Kannattaa tsekata linkit jos tykkäät persoonallisemmista vaatteista joita ei ihan kaikkialla kävele vastaan, nämä hovinaiset tekevät mm. Floorille esiintymisasuja, aiemmin linkitetyssä haastiksessa hän mainitsikin two Finnish Ladies.
http://suurtampere.fi/2016/03/02/raskaan-sarjan-ateljee-pukee-rokkarit/
ja verkkokauppa
http://www.overskindesign.com/
Rokkivaatteita hyvällä maulla Kuopiosta
3
110
Vastaukset
- Jurrin_Ykä
Näin sitä pitää, jos taitoa ja luovuutta löytyy ei muuta kun menoksi. Tuo ALV rassaa käsityönmyyntiä aivan vitusti, koska ostoja ei voi suhteessa tehdä vaan myydään enempi työtä. Myös 20..30 tonnin raja/vuosi verottomaan tuloon muuttaisi nuorten ja käsityöläisten työllisyystilastoa reilusti. Se tulisi varmasti valtiolle halvemmaksi ja piristäisi markkinoita.
- Florish
Samaa mieltä tuo nykyinen 8000e on ihan naurettava ja muutenkin tämä aika ja hallituksen päätökset laittaa juuri pienyrittäjän tiukille. Toisaalta vapaat kauppojen aukioloajat ok mutta kun ketjuilla sama oikeus kuin pienillä kaupoilla niin pienethän siinä ensin kuolee ja työttömät eikun lisääntyy... joo en kyllä halua alkaa politikoimaan koska se saa pahalle tuulelle. Kovasti arvostan ihmisiä jotka jaksavat ja pystyvät elättämään itsensä omalla työllään.
- Floorinasutovathienoja
Komeita kuteita valmistavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428