En saa selvää sinusta, oletko kiinnostunut. Sinä kiinnostat minua kovasti. Saatat katsoa minua ja saatat seurata liikkeitäni, mutta olet niiiiin kauhean ujo, että tuskin tulet koskaan tekemään aloitetta...
Ujo mies, mitä ajattelet minusta?
44
520
Vastaukset
- UjoOlenMinäkin2
No, ujo mies!!
- dsfggdfsgfsdg
entäpä jos kyse ei o ujoudesta
- Ylimielinen100
Mistä sitten?
- ujomiesss
Kyllä mä haluaisin tehdä aloitteen :/
- UjoOlenMinäkin2
Miksi et tee? Johtuuko ujoudesta? Mitä pelkäät eniten, pakkeja?
- aikastakiinnostavaolet
Ajattelen, että olet kiinnostava. :)
- UjoOlenMinäkin2
Ai, millä tavalla? :) Niin olet sinäkin! Ja seksikäs ennen kaikkea!
- seksipelottaa
UjoOlenMinäkin2 kirjoitti:
Ai, millä tavalla? :) Niin olet sinäkin! Ja seksikäs ennen kaikkea!
Seksikkäällä tavalla. Ongelma vain, koska olen niin seksikäs, ja koska sinä olet niin seksikäs, pelkään tehdä aloitetta. Kaiken sen seksikkyyden valloilleen päästäminen pelottaa. :(
- Alkupeäinen
:) hassu olet!
- llghlll
minnepäin?
- MitäMahtanetTarkoittaa
"liikkeitäni" ???
- SitäMahtaninTarkoittaa
:D Jos kävelen ohi, hän seuraa "liikkeitäni" hiljaa sivusta.
- MitäMahtanetTarkoittaa
Sitä tulee kyllä kieltämättä tehtyä :)
- Alkuperäinen
Missä sinun tulee niin tehtyä? :)
- Quisnii
Alkuperäinen kirjoitti:
Missä sinun tulee niin tehtyä? :)
Kaupassa
- ujohkomiesetelästä
ujoko minä kuule sänkys ihan toista suorastaa ELÄIN. naista on vaikee lähestyä koska hän ei osoita suurempia kiinnostuksen merkkei
- Sinullemiehelleetelästä
Oletko eläin?
- Jäätikönherra
Sinullemiehelleetelästä kirjoitti:
Oletko eläin?
Olen. Kameli.
- odottelevasyli
Mä en ole ujo. Oletan vain, että naiset tulevat hysteerisesti kirkuen syliini, jos haluavat minua. Niinhän kaikille supertähdillekin tehdään, miksi olisin jotenkin vähempiarvoisempi.
- autamiestävähän
Ajattelen että sinun pitäisi istua syliini ilman pikkareita niin tajuaisin vihjeen.
- amconautomerkki
Jos mies on niin ujo että ei uskalla edes kirjettäkään salaisestikaan kirjoittaa, niin..... ei se hän-mies, siis ole mitenkään oikeasti kiinnostunutkaan.
missähän päin suomea liikut aloittaja
- Alkuperäinen
P-pohjanmaalla
- Grhhh
Alkuperäinen kirjoitti:
P-pohjanmaalla
Raahe?
- Meollaanihananujoja
Ujo mies ajattelee sinusta ujosta naisesta pelkkää hyvää. Muista se aina.
- mvain
Muista sinä olet erittäin hyvä ellet täydellinen.
- älylläloistaa
Etsin kundii tiukkavartaloista, joka itseään trimmaa ja
- Ujonainenkin
Minuakin kiinnosta ujo mies työpaikalla joka seuraa liikkeitäni ja katseet kohtaa useasti... Voi kun hän tekisi aloitteen! Minä en uskalla, olen liian ujo nainen... Oletkohan täälä mies?
- Ujomieskin
Olen nyt täälä. Olen huomannut että olet aika varovainen eli ujo. Sama täälä. Jos me ei oltas näin ujoja, me oltas jo aika pitkälä. Tykkään sinusta juuri siksi.
- Hynttyytyhteen
Missä asuu ujonainen ja ujomies? Ei muuta kun hynttyyt yhteen.
- Ujomieskin
Näin olis tarkoitus, jos hän suostuis mulle...
- Ujonainenkin
Ujomieskin kirjoitti:
Olen nyt täälä. Olen huomannut että olet aika varovainen eli ujo. Sama täälä. Jos me ei oltas näin ujoja, me oltas jo aika pitkälä. Tykkään sinusta juuri siksi.
En pysty puhumaan kanssasi, saat minut hämmilleni ja posket punottamaan mikä on hyvin noloa. Varsinkin kun olet kerran aikaisemmin sanonut punottavista poskistani.. Et kylläkään tiennyt että ne johtuivat juuri sinusta..
Liittyykö tämä ketju taas niihin hymyileviin kaupankassoihin, joita kuolaavat miehet ahdistelevat?
- Lopeutas
En tule tekemään aloitetta.
- Huhuhhuh
Sinulla on aika hemmetin tiukka perse....
- Tavaramerkkini
Treenattu pylly se on.
- Vcxxhyu
No jos sillä on vaimo ja lapsia?
- Ujopoikamies
En mitään. Olen homo.
- Ujoushäiritsee
Sinulla punakutrilla on hyvä peba ;) Olen kiinnostunut sinusta.Mukava olet ja erityinen muutenkin.
- Niin.monesti.petetty
JOS tiedät että olen UJO !! NIIN miksi et tee aloitetta ja tule juttelemaan? vai oletko itse ujo?
- pyydän
Naiset ensin.
- iltaavain
NO en tiedä olenko niin ujokaan mut en ole kova puhumaankaan tuntemattomien seurassa. Olen kyllä pärjännyt kaikkien kanssa jotka olen tavannut. Ei syytä huoleen sen suhteen.
- kaikkikohallaan
Ajattelen sinusta pelkkää hyvää. Olet herkkä ja kaunis kaikilla mittareilla mitattuna.
- menisaunaan
hieromua kutitamua raavimua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3471677Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361571Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281549Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2471128- 73983
- 58964
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60735- 47726
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25689- 118644