Eiköhän nollata palsta ja aleta alusta?

taisteluunväsynyt

Unohdetaan kokonaan kaikki täällä esiintyneet nokkimiset ja riitasoinnut.
Jätetään vanhat kommentit huomioimatta, ei vedetä esiin kinastelua aiheuttaneita asioita ja otetaan täysin uusi ote palstakirjoitteluun.
Onko se nyt niin mahdoton ajatus.
Kyllä kai tämän ikäiset ihmiset jo osaavat käyttäytyä kohteliaasti ja toiset huomioiden.
Eihän täällä sentään ole ketään hengiltä otettu.
Heitetään puntarit nurkkaan ja ollaan ihmisiksi.
Vai...?

37

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitähän minäkin yritän omassa alotuksessani.

    • ollaan.kans

      Juu ollaaan niinkuin ei oltaiskaan.

      • pokkanavaa

        Ihanniinkö ölövinä vai?


    • Pitkät ketjut ovat yleensä riitelyä. Rähinä saa ihmiset valpastumaan ;)

      Minulle sopii oikein hyvin aloittajan toivomus, en muutenkaan muista enkä muistele vanhoja viestejä tai aloituksia.

    • att2

      24 on nolla ei asia vaan henkilöstö.

    • peeveerajoitus

      Mää myännän kaiken aloituksen suhtee.

      • pitää.olla.kiltti

        Oletko ollu tuhma


    • Mut-mut-put-put

      Mutta kun mutta kun jos kun ja vielä kun...

      • muista.hymy

        Älä masennu kyllä se siitä.


    • att2

      en koskaan palaa---Suomi on nolla kaikessa jo historiassa, Venäläinen johtaja suomella---ÄÄnislinna --apinan kieli--- ...

    • Miksi tää palsta parantuisi siitä jos nollattais kaikki? Sama jengi ja samat ajatukset.....

    • kylmätotuus

      Kaunis ja kannatettava ajatus aloittajalta. Realistina en usko toiveesi toteutuvan ainakaan lähiaikoina. Ehkä se toteutuu sitten, kun kaikki kirjoittajat ovat niin dementoituneita, etteivät muista mitä ovat lukeneet ja kirjoittaneet.

      Yrittäähän aina kuitenkin voi.
      Kukahan keksisi aloituksen, jossa taitomme "aloittaa puhtaalta pöydältä" testattaisiin?

    • Alfrednussi

      Oi niitä aikoja ku nussittiin mummon keinutuolissa :-*

    • väistelläänkipukohtia

      No ei ehkä alusta alloittaminen ole mahdollista mut jos rakennetaan parempaa entisen päälle nyt kun kaikkien herkkyydet on nähty.

      • Tässä-hyvä-idea

        Aloitetaan lopusta. Siellä on puhtaampi pöytä ja peruutellaan kohti alkua.
        Lopun kohtaus. Kaikki palstalaiset seisovat ympyrässä kädet käsissä ja piirin keskellä on mahdollinen syylliseksi tai johtajaksi epäilty ja kuvaruutuun ilmestyy the end. Jatko-osasta ei tietoa.


    • ent.siivoojaparka
    • Aloitus on toiminnan etiikan kannalta ihan humaani ajatus, mutta debaattia ei tällaisessa anonyymissä yhteisössä voi hallita - käskyllä ei ehkä sopimallakaan -Mielestäni meidän on siedettävä toistemme kirjoittelu, mikä sallii eri syistä muodostuvia näkökulmia mm. ideologisiin arvoihin liittyen
      Kun joku ketju lähtee sivuraiteelle siirrytään toisaalle ...........

      • ent.siivoojaparka

        Puuteellinen informointi primäärisissä olosuhteissa saattaa johtaa kumuloituviin odotusdeviaatioihin, jotka puolestaan kaksivaihehypoteesin mukaan eivät voi olla aiheuttamatta sentraalista konfliktia.


      • Sivistys.ennenkaikkea
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Puuteellinen informointi primäärisissä olosuhteissa saattaa johtaa kumuloituviin odotusdeviaatioihin, jotka puolestaan kaksivaihehypoteesin mukaan eivät voi olla aiheuttamatta sentraalista konfliktia.

        Taidatkos sen selvemmin sanoa. Ytimekäs kommentti joka selvensi asian kerralla.


      • siilimuori3
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Puuteellinen informointi primäärisissä olosuhteissa saattaa johtaa kumuloituviin odotusdeviaatioihin, jotka puolestaan kaksivaihehypoteesin mukaan eivät voi olla aiheuttamatta sentraalista konfliktia.

        Hyvä esp :D.


      • olisikinsivistystä
        Sivistys.ennenkaikkea kirjoitti:

        Taidatkos sen selvemmin sanoa. Ytimekäs kommentti joka selvensi asian kerralla.

        Kaksivaihehypoteesin mukaan toimittajan esittämä oma mielipide muuttuu lukijoiden totuudeksi .


      • lonkalta.labiilia

        Pisunäärinen riemukaari kohdennettuna masennäärisiin depishahmoihin tarkoituksena osua feissiin ja aktivoitua nauramaan saattaa avata riemukaaren, jonka takana onnellinen elämä jylhänä kuin niagaran putous mtv3


      • siilimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

        Hyvä esp :D.

        Ethän sinä rassukka edes ymmärtänyt lukemaasi , ruskea on kielesi .


      • siilimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

        Ethän sinä rassukka edes ymmärtänyt lukemaasi , ruskea on kielesi .

        Ennii. Mut hyvä silti :D


      • pillivellimuori9

        Iha hyvä


    • eppu2

      Kossamintti, konnaanmentti kotnyntti?
      kokojontti kollausnontti, kopahtuutantti?
      Kotasintti kodotellessaontti.

      • kesivä

        Sisvitä osvidotan misvinäkin, esvittä rasviuhottuu.


      • ent.siivoojaparka

        Kolannutpantti koissustarentti?


      • eppu2
        kesivä kirjoitti:

        Sisvitä osvidotan misvinäkin, esvittä rasviuhottuu.

        Kesti hetken ennenkuin hoksasin viestin.


      • eppu2
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Kolannutpantti koissustarentti?

        Joo, olin vähän 3 jälkeen iltapäivällä kotona.
        Tässä illankorvalla pistin nokkani tänne, luuramaan, vieläkö täällä salamat lentelee.


      • Ukkonen-vaikeni-hieman

        Tuhat salamaa iski tulta
        koko palstan sai räjähtää
        mustaa nikkiä eivät vie multa
        ne aina viimeks jäljelle jää
        tuhat sinistä meille loistaa
        valmiina kaiken mottaamaan
        heidän tautologiansa toistaa
        voiko olla heitä parempaa


    • Yritin paluuta normaalikeskusteluun, ei onnistu ; (

      • henrjii

        se on tätä nousuvesien odottelua, ja kaamoksen päättymistä.
        Kyllä se siitä kunhan arska nousee, ja päivät pitenee


      • ent.siivoojaparka

        Älä masennu.
        Kyllä se vielä tulee sinultakin onnistumaan, kun oikein yrität.
        Sitä vaan, jos on pyörinyt liian kauan normaalikeskustelun laitamilla ja ulkopuolellakin, niin se voi viedä jonkun aikaa palata takaisin normaaliin.
        Katso meihin ja ota mallia meistä, jotka olemme pysyneet aina normaalikeskustelussa.


      • korppis1
        ent.siivoojaparka kirjoitti:

        Älä masennu.
        Kyllä se vielä tulee sinultakin onnistumaan, kun oikein yrität.
        Sitä vaan, jos on pyörinyt liian kauan normaalikeskustelun laitamilla ja ulkopuolellakin, niin se voi viedä jonkun aikaa palata takaisin normaaliin.
        Katso meihin ja ota mallia meistä, jotka olemme pysyneet aina normaalikeskustelussa.

        Se on ilimoja pijellyt ; )


      • Aloittajan otsikko on toiveikas ja pyrkii jotenkin neitseelliseen tasoon teksteissä.
        Se ei ole mahdollista tälle " jo muodostuneelle yhteisölle", perustelen mielipiteeni sillä, että jokaisella kirjoittajalla on tietty odotusarvo olemassa mielipiteilleen.


        Asialinjalla yritän sinnitellä myös. esim tältä päivältä...............
        Pääministerin puhe salamavauhdilla luettuna oli hyvä tänään Eduskunnan täysistunnossa ja keskustelukin käytiin suht odotetun kaltaisesti, mutta asiavirheitä tuli kun sanavalinnat keskeisissä kohdissa olivat huonosti valittu, joillakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe