Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
Herätät kyllä
73
983
Vastaukset
- Anonyymi
Himon tunteita?
- Anonyymi
Et herätä minussa mitään tunteita.
- Anonyymi
Niin juuri, voimakasta intohimoa, voin haistaa ihanan kukkasi huumaavan tuoksun.
- Anonyymi
Aloitus oli mieheltä 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloitus oli mieheltä 🤭
Jos te vaikka himoitsette samaa kukkasta? 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos te vaikka himoitsette samaa kukkasta? 🤣🤣
Onko syöty kukkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko syöty kukkaa?
Entä itselläsi onko tuliut leivottua? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä itselläsi onko tuliut leivottua? Sivusta
En ole oikein leipurinaisia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En ole oikein leipurinaisia
Joo en minäkään leikkaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo en minäkään leikkaa
Mutta pitsaa osaan paistella ja siihen intressi jääkin sitten
- Anonyymi
Meidät on tarkoitettu toisillemme.
- Anonyymi
Niin on olet tiedämme sen kummatkin🖤
- Anonyymi
Kenelle? ☺️
- Anonyymi
Tunnen älytöntä vetovoimaa miestä kohtaan. Hän näköjään pystyy provosoimaan mua niin hyvässä kuin pahassakin. Olen ihan vahaa kun hänet kuulen tai näen, samalla kuitenkin tekis ravistella niin et hampaat ratisee.
- Anonyymi
Meneekö naisena esiintyvä setämies vähän överiksi taas🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meneekö naisena esiintyvä setämies vähän överiksi taas🥱
Sulla menee överiksi, naisena esiintyvä mies.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sulla menee överiksi, naisena esiintyvä mies.
Bit confusing, but okay
- Anonyymi
Niin tiedän. En halua ärsyttää sinua. Haluan rakastaa ja rakastella sinua, antaa itseni sinulle, lenkkeillä vaikka kanssasi. Haluan sinut kokonaan itselleni😘
- Anonyymi
Rakastelu kiinnostaa 🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastelu kiinnostaa 🙃
Siitä on hyvä aloittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastelu kiinnostaa 🙃
Siitä on hyvä aloittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä on hyvä aloittaa
Jos se vie mukanaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos se vie mukanaan
Jos se veisi
- Anonyymi
Kun katsoin sinua takaapäin. Sinun reidet, selkä, peppu. Olet fyysisesti valtavan haluttava. Ja se telepatia meidän välillä. Olen sinun❤️
- Anonyymi
Ei stana 😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei stana 😂😂
Mikä sua naurattaa nainen?🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sua naurattaa nainen?🙂
99% väestöstä hirnuu naisia esittävälle guubelsonille
- Anonyymi
Etkö yrittänyt enempää
- Anonyymi
Meinasiko ottaa eteen?
- Anonyymi
Kiitos 🔥 Ujostutti kyllä hieman
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 🔥 Ujostutti kyllä hieman
Niin huomasin. Voi Raka💋
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
99% väestöstä hirnuu naisia esittävälle guubelsonille
Näin se on. Ehkä parille muullekin samalla (ei sulle)
- Anonyymi
Palsta ollut aivan sekaisin nyt pari päivää. 😂 Suurin osa toki tältä naisia esittävältä paatokselta..
- Anonyymi
Hän on toivottoman rakastunut sielunkumppaniinsa(minuun). Suomi24 on nyt vielä jonkin aikaa kovilla. Kun täällä meno rauhottuu, tiedätte että me olemme saneet toisemme ja voitte tekin huokaista helpotuksesta.
- Anonyymi
Kyllä täällä suurin osa on naisia ja sitten on naisia jotka trollaavat miehinä saadakseen naiset reagoimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä täällä suurin osa on naisia ja sitten on naisia jotka trollaavat miehinä saadakseen naiset reagoimaan.
Naisia ei kiinnosta pätkääkään tuollainen. Naiset saa miehen aina jos haluavat eivätkä käytä aikaansa noin järjettömään sekoiluun, kun taas incelit ja ätmit....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia ei kiinnosta pätkääkään tuollainen. Naiset saa miehen aina jos haluavat eivätkä käytä aikaansa noin järjettömään sekoiluun, kun taas incelit ja ätmit....
Sinua ei kiinnosta tuollainen. Sinä et ole yhtä kuin kaikki naiset. Vai kuvitteletko voivasi puhua muiden naisten puolesta? Mikä saa ihmisen kuvittelemaan sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ironista, että sinä käytät silti aikaasi täällä sekoiluun. Vai etkö saa miestä? Oletko ihan kunnossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä palstalla on oikeita tosinaisia jotka ei osaa puhua toisille ihmisille irl tai edes tutustua. Kyllä mä tiedät tiedän Olette naurettavia olevinaan jotain vaikka ootte pieniä hiirulaisia oikeasti. Tietty omasta yhteisöstä saa voimaa ja kaikki jotka ei kuulu yhteisöönne on outoja. Säälin, kuljette aina yksin vaikka teillä on mies kotona, mitä se kertoo teistä?😵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinua ei kiinnosta tuollainen. Sinä et ole yhtä kuin kaikki naiset. Vai kuvitteletko voivasi puhua muiden naisten puolesta? Mikä saa ihmisen kuvittelemaan sellaista.
Luojan kiitos en olekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ironista, että sinä käytät silti aikaasi täällä sekoiluun. Vai etkö saa miestä? Oletko ihan kunnossa?
Se on juuri näin, en saa miestä vielä. Olen elämäni kunnossa kiitos kysymästä boo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kuvittelet, että naiset täällä teeskentelevät olevansa miehiä, jotta saavat naisilta huomiota. Haloo.
sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse kuvittelet, että naiset täällä teeskentelevät olevansa miehiä, jotta saavat naisilta huomiota. Haloo.
sivustaOletko kuullut termistä trollailu? Uskotko, että sellaista ei esiinny suomi24 palstalla, koska kommenttisi antaa ymmärtää niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sivustaMinä voisin teeskennellä vaikka ketä, jos saisin häneltä huomiota. Hetken. Sitten alkais vtuttaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kuullut termistä trollailu? Uskotko, että sellaista ei esiinny suomi24 palstalla, koska kommenttisi antaa ymmärtää niin.
No kuten arvon arvoton spinnaaja tietää, niin se menee aivan toisinpäin että yksi mies esiintyy naisina, eikä esim nainen yhtenä tiettynä miehenä. Jälkimmäinen ajatus on harhainen ja huvittava
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä itse saa miestä ns kun käytät kaiken aikasi katkerana naisena esiintyvän äijän härkkimiseen? Lauserakenteesi on pähkähulluja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hanki yksisarvinen sinä jo sitä apua ja lakkaa rääkkäämästä itseäsi tämän naista esittävän äijän teksteissä roikkumalla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Taidat kirjoitella yksinomaan itsesi sekä järjenvastaisen maailmasi kehyksessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä voisin teeskennellä vaikka ketä, jos saisin häneltä huomiota. Hetken. Sitten alkais vtuttaa.
Ai niinku teeskentelit olevas tinderis ’veljes’ nimellä, mut tuskin täysin identtiset kaksoset sentään ja 88-syntyny veljes siis.. et jos luulet et en tajunnu kenen kaa kirjottelin😂
- Anonyymi
Niin maukas fyysisesti. Tiiän mistä sytyn. Haluisin varmuudella jatkuvasti lisää. Onnekas on hän, kuka häntä saa.
- Anonyymi
Niin minullakin sinua kohtaan. Mitä lähempänä toisiamme olemme, sitä paremmin sen "väreilyn" välillämme tuntee..
- Anonyymi
Mistä väreilet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä väreilet?
Korvista, kuten Ace Ventura.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korvista, kuten Ace Ventura.
Heh, hauska vastaus, mut ei ollut minulta,joka tuon kommentin kirjoitti. Sanoisin vain että ilma väreili välissämme tai sitten olin vain niin huumaantunut hänestä että olin ihan pökerryksissä🤩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä väreilet?
Takaraivosta ainakin
- Anonyymi
Olis kukkaa tarjolla…
-puutarhuri- Anonyymi
Omena ois parempaa. -puutarhuri.
- AnonyymiUUSI
Ja mulla maitoa, kun on pihavuohia. Pointtisi on?
- Anonyymi
Huomannut saman et mitä lähempänä ni kuumat paikat alkaa olla. Sitten, ku muita paikalla ni et muut ei huomaa mitään ni molemmilta se käytös on suorastaan tympeetä😂😅 välillä miettinyt et miehellä ku se käytös vaihtelee tosi paljon et kuinka lääpällään on jo🫣 myönnän et seuraa ite sais liiankin helposti tai ikinä oo ollu siinä ongelmaa, mut tiedä sitten pitäiskö vaan suosiolla luovuttaa vaikka en kyllä näistä tunteista näytä pääsevän eroon🤔
- Anonyymi
Niin. Miksi nähdä vaivaa jos voi päästä helpolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Miksi nähdä vaivaa jos voi päästä helpolla.
No sepä se, kun en pääse. 🥺 kyllä varmaan huomasit miten taas tuijotin.
- Anonyymi
Saisiko olla lumpeenkukkaa vai joulutähti näin joulun alla? Toinen on väriltään lähempänä mutta myrkyllinen ikävä kyllä
- Anonyymi
Lumpeenkukka on kauniimpi 🪷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lumpeenkukka on kauniimpi 🪷
Se on kyllä. Hyvä sinä.
- Anonyymi
Todella kaunis heinäkuus oli
- Anonyymi
Olet niin hyvin tuulinen aina ja herkästi hymyilet, aurinkoinen ja keveä. Niin minäkin kun tapaamme. Haluaisin tulla sun syliin ja uskoa sulle kaikki asiat ja alkaa yhteisen elämän. Vierelläsi on mukava kulkea ja kulkisin loppuelämänkin siinä jos vain haluat❤️Askeleemme löytää aina yhteisen rytmin. Unelmia olisi kiva rakentaa kanssasi. Kaksi voi olla niin yhtä kun sydän on löytänyt sydämen 👩🏼❤️👨🏼 Hirveä ikävä ollut taas koko päivän. Sinua olen ajatellut.
🚬👩🏻🦳🪄❤️- AnonyymiUUSI
Näistä kirjoituksista päätellen naisena esiintyen etsit äippää joka syleilee pipit pois ja syöttää lentokone lentää leikillä sosetta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Näistä kirjoituksista päätellen naisena esiintyen etsit äippää joka syleilee pipit pois ja syöttää lentokone lentää leikillä sosetta
Passiivis-aggressiivinen persoonallisuushäiriö tekee susta epäluuloisen ja muista eristäytyvän. Kannattaa hakeutua hoitoon
- Anonyymi
Mä en usko mitään.
- AnonyymiUUSI
Jäljellä ⚓️❤️ -kyllä nekin kantaa. Jos kaikki kuitenkin romahtaa niin muista ne sun siivet ja lennä pois. Joulunodotusta sivusyrjältä!
- AnonyymiUUSI
Mikset?😒
- AnonyymiUUSI
minä en tunne ketään kohtaan näin, oli yksi suhde, ja pientä flirttiä, henkilöt tietävät itse ei liity niihin J miehet tai T miehet tai K miehet. Ei ole nyt suhteita enkä halua näin suhteita.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3401657Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361571Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281549Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2461114- 73983
- 58964
- 47726
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25679- 118644