Eli siis olen 15v poika ja olen huomannut, että minulla saattaisi olla jotain piileviä kykyjä ja nyt olen miettinyt että voiko näitä "kykyjä" mitenkään kehittää tai testata? Olen hieman hämmentynyt tästä asiasta ja miettinyt, mistä nämä kyvyt tulevat. Olenko ainut joka kokee jonkinlaisia "epänormaaleja/yliluonnollisia asioita"? Haluaisin kehittää kykyjä ja nyt olen pitkään miettinyt, että miten.. Jos joku voisi auttaa tai kertoa vähän asioita niin olisin kiitollinen, kiitos!!
Onko minulla kykyjä?
8
229
Vastaukset
- gejoigj
Kyllä noita voi kehittää.esimerkiksi päivittäisellä meditaatiolla. Kaikilla ihmisillä on samat kyvyt,toisilla se tulee vaa herkemmin esille ku toisilla.
- WitchOrSomething
kiitos vastauksesta!
Kannattaa miettiä että mitä kykyjä haluat oppia. Mitkä kyvyt ei tunnu liian absurdeilta, vaan asioita jotka kiinnostaa ja joita voisit oppia.
Mitä paranormaaleihin kykyihin tulee, kannattaa niitä kehittää. Esimerkiksi James Randi ja hänen säätiönsä tarjoavat mittavan palkkion kenelle tahansa, joka valvotuissa olosuhteissa osoittaa omaavansa yliluonnollisia kykyjä.
Erikoisia ja yliluonnollisia kykyjä ei välttämättä tarvitse kehittää ammatillisessa taikka taloudellisesti hyödyttävässä mielessä. Niistä voi olla arvaamatonta hyötyä taikka hupia ihan jokapäiväisissäkin tilanteissa. Itse keksisin lukemattomia tapoja hyödyntää ihan arkipäivässä niin ajatuksensiirtoa, esineiden siirtämistä ajatuksen voimalla, kuolleiden kuulemista kuin tulevien tapahtumien ennalta näkemistäkin.
Valitettavasti omat kykyni eivät vastaa lainkaan niille osoittamiani toiveita.
En tiedä yliluonnollisista lahjoistasi, mutta 15v pojaksi kirjoitat hämmästyttävän selkeää ja kieliopinmukaista tekstiä. Kaikki eivät välttämättä uskoisi sinua pojaksi, sen enempää kuin 15 vuotiaaksikaan. Kenties sinulla on - yliluonnollisen lisäksi - kehittämisen arvoisia lahjoja muillakin alueilla?- sanni123456789
Mäkin olen huomannut jotain esim kun olin kotona yksin niin menin tuolin viereen ja se kaatui ja ketään muuta ei ollut kotona joten tietäisikö joku mitä tapahtui?
- tulkaapoispilvistä
Kaikenlainen "yliluonnollinen" on vain hömppää ja oman mielikuvituksen tulosta. Kaikki jotka väittää jotain kokeneensa tai tapahtuneen, kyseessä on joko valehtelu tai sitten asialle on olemassa täysin luonnollinen selitys.
Kyllä tuossa iässä pitäisi olla jo jonkinlainen "kyky". Tarkkailepa jalkoväliäsi.
- Gathathe
Vastaan jälkikäteen joten en ole varma luetko tätä vastausta ollenkaan, mutta ensimmäinen vastaaja on oikeassa vaikka hän ei kerrokaan meditaatio-ohjeita. Meditaatio ei tarkoita pelkkää mielenhiljentämistä vaan se käsittää useita erilaisia menetelmiä:
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/Satanic_Meditation.html
http://www.angelfire.com/empire/serpentis666/HOME.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13688Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3711828Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2401615Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481191- 731023
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60765- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719