa mutta helkkaristi rupesi ujostuttamaan...............
jäbä ei sitte anna tonttutypykkänsä tehä mitään semmosta mitä jossaki laulussa sanotaan.. ;)
Nyt mua rupes jännittämään tuo jouluaatto oikein toden teolla! Oon googlaillu tuskassa joululaulujen sanoja ja koittanu löytää esim riimityksyiä joissa joku antaa jollekkin risuja, piiskaa, kenkää ym ym... Eli en siis oikein oikein tiedä mitä odottaa...?
Tuon mun pikku karvapallon voin ehkä luovuttaa sulle jos annat hänen toteuttaa sitä työtä mihin oon hänet koulannut ja joka on selkeästi muodostunut intohimoksi. Se on tieteski yli satakiloisen talipallon jahtaaminen. Jokailtainen jahtirupeama on sekä karvapalloni että meikäläisen piristysruiske. Aatelkaa nyt, 324 grammanen kissapetoni naukasee ja ottaa pikku spurtin niin tuo 100-kiloinen talipallo lähtee pyöriin paniikissa kiljuen kimakasti! Tais kerran huutaa apuun jotain ihme eläinystäväänsäki, mitä lie tarkoitti sillä tuo punakka olio?toljanter kirjoitti:
Nyt mua rupes jännittämään tuo jouluaatto oikein toden teolla! Oon googlaillu tuskassa joululaulujen sanoja ja koittanu löytää esim riimityksyiä joissa joku antaa jollekkin risuja, piiskaa, kenkää ym ym... Eli en siis oikein oikein tiedä mitä odottaa...?
Tuon mun pikku karvapallon voin ehkä luovuttaa sulle jos annat hänen toteuttaa sitä työtä mihin oon hänet koulannut ja joka on selkeästi muodostunut intohimoksi. Se on tieteski yli satakiloisen talipallon jahtaaminen. Jokailtainen jahtirupeama on sekä karvapalloni että meikäläisen piristysruiske. Aatelkaa nyt, 324 grammanen kissapetoni naukasee ja ottaa pikku spurtin niin tuo 100-kiloinen talipallo lähtee pyöriin paniikissa kiljuen kimakasti! Tais kerran huutaa apuun jotain ihme eläinystäväänsäki, mitä lie tarkoitti sillä tuo punakka olio?Tontulla on kyllä sanat hallussaan.. Tulen hyvälle mielelle kun luen kommenttejasi.. :)
19-vee_Jäbä kirjoitti:
Luulen arvaavani;) Tekisi mieli kysyä yhtä asiaa mutta helkkaristi rupesi ujostuttamaan...............
Hahaa... Mun laserkatse paljastaa, että sun laulukirja on auki N-I-I-N väärästä kohtaa ;))
toljanter kirjoitti:
Tuon mun pikku karvapallon voin ehkä luovuttaa sulle jos annat hänen toteuttaa sitä työtä mihin oon hänet koulannut ja joka on selkeästi muodostunut intohimoksi. Se on tieteski yli satakiloisen talipallon jahtaaminen. Jokailtainen jahtirupeama on sekä karvapalloni että meikäläisen piristysruiske. Aatelkaa nyt, 324 grammanen kissapetoni naukasee ja ottaa pikku spurtin niin tuo 100-kiloinen talipallo lähtee pyöriin paniikissa kiljuen kimakasti! Tais kerran huutaa apuun jotain ihme eläinystäväänsäki, mitä lie tarkoitti sillä tuo punakka olio?Tsiljardimiljardisti hyi ja yök!!! Mua ei yhtään huvita juosta mun kissan kanssa jonkun ylensyöneen rantapallon perässä xP Siis ajattele, miten mulle kävisi, jos se turvonnut lilliputti kompastuisi maassa lojuvaan oksaan ja härskiintyneet ihrat räjähtäisivät mun kasvoille??? Voi k-a-k-k-a!!! Oikeasti puklaan kohta xP Muutenkin Ressu = so boooooooooring :(( En muuten ikinä aio kertoa sulle mikä joululaulu on kyseessä, ellet itse keksi, hahaha... Paitsi, että se on ehkä h i e m a n T-U-H-M-A, hahahaha ;DDD
- 19-vee_Jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hahaa... Mun laserkatse paljastaa, että sun laulukirja on auki N-I-I-N väärästä kohtaa ;))
Sulje silmäsi;)
* * * *
* * * * * * *
* * * * * * * * * *
* * * * * * * * * * * *
* * * * * * *
Nyt voit avata;)
Tilasin sulle lumisateen jouluksi............ - 19-vee_Jäbä
19-vee_Jäbä kirjoitti:
Sulje silmäsi;)
* * * *
* * * * * * *
* * * * * * * * * *
* * * * * * * * * * * *
* * * * * * *
Nyt voit avata;)
Tilasin sulle lumisateen jouluksi............Hitto, ei onnistunut:(
- saako-arvata
a--r--i--e--l kirjoitti:
Tsiljardimiljardisti hyi ja yök!!! Mua ei yhtään huvita juosta mun kissan kanssa jonkun ylensyöneen rantapallon perässä xP Siis ajattele, miten mulle kävisi, jos se turvonnut lilliputti kompastuisi maassa lojuvaan oksaan ja härskiintyneet ihrat räjähtäisivät mun kasvoille??? Voi k-a-k-k-a!!! Oikeasti puklaan kohta xP Muutenkin Ressu = so boooooooooring :(( En muuten ikinä aio kertoa sulle mikä joululaulu on kyseessä, ellet itse keksi, hahaha... Paitsi, että se on ehkä h i e m a n T-U-H-M-A, hahahaha ;DDD
Kappaletta?
a--r--i--e--l kirjoitti:
Tsiljardimiljardisti hyi ja yök!!! Mua ei yhtään huvita juosta mun kissan kanssa jonkun ylensyöneen rantapallon perässä xP Siis ajattele, miten mulle kävisi, jos se turvonnut lilliputti kompastuisi maassa lojuvaan oksaan ja härskiintyneet ihrat räjähtäisivät mun kasvoille??? Voi k-a-k-k-a!!! Oikeasti puklaan kohta xP Muutenkin Ressu = so boooooooooring :(( En muuten ikinä aio kertoa sulle mikä joululaulu on kyseessä, ellet itse keksi, hahaha... Paitsi, että se on ehkä h i e m a n T-U-H-M-A, hahahaha ;DDD
Voi sua höpsö:) Ei sun tartte tehä ite yhtikäs mitään tuon talipallometsästyksen suhteen, tää pikku veijari on täysin itsenäinen suurriistan metsästäjä jo nyt mun koulutuksen ansiosta! Ei muuta kun päästät pihalle ja puolen tunnin päästä kuulet suloista naukumista ovesi takaa. Siinä ajassa talipallo on saatettu taas kerran paniikkiin ja kisuli omat tarpeetkin on hoidettu:)
Joululaulurvaukseni, hieman salaperäisesti kerrottuna: 'BESTIKSENI S..K.N SAA'...
Osuiko?Kittiechihu kirjoitti:
Tontulla on kyllä sanat hallussaan.. Tulen hyvälle mielelle kun luen kommenttejasi.. :)
Voi kittie, kyllä tonttukin tuli hyvälle mielelle tuosta kommentistasi:)
toljanter kirjoitti:
Voi kittie, kyllä tonttukin tuli hyvälle mielelle tuosta kommentistasi:)
Eipä kestä ystävä. :)
toljanter kirjoitti:
Voi sua höpsö:) Ei sun tartte tehä ite yhtikäs mitään tuon talipallometsästyksen suhteen, tää pikku veijari on täysin itsenäinen suurriistan metsästäjä jo nyt mun koulutuksen ansiosta! Ei muuta kun päästät pihalle ja puolen tunnin päästä kuulet suloista naukumista ovesi takaa. Siinä ajassa talipallo on saatettu taas kerran paniikkiin ja kisuli omat tarpeetkin on hoidettu:)
Joululaulurvaukseni, hieman salaperäisesti kerrottuna: 'BESTIKSENI S..K.N SAA'...
Osuiko?Mmmm... Joo, hahaha ;)) No suutuitko mulle...???
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Joo, hahaha ;)) No suutuitko mulle...???
Miksi ihmeessä oisin suuttunut? Mun bestis piti tuota ihan kivana visiona kun kerroin hälle:)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mmmm... Joo, hahaha ;)) No suutuitko mulle...???
Eiks se sit ollutkaan tää mitä sä laulelit sillai et ny ei sit enää muuta päähän mahdu... ;D
https://www.youtube.com/watch?v=lPkauVh7J_Y
- Mitenkä_palstan_tytöt
Viettävät aattoa? Onko traditioita?
Mulla menee suurin osa päivästä ihan jouluruokien kanssa häilätessä.Jossain vaiheessa pitää viedä kynttilät läheisten haudoille ja loppuilta meneekin ihan vaan normaalissa joulutohinassa.
Rentoutuen kotona miehen ja koiran kanssa. :) Herkutellaan ja ollaan vaan, sekä katsellaan joulu ohjelmia tv:stä.
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hmmm... Luultavasti avaamalla mun tsiljardia joululahjaa, hahaha... ;))
Mitä olet toivonut joululahjaksi?
- leikataan_zemppiä
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hmmm... Luultavasti avaamalla mun tsiljardia joululahjaa, hahaha... ;))
Ihme nimi lahjalla tommonen tsiljardia. Meikä avaa yhden joululahjan ja naapuri tiettävästi avaa kaksi joululahjaa, jos ei muut ole antaneet myös.
Kittiechihu kirjoitti:
Mitä olet toivonut joululahjaksi?
Pikku pimatsun toivelistaa ei kannata kysellä sillä vaarana on palstan ylikuormittuminen valtavan informaatiotulvan takia.. ;-D
butch-cassidy kirjoitti:
Pikku pimatsun toivelistaa ei kannata kysellä sillä vaarana on palstan ylikuormittuminen valtavan informaatiotulvan takia.. ;-D
No mun ei tarvi sitä kysellä kun sisäpiiriläisenä käsittelen noita toivelistoja... Voin kyllä tunnustaa että kyseisen toivelistan käsittelyyn kului neljältä aputontulta lähes kolme täyttä työpäivää, ylityötunteineen!
toljanter kirjoitti:
No mun ei tarvi sitä kysellä kun sisäpiiriläisenä käsittelen noita toivelistoja... Voin kyllä tunnustaa että kyseisen toivelistan käsittelyyn kului neljältä aputontulta lähes kolme täyttä työpäivää, ylityötunteineen!
jäbän äitimuori on tainnu sitte hääriä viidentenä ku typykälle tuli liki auton takakontillinen paketteja täyteen.. :)
temmirauta kirjoitti:
jäbän äitimuori on tainnu sitte hääriä viidentenä ku typykälle tuli liki auton takakontillinen paketteja täyteen.. :)
Kai tekin jotain lahjoja saatte??
temmirauta kirjoitti:
jotaki pientä kait.. :)
No kai Ariel muistaa teitä monella lahjalla, näin veikkaisin? :)
- EinoKukkonen
Ei sitä mittää muuta ko Hyvvee joulluu siulekkii vuan...!!!
- DerWichtRealistKokkola
Voi saa..na. Tuo sama turkoosi Kitti-Katti vain kitisee, nalkuttaa ja naukuu kuin vanha ämmä, ja kuin kiimainen kattinarttu, paskahäntä, mutta sellainen se taitaa akka ollakin: "Homeperse, kuivahiivavittu" vanha tummu.
Lopettaisi vain tuon yksinpuhelunsa ja hakeutuisi hoitoon kera pyörätuolin...- KatkeraaJouluaVaan
Hyvin sanoo Kittiechihu monesti realistista mitä muutkin ajattelevat. Ilo lukea hänen kommenttejaan halkokarinääliöstä...
KatkeraaJouluaVaan kirjoitti:
Hyvin sanoo Kittiechihu monesti realistista mitä muutkin ajattelevat. Ilo lukea hänen kommenttejaan halkokarinääliöstä...
Kiitos, kai? :D Kaikkihan sitä äijää täällä palstalla inhoavat.. Oletteko huomanneet ettei sillä ole joulufiilistä tippaakaan? On vaan katkera ja valittaa.. Millainen mahtaa joulu olla hänen perheellään..
- hukassaukko
Kittiechihu kirjoitti:
Kiitos, kai? :D Kaikkihan sitä äijää täällä palstalla inhoavat.. Oletteko huomanneet ettei sillä ole joulufiilistä tippaakaan? On vaan katkera ja valittaa.. Millainen mahtaa joulu olla hänen perheellään..
eipä taija olla siinä perheessä rauhaa ja joulutunnelmaa!täällä tuo sairas ukko haukkuu ja narisee kaikesta!kuulin että akka lähtenny?en ihmettele kauan ollu kiinni tuomoisessa ukossa jolle ei lääkkeitä löydy että rauhottuis!!!!!
hukassaukko kirjoitti:
eipä taija olla siinä perheessä rauhaa ja joulutunnelmaa!täällä tuo sairas ukko haukkuu ja narisee kaikesta!kuulin että akka lähtenny?en ihmettele kauan ollu kiinni tuomoisessa ukossa jolle ei lääkkeitä löydy että rauhottuis!!!!!
Juu, ei voi olla joulurauhaa.. Kun ajattelee miten se palstalla käyttäytyy.. Vaimosta en tiedä mitään.. Mutta ei voi olla kovin järkevä, kun tuollaista äijää kestää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448049Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432111Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252030- 921680
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 52977
- 24918
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850