Kun täällä kysytään aina vaan naisilta

Anonyymi-ap

Niin nyt kysytään miehiltä.

Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa enemmän kuin sinä? On pidempi kuin sinä? Matemaattisesti lahjakkaampi kuin sinä? Osaa korjata nissanin vaikka sinä et osaa? On saanut suuremman kalan / kaatanut isomman hirven kuin sinä? Selviää viikon telttareissulla luonnossa vaikka sinä et selviä?

62

2844

6Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miehenä vastaan, et jos luonteet natsaa niin miksei? Hyvät keskustelut ja toisen hyväksyminen hyvine ja huonoine puolineen molemmin puolin on enemmän merkityksellinen kuin apn väittämät aloituksessa.

• Anonyymi00034
        UUSI

Riippuu paljonko tienaa?

• Anonyymi00003
      UUSI

Voisin. En ole sitä tyyppiä jonka on pakko olla parempi jossain asiassa. Ei käy luonnon päälle seurata sivusta kun joku toinen osaa ja pystyy.

• Anonyymi00005
      UUSI

Kyllä uskon että pallini kestäisivät kaiken tuon tipahtamatta :)

Joskus muorin kanssa toimiessa sitä oikein toivois että toiseltakin löytyisi vähän enemmän käytännön elämän lahjakkuuksia :))
      [Älkää kertoko muorille, että kirjoitin tuon]

-keinovaginamies-

• Anonyymi00006
      UUSI

Miksi ajattelet, että miehelle olisi ongelma, jos kumppani olisi kaikkea tuota, mutta ei naiselle?

Aletheias

• Anonyymi00007
      UUSI

No ainakin minun mieheni on voinut ottaa 😀.

Kaikki muu osuu, paitsi hän on matemaattisesti hieman lahjakkampi ja sen Nissanin korjaamisesta minäkään en tiedä kovin paljoa (mieheni taas ei tajua autoista yhtään mitään).

• Anonyymi00008
      UUSI

Joskus olen haaveillut, että olisipa vaimolla tutkintoja ja tyylikäs työpaikka. Kuvittelin hänet jakkupuvussa, arvokkaiden ihmisten seurassa.

Mutta vaimoni on tavis, harmaa hiirulainen. Osaa kuitenkin kokata ja se on riittänyt minulle oikein hyvin.

• Anonyymi00014
        UUSI

Riippuuko ihmisen arvo tuollaisesta? Mielestäni ei. Kuulostaa hyvälle, että vaimosi osaa kokata. Hyvä vaimo, arvokas vaimo.

• Anonyymi00009
      UUSI

Tyssäis jo tosa että mies on lyhyempi ei sovi useimpien naisten pirtaan lyhyt mies ei kuulemma pysty suojelemaan naistaan riittävän hyvin

• Anonyymi00060
        UUSI

Joo, tuo on kyllä nykyajasta hieman irtaantunut ajatus, että "lyhyt mies ei pysty suojelemaan naistaan riittävän hyvin". Kun todellisuudessa maailma on mennyt (tai aina ollut) niin hullu paikka, että sellaista miestä ei ole joka pystyisi suojelemaan edes itseään.

Mitä itse aloittajan kysymykseen tulee niin itseäni ei haittaisi vaikka kumppani, nainen tienaisi enemmän tai olisi pidempi. Myös autojen rassailu yhdessä voisi olla kivaa. Tosin sukupuoliin liitetyt stereotypiat pitävät toisinaan paikkaansa.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kyllä.
      Jos nostat enemmän kuin minä -> hyvä, jaksat kantaa viljasäkkejä ja heinäpaaleja tilalla.
      Jos olet pidempi -> hyvä, saat heinäpaalit korkeammalle ja tavarat ylähyllyltä.
      Matemaattisesti lahjakkaampi -> hyvä, voit laskea kvanttilaskut puolestani.
      Osaat korjata Nissanin -> Anna mennä, mua vois pätkääkään kiinnostaa.
      Olet saanut suuremman kalan -> Aha, mitäs tehdään siitä?
      Kaatanut isomman hirven -> Jesh, ei tartte nautasikaa syödä.. taas.
      Selviää viikon telttareissulla pidempään -> Ei kenenkään tartte 6 kuukautta selvitä, mutta ihan ok.

• Anonyymi00011
      UUSI

No en kyllä ottaisi. Miksei sitten saman tien alkaisi homoksi ja ottaisi suoraan aidon miehen, eikä naista mikä yrittää kovasti olla mies?

• Anonyymi00020
        UUSI

Mielenkiintoinen tapa myöntää, ettei usko sukupuolia olevan olemassa. Valkkaat vain miehen, joka ei ole mitään aloituksessa mainittua, niin et ole homo.

• Anonyymi00061
        UUSI

Tjaa-a. Itseltäni ei moinen luonnistu. Minussa ei vain ole sellaista katkaisijaa jolla seksuaalisen suuntautumisen saisi muutettua.

• Anonyymi00013
      UUSI

Hah! Vastaus noihin on aina "tottakai, ilman muuta, tosi upeeta, hienoa, olen ylpeä sinusta..!"

Ja arvatkaa vaan miten se miehinen itsetunto oikeasti kestää? Ei se kestä. Hetken päästä iskee itse piru.

xLiner

• UUSI

Millä tavalla?

Olet joskus kuittaillut minulle, että olet vahvempi kuin minä mikä varmaan myös on totta. Mutta sekö sitten on joillekin miehille ongelma?

• Anonyymi00022
        UUSI

Mä en ole koskaan ollut kovin hyvä nuolemaan takapuolia, valehtelemaan, enkä makeilemaan; senpä takia nykymaailma ei ole minua varten. Aloitukseen vastasin jo alempana, mutta vielä kerran: Tuskinpa aloituksen naisen kanssa löytyisi yhteistä säveltä.

• Anonyymi00023
        UUSI

Onko paljonkin kokemusta?

-keinovaginamies-

• Anonyymi00037
        UUSI

Ja mites muuten lesbojen / bi-seksuaalien kesken? Eikös sinulla ole tämänkin osaston kokemusta?

Tuolla kun Aletheias kyselee, että eikö nämä sitten aiheuta naisille ongelmia, niin miten on? Kestääkö naisten itsetunto paremmin tuollaista?

-keinovaginamies-

• UUSI

En vieläkään ole kokeillur penkkipunnerrusta, mutta vaikka kokeilisin niin uskoisin että voisin. Toisaalta en tunne mitään erityistä viehtymystä roteviin naisiin eikä myöskään päin vastoin. Vähän sama pituuden kanssa. En varmaan ole koskaan osoittanut mitään kiinnostusta itseäni pidempiin naisiin, eivätkä sellaiset minuun.

Saa tienata enemmän. En tienaa erityisen paljon. Kynnyskysymys voisi pikemmin olla että jos nainen sitten myös kuluttaisi kaiken minkä tienaa tienaa, niin voisi tulla ongelmia.

En ole kaatanut hiiden hirveä enkä muutakaan. Suurin kala ei ole kummoinen. Joten kaikin mokomin.

Autojakaan en korjaile kuin jeesusteipillä, mutta noin periaatteellisestikaan ei ole mitään estettä vaikka teknistä osaamista olisi enemmän jostain alueesta josta minäkin vähän enemmän ymmärrän.

Tuo matemaattinen lahjakkuus olisi kiehtova. En tiedä. Koska kyllä mä niitä hirvenkaatajanaisiakin löydän jostain helpommin.

• Anonyymi00019
        UUSI

"Tuo matemaattinen lahjakkuus olisi kiehtova. En tiedä. Koska kyllä mä niitä hirvenkaatajanaisiakin löydän jostain helpommin."

Hah, tämä nauratti. 😄 Olen ymmärtänyt, että olet aika matemaattinen.

🦄

• UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

"Tuo matemaattinen lahjakkuus olisi kiehtova. En tiedä. Koska kyllä mä niitä hirvenkaatajanaisiakin löydän jostain helpommin."

Hah, tämä nauratti. 😄 Olen ymmärtänyt, että olet aika matemaattinen.

🦄

No kun tuo nyt aloituksessa oli mainittu. Mutta tämä on asia, josta edes todellavaikeeta ei osaa olla kateellinen. Jokainen osaa matematiikka oikein hyvin omiin tarpeisiinsa.

Geneettistä tämäkin on varsin suuresti. Biomarkkereilla mittarini heilahtaa ihan äärilaitaan kun ennustetaan esim. sellaista kattokäsitettä kuin "executive function"/"toiminnohjaus",

Kolme ydinkomponenttia:
        - Inhibitiokontrolli (Itsekuri ja keskittyminen): Kyky vastustaa impulsseja ja häiriötekijöitä.
        - Työmuisti (Working Memory): Kyky pitää tietoa mielessä ja muokata sitä aktiivisesti.
        - Kognitiivinen joustavuus (Cognitive Flexibility): Kyky vaihtaa näkökulmaa tai toimintatapaa, kun säännöt muuttuvat.

• Anonyymi00041
        UUSI
        scrg kirjoitti:

No kun tuo nyt aloituksessa oli mainittu. Mutta tämä on asia, josta edes todellavaikeeta ei osaa olla kateellinen. Jokainen osaa matematiikka oikein hyvin omiin tarpeisiinsa.

Geneettistä tämäkin on varsin suuresti. Biomarkkereilla mittarini heilahtaa ihan äärilaitaan kun ennustetaan esim. sellaista kattokäsitettä kuin "executive function"/"toiminnohjaus",

Kolme ydinkomponenttia:
        - Inhibitiokontrolli (Itsekuri ja keskittyminen): Kyky vastustaa impulsseja ja häiriötekijöitä.
        - Työmuisti (Working Memory): Kyky pitää tietoa mielessä ja muokata sitä aktiivisesti.
        - Kognitiivinen joustavuus (Cognitive Flexibility): Kyky vaihtaa näkökulmaa tai toimintatapaa, kun säännöt muuttuvat.

"Mutta tämä on asia, josta edes todellavaikeeta ei osaa olla kateellinen."

Eihän todella vaikeeta ole kateellinen mistään oleellisesta, järkevästä tai vähimmässäkään määrin kateuden arvoisesta. Hänen kateutensa kohdistuu vain kaikenlaiseen pilipalihöttöön.

• Anonyymi00015
      UUSI

Ei haittaisi no semmone olis sit minun tyttöni tai naiseni

• Anonyymi00018
      UUSI

En pidä lihaksikkaista naisista.

• Anonyymi00050
        UUSI

Eli olet itse vinkuheinä?

• Anonyymi00055
        UUSI

Entä möreä ääni ja jykevä leuka, jotka tosi lihaksikkailla naisilla tulevat kaupan päälle?

• Anonyymi00056
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Eli olet itse vinkuheinä?

Teet nopeita arvioita ja vääriä. Itse olen nostanut puntteja, mutta en pidä näkemästäni, jos nainen on kuin "karju". Pilaavathan ihmiset ulkonäkönsäkin tatuoinneilla. Ovat kuin liikkuvia alikulkutunneleita. Makunsa kullakin, millon missäkin asiassa.

• UUSI

Periaatteessa kyllä, en kyllä mitenkään tavoittele tällaista ihmenaista, vähempikin kelpaa. Muut asiat ratkaisevat kuin suorituskyky...tai raha.

• Anonyymi00021
      UUSI

Tuskinpa, oltaisiin liian erilaisia. Ei metsästys, eikä kalastuskaan niin kiinnosta.
      Sitäpaitsi kyllä minä viikon metsässä kestän ja Nissaniakin osaan korjata.

• Anonyymi00024
      UUSI

Ei haittaisi yhtään, päinvastoin. Mulle jäisi enemmän aikaa juoda kaljaa.
      Röyh 🍺🍻

• Anonyymi00025
      UUSI

Jos se haarukka aukee ja voileipää tulee niin sittenhän se on ihan hyvä

• Anonyymi00026
      UUSI

katso naisten super-g alkaa kohta kaatuhan monia.

• UUSI

Malorie Blanc ainakin meni niin leveäksi, ettei voi voittaa.

• UUSI
        scrg kirjoitti:

Malorie Blanc ainakin meni niin leveäksi, ettei voi voittaa.

Federica Brignone mahdollisesti voittoon.

• UUSI

Kokonaisuudessaan 26 kilpailijaa laski maaliin saakka hyväksytysti. 17 jäi matkan varrelle. Kaatuneita ja haavoittuneita ainakin sama osuus kuin missä tahansa kunnon sodassa. Kadonneita ei tainnut kuitenkaan olla yhtään. Ei ollut mikään juniorikisa. Paras alle kolmekymppinen sijoittui viidenneksi.

• Anonyymi00027
      UUSI

Miksi ottaisit sellaisen miehen?

• Anonyymi00039
        UUSI

Sinäkin olet siis sitä mieltä, että biologisia sukupuolia ei ole olemassa.

• Anonyymi00028
      UUSI

Naiseni on juuri tollanen 🤫😁👍

• Anonyymi00029
      UUSI

Muuten kelpaa kaikki nuo, paitsi jos tupakoi, käyttää alkoholia tai muita päihteitä

• Anonyymi00030
      UUSI

Nosta penkistä 150 kg, eli perseensä?
      No en.

• Anonyymi00031
      UUSI

Kukaan luonnollinen (ei gearia) nainen ei ole minua vahvempi missään eikä kuulukkaan. Jos olisi, niin tekisin itseni eteen asioita ennen parisuhdetta.

• Anonyymi00032
      UUSI

Joo, mutta olen atm. varattuna aivan ihanalle naiselle, joka on monissa asioissa paljon parempi kuin minä, eikä se haittaa ollenkaan, päinvastoin ☺️❤️

• Anonyymi00033
      UUSI

Mieluusti!
      Pitkät naiset on viehättäviä. Tosin harvemmassa on 190+ pituisia naisia.
      Penkistä nostaa varmasti moni nainen enempi kuin minä, vaikka varsin roteva olenkin. Ei tuo voimailu ole ikinä oikein kiinnostanut.
      Olisi hyvä jos tienaisi enemmän, silloin jäisi omista tuloistakin enemmän muuhun ei niin välttämättömään.
      Jos olisi matemaattisesti lahjakkaampi niin ehkä meidän lapsistakin tulisi vielä fiksumpia. Minä kun en ole mikään paras luonnontieteissä.
      Olisi mukava kun rasvaisia nissania niin ei aina jäisi itselle, ja toisaalta kahdestaan mukavampi rassata.
      Suuremmat kalat ja hirvet pelkkää plussaa, kumpikin hyvää.
      Telttareissullakin selviäminen plussaa, kertoo että on tuntumaa ja taitoa myös käytännön elämään.

• Anonyymi00036
      UUSI

Vahva nainen on monasti selviämistä tyyppiä. Korjaan kyllä autoja sekä vaellan. Kuntosalilla käyn.

• Anonyymi00038
      UUSI

Eikö kumpikaan teistä ymmärrä et avioliittonne on ohi?

• Anonyymi00040
      UUSI

Eikä sitä avioliittoa täällä palstalla hoideta! Mt-ongelmaiset täällä vaan harhoineen.

• Anonyymi00042
      UUSI

Voisin

• Anonyymi00043
      UUSI

Vau sellaisen naisen kun sai puolisoksi olisin ikionnellinen

• Anonyymi00045
      UUSI

Edesmennyt puolisoni oli kaikkea tuota paitsi ehkä penkkipunnerruksessa ja nissanin korjauksessa. Korkopiikkareita sai kaupasta, jotta pärjäsi.

Hirven kokoiseen maaliin en itse edes osuisi. Hän kaatoi muutaman. Eräretkellä toimin teltan kantajana.

Mies 65

• Anonyymi00047
      UUSI

Kyllä voisin. Minulla ei ole penis-. eikä muunkaan sortin estoja.
      Kysymys kai pitäisi kuulua "haluaako hän" ottaa kumppanikseen näissä asioissa ei niin etevän miehen.

• Anonyymi00048
      UUSI

Eikö kaikilla sitten olekkaan tuollaista akkaa? Olen luullut, että noinhan sen pitää ollakkin.

• Anonyymi00049
      UUSI

Ainakin suurin osa on ok, jos etsisin tosissaan kumppania. Tuntuisi kyllä oudolta jos nainen on pitempi tai rotevampi...

• Anonyymi00051
      UUSI

Voisin, mutta epäilen, ettei sellainen nainen halua minua, joka ei ole samalla tasolla. Tämä on siinä mielessä vähän hassu kysymys, että oletuksena on, että mies vain ottaa naisen tai hylkää tämän. Tämä ei vastaa todellisuutta vähäisimmäsäkään määrin siinä mielessä.

Mutta jos hypoteettisesti tällainen nainen olisi itsestäni kiinnostunut, niin jos hän on muuten sellainen ihminen, kuin mitä naisessa arvostan, eli löytyy empatiaa ja pystyy keskustelemaan hyvinkin korkealentoisista asioista, olisi uskollinen, ja sängyssä hommat toimisi, niin, kyllä voisin ottaa.

• Anonyymi00052
      UUSI

Jake ja Tinaa on paras pari,

• Anonyymi00054
      UUSI

..ja jos naisella kasvaa parta.

• Anonyymi00057
      UUSI

Kyllä, kohta 34 vuotta naimisissa.

Silloin kauan sitten kyse oli enemmän tekniikasta, kun sain tältä kumppanilta vähän vinkkiä, niin tasoihin pääsin.

• Anonyymi00058
      UUSI
    • Anonyymi00059
      UUSI

"VAIMONI ON HARMAA HIIRULAINEN...JA RIITTÄNYT MINULLE HYVIN"....Herätkää hyvät naiset jo RUUSUSEN UNESTANNE-PER....KELE!!!Suurimmalle osalle ns.miehistä,nainen on KOTITALOUSKONE...luit aivan oikein!Vaihdetaan uusi tilalle,aina tarpeen vaatiessa.Tunnistitko itsesi?

• Anonyymi00062
      UUSI

Ottasin jos sellanen löytyy👍💪

• Anonyymi00063
      UUSI

Ei haittaisi. Usein tuo pituusero tuntuu haittaavan naisia itseään. Samoin isommat tulot tai muu paremmuus, suhteessa mieheen.

En vain itse sitä käsitä, miksi?

Usein ehkä sellaiset menestyvät naiset kokee, että miehelle voisi olla noloa olla kakkonen? Epäluonnillista tms? 🤷‍♂️

Minulle taas on ilmiselvää, että mitä tahaansa osaan/pystynkään, niin aina joku nainen/mies osaa aina paremmin. Itse olen tyytyväinen omaan kyvykkyyteeni/mittoihini/mihin tahaansa. Muut saa pärjätä paremmin...ei ole minulta pois. Olipa nainen tahi mies.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      374
      9853
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      93
      6223
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      381
      5881
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      153
      4284
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      3
      3592
    6. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      86
      3175
    7. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      78
      3120
    8. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      6
      2896
    9. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      10
      2842
    10. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      114
      2818
    Aihe