Herätät kyllä

Anonyymi-ap

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.

73

983

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Himon tunteita?

• Anonyymi

Et herätä minussa mitään tunteita.

• Anonyymi

Niin juuri, voimakasta intohimoa, voin haistaa ihanan kukkasi huumaavan tuoksun.

• Anonyymi

Aloitus oli mieheltä 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitus oli mieheltä 🤭

Jos te vaikka himoitsette samaa kukkasta? 🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos te vaikka himoitsette samaa kukkasta? 🤣🤣

Onko syöty kukkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko syöty kukkaa?

Entä itselläsi onko tuliut leivottua? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä itselläsi onko tuliut leivottua? Sivusta

En ole oikein leipurinaisia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole oikein leipurinaisia

Joo en minäkään leikkaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo en minäkään leikkaa

Mutta pitsaa osaan paistella ja siihen intressi jääkin sitten

• Anonyymi

Meidät on tarkoitettu toisillemme.

• Anonyymi

Niin on olet tiedämme sen kummatkin🖤

• Anonyymi

Kenelle? ☺️

• Anonyymi

Tunnen älytöntä vetovoimaa miestä kohtaan. Hän näköjään pystyy provosoimaan mua niin hyvässä kuin pahassakin. Olen ihan vahaa kun hänet kuulen tai näen, samalla kuitenkin tekis ravistella niin et hampaat ratisee.

• Anonyymi

Meneekö naisena esiintyvä setämies vähän överiksi taas🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneekö naisena esiintyvä setämies vähän överiksi taas🥱

Sulla menee överiksi, naisena esiintyvä mies.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla menee överiksi, naisena esiintyvä mies.

Bit confusing, but okay

• Anonyymi

Niin tiedän. En halua ärsyttää sinua. Haluan rakastaa ja rakastella sinua, antaa itseni sinulle, lenkkeillä vaikka kanssasi. Haluan sinut kokonaan itselleni😘

• Anonyymi

Rakastelu kiinnostaa 🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastelu kiinnostaa 🙃

Siitä on hyvä aloittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastelu kiinnostaa 🙃

Siitä on hyvä aloittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siitä on hyvä aloittaa

Jos se vie mukanaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos se vie mukanaan

Jos se veisi

• Anonyymi

Kun katsoin sinua takaapäin. Sinun reidet, selkä, peppu. Olet fyysisesti valtavan haluttava. Ja se telepatia meidän välillä. Olen sinun❤️

• Anonyymi

Ei stana 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei stana 😂😂

Mikä sua naurattaa nainen?🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sua naurattaa nainen?🙂

99% väestöstä hirnuu naisia esittävälle guubelsonille

• Anonyymi

Etkö yrittänyt enempää

• Anonyymi

Meinasiko ottaa eteen?

• Anonyymi

Kiitos 🔥 Ujostutti kyllä hieman

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 🔥 Ujostutti kyllä hieman

Niin huomasin. Voi Raka💋

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

99% väestöstä hirnuu naisia esittävälle guubelsonille

Näin se on. Ehkä parille muullekin samalla (ei sulle)

• Anonyymi

Palsta ollut aivan sekaisin nyt pari päivää. 😂 Suurin osa toki tältä naisia esittävältä paatokselta..

• Anonyymi

Hän on toivottoman rakastunut sielunkumppaniinsa(minuun). Suomi24 on nyt vielä jonkin aikaa kovilla. Kun täällä meno rauhottuu, tiedätte että me olemme saneet toisemme ja voitte tekin huokaista helpotuksesta.

• Anonyymi

Kyllä täällä suurin osa on naisia ja sitten on naisia jotka trollaavat miehinä saadakseen naiset reagoimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä täällä suurin osa on naisia ja sitten on naisia jotka trollaavat miehinä saadakseen naiset reagoimaan.

Naisia ei kiinnosta pätkääkään tuollainen. Naiset saa miehen aina jos haluavat eivätkä käytä aikaansa noin järjettömään sekoiluun, kun taas incelit ja ätmit....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisia ei kiinnosta pätkääkään tuollainen. Naiset saa miehen aina jos haluavat eivätkä käytä aikaansa noin järjettömään sekoiluun, kun taas incelit ja ätmit....

Sinua ei kiinnosta tuollainen. Sinä et ole yhtä kuin kaikki naiset. Vai kuvitteletko voivasi puhua muiden naisten puolesta? Mikä saa ihmisen kuvittelemaan sellaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ironista, että sinä käytät silti aikaasi täällä sekoiluun. Vai etkö saa miestä? Oletko ihan kunnossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä palstalla on oikeita tosinaisia jotka ei osaa puhua toisille ihmisille irl tai edes tutustua. Kyllä mä tiedät tiedän Olette naurettavia olevinaan jotain vaikka ootte pieniä hiirulaisia oikeasti. Tietty omasta yhteisöstä saa voimaa ja kaikki jotka ei kuulu yhteisöönne on outoja. Säälin, kuljette aina yksin vaikka teillä on mies kotona, mitä se kertoo teistä?😵

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua ei kiinnosta tuollainen. Sinä et ole yhtä kuin kaikki naiset. Vai kuvitteletko voivasi puhua muiden naisten puolesta? Mikä saa ihmisen kuvittelemaan sellaista.

Luojan kiitos en olekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ironista, että sinä käytät silti aikaasi täällä sekoiluun. Vai etkö saa miestä? Oletko ihan kunnossa?

Se on juuri näin, en saa miestä vielä. Olen elämäni kunnossa kiitos kysymästä boo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kuvittelet, että naiset täällä teeskentelevät olevansa miehiä, jotta saavat naisilta huomiota. Haloo.

sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kuvittelet, että naiset täällä teeskentelevät olevansa miehiä, jotta saavat naisilta huomiota. Haloo.

sivusta

Oletko kuullut termistä trollailu? Uskotko, että sellaista ei esiinny suomi24 palstalla, koska kommenttisi antaa ymmärtää niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sivusta

Minä voisin teeskennellä vaikka ketä, jos saisin häneltä huomiota. Hetken. Sitten alkais vtuttaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kuullut termistä trollailu? Uskotko, että sellaista ei esiinny suomi24 palstalla, koska kommenttisi antaa ymmärtää niin.

No kuten arvon arvoton spinnaaja tietää, niin se menee aivan toisinpäin että yksi mies esiintyy naisina, eikä esim nainen yhtenä tiettynä miehenä. Jälkimmäinen ajatus on harhainen ja huvittava

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sinä itse saa miestä ns kun käytät kaiken aikasi katkerana naisena esiintyvän äijän härkkimiseen? Lauserakenteesi on pähkähulluja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hanki yksisarvinen sinä jo sitä apua ja lakkaa rääkkäämästä itseäsi tämän naista esittävän äijän teksteissä roikkumalla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat kirjoitella yksinomaan itsesi sekä järjenvastaisen maailmasi kehyksessä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä voisin teeskennellä vaikka ketä, jos saisin häneltä huomiota. Hetken. Sitten alkais vtuttaa.

Ai niinku teeskentelit olevas tinderis ’veljes’ nimellä, mut tuskin täysin identtiset kaksoset sentään ja 88-syntyny veljes siis.. et jos luulet et en tajunnu kenen kaa kirjottelin😂

• Anonyymi

Niin maukas fyysisesti. Tiiän mistä sytyn. Haluisin varmuudella jatkuvasti lisää. Onnekas on hän, kuka häntä saa.

• Anonyymi

Niin minullakin sinua kohtaan. Mitä lähempänä toisiamme olemme, sitä paremmin sen "väreilyn" välillämme tuntee..

• Anonyymi

Mistä väreilet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä väreilet?

Korvista, kuten Ace Ventura.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korvista, kuten Ace Ventura.

Heh, hauska vastaus, mut ei ollut minulta,joka tuon kommentin kirjoitti. Sanoisin vain että ilma väreili välissämme tai sitten olin vain niin huumaantunut hänestä että olin ihan pökerryksissä🤩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä väreilet?

Takaraivosta ainakin

• Anonyymi

Olis kukkaa tarjolla…

-puutarhuri

• Anonyymi

Omena ois parempaa. -puutarhuri.

• Anonyymi
        UUSI

Ja mulla maitoa, kun on pihavuohia. Pointtisi on?

• Anonyymi

Huomannut saman et mitä lähempänä ni kuumat paikat alkaa olla. Sitten, ku muita paikalla ni et muut ei huomaa mitään ni molemmilta se käytös on suorastaan tympeetä😂😅 välillä miettinyt et miehellä ku se käytös vaihtelee tosi paljon et kuinka lääpällään on jo🫣 myönnän et seuraa ite sais liiankin helposti tai ikinä oo ollu siinä ongelmaa, mut tiedä sitten pitäiskö vaan suosiolla luovuttaa vaikka en kyllä näistä tunteista näytä pääsevän eroon🤔

• Anonyymi

Niin. Miksi nähdä vaivaa jos voi päästä helpolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin. Miksi nähdä vaivaa jos voi päästä helpolla.

No sepä se, kun en pääse. 🥺 kyllä varmaan huomasit miten taas tuijotin.

• Anonyymi

Saisiko olla lumpeenkukkaa vai joulutähti näin joulun alla? Toinen on väriltään lähempänä mutta myrkyllinen ikävä kyllä

• Anonyymi

Lumpeenkukka on kauniimpi 🪷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lumpeenkukka on kauniimpi 🪷

Se on kyllä. Hyvä sinä.

• Anonyymi

Todella kaunis heinäkuus oli

• Anonyymi

Olet niin hyvin tuulinen aina ja herkästi hymyilet, aurinkoinen ja keveä. Niin minäkin kun tapaamme. Haluaisin tulla sun syliin ja uskoa sulle kaikki asiat ja alkaa yhteisen elämän. Vierelläsi on mukava kulkea ja kulkisin loppuelämänkin siinä jos vain haluat❤️Askeleemme löytää aina yhteisen rytmin. Unelmia olisi kiva rakentaa kanssasi. Kaksi voi olla niin yhtä kun sydän on löytänyt sydämen 👩🏼‍❤️‍👨🏼 Hirveä ikävä ollut taas koko päivän. Sinua olen ajatellut.
      🚬👩🏻‍🦳🪄❤️

• Anonyymi
        UUSI

Näistä kirjoituksista päätellen naisena esiintyen etsit äippää joka syleilee pipit pois ja syöttää lentokone lentää leikillä sosetta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä kirjoituksista päätellen naisena esiintyen etsit äippää joka syleilee pipit pois ja syöttää lentokone lentää leikillä sosetta

Passiivis-aggressiivinen persoonallisuushäiriö tekee susta epäluuloisen ja muista eristäytyvän. Kannattaa hakeutua hoitoon

• Anonyymi

Mä en usko mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Jäljellä ⚓️❤️ -kyllä nekin kantaa. Jos kaikki kuitenkin romahtaa niin muista ne sun siivet ja lennä pois. Joulunodotusta sivusyrjältä!

• Anonyymi
        UUSI

Mikset?😒

• Anonyymi
      UUSI

minä en tunne ketään kohtaan näin, oli yksi suhde, ja pientä flirttiä, henkilöt tietävät itse ei liity niihin J miehet tai T miehet tai K miehet. Ei ole nyt suhteita enkä halua näin suhteita.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      340
      1657
    2. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1571
    3. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1549
    4. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      246
      1114
    5. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      983
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      58
      964
    7. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      726
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      60
      725
    9. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      679
    10. Nyt on aika

Nousta sängystä keittämään kahvit. ☕ Hyyvää huomenta. Hyyvää huomenta. 🎄❤️😊💫⚜️🐺
      Ikävä
      118
      644
    Aihe