Osaako kukaan selittää?

ahneet-pastorit

Mistä johtuu, että lahkoissa myydään "taivastontteja" kiinteää omaisuutta ja rahaa vastaan?
Adventistipastoreiden mielilause on: "Lahjoita koko omaisuutesi jumalan työhön, niin pelastuksesi on aina vain varmemmalla pohjalla". "Jumalan työ"-hokema antaa sellaisen kuvan, että lahkon tekemä käännytystyö ja pastoreiden palkkamenot olisivat jonkun jumalan työtä. Perin irvokasta pastoreilta puhua jostain jumalan työstä? Seurakuntien vanhuksia painostetaan intensiivisesti lahjoittamaan omaisuuttaan lahkonsa hyväksi. Lahkolla on kaikenkarvaisia kohteita, jonne vanhus voi rahaa syytää mielen määrin taivastonttiaan silmällä pitäen. Raha kolehtihaavin lauantaiaamuna kilahtaa ja tähti kultakruunuun vilahtaa sekä kultaharppu kainaloon?

26

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloinen_naurajaa

Pastorit ovat samanlaisia kansan kusettajia kuin aneita myyneet katoliset aikanaan. He kertovat valheitaan totuutena ja vievät kavalasti hölmöiltä rahat ja mielenterveyden!!!

• pitäkää.pallo.itsellänne

Niin, huumekauppiaat ja välittäjät velottavat hirvittävät rahamäät teiltä toimiinsa, jolla he myös rahoittavat sotaa. Esim. sinun vesipiipussasi palaa Isis- ja lastentapposavut taivaalle. Sinua kusetetaan eritoten mennen tullen. Eli hölmöys on lähes päivittäin näkyvillä teksteissäsi, idiottimaisissa möläyksissäsi. Siksi se mielenterveytesi on savunnut jo taivaan tuuliin.

Siis ahneus on perkeleen omaa aluetta. Kapakat, viinan kautta on tyhnetänyt monta avioliittoa, perheonnea ja omaisuutta tässä ajassa. Alkoholin onnettomat sitten makaavat paskat housussa asuntojen nurkissa ja housut kusessa, mitä tuossa ajansaatossa olen saanut nähdä. Siis pallo onkin teidän käsissä, siis turha heitellä sitä toisten leirihin, jotka ovat vapautuneet teidänkaltaisista kahleista tässä elämässä.

• iloinen_naurajaa
        pitäkää.pallo.itsellänne kirjoitti:

Niin, huumekauppiaat ja välittäjät velottavat hirvittävät rahamäät teiltä toimiinsa, jolla he myös rahoittavat sotaa. Esim. sinun vesipiipussasi palaa Isis- ja lastentapposavut taivaalle. Sinua kusetetaan eritoten mennen tullen. Eli hölmöys on lähes päivittäin näkyvillä teksteissäsi, idiottimaisissa möläyksissäsi. Siksi se mielenterveytesi on savunnut jo taivaan tuuliin.

Siis ahneus on perkeleen omaa aluetta. Kapakat, viinan kautta on tyhnetänyt monta avioliittoa, perheonnea ja omaisuutta tässä ajassa. Alkoholin onnettomat sitten makaavat paskat housussa asuntojen nurkissa ja housut kusessa, mitä tuossa ajansaatossa olen saanut nähdä. Siis pallo onkin teidän käsissä, siis turha heitellä sitä toisten leirihin, jotka ovat vapautuneet teidänkaltaisista kahleista tässä elämässä.

Olet tyhmä kuin saapas!!! Minun vesipiipussani palaa ITSE KASVATETTU kannabiksen kukinto. Siemenet olen ostanut Hollannista hyvästä siemenpankista. Kyllä sinä sitten olet kateellinen!!! :-):-):-)

• vm41

Hyväuskoisia on ollut helppo kautta aikojen jymäyttää.
      Menevät edelleen samaan "vipuseen" pöljät.

• pyhpyh

Mistä teitä valehtelijoita oikein sikiää? No isästä perkeleestä tietenkin.

• iloinen_naurajaa

Puhumme vain KARUN TOTUUDEN ja sekös teitä uskovaisia vituttaa HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAA!!!! :-):-):-)

• regu

Pyhpyh:Mene pois täältä naukumasta vihaasin, niin silloin se perkelekin samalla kertaa huikkasee viimeisen kerran sinun tilaltasi!!

• pyhpyh
        iloinen_naurajaa kirjoitti:

Puhumme vain KARUN TOTUUDEN ja sekös teitä uskovaisia vituttaa HAHAHAHAAHAHAHAAHAHAA!!!! :-):-):-)

Ateismille on oma palstansa. Mene sinne naukumaan.

• pyhpyh
        regu kirjoitti:

Pyhpyh:Mene pois täältä naukumasta vihaasin, niin silloin se perkelekin samalla kertaa huikkasee viimeisen kerran sinun tilaltasi!!

Tämä on meidän palstamme. Teidän pitää poistua.

• iloinen_naurajaa
        pyhpyh kirjoitti:

Tämä on meidän palstamme. Teidän pitää poistua.

HAHAHAHAHAAHAHAAAA!!! Sinä sekopää et meitä määräile!!! Ateistit EIVÄT POISTU täältä, vaan PYSYVÄT piinaamassa teitä!!! :-):-):-)

• muumilaaksoon.paikka

HAHAHAHAHAAHAHAAAA!!! Sinä sekopää et meitä määräile!!! Ateistit EIVÄT POISTU täältä, vaan PYSYVÄT piinaamassa teitä!!! :-):-):-)

Otahan lääkkeesi ja hae valkotakkiselta pian apua. Pääset kirjoitustesi perusteella kuukaudeksi muumilaaksoon hoitoon, muuta lähetettä ei tarvita, kuin tuo, miten tulet esiin palstalla.

• iloinen_naurajaa kirjoitti:

Voi voi - "iloinen nauraja" ... kun kuljet jonkun hiekkalaatikon ohi jossa on lapsia leikkimässä ja kun joku tai jotkut heistä näyttävät sinulle kieltään ja huutelevat mitä sattuu -- piinaako se sinua? tuskin -

Juuri samalla tavalla minä näen sinun ja (muidenkin ateistien) uskovaisten mollaamiset .. eikä se piinaa minua tippaakaan .. olen jopa sitä mieltä että sinulle olisi hyväksi käydä läpi jokin sopiva kurssi .. esimerkiksi Kognitiivinen käyttäytymisterapia - tai vastaava - jossa kurssilaisille opetetaan syitä ajattelullemme ja käyttäytymisellemme - niin ehkä kasvaisit ihmisenä ja oppisit paremmin ymmärtämään omia virheitäsi ... ja miksi olet niin lapsellinen.

Ja voisi ainakin toivoa että tuo "kukonheltta" päässäsi ainakin pienenisi .. ja elämäsi tulisi helommaksi ..

alex

• pyhpyh

HA! Sinä et minua kykene piinaamaan. Minä vähät välitän sinusta. Olet vain säälittävä öykkäri, joka kulkee tuhoaan kohti.

• ajatteli
        alex.kasi kirjoitti:

Voi voi - "iloinen nauraja" ... kun kuljet jonkun hiekkalaatikon ohi jossa on lapsia leikkimässä ja kun joku tai jotkut heistä näyttävät sinulle kieltään ja huutelevat mitä sattuu -- piinaako se sinua? tuskin -

Juuri samalla tavalla minä näen sinun ja (muidenkin ateistien) uskovaisten mollaamiset .. eikä se piinaa minua tippaakaan .. olen jopa sitä mieltä että sinulle olisi hyväksi käydä läpi jokin sopiva kurssi .. esimerkiksi Kognitiivinen käyttäytymisterapia - tai vastaava - jossa kurssilaisille opetetaan syitä ajattelullemme ja käyttäytymisellemme - niin ehkä kasvaisit ihmisenä ja oppisit paremmin ymmärtämään omia virheitäsi ... ja miksi olet niin lapsellinen.

Ja voisi ainakin toivoa että tuo "kukonheltta" päässäsi ainakin pienenisi .. ja elämäsi tulisi helommaksi ..

alex

"Alex"! Minusta nättää hyvin todennäköiseltä, että sinäkin tarvitset tuota mainitsemaasi Koknitiivista käyttäytymeesi; ainakin noiden kommenttijesi ilmaisujen pohjalta, jossa jumalasi luonteen perimmäinen pohja katkeruus ja inho pukevat sinut lähes joka kirjoituksessasi esiin. Liekkö sitten - suorittanetkin hänen määräystään kirjoituksesi pohjana?

• Öyk
        pyhpyh kirjoitti:

HA! Sinä et minua kykene piinaamaan. Minä vähät välitän sinusta. Olet vain säälittävä öykkäri, joka kulkee tuhoaan kohti.

No mitäpä pyhpyh muuta tunnustaa kuin, että hän itse on kaikkein tyhmin öykkäri joka täällä koskaan on kirjoitellut, tai ainakin yrittänyt jotain "möykkiä" yrittänyt kommentoida, siitä vähästä mitä hänen tajuntaansa on sopinut!

• pyhpyh

Jumalaton on jumalaton vaikka voissa paistaisi ja ansaitsee loppunsa. Jumala ei salli synnin historiaa ikuisesti. Sillä siisti. Että ihan sama mitä itsellenne valehtelette.

• Jumalat on aika köyhiä aina olleet, eli raha niille kelpaa kyllä.

Jumalat osasivat taikoa tänne ihan kaikkea muuta, paitsi omaisuutta ja rahaa itselleen ja nyt sitä sitten pitää ihmisten niille kerätä jostain kumman syystä, jota en ole vielä keksinyt.

Adventtikirkkokin tekee miljardien liikevaihdolla bisnestä, niin ei pitäisi sen jumalan olla köyhä eikä kipeä, joten kunhan pätäkkää riittää, niin mitäpä sitä takaisinkaan tulemaan.

Voihan se olla, että niistä miljardeista riittää vielä muutamalle muullekin ja kun adventtikirkolla on aika muhkeat pörssiosakkeetkin odottelemassa Jeesuksen pikaista paluuta, niin onhan se uskottava, että jumalan asialla sitä ollaan ;)

Suomesta en tiedä, että riittääkö tänne asti, mutta ainakin tuolla USA:n puolella riittää miljoonia syydettäväksi uusiin projekteihin ja ei tarvitse kirkkoväen viettää sapattejaan homevaurioisissa rotanloukoissa kuten täällä, mutta tasan ei käy onnen lahjat jumalienkaan joukoissa.

• pyhpyh

Puhut täyttä paskaa, koska olet isästä perkeleestä.

• pätäkkätä.pätäkkätä

Käykö katteeks bushmanni. Jos kirkossa on pätäkkätä, niin sehän kertoo siitä, että Jumalan rakkaudesta on haluttu työhön satsata.
        Sitten maailman pätäkän keräys on toinen juttu sinänsä.
        Esim. raviurheilu-
        http://www.iltasanomat.fi/ravit/art-1454382224637.html
        Eikös silläkin kerätä pätäkkätä,?? Sinä tietenkin olet ravihommissasi vain tammaasi laukkauttamassa. " Ptruu, eest- takasi. silleen, hieman rauhallisemmin""! Ethän sinä tuolla ravikentillä itseäsi kuluta, uskovainen mies, -Darvin, uskoinen.
        Mutta, tuo ahneus - sähkönsiirtomaksu, se ahneus se iskee sinunkin bussukoillesi. Pitää maksaa, että toisilla rittää sitä pätäkkää.
        Ja kuinka pienellä määrällä on maailman rahat.
        Sehän sinua kismittää, että joku ei tee rahoillaan kuin sinä ajattelet.
        Käyhän välillä potillas istumassa ja miettimässä, että mistäs taas kirjoittaisit. Mutta, muista käyttää sitä silmänkirkastuspaperia.
        Muutoin haiskahtaa niin pahalle. Kirjoittaahan sinun pitää, mielenrauhasi tähden.

• Hei!

Olet "väärällä oaastolla" ko. luulon kanssa mistä kirjoitat.

Ihmiset käyttävät varojaan aina siihen mikä on sydäntä lähellä.
      Jokasaisella on maallinen haave ostaa ja hankkia; huvila, uusi auto, jne.
      Sydämestään Jeesukselle Kristukselle rakkaudessa pyhittyneet ihmiset unelmoivat ensisijaisesti pyhiä jumaluuteen ja Jumalan työhön liittyviä asioita.
      Ihminen itse kaivaa lompsansa, ja ihminen itse päättää aina missä ja mihin tarkoitukseen lompsansa kaivaa.
      Kirkossa ei kukaan pyytele testamentteja kirkolle koskaan. Ihmisen oma mieliteko on kohdentaa varojaan, ja myös poismenonsa jälkeistä omaisuutta mihin itse lystää.
      Jokainen jolla omaisuutta on, ja ikääntyy- varmasti miettii hyvissä ajoin minne haluaa omaisuuttaan, ja laatii siitä asiakirjat ajoissa.

1 Kor 9 luku antaa valtuudet evankeliumin palvelijoille saada elanto evankeliumista, -siis ne joiden kaikki aika ja voimat evankeliumin työssä kuluvat.

Raha ei tipu taivaasta, vaan Jumalan valtakunnan käytännön työ on taivaasta delegoitu ihmisten hoidettavaksi, eikä minkäänlainen yhditys toimi koskaan ilman varoja.
      Ihmiset valitsevat itse vakaumuksensa, ja harrastuksensa, ja käyttävät oman arvostuksensa asoissa varojaan aina.

Siunauksia
      Jari Laurila
      keskustelija

• Voihanvitalis

Luuk.9:3. Biblia. Ja sanoi heille: älkäät ottako mitään myötänne tielle, ei sauvoja, eikä myös säkkiä, ei leipää, eikä rahaa: älkäät myös kahta hametta pitäkö. Luuk.22:35. Ei puuttunut mitään?

• pätäkkätä.vaan

Siis, älä ota. Mutta, kukin suunnallaan voi antaa, että yhteiskunta saa veronsa, sähkölaskunsa, vakuutuksensa ja muut hallinnolliset kulut hoidettua, käskihän Herra ne hoitaa.
        Sinä voit jättää siten kulusi omaksi huoleksi. Bushmannikin aikoi töissä käydä ja tehdä kaiken ilmaiseksi. Naurajalle pitää maksaa, että se voi ne hassispiipun siement ostaa ja menee siihen sähkövalokasvatuksen sähkölaskuun paljon, kun se siirtomaksukin kallistuu. Tulee piipulliselle ressulle hintaa. Hän saa ansionsa mukaan.

• iloinen_naurajaa
        pätäkkätä.vaan kirjoitti:

Siis, älä ota. Mutta, kukin suunnallaan voi antaa, että yhteiskunta saa veronsa, sähkölaskunsa, vakuutuksensa ja muut hallinnolliset kulut hoidettua, käskihän Herra ne hoitaa.
        Sinä voit jättää siten kulusi omaksi huoleksi. Bushmannikin aikoi töissä käydä ja tehdä kaiken ilmaiseksi. Naurajalle pitää maksaa, että se voi ne hassispiipun siement ostaa ja menee siihen sähkövalokasvatuksen sähkölaskuun paljon, kun se siirtomaksukin kallistuu. Tulee piipulliselle ressulle hintaa. Hän saa ansionsa mukaan.

Siemenet eivät ole kovin kalliita. Kasvatukseen käytän erillistä viherkasvien kasvatukseen suunniteltua 400 wattista suurpainenatriumvalaisinta. Tuon valaisimen teho on oikein riittävä ja sen valon spektri suotuisa, jotta kannabiskasvista tulee vahva ja tuuhea. :-):-):-)

• pyhpyh

Aloittaja valehtelee ja tekee sen omaksi tuhokseen.

• lämpimikseen.haastelevat

Antaa poikien lämpimikseen puhua. Mielenrauhahan heiltä menee, ellei tuuli pääse huulia heiluttamaan. Maalimassa on eri suunnista uskovaisista kaikennäköistä juttua liikkeellä, niinpaljon kuin on puhujiakin. Vastuu on aina kuulijoilla.
        Pitäähän kivehiojaakin olla mukana.

• vastuu-on-kusettajilla

"Vastuu on aina kuulijoilla."
      Älä jauha paskaa! Vastuu on aina paskanpuhujilla, eli pastoreilla, jotka kusettavat kuulijoita Raamatun tarinoilla ja niiden selityksillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      166
      2981
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      292
      2662
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1758
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      47
      1655
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1530
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1296
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      103
      1203
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1174
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      369
      1113
    10. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    Aihe