Lapsettomat lapset

Fiksuja aloituksia on kaivattu.
-
Minun lapseni alkavat olla vanhoja.
40 ei ole heillä enää kaukana.
Miksi he vieläkin haluavat tehdä mitä haluavat?
Olen niin monta kertaa sanonut heille miten pitää elää ja olla.
Epäillyttävän usein he haluavat autoilla kanssani, lörpötellen kaiken-laista.
Niin, tyttöjä ovat, poikaa en ole nähnyt kymmeniin vuosiin.
Voiko olla niin, että SOME on alkanut velvoittaa heitä jotenkin?
Meillä ei ole koskaan halailtu paljkon.
Nyt tuntuu joka kerta että halaampa.
Tai ainakin jotenkin kosketan.
Miksi he eivät anna ymmärtää väistävänsä.
Kuten ennen?
Ei kai ole niin, että he harjoittelevat omais-hoitajiksi?
Ei sit vastailla vakavasti.
Ainakaan kovin usein.

H.

64

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perintöäodotellessa

suhteita lämmitellään

• "perintöäodotellessa"

Totta.
        Miksipä ei.
        Vuokra-kaksion pappaa :)
        Faijaa siis.
        Nörttiä.
        Johto-kasojen kuningasta.

H.

• Korjaus:

...halailtu paljonkaan.

H.

• 22216

Lapsesi varmaan arvelee että turha lapsenlapsia edes hommata kun niitä ei voi tuoda sinulle hoitoon viikonlopuiksi ?

• "22216"

Miksi he eivät sitten kyynelehtien kerro minulle lapsettomuudestaan.
        Onnestaan, kuinka kivaa on faijan kanssa elää.

H.

• 22216
        hunksz kirjoitti:

"22216"

Miksi he eivät sitten kyynelehtien kerro minulle lapsettomuudestaan.
        Onnestaan, kuinka kivaa on faijan kanssa elää.

H.

Ajattelevat järjellä, eivät tunteella. Viisauden oppineet tietysti sinulta?

• :)
        Ne voisivat leikkiä piilosta johtokasoissa .
        (Ai niin tähän ei saaneet mummot vastata. Ok, vastaan vain ihan lyhyesti kun onhanminullakin yksi lapseton lapsi.)

Tosta halaamisesta: ole vain iloinen että halaavat välillä taputtelevatkin päälakea. Syyt ovat jo kerrottu: menettämisen pelkoa, suhteiden hoitoa ennen kun tsekkaat ulos hotelli californiasta....

• Paloma.se.co kirjoitti:

:)
        Ne voisivat leikkiä piilosta johtokasoissa .
        (Ai niin tähän ei saaneet mummot vastata. Ok, vastaan vain ihan lyhyesti kun onhanminullakin yksi lapseton lapsi.)

Tosta halaamisesta: ole vain iloinen että halaavat välillä taputtelevatkin päälakea. Syyt ovat jo kerrottu: menettämisen pelkoa, suhteiden hoitoa ennen kun tsekkaat ulos hotelli californiasta....

"Paloma.se.co"

Kenelle tää on?

H.

• hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Kenelle tää on?

H.

Sinulle.

Sinulle.

OIkeesti siis....en mä tiedä, se oli vain jotain jota tuli mieleeni sun "johtokasojen kuningas" ilmaisusta. Mutta siinä oli selvä johtolanka....

Sinulle.

"Paloma.se.co"

Halii sit kunnolla.
        Vaikka nimmarillakin.
        -
        No kun lapseni eivät halaa!
        Eivätkä enää väistelekään.
        Onko siis minun vihdoinkin pakko?
        -
        Yritä ymmärtää miksi minä tämän aloituksen tein.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Halii sit kunnolla.
        Vaikka nimmarillakin.
        -
        No kun lapseni eivät halaa!
        Eivätkä enää väistelekään.
        Onko siis minun vihdoinkin pakko?
        -
        Yritä ymmärtää miksi minä tämän aloituksen tein.

H.

@Hunksz
        Emmä osaa näitä sun ajatuskulkujasi. Paitsi jos yrität jotenkin kauheen kierosti valittaa siitä että sua ei edes omat lapset halaile. Eivät nyt suorastaan juokse karkuun mutta kaihtavat fyysistä kontaktia. Lapset jotka on kasvatettu rakkaudella ja ovat vauvasta saakka viihtyneet iholla eivät sitä kaihda aikuisenakaan.
        Ruotsalaiset ainaskin halailelvat herkemmin alkoholin vaikutuksen alaisena. En tiedä miten siellä teilläpäin. Kutsu tyttäresi syömään kotiisi ja jaatte pari pulloa vaikka punaviiniä ja sitten muistelette nuoruutta (heidän nuoruutta) ja kaikkia kipeitä aikoja, eroa, lähtemistä, yksin jäämistä, kaikkea sentimentaalista jäännettä heidän murrosiästään niin eiköhän tunteet ala nousta pintaan.

• Siirränkin vastaukseni toisaalta tänne ja jatkan sitä vähän.
      En tietenkään huutele lapsille, hölmöileville aikuisille vain.
      Luin aloituksen, mutta en kuulu kohderyhmään, vaikka minulla lapseton lapsi onkin.
      Häneltä vain en ole koskaan lapsenlasta odottanutkaan saavani.
      Meidän neljän sisaruksen lapsista vain tyttärelläni on perillinen, neljääkymppiä alkaa jo vanhimman sisareni lapsi lähestyä, eikä ole tietoakaan perheestä. Löytäis nyt ensin miehen, jonka kanssa voisi lapsia väsätä.
      Toisen sisareni lapset ovat 25 ja 23 vuotiaita, heillä sentään on aikaa vaikka mihin.
      Kyllä niin kovin toivoisin, että sinäkin saisit lapsenlapsen, halauksia ja pusuja satelisi niin että nassusi olisi litimärkä. Ja kivoja sanallisia pikku heittoja siihen mukaan.
      Meillä on aina halailtu paljon, eikä ole ainakaan vähenemään päin.

Ei kai oma lapsi pahin mahdollinen vaihtoehto omaishoitajaksikaan olisi :)

YP.

• "Ancelina"

Joissain tapauksissa saattaa ollakin viisasta varoa perimänsä jakelua.
        Ilmeisesti elämä on tehnyt minun kohdallani parhaansa :)
        Yksi nuori mies on kätellyt minua ja sanonut kiitos.
        Mutta mikä minä olen toisten lapsia halaamaan.
        Varo kuitenkin.
        Minulla on iso hali-pula.
        Lapsista varmaan johtuu.
        Tai lapsistani.

YH.

• Ainoa lapsenikaan ei ole enää lapsi vaan aikuinen nainen. Hyvin nuoren näköinen ja kaunis nainen.
      Hänen koko perheensä on fiksua porukkaa.
      Ihmettelen kuin olen noin älykkään ja menestyvän tyttären saanutkin. Poika ehti elää täyden elämän vaikka se jäikin liian lyhyeksi.
      En neuvo heitä missään, paitsi jos suoraan kysyvät. Tulevat ruuhkasuomesta tänne lomillaan ja joskus viikonlopuksikin. Hyvä että viihtyvät kanssani.
      Halataan ja jutellaan, avataan viinipullo aina kun käyvät, istutaan iltaa joko meillä tai lähdetään katselemaan ihmisiä paikalliseen ravintolaan.

• Saa kai tähän ketjuun kirjoittaa yhden lapsenlapsen mummo. En saa tuota enää poiskaan, toivottavasti vältyn kritiikiltä.

• mielikki.neito kirjoitti:

Saa kai tähän ketjuun kirjoittaa yhden lapsenlapsen mummo. En saa tuota enää poiskaan, toivottavasti vältyn kritiikiltä.

"mielikki-neito"

Kuka poika ehti?

H.

• hunksz kirjoitti:

"mielikki-neito"

Kuka poika ehti?

H.

Poikamme kuoli syöpään kuusi vuotta sitten, hänelle ei jäänyt lapsia. Komea ja suosittu oli. Rakensi taloja ja osteli asuntoja joita kunnosti ja möi edelleen. Ehti saada paljon aikaan lyhyen elämänsä aikana.

Poikamme kuoli syöpään kuusi vuotta sitten, hänelle ei jäänyt lapsia. Komea ja suosittu oli. Rakensi taloja ja osteli asuntoja joita kunnosti ja möi edelleen. Ehti saada paljon aikaan lyhyen elämänsä aikana.

"mielikki-neito"

No hyvä.
        Yksi riesa vähemmän.
        Isäthän he eniten kärsivät vaimojensa ihastuksesta vävy-ehdokkaisiin.
        Syöpä pelasti monesta tuskasta.

H.

• hunksz kirjoitti:

"mielikki-neito"

No hyvä.
        Yksi riesa vähemmän.
        Isäthän he eniten kärsivät vaimojensa ihastuksesta vävy-ehdokkaisiin.
        Syöpä pelasti monesta tuskasta.

H.

Kaiken voi elämässä ottaa riesana jos noin ajattelee.
        Vaativa lapsi ja aikuinenkin hän oli, en sentään riesaksi sanoisi. Kyllä minun olisi kuulunut kuolla ennen häntä, mitään ei asialle voi.
        Hänen ei tarvinnut tulla vanhaksi, ei vanheneminen ole hääviä, vaan menettelee kun on terve.

Kaiken voi elämässä ottaa riesana jos noin ajattelee.
        Vaativa lapsi ja aikuinenkin hän oli, en sentään riesaksi sanoisi. Kyllä minun olisi kuulunut kuolla ennen häntä, mitään ei asialle voi.
        Hänen ei tarvinnut tulla vanhaksi, ei vanheneminen ole hääviä, vaan menettelee kun on terve.

"mielikki-neito"

Blog closed.
        Chat deceased.

H.

• En ole kirjoitellut blogeja joten ei tarvitse minun takiani sulkea, murhasinko Catinkin?
        Ei tarvitse vastata.

• Voi olla, että en ymmärrä viestisi tarkoitusta, mutta.....

Samoja tunteita oli minullakin, kun varoitin tyttäriäni miehistä, mutta sitten asia muuttui, kun lapsenlapsia ei alkanut kuulumaan?

Vihdoin nuorimmaiseni ilmoitti tämän "ilouutisen", että minusta tulee mummi! Voi sitä onnea ja myös mahdollisuutta, että olen saanut heidän elämäänsä osallistua edelleen.

Hieman säälittää tämä vanhin lapseni, kuin siskonikin, jotka eivät haluneet "mukamas" lapsia ja nyt he kuitenkin surkuttelevat kohtaloaan?

Toivottavasti tulevat huomaamaan, että aina ei ole onni omistaa edes lapsia, tai lapsenlapsia, mikäli katselee poliisi TV:tä?

Onneksi minun tuttavissa ei ole noita putkaan vietäviä koskaan ollut, mutta koskaan ei voi vannoa, etteikö lapsenlapset sinne joutuisi, mutta epäilen, että ei koskaan.

• "Kristiina23"

Aloitus pyrkii yhdistämään ihmisiä, joilla ei ole tarve fiilistellen höperehtiä

lapsen-lapsilla.
        Mummotellen-papatellen.
        Ainoastaan isitellen, äititellen.
        -
        Heitähän loituma.

H.

• menettämisen-pelkoa-

hunkszille,,,,,
      Kyllä se on nyt niin, he pitävät sua jo vanhana,
      antavat halata jo
      koska ajattelevat että kohtaaminen voi olla viimeinen,
      ehkä he ovat surullisia jostain syystä,
      sori vaan, tuli mummelille tämmönen mieleen,
      tuli myös edesmenny oma isä mieleen,

• "menettämisen-pelkoa"

Niin, aika on romahtaa.
        Syntyä elää...
        Kuten Ancelina kertoi.
        Häntä kutsuttiin kakka-pyllyksi.
        Ihan liian aikaisin.
        Onneksi ei tainnut olla oma lapsensa vielä.

H.

• Minä muistan kaukaa nimmarin "sasus".
      Monta kaunista tyttöä kauniiksi kehutulla uimarilla oli.
      Jokaisen heistä.
      Naititti
      itki, pillitti.

H.

• Korppis1

Ei nykyisin tehdä lapsia hetken mielijohteesta tai vahingossa.

Omani luovat uraa, Ensin ura ja seikkailut maailmalla sitten joskus, mutta ei välttämättä lapsi. Minulle ei tarvitse lapsenlapsia tehdä, mutta tiedän, että jos lapsonen syntyy se olisi silmäteräni. Ei nuorilla ole aikaa vaipan vaihtoihin. Ajattelin sitä esikoiseni kaverijengiä teini-ikäisinä, kun he vielä mökillä naapureita kiusasivat jytämusiikillla niistä päivistä on pojat ja tytöt muuttuneet. Ovat luoneet hienoja työuria asuvat ympäri maailmaa ja ovat suurin osa lapsettomia. No, 32-vuotta ei vielä ole ikä eikä mikään suvun jatkamiselle. Itse tein esikoisen 36-vuotiaana ja kuopuksen 42-vuotiaana. Petzeni sai nuorimmaisensa 59-vuotiaana.

Esikoiseni suuntaa seuraavaksi vaimonsa kanssa kohti Balia. Tulivat äskeen Saksasta, tosin eri matkaa. Esikoinen oli teini-iän jengikaverinsa synttäreillä Etelä Saksassa. Vaimo työkavereittensa kanssa Berliinissä tyttöjen reissulla.

Elämä on.

• "Korppis1"

Ei hassumpi kommentti.
        Huomaa! Ei kyse ole lapsen-lapsista.
        Eikä lapsiesi blogeista.
        Kerro miksi heistä on/ei ole tullut sinulle tyrkkyjä.

H.

• Korppis1
        hunksz kirjoitti:

"Korppis1"

Ei hassumpi kommentti.
        Huomaa! Ei kyse ole lapsen-lapsista.
        Eikä lapsiesi blogeista.
        Kerro miksi heistä on/ei ole tullut sinulle tyrkkyjä.

H.

Hunksi@

Tarkoitat, että he eivät tyrkytä itseään, niinkö? Uskoisin, että meillä kolmella on voimakkaat siteet toisiimme, olemme triangeli. Triangelin sisällä käydään rehellistä dialogia. Salaisuudetkin on vain meidän kolmen kesken jaettuja. Olemme oppineet selvittämään asioita puhumalla.

Kun rehellisyys on lapsena omaksuttu se seuraa aikuisuuteen ilman erillisiä tyrkkytansseja. Halaus on luonnollinen tapa eikä siihen liity mitään väkinäistä vääntöä.

• lenalemmitty

Nyt on hunkszille iskenyt paappakuume, ja mikäs sen ihananpaa kun pienet pehmeät käsivarret kiertyvät kaulalle ja pieni suppusuu antaa poskelle mehmeän pusun, siinähän paappa sulaa ja runotkin tihkuvat hunajaa, oottakaamme innolla kun hunkszi hurmioituu.

• Huomaa! Ei kyse ole lapsen-lapsista

H.

• aikatehnyttehtävänsä

ehkä ovat todenneet sinut jo vaarattomaksi vanhukseksi ja siksi ei tarvitse enää väistellä?

• aikatehnyttehtävänsä

itse olen ainakin huomannut omissa lapsissani että uskaltavat taas tulla tykö kun olen vaaraton vanhus. välillä oli tosi vaikeata henkisesti kun väistelivät kosketustani.

• siilimuori3
        aikatehnyttehtävänsä kirjoitti:

itse olen ainakin huomannut omissa lapsissani että uskaltavat taas tulla tykö kun olen vaaraton vanhus. välillä oli tosi vaikeata henkisesti kun väistelivät kosketustani.

Mikä aiheutti sen että aikaisemmin eivät "uskaltaneet"?

• aikatehnyttehtävänsä
        siilimuori3 kirjoitti:

Mikä aiheutti sen että aikaisemmin eivät "uskaltaneet"?

Ensimmäinen kommenttini jäi kesken, joten kommentoin kahteen kertaan samasta asiasta. Olen ehkä sen verran etäinen ja sulkeutunut ihminen, että se tuo ympärilleni suojamuurin jota on vaikea ylittää. Vanhemmiten meistä kaikista tulee väkisinkin pehmeitä. Aika aikaansa kutakin.
        Ensin kommentoin hunkszin vastausta, mutta sitten lisäsin siihen oman kokemukseni.

• siilimuori3
        aikatehnyttehtävänsä kirjoitti:

Ensimmäinen kommenttini jäi kesken, joten kommentoin kahteen kertaan samasta asiasta. Olen ehkä sen verran etäinen ja sulkeutunut ihminen, että se tuo ympärilleni suojamuurin jota on vaikea ylittää. Vanhemmiten meistä kaikista tulee väkisinkin pehmeitä. Aika aikaansa kutakin.
        Ensin kommentoin hunkszin vastausta, mutta sitten lisäsin siihen oman kokemukseni.

Aivan. Onhan vanhempi-lapsisuhteita monenlaisia. Riippunee siitä minkälaiseksi suhteet on muodostuneet lapsuudenkodissa ja sitä ennen vanhempien lapsuudenkodeissa.

• siilimuori3
        siilimuori3 kirjoitti:

Aivan. Onhan vanhempi-lapsisuhteita monenlaisia. Riippunee siitä minkälaiseksi suhteet on muodostuneet lapsuudenkodissa ja sitä ennen vanhempien lapsuudenkodeissa.

..............ja eroperheissä. Minkälainen isä-lapsisuhde on muodostunut kun lapset on jääneet äidille?

• siilimuori3

Jos he ovat huomanneet että sinä olet kohta kakkapylly kaksiossa. Ja huomanneet oman elämänsä rajalliseuuden siinä samalla.

• häränsilmä

Osui ja upposi .

• siilimuori3
        häränsilmä kirjoitti:

Osui ja upposi .

Ai sinuunko?

• Haleja vaan, turha niitä on säästellä. Iän mukana halauksen merkitys kasvaa ihmisen elämässä. Kokemuksen rintaäänestä ainakin tuntuu siltä. Toisaalta ihmisen reviiriä pitää kunnioittaa, kahden kauppa se on halauskin. Kosketus tuntuu aina hyvältä, vaikka onhan niitä kosketuskammoisiakin.
      Poikien äitinä tähystelen elämän menoa, jokainen poika tähystelee omaa jälkikasvuaan. Semmoista onnea.
      Kukaan lapsistani ei ole tulevaisuudessa omaishoitajani. Todennäköisesti olen tapaus: ’Mummi katosi jäljettömiin kahdenkymmen asteen pakkasessa pitsiyöpaidassa ja villasukissa, päässään karvareuhka, höpisee ja puhisee itsekseen, havainnot puh.’

• Entäpä jos kyseessä onkin minun mieleni muurin mureneminen?
      Kylmä logiikkani alkaa valua ällöksi, tahmaiseksi Hunajaksi.
      Olenhan minä lapsistani aina tykännyt.
      Vaan en ole osoittelevaa tyyppiä ollut koskaan.
      Onko visuaalinen ilmeeni muuttunut?
      Lähetänkö sanattomia viestejä?
      Onko sieluni alkanut lähettää matala-taajuksista murinaa rakkaudestani :)
      Olenko alkanut valahdella?
      Valastella...
      Elvistellä, Mursutella.

H.

• siilimuori3

Kysy lapsilta onko habituksesi pehmennyt heidän mielestään.

• tärkeitä

Jos värähtelysi kohdistuvat lapsiisi niin olet oikealla tiellä. Muuta viestisi myös sanalliseen muotoon, kerro että rakastat heitä.

• Meidänkö pitää netissä ratkaista ison miehen halipulaa?
      Metsä on täynnä puita, kadut täynnä lyhtytolppia. Ei nekään halaa takaisin, mutta eivät väistä ainakaan. Tai tee taksitolppaiskun. Jotkut miehet siellä välillä halailee kovakourasestikin, vissiin muun puutteessa.
      Mulla on vielä pieniä, pitkiä, lyhytkarvaisia ja vähä-karvaisia myttyjä halattavana. Saan halata varastoonkin.
      Kokeiles silleesti, että sanot että nyt halaat takaisin tai en päästä irti. Kasvatuksen perusranka, lahjonta - kiristys - rangaistus.

• Yhden murrosikäisen kanssa kerran vuosia sitten lipsahti, 'Halataanko, kun mun tekisi niin mieli', painotus oli osiossa kun mun tekisi niin mieli, äänensävy anova, hyvin tehosi, ei kieltäytynyt silloin, ei sen jälkeen, eikä edes murahtanut mennessään.
        Sen jälkeen moinen lipsahtelee useammin ja milloin missäkin. Eikä tartte olla edes anova. Ilmeestä jo tajuavat missä mennään.

• rosaliiin kirjoitti:

Yhden murrosikäisen kanssa kerran vuosia sitten lipsahti, 'Halataanko, kun mun tekisi niin mieli', painotus oli osiossa kun mun tekisi niin mieli, äänensävy anova, hyvin tehosi, ei kieltäytynyt silloin, ei sen jälkeen, eikä edes murahtanut mennessään.
        Sen jälkeen moinen lipsahtelee useammin ja milloin missäkin. Eikä tartte olla edes anova. Ilmeestä jo tajuavat missä mennään.

Kyllä tuo anominenkin auttaa :) Meillä halataan mennentullen, ja vähän siinä välissäkin. Ilokseni huomasin kerran koulussa, että poika halaa jopa opettajia :) En tiedä auttaako arvosanoissa, toivotaan ;)
        Tytär on nykyisin vähän varauteempi, mutta se on kai luontevaa kun poikaystävä astuu kuvioon. Kylmä kämppä auttaa vähän, hakevat lämpöön :))

• Meillä toi halaaminen kun on ollut aina tapana kun tullaan ja etenkin kun lähdetään, tytär ja vävy, pojat tulevat spontaanisti halaamaan, suukottelemaan, pojan kanssa hieman vähemmän kun se asuu tossa. Mutta jos ollaan oltu vähänkin aikaa poissa tai hän ollut pari päivää reissussa, niin sitten halataan taas. Luulenkin että useimmissa perheissä aikuisetkin lapset jatkavat vanhempiensa halaamista tullen mennen,
        Tuli mieleen tosi vanha juttu kun olimme juuri muuttaneet Kolumbiasta USA:han ja lapset meni eka päivää uuteen kouluun, tytär kindergarteniin ja poika eka luokalle. Olimme käyneet päivää ennen tutustumassa joten he tiesivät minne suuntautua. Pojan ope kertoi minulle myöhemmin että ei ollut koskaan nähnyt mitään niin kaunista kuin meidän pienokaiset jotka tulivat kouluun käsi kädessä, sisko saattoi veljensä luokkaan asti ja sitten he halasivat ja antoivat poskisuukon toiselleen ja sisko lähti omaan luokkaansa.

Meillä toi halaaminen kun on ollut aina tapana kun tullaan ja etenkin kun lähdetään, tytär ja vävy, pojat tulevat spontaanisti halaamaan, suukottelemaan, pojan kanssa hieman vähemmän kun se asuu tossa. Mutta jos ollaan oltu vähänkin aikaa poissa tai hän ollut pari päivää reissussa, niin sitten halataan taas. Luulenkin että useimmissa perheissä aikuisetkin lapset jatkavat vanhempiensa halaamista tullen mennen,
        Tuli mieleen tosi vanha juttu kun olimme juuri muuttaneet Kolumbiasta USA:han ja lapset meni eka päivää uuteen kouluun, tytär kindergarteniin ja poika eka luokalle. Olimme käyneet päivää ennen tutustumassa joten he tiesivät minne suuntautua. Pojan ope kertoi minulle myöhemmin että ei ollut koskaan nähnyt mitään niin kaunista kuin meidän pienokaiset jotka tulivat kouluun käsi kädessä, sisko saattoi veljensä luokkaan asti ja sitten he halasivat ja antoivat poskisuukon toiselleen ja sisko lähti omaan luokkaansa.

"Paloma.se.co"

Peekele.
        Blogia taas.
        -
        Mitä lutunen miettii, jos aina tullaan halaamaan?
        Varsinkin aikuiset lapsensa tulevat.
        Hänhän on hiukan vanhempi mies.
        Onko lapsiakin...
        .
        Naisethan halaavat aina, vauvasta asti.
        Mutta omat tyttäret ei ole sillee naisia?
        Vanhempakaan.

H.

• hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Peekele.
        Blogia taas.
        -
        Mitä lutunen miettii, jos aina tullaan halaamaan?
        Varsinkin aikuiset lapsensa tulevat.
        Hänhän on hiukan vanhempi mies.
        Onko lapsiakin...
        .
        Naisethan halaavat aina, vauvasta asti.
        Mutta omat tyttäret ei ole sillee naisia?
        Vanhempakaan.

H.

Lutunen on lutunen ja tykkää halimisesta. Se halii silleen niinkuin suomalaiset halivat: pikkasen eteäisesti, mutta helläkätisesti. Meinaan noita rituaalihaleja. He halaavat aikuisen poikansa kanssa myös kun ollaan lähdössä tai poika lähtee kotiin. Minäkin olen kerran halannut poikaa, uskalsin, ja ei se väistänyt eikä tuntunut olevan pahoillaankaan.
        Poikani halaa kyllä siskoaan ja Lutunen halaa tyttären miestä myös, siis kun erotaan.
        Kyllä halaaminen kuuluu nykyaikan ainakin normaaliin aikuisten väliseen käyttäytymiseen; miehet halaavat aivan samoin kuin naisetkin. Yritä nyt ryhdistäytyä ja ota tyttäresi vastaan kunnon halilla .

Lutunen on lutunen ja tykkää halimisesta. Se halii silleen niinkuin suomalaiset halivat: pikkasen eteäisesti, mutta helläkätisesti. Meinaan noita rituaalihaleja. He halaavat aikuisen poikansa kanssa myös kun ollaan lähdössä tai poika lähtee kotiin. Minäkin olen kerran halannut poikaa, uskalsin, ja ei se väistänyt eikä tuntunut olevan pahoillaankaan.
        Poikani halaa kyllä siskoaan ja Lutunen halaa tyttären miestä myös, siis kun erotaan.
        Kyllä halaaminen kuuluu nykyaikan ainakin normaaliin aikuisten väliseen käyttäytymiseen; miehet halaavat aivan samoin kuin naisetkin. Yritä nyt ryhdistäytyä ja ota tyttäresi vastaan kunnon halilla .

Jatkoa edelliseen:
        Yritä nyt ymmärtää että halaaminen on osoitus siitä että sen antaja ja vastaanottaja (joka halaa takaisin) on läheisiä ja tykkää toisistaan, mutta ei silleen. Siinä ei ole mitään seksuaalisuutta, elikkä voit ihan rauhassa halia tyttäriäsi et anna vääriä signaaleja.

Jatkoa edelliseen:
        Yritä nyt ymmärtää että halaaminen on osoitus siitä että sen antaja ja vastaanottaja (joka halaa takaisin) on läheisiä ja tykkää toisistaan, mutta ei silleen. Siinä ei ole mitään seksuaalisuutta, elikkä voit ihan rauhassa halia tyttäriäsi et anna vääriä signaaleja.

"Paloma.se.co"

Oukki Džonkki.
        Jumalattoman kokoinen sukusi ei taida olla oikea kohde-ryhmä aloitukseeni :)
        Liian vähän vanhoja miehiä vanhoine tyttärineen.

pussiti
        Rutut.Suukotti

H.

• hunksz kirjoitti:

"Paloma.se.co"

Oukki Džonkki.
        Jumalattoman kokoinen sukusi ei taida olla oikea kohde-ryhmä aloitukseeni :)
        Liian vähän vanhoja miehiä vanhoine tyttärineen.

pussiti
        Rutut.Suukotti

H.

Mun suku sen suurempi kuin sinunkaan. Kaksi lasta ja yksi bonuspoika. Mies hyvin lähellä sun ikääsi, lapset (tyttö ja pojat) hyvin lähellä sun tyttöjesi ikiä. Lutunen halii sydämellisesti mun tytärtä joka kerran kun tapaavat. Iät: vanha mies keski-ikäinen tytär passaavat varmaan kohtalaisen hyvin.

• att2
        Paloma.se.co kirjoitti:

Mun suku sen suurempi kuin sinunkaan. Kaksi lasta ja yksi bonuspoika. Mies hyvin lähellä sun ikääsi, lapset (tyttö ja pojat) hyvin lähellä sun tyttöjesi ikiä. Lutunen halii sydämellisesti mun tytärtä joka kerran kun tapaavat. Iät: vanha mies keski-ikäinen tytär passaavat varmaan kohtalaisen hyvin.

Tietenkin naisia haltaan, tanssiessa myös tuntemattomia.

• Minua on alkanut pelottaa.
      Entä jos en kohta pysty hallitsemaan tunteitani?
      Nais-Poliisitkin teeveessä alkavat kysellä, missä niitä haleja tapahtuu.
      Siirtyvät innokkaasti Koira-Poliiseiksi.
      Mies-Poliisien vitsit käyvät vähiin.
      Tivahtelevat aamuisin vaimonsa koiralle että me ite kuseen.
      Miten sua voi taas kusettaa...tapa-kusija.
      Anteeksi törkeä sanan-käyttö, mutta se nyt vaan on tässä pakollinen.
      Sana ei ole Poliisi.
      Minusta palstalla on velvollisuus auttaa minua.
      Tai ainakin tukea.
      Muitakinkuu...

H.

• tukipuita

Tuetaan minkä pystytään mutta älä hyvä mies tunteitasi tänne tuo vaan kerro kahden kesken kohteelle itselleen. Eihän sun tunteet voi virtuaalipersoonaan kohdistua, pitäähän ihminen muutenkin tuntea.

• ent.siivoojaparka

Kevät tulossa ja hunkszin tunteet alkavat rakoilemaan kuorestaan muutenkin kuin virtuaalisesti. Täällähän sinun on aina ollut vaikka kuinka helppo halia, pusitella ja luvitella.
      Nyt on sitten näytön paikka livenä ja pallo on sinulla. Älä vapise, aikuinen mies, jos itse tiedät mitä tunnet. Jos tosiaan tiedät.
      Mutta jos vain pelkästään siksi haluat halia, että sinua halittaisiin, niin sitten anna olla. Käännä vaikka omat käsivartesi olkapäittesi ympärille.
      Minun lapseni itkee tänä iltana telkkarissa, näin siitä mainosvilahduksen eilen, pikku pörröpäästä. Vaikka se on jo syksyllä nauhoitettu ja kyyneleet kuivunet, uusiakin ehtinyt sen jälkeen tulla, niin teki mieli rynnätä hänen luokseen, ottaa syliin ja lohdutella niinkuin yli kolmekymmentä vuotta sitten. Omat lapset ovat ikuisesti niitä samoja omia lapsia. Ei siihen vuodet vaikuta.
      Älkää ihmiset tuhlatko halejanne liian kevyesti. Muuten ne kuluvat ja niistä tulee samanlainen tarkoitukseton tapa tavan vuoksi kuin kättäpäivää tai moikka ja hei.

• ymmyrkäinen

""" Nyt on sitten näytön paikka livenä ja pallo on sinulla. Älä vapise, aikuinen mies, jos itse tiedät mitä tunnet. Jos tosiaan tiedät. """
        Pallo, miten niin ????

• ent.siivoojaparka
        ymmyrkäinen kirjoitti:

""" Nyt on sitten näytön paikka livenä ja pallo on sinulla. Älä vapise, aikuinen mies, jos itse tiedät mitä tunnet. Jos tosiaan tiedät. """
        Pallo, miten niin ????

Et ole kuullut aikaisemmin sanontaa "pallo on nyt sinulla"? Ts hänen asiansa päättää mitä tekee ...

• Entäs jos se halaaminen on vähän kuin integraalien laskeminen, mitä enemmän sen tekee, sitä paremmaksi tulee :)
        Lapset on aina lapsia, vaikka täyttäisivät 58 v, oot niin oikeassa siinä. Ei sitä toivo muuta elämässä kuin että pärjäisivät. Mielellään vähän enemmän kuin pärjäisivät.

• ent.siivoojaparka
        hmp.f kirjoitti:

Entäs jos se halaaminen on vähän kuin integraalien laskeminen, mitä enemmän sen tekee, sitä paremmaksi tulee :)
        Lapset on aina lapsia, vaikka täyttäisivät 58 v, oot niin oikeassa siinä. Ei sitä toivo muuta elämässä kuin että pärjäisivät. Mielellään vähän enemmän kuin pärjäisivät.

Mitä matalampi kynnys, niin sitä keveämmin ja huomaamattomammin siitä luiskahtelee yli.
        Mitä korkeampi kynnys, niin sen mukavammalle ja mieleenpainuvammalle se tuntuu, kun siitä pääsee kiipeämään yli.
        Niin minun mielestäni.

• ent.siivoojaparka kirjoitti:

Mitä matalampi kynnys, niin sitä keveämmin ja huomaamattomammin siitä luiskahtelee yli.
        Mitä korkeampi kynnys, niin sen mukavammalle ja mieleenpainuvammalle se tuntuu, kun siitä pääsee kiipeämään yli.
        Niin minun mielestäni.

Tuossa voi olla sekin hyöty, että joka halauksen saa, voi todellakin tuntea ansainneeksi sen. Että nyt on "pyhä" hetki menossa :)

• Te kaikki kirjoittajat pilasitte ajatus-maailmani lapsistani.
      Minä ajattelen nyt enää halaamista.
      Lapset unohtuivat taas.
      Te olette surkeita psykologeja, vaarallisia feikki-tohtoreita.
      Luulette peekeleet että lapsen-lapset ovat antaneet teille keinot.
      Halit hienot, hellät, kainot!!!
      Pahkat! Teillä mitää oo...

Taatana!
      En minä sentään ihan tosissani ole :):)
      -
      Tää Pikku-yy on sitten vain kerta-laaki.
      Kaikille yhteisesti.
      Yhtenään ei j-ynssätä.
      -
      yH.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos

Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks
      Maailman menoa
      24
      5284
    2. Haluat nainen torjua minut

Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si
      Ikävä
      47
      3702
    3. Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?

Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut
      Maailman menoa
      30
      3429
    4. Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat

En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?
      Maailman menoa
      93
      3211
    5. Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?

Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää
      Maailman menoa
      41
      3158
    6. Demareissa jo paniikki päällä

Talouspoliittinen kykenemättömyys repii puolueen kahtia.
      Maailman menoa
      68
      2631
    7. Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan

kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai
      Maailman menoa
      124
      2122
    8. En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä

kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri
      Maailman menoa
      54
      2109
    9. Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti

Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit
      Tv-sarjat
      26
      1347
    10. Listaa syitä mikä

Estää asioiden eteenpäin menemisen.
      Ikävä
      180
      1227
    Aihe