Nousta sängystä keittämään kahvit. ☕ Hyyvää huomenta. Hyyvää huomenta. 🎄❤️😊💫⚜️🐺
Nyt on aika
118
644
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää huomenta.
- Anonyymi
No mitä mieltä mieleltään vajaa on tänään susiguben yksinäisistä kahvikekkereistä? Onko autopilotilla sun muuta?
- Anonyymi
Anna suden olla rauhassa ja keskity omaan elämääsi. Itse suuntaamassa kahvin keittoon ja jouluvalojen virittelyyn. 🎄🎄🎄
- Anonyymi
Huomenta. Heräsin ennen kahdeksaa, joten täytyy kohta ottaa päiväunet.
Enpä minäkään saanut unta kuin 6 tuntia. Oli Netflix tili häkätty, ja stressasin koko yön sen palauttamisen kanssa... Nyt asia ratkesi, kun soitin tukeen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Enpä minäkään saanut unta kuin 6 tuntia. Oli Netflix tili häkätty, ja stressasin koko yön sen palauttamisen kanssa... Nyt asia ratkesi, kun soitin tukeen.
Kaikkeen olemattomaan säkin vähät rahasi pistät.
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkeen olemattomaan säkin vähät rahasi pistät.
Se on kokonaan oma asiani mihin rahani hassaan. :)
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on kokonaan oma asiani mihin rahani hassaan. :)
Olisivatpa kaikki muutkin asiasi sellaisia.
- Anonyymi
Hyvää harmaata päivää😊👩🍒🌲♥️
- Anonyymi
Mene toki nukkumaan kun työt loppuu
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos, hyvää pimeää ja sumuista päivää 😊🌁♥️
Kuinka siellä sujuu? 😊Ruokatunnilla ja kahvit😊👩🍒🌲♥️☕️
Anonyymi kirjoitti:
Ruokatunnilla ja kahvit😊👩🍒🌲♥️☕️
Onpas mukavaa sellainen. Minäkin tuossa aamukahvit jo join ja pesaisin hampulit. 😊🌁♥️
Anonyymi kirjoitti:
Mene toki nukkumaan kun työt loppuu
Ei malta aina mennä ja oli stressiä Netflixin kanssa viime yönä kuten kerroin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onpas mukavaa sellainen. Minäkin tuossa aamukahvit jo join ja pesaisin hampulit. 😊🌁♥️
Nytkö vasta heräsit😊mä heräsin jo ennen kuutta töihin👩🍒🌲♥️kohta lopetan☕️
Anonyymi kirjoitti:
Mä nousin vasta 10 maissa ylös. En mä pitkään ehtiny nukkua. Voi olla että töissä alkaa väsyttää vielä. Pitää taas jonki ajan päästä lähtee sinneki. ⏰o(*^@^*)o♥️
Kiva ku sulla alkaa kohta vapaa. 😊🌁♥️- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mä nousin vasta 10 maissa ylös. En mä pitkään ehtiny nukkua. Voi olla että töissä alkaa väsyttää vielä. Pitää taas jonki ajan päästä lähtee sinneki. ⏰o(*^@^*)o♥️
Kiva ku sulla alkaa kohta vapaa. 😊🌁♥️Niin se on kiva kun on vaan vapaata .
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on kiva kun on vaan vapaata .
Voi kuule. Niin se on. Vapaus on tärkeää.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi kuule. Niin se on. Vapaus on tärkeää.
Niin ja myös toimeentulo.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä Suomessa toimeen tullaan.
Ja sinä jaksat valittaa kun sulla on rahat loppu aina.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä jaksat valittaa kun sulla on rahat loppu aina.
Väli aikaista kaikki on vaan...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiva ku sulla alkaa kohta vapaa. 😊🌁♥️Juu👩😊nyt loppui työt♥️🌲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla eilen sanomas mukaan piti alkaa tasan kymmeneltä työt. Okay;ko?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mulla alkoi.. kivaa iltaa 😊🤗✨❤️🎄
Okay kivaa iltaa 👩😊♥️🌲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla eilen sanomas mukaan piti alkaa tasan kymmeneltä työt. Okay;ko?
Ei se palstasetäkään nyt ihan kaikkea kirjoittamaansa voi muistaa🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se palstasetäkään nyt ihan kaikkea kirjoittamaansa voi muistaa🤣🤣
Kannattaa sun sedän nyt vähän skarpata ens kerralla enemmän. ☝🏼
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. 🤗✨❤️🎄
Mitä aiot tehdä tänään? 😊✨❤️⚜️Ruokaa ainakin ja ehkä ulkoilua👩😊♥️🌲
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Entäs killuttimet?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kuulostaa just hyvälle.😊 Mä kanssa aion nyt käydä metsästää jotain evästä. 😊✨❤️⚜️✌🏼🎄
😊Kaupassa pakko välillä käydä♥️🌲👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ei niitä kukaan tarvitse. 😄
Tietääkö kirsikka, mitä killuttimet tarkoittaa suomeksi 😳? Sä voisit näyttää 😊.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkö kirsikka, mitä killuttimet tarkoittaa suomeksi 😳? Sä voisit näyttää 😊.
Tuskin koskaan edes nähnyt, kun aina vaan nukkuu ja lisäks on pihtari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruokaa ainakin ja ehkä ulkoilua👩😊♥️🌲
Totta mooses sä syöt. Mitä ihmeellistä siinä on 🙄.Sulla taitaa sosiaalinen elämä olla melkosen rajoittunutta tekstailuistas päätellen.
- Anonyymi
Onneksi on aamu ☕🐔
Pysyykö kohtuudessa kahvin juonti, kun pitää pelastaa ilmasto?
Ihan itseäni tässä kehun, sillä olen ollut jo 15v. Tässä uudessa ravintosuositus ohjeistuksessa 🪽Kohta se on jo yö pohjolassa. Päivä se vaan lyhenee kaiken aikaa. 🖤
Kahvin juonti on pysynyt välillä kohtuudessakin, mutta eilen meni överiksi. ☕☕
Ei kannattais enää ilta kuuden jälkeen nautiskella. 😄- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kohta se on jo yö pohjolassa. Päivä se vaan lyhenee kaiken aikaa. 🖤
Ei kannattais enää ilta kuuden jälkeen nautiskella. 😄Taitaa olla parasta jättää iltakahvit pois.
Mutta nyt on saatavilla kofeiinitonta iltakahvia
Luulen, että joilla on rahaa käyttää, eivät ole kovin kiinnostuneita, näistä huolella tehdyistä terveys suosituksista 🐔 - Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kohta se on jo yö pohjolassa. Päivä se vaan lyhenee kaiken aikaa. 🖤
Ei kannattais enää ilta kuuden jälkeen nautiskella. 😄Ei helvetti. On sullakin ongelmat. Jos pohjoiseen tulee yö kohta niin ei se sun elämästä ole pois. Eikö sun elämässä ole mitään muuta kuin jatkuvaa negatiivisuutta.
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla parasta jättää iltakahvit pois.
Mutta nyt on saatavilla kofeiinitonta iltakahvia
Luulen, että joilla on rahaa käyttää, eivät ole kovin kiinnostuneita, näistä huolella tehdyistä terveys suosituksista 🐔Noh, mun mielestä kofeiiniton kahvi on kyllä aika öö vähän ku moottoriton auto. Yhtä hyödyllinen. 😄
Mua ei nuo suositukset kyllä hirveästi kiinnosta. Oon vähentäny punaisen lihan käyttöä jo aikaa sitten, koska se alkaa myös maistua ihan puulta, jos sitä liikaa vetelee, ja se tieto, että leikkeileihin ympätään monenlaisia syöpää aiheuttavia aineita parantamaan säilyvyyttä...Anonyymi kirjoitti:
Ei helvetti. On sullakin ongelmat. Jos pohjoiseen tulee yö kohta niin ei se sun elämästä ole pois. Eikö sun elämässä ole mitään muuta kuin jatkuvaa negatiivisuutta.
Sinähän siinä tulit negaa heittämään.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Noh, mun mielestä kofeiiniton kahvi on kyllä aika öö vähän ku moottoriton auto. Yhtä hyödyllinen. 😄
Mua ei nuo suositukset kyllä hirveästi kiinnosta. Oon vähentäny punaisen lihan käyttöä jo aikaa sitten, koska se alkaa myös maistua ihan puulta, jos sitä liikaa vetelee, ja se tieto, että leikkeileihin ympätään monenlaisia syöpää aiheuttavia aineita parantamaan säilyvyyttä...Näin se menee 🐔
Säästä noin niin... Hyvä on tää ☁️ sää
Mukavaa päivää 🪽 Anonyymi kirjoitti:
Näin se menee 🐔
Säästä noin niin... Hyvä on tää ☁️ sää
Mukavaa päivää 🪽On ihan chilli päivä kyllä. Ja hienon näköinen tuo sumu ulkona. 😊
Kiitos, ja leppoisaa päivää. 🌁- Anonyymi
Uusi sapuskaohjeistus 🙄... Sillä höynäytetään ryysyköyhälistöä tyytymään osaansa.Ruokajonojen jämät vanhentunutta apetta. 🙄🙄🙄
Kappale 🌁 päivään:
https://www.youtube.com/watch?v=ekr2nIex040
ROSÉ & Bruno Mars - APT.- Anonyymi
Mitä negatiivista mä sanoin. Totesin vaan että mua ei haittaa vaikka pohjosessa on jo yö. Aina voit laittaa valoja ja kynttilöitä palamaan
Laitan vielä toisen kappaleen. Tänään on K-pop päivä mulla...
https://www.youtube.com/watch?v=hbcGx4MGUMg
Lisa - Rockstar- Anonyymi
ei helvetti. Nyt on sumu kivan näköistä ja äskön valitit kun on sumuista ja pimeää
Minä en VALITTANUT yhtään mitään. Sinä kuvittelet että minä VALITAN aina kaikesta, mitä kirjoitan tänne. Se ei ollut VALITTAMISTA. ymmärrätkö?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä en VALITTANUT yhtään mitään. Sinä kuvittelet että minä VALITAN aina kaikesta, mitä kirjoitan tänne. Se ei ollut VALITTAMISTA. ymmärrätkö?
Miksi sä et näe töihin menemisessä sitten mitään hyvää? Aina sanot että sua alkaa väsyttää töissä vaikka istut siellä vartijankopissa suurimman osan ajasta ja kirjoittelet palstalle.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sä et näe töihin menemisessä sitten mitään hyvää? Aina sanot että sua alkaa väsyttää töissä vaikka istut siellä vartijankopissa suurimman osan ajasta ja kirjoittelet palstalle.
Ehkä sellainen työ ei ole kenenkään unelmaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Pitääkö sun joka päivä sanoa että pohjoisessa on yö vaikka se koskee vain utsjokea. Sulle utsjoki on koko pohjois-suomi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö sun joka päivä sanoa että pohjoisessa on yö vaikka se koskee vain utsjokea. Sulle utsjoki on koko pohjois-suomi
Kyllä se koskee muutakin. Sinä se jaksat saivarrella täällä.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ehkä sellainen työ ei ole kenenkään unelmaa.
No miksi sä sitten olet kaupanvartija jos et ole halunnut sinne töihin?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sä jaksat valittaa joka asiasta. Et edes jaksa kotona jätteitä lajitella kun se on niin helvetin vaikeaa.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ja miksi. Ihmiset ajautuu eri tilanteisiin. Joutuu tekemään hätäisiä päätöksiä. Voi joutua jonkun toisen johdattelemana sinne minne ei välttämättä edes oikeasti halua. Sopetuu ajan myötä, eikä osaa enää tehdä muutakaan. Jää siihen ja jämähtää. Tekee rutiinilla. On liian helppoa olla siinä vaan. Ei ole rohkeutta ottaa askelta tyhjyyteen.
mustasusi kirjoitti:
Miksi ja miksi. Ihmiset ajautuu eri tilanteisiin. Joutuu tekemään hätäisiä päätöksiä. Voi joutua jonkun toisen johdattelemana sinne minne ei välttämättä edes oikeasti halua. Sopetuu ajan myötä, eikä osaa enää tehdä muutakaan. Jää siihen ja jämähtää. Tekee rutiinilla. On liian helppoa olla siinä vaan. Ei ole rohkeutta ottaa askelta tyhjyyteen.
Eikä edes mahdollisuutta, kun on velkaa liikaa. Ei voi joutua taloudelliseen ahdinkoon sen takia, että haluaa jotain muuta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ja sulla ei ole elämässä mikään hyvin. Ehkä miekkailu mutta siihen se sun iloisuus elämässä sitten jääkin
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla ei ole elämässä mikään hyvin. Ehkä miekkailu mutta siihen se sun iloisuus elämässä sitten jääkin
Mikäs päänsärky se sinulle on. Elä vain sitä omaa pientä elämääsi.
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä jaksat valittaa joka asiasta. Et edes jaksa kotona jätteitä lajitella kun se on niin helvetin vaikeaa.
Missä kohtaa sanoin, etten lajittele jätteitä?!?!?!
Minä lajittelen joka helvetin jätteen omiin astioihinsa.Anonyymi kirjoitti:
Sinä et näytä ymmärtävän yhtään mitään, mitä sulle kerron. Aivan sama mitä tähän laitan. Sulla on ymmärtämisessä pahjoja ongelmia.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eikä edes mahdollisuutta, kun on velkaa liikaa. Ei voi joutua taloudelliseen ahdinkoon sen takia, että haluaa jotain muuta.
Ja kirsille sanot aina että kiva kun on kirsillä vapaata vaikka käy muutaman kerran viikossa töissä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mikäs päänsärky se sinulle on. Elä vain sitä omaa pientä elämääsi.
Niin elän ja hyvä niin
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Missä kohtaa sanoin, etten lajittele jätteitä?!?!?!
Minä lajittelen joka helvetin jätteen omiin astioihinsa.Mä tarkoitin että sä oot tehnyt siitäkin vaikeaa kun proteiinivanukkaan pakkauksessa on eri materiaaleja
Anonyymi kirjoitti:
Ja kirsille sanot aina että kiva kun on kirsillä vapaata vaikka käy muutaman kerran viikossa töissä
Minä aikakin itse nautin siitä, ettei töissä tarvii olla joka helkkarin päivä. Uskon että Kirsikkakaan ei haittaa liikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Mä tarkoitin että sä oot tehnyt siitäkin vaikeaa kun proteiinivanukkaan pakkauksessa on eri materiaaleja
Niin, se on perseestä, kun niitä pakkauksia pitää olla ihan turhaan sata erilaista. Mistään ei edes aina erota kunnolla, onko se purkki pahvia vaiko muovia. Samalta tehtaalta tulevat, niin miksi on pakko keksiä montaa eri purkkia muovi pahvi yhdistelmineen?!
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Rahapula siis estää jätteiden lajittelun🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ku miten??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kelpaa muualle normi-ihmisten työpaikoille.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Minä aikakin itse nautin siitä, ettei töissä tarvii olla joka helkkarin päivä. Uskon että Kirsikkakaan ei haittaa liikaa.
Mukavista mukavin ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hammasväliharjankin voi laittaa muoveihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hammasväliharjankin voi laittaa muoveihin.
On kyllä seksikästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ku miten??
Eilen susi kertoi etteti hänellä ole varaa ostaa kalliita ja tyylikkäitä jäteastioita keittiöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eilen susi kertoi etteti hänellä ole varaa ostaa kalliita ja tyylikkäitä jäteastioita keittiöön
Ainahan se gubbe jostain naukuu.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joudummeko me muut elättämään teidät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi susigubbe ns trollaat itseäsi? Haluatko saada vähän hitaan yleisösi kuvittelemaan että oikeasti oisit nii sielun ja ruumiin voimissa, että kykenisit siihen?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joka duunissa omat vapaapäivänsä. Kirsikka arvoitus sinänsä.
Anonyymi kirjoitti:
Joka duunissa omat vapaapäivänsä. Kirsikka arvoitus sinänsä.
Monessa muussa duunissa on myös monenlaisia etuja ja virkistystoimintaa yms. Mulla ei ole.
- Anonyymi
Yo, Listen Up
Ain't no girl in dis world, yeah, not a single one,
Who gon' like me 💯, who gon' see me as the sun.
I look ‘round, I walk streets, I keep my head high,
But deep down, man, it’s all just a lie.
I ain’t got time for hope, nah, I ain't that fool,
Love’s just a hustle, and I ain't playin' by the rule.
They say "someone's out there," but bro, where she at?
All I see is shadows, dreams fallin' flat.
But yo, it’s cool, I’m built for this fight,
Don’t need no queen to stand in my light.
I rise, I grind, I walk my lane,
Heart cold as stone, but still I reign.
So keep your fairytales, your perfect match,
I'm ridin' solo, no strings to attach.
This is my anthem, my truth, my vow,
No love for me, man, not here, not now. - Anonyymi
Real eyes realize real lies.
- Anonyymi
Noin se juuri on!
- Anonyymi
No mahtaa ne valehtelijat olla ku tulisilla kekäleillä sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mahtaa ne valehtelijat olla ku tulisilla kekäleillä sitten
Ehkäpä niin!
- Anonyymi
Hyvää iltaa ja yötäkin sinulle😊♥️🌲👩🥱💤🌌
Hei. Kiitos. Hyvää iltaa ja yötä. Täällä on saanut puskea hiestä märkänä tänään. Huomaa että joulu lähestyy. 😊🎄⚜️❤️🤗
Iltahalit sinulle. 🤗❤️⚜️🎄- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hei. Kiitos. Hyvää iltaa ja yötä. Täällä on saanut puskea hiestä märkänä tänään. Huomaa että joulu lähestyy. 😊🎄⚜️❤️🤗
Iltahalit sinulle. 🤗❤️⚜️🎄Noinko on ollut kiirus👩🍒♥️🌲🥱
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kyllä vähän normaalia enemmän. 😊❤️⚜️🎄
😊joulukiireet alkaa näkymään juu, huomasin tänään kaupoilla vähän samaa😄👩🍒♥️🌲🥱
Anonyymi kirjoitti:
Ihan järkkyä aikaa minusta. 😄🤗😊❤️⚜️🎄
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei se kyllä haittaa yhtään 🥱👩🍒♥️🤗💤🌌
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jouluna saa sit rauhassa nauttia. Vaikka nyt onkin häslinkiä. ⚜️🎄❤️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mutta jouluna saa sit rauhassa nauttia. Vaikka nyt onkin häslinkiä. ⚜️🎄❤️😊
Niimpä se siinä onkin parasta🍒♥️👩😊🥱🌲
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä se siinä onkin parasta🍒♥️👩😊🥱🌲
Se on just sitä. Suklaarasian kanssa sohvalla 🤗⚜️🎄❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Se on just sitä. Suklaarasian kanssa sohvalla 🤗⚜️🎄❤️
😊 jouluna on kyllä suklaata♥️👩🍒🌲
Anonyymi kirjoitti:
😊 jouluna on kyllä suklaata♥️👩🍒🌲
On kyllä ja paljon muutakin herkkua. 🎄❤️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ensin sä sanot että sulla on tylsää töissä ja nyt kun ei ole niin sekään ei ole hyvä
Anonyymi kirjoitti:
Ensin sä sanot että sulla on tylsää töissä ja nyt kun ei ole niin sekään ei ole hyvä
No ei mitään kovin hauskaa ole tapahtunut. Pelkkää puurtamista. Ja yksin olemista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On kyllä ja paljon muutakin herkkua. 🎄❤️😊
Näin on vähän liikaakin😊🥱🌌♥️👩🍒🌲
Anonyymi kirjoitti:
Sehän se. Siinä menee sitten dieetti pyllylleen. Pari viikkoa tankkaa suklaatia. 😄⚜️🎄❤️
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sehän se. Siinä menee sitten dieetti pyllylleen. Pari viikkoa tankkaa suklaatia. 😄⚜️🎄❤️
En syö yhtään enempää tai sitten vaan 2 kertaa päivässä 🥱👩🍒🌲♥️
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä alkaa jo uni maittamaan... Vielä hetki jaksettava. ⚜️🎄❤️😊
Anonyymi kirjoitti:
En syö yhtään enempää tai sitten vaan 2 kertaa päivässä 🥱👩🍒🌲♥️
Joo ei kannatakaan. 😊❤️🎄⚜️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko on ollut kiirus👩🍒♥️🌲🥱
Sähän gimma ku et vastareagoi Janin haleihin. Mitä sä luulet saavuttavas tällä lässytyksellä?
Anonyymi kirjoitti:
Sähän gimma ku et vastareagoi Janin haleihin. Mitä sä luulet saavuttavas tällä lässytyksellä?
Minä oon tottunut siihen, ettei naiset koe minua niin mielenkiintoisena...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jätä noista emojeistas pois sydämet ja imuttelut ykstotiselle kohteelle.Jani kulta, älä turhaan vähättele itseäs. Alfa samurai ei kerjää.
Jaksan kannustaa ja tsempata sua luomaan ympärilles ystäviä ja tervettä kanssakäymistä. Harmittaa puolestas vilpittömästi , jos otat liian tosissas odotukset ton kirjeenvaihtos suhteen. Nyt toivotan turvallista kotimatkaa ja oikein hyvää yötä lämpimän peiton suojiin leppoisan halauksen saattelemana.🤗✨🌌✨💤🌌 Anonyymi kirjoitti:
Jätä noista emojeistas pois sydämet ja imuttelut ykstotiselle kohteelle.Jani kulta, älä turhaan vähättele itseäs. Alfa samurai ei kerjää.
Jaksan kannustaa ja tsempata sua luomaan ympärilles ystäviä ja tervettä kanssakäymistä. Harmittaa puolestas vilpittömästi , jos otat liian tosissas odotukset ton kirjeenvaihtos suhteen. Nyt toivotan turvallista kotimatkaa ja oikein hyvää yötä lämpimän peiton suojiin leppoisan halauksen saattelemana.🤗✨🌌✨💤🌌Kiitos ja oikein hyvää yötä ja maittavia unia sinullekin. 🌛🌃⚜️🥲😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aina kun yrittää jotain haleja tai muuta kysellä että haluatko nähdä minut, poistuu äkkiä paikalta tai vaihtaa ihan muihin juttuihin. Ei kai tuu vastakaikua yhtään mut ihmeen sitkeä on joku ....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun yrittää jotain haleja tai muuta kysellä että haluatko nähdä minut, poistuu äkkiä paikalta tai vaihtaa ihan muihin juttuihin. Ei kai tuu vastakaikua yhtään mut ihmeen sitkeä on joku ....
No voihan jutella muuten vaa, eikä oleta mitää näkemistä tapahtuvankaa.
Päivä ilman naurua on hukkaan heitetty päivä.
Ihmiset kuvittelevat että niillä on aikaa. Joka päivä vaan elämä lyhenee.
- Anonyymi
Hyvät yötä vielä 😊👩🍒🌲♥️ ja pitkä päivä. Ja hyvää viikonloppua🤗🌲
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3391643Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361561Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281549Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2461114- 73983
- 58954
- 47726
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25679- 118644