Romanttinen ystävänpäivä?

Anonyymi-ap

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?

88

6638

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En tiedä, en tiedä yhtään mistä hän pitää🤥

• Anonyymi00026

Tiedät varmasti! Eikä tarvii kummempia jos välittää toisesta. Joskus riittää juttelu, tai pelkkä seura vaik olis hiljaa.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Tiedät varmasti! Eikä tarvii kummempia jos välittää toisesta. Joskus riittää juttelu, tai pelkkä seura vaik olis hiljaa.

Niin, se riittää minulle, minusta vain tuntuu, että hän on lähtenyt nyt vähän semmoiselle villin kissan touhulle.

• Anonyymi00077
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Niin, se riittää minulle, minusta vain tuntuu, että hän on lähtenyt nyt vähän semmoiselle villin kissan touhulle.

KURINPALAUTUSTA KAIPAA ja sitten sujuu taas vuoden verran mukavasti ja hyrisee mirrikin tyytyväisenä - ja ennen kaikkea, rauhallisena :D :D

• Anonyymi00002

Yhdessä suunniteltu päivä olisi tietenkin paras, mutta itse voisin ehdottaa, että tehdään jotain vähän parempaa ruokaa yhdessä vaikka lounaaksi. Muutenkin vietetään kaksin laatuaikaa, jutellaan asioista, suunnitellaan juttuja, ehkä varataan liput johonkin esitykseen kuukausien päähän, että on jotain mitä odottaa. Läheisyyttä, suukottelua, rakastelua. Ollaan läsnä toisillemme, kiireettä. Muistutetaan toisiamme siitä, mikä juuri hänessä on parasta.

• Anonyymi00084

Kaunis maailma sinulla on itsesi kanssa. <3

• Anonyymi00003

ei kai vielä ole tuo päivä.

tiedättrkö mikä on Massa? Felipe Massa, formula-kuljettaja.

• Anonyymi00078

sulla taitaa olla vähän massaa tuolla alavatsalla ;)

• Anonyymi00004

tee itse sähkömagneetto, magneetti, hassu ideakin, jos se vetää puoleensa

• Anonyymi00005

Mikä on ystävänpäivä valentinesday suora suomennos rakastavaisten päivä joten näin ollen mikä on ystävä miksi on hyvä vältellä ihmisiä jotka pitävät kavereitaan ystävinään

• Anonyymi00006

Etenkin jos ovat vastakkaisen sukupuolen edustajia

• Anonyymi00007

Kynttilän valossa sydänrasiasta mansikoita kermavaahdon kanssa.

• Anonyymi00009

niin klisee...

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

niin klisee...

Jotkut eivät ole noin kokeneita! Muiden kliseet ovat ainutlaatuisia.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Jotkut eivät ole noin kokeneita! Muiden kliseet ovat ainutlaatuisia.

Tuo on klisee siinä mielessä, että se on amerikkalaisista elokuvista kopsattu. Oikeassa elämässä tuskin harva tuota oikeasti harrastaa, koska se on niin kliseinen juttu, ja sellaisenaan päälleliimatun oloinen ja imelä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Tuo on klisee siinä mielessä, että se on amerikkalaisista elokuvista kopsattu. Oikeassa elämässä tuskin harva tuota oikeasti harrastaa, koska se on niin kliseinen juttu, ja sellaisenaan päälleliimatun oloinen ja imelä.

Kaikilla juhlapäivillä on omat kliseiset viettotapansa. Niitä kutsutaan perinteiksi. Ystävänpäivä on kopsattu amerikasta kauppojen toimesta. Ystävänpäivän viettotavat tulevat siksi myös sieltä, kuten kiitospäivä eli halloweeni.

Jos sinulla on omia mielestäsi parempia viettotapoja, niin olisit tuonut niitä esille. Ala-arvoista tulla arvostelemaan toisen hyvänä pitämää tapaa.

• Anonyymi00064

Niin ja kiitospäivä ja halloween on ihan eri asioita.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kaikilla juhlapäivillä on omat kliseiset viettotapansa. Niitä kutsutaan perinteiksi. Ystävänpäivä on kopsattu amerikasta kauppojen toimesta. Ystävänpäivän viettotavat tulevat siksi myös sieltä, kuten kiitospäivä eli halloweeni.

Jos sinulla on omia mielestäsi parempia viettotapoja, niin olisit tuonut niitä esille. Ala-arvoista tulla arvostelemaan toisen hyvänä pitämää tapaa.

Mikä on perinnettä, mikä mielikuvituksen puutetta....

• Anonyymi00079
        Anonyymi00009 kirjoitti:

niin klisee...

no pitääkö olla: kysymättä kuivana kakkoseen! jos ei "vanhanaikainen" hellyys kelpaa!

• Anonyymi00008

teen magneetin tyästä tulee sellainen

• Anonyymi00010

Keiteltäis kahvit, lopusta en kerro :D

• Anonyymi00027

Voisko tänään jo keitellä kahvit?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Voisko tänään jo keitellä kahvit?

Voidaan, kerro vaan aika niin laitetaan molemmat keittimet pörisemään :D
        Hänelle.

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Voidaan, kerro vaan aika niin laitetaan molemmat keittimet pörisemään :D
        Hänelle.

👆Numerologisesti numero 1313 symboloi muutosta, luovuutta ja positiivista rohkaisua luottaa universumin suunnitelmiin, rohkaisten luopumaan epäilyksistä ja tavoittelemaan unelmia.

• Anonyymi00011

Lusikassa hiljaa.

• Anonyymi00016

Tää sopis mulle oikein hyvin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tää sopis mulle oikein hyvin.

eli kunhan saisi tankata läheisyyttä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niinpä.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Niin juuri. Jutteluun on koko elämä aikaa.

• Anonyymi00012

No, hänestä en tiijä, mutta itsellä ystävänpäivä pyhitetty ystäville. Ystävästä riippuen aktiviteetteja voi olla hyvinkin monenlaista. Intiimimpääkin oleilua, mutta yhdessä oloa ystävän ainutlaatuisuutta arvostaen. Rakkautta ja rauhaa rennosti yhdessä, juttelua, hyvää ruokaa ja leivos kahvit ainakin.

• Anonyymi00014

Ajattelin tämän ystävänpäivän pyhittää menneille ystäville sekä ihmisille että lemmikeille.Oon pikkasen kipeä ollut ja en halua tartuttaa ketään.

• Anonyymi00067

teet oikein ja olet siksi hyvä ystävä! monelle kovin tärkeä olla mukana kaikessa ja samassa tartuttaakin kaikki muut. ärsyttävää!

• Anonyymi00086

En näkisi että olet mitenkään kipeä kun asenteesi on tuollainen. Jos tartutat itseäsi muille, se on hyvä tartunta lämmintä sydäntä <3

• Anonyymi00015

Se että hän laittaisi viestin, jossa toivottaisi hyvää ystävän päivää tai kertoisi unohtaneen jonkin asian ja sen siivellä ohimennen muistaisi sen mainita. Se tuntuisi rinnassa suurenmoiselta, pidän hänestä kovin.
      Itselle hyvästä ystävänpäivästä hänen kanssaan, tuli ensimmäisenä mieleen hyvä makea kermamunkki, jossa välissä olisi reilusti mansikkahilloa ja kermavaahtoa. Menisimme jommankumman kotiin päiväkahville, ja leikkaisimme pitkän munkin kahteen osaan. Nautittaisi munkin makeudesta ja hyvästä kahvista, istuttaisi vastakkain pienen pöydän äärellä, ja katseltaisi tuoreen rakkauden kirkastamin silmin toisiamme. Kahviteltuamme siirtyisimme malttamattomin mielin vaaka-asentoon sohvan lämpöön, hän käpertyisi hyvin mielin syliini ja silittäisin hänen hiuksiaan ja selkäänsä hyvin tärkeää tunteen ohjaamana. Hän nostaisi hetken kuluttua kasvojansa kohti silmiäni, vastattuani hänelle, kääntyisimme asentoon jossa ylttäisimme maistamaan tomusokerin ja hiipuvan mansikkahillon maun toisissamme, tuntisimme lämmön joka oli herännyt välillemme aiemmin, korostuneena ja täydellisempänä.

https://www.youtube.com/watch?v=2D1tCNJlrBk&list=RD2D1tCNJlrBk&start_radio=1

• Anonyymi00023

Olispa noin, edes kerran, niin olisin onnellinen loppu elämäni. Mut vaikkei toi muhun liity niin saan silti kuvitella ja haaveilla että noin vois se mies ajatella. Vaik tiedän ettei ajattelekaan.

• Anonyymi00087

Mielikuvituksen rikkaus annetaan juuri sinunkaltaisille ihmisille sen vuoksi että luotte jotain noin kaunista sillä. <3

• Anonyymi00018

No koitappa miettiä jos sänky on se missä parhaiten naisen kanssa viihdyn

• Anonyymi00020

Mäkin voisin viihtyä miehen kanssa nyt aängyssä

• Anonyymi00019

Luettaisiin kolme pientä possua kirja yhdessä sekä hypittäissiin talon ympäri 5 kertaa, askareltaisiin taikataikinasta sydän, syötäisiin vanukasta ja jäätelöö suoraa pakkausesta ja rakennetaisiin maja olohuoneeseen jonne nukahdetaan.

• Anonyymi00021

Se että saisin viettää hänen kanssa aikaa.
      Ei muulla ole niinkään merkitystä mitä tehtäisiin.
      Tärkeintä mulle olis että hän olis mun kanssa.

Naiselta joka kaipaa miestä

• Anonyymi00024

Paljon palstailua ja sitä kautta yhdessä keskustelua🩷

• Anonyymi00028

Ei kiitos jos ei palstailla yhessä samalla sohvalla.

• Anonyymi00025

En kaipaa minkäänlaista romantiikkaa yhdenkään miehen kanssa. Etsin pelkkää ystävää ikäluokasta muutaman vuoden vanhempi, tai suunnilleen samanikäinen kuin itse olen!

• Anonyymi00042

Ei miehet halua naisystävää, ne haluaa s.ksiä.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ei miehet halua naisystävää, ne haluaa s.ksiä.

Lukeeko tämä jossain sanomalehessä jo, itsesi kanssa tärkeistä aiheista rupatteleva äijä?

• Anonyymi00030

Rakastelua, kiihkeää ja intohimoista.

• Anonyymi00031

Joo 🥵

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Joo 🥵

Näin meillä ☺️

• Anonyymi00036

Käteen tullaan vetämään päivän päätteeksi.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Käteen tullaan vetämään päivän päätteeksi.

Se on monen todellisuus

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Se on monen todellisuus

Kiitos. Näin se on.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kiitos. Näin se on.

Näytä sille kädelle närhen munat

• Anonyymi00050
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Näytä sille kädelle närhen munat

Mielummin näyttäisin sen pesän.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Näin meillä ☺️

Joo 🥵

• Anonyymi00045

En tiedä. Mutta ainakin haluaisin pitkän halauksen. Ja haluaisin olla rauhassa hänen (mies) kainalossa.
      Meidän pitäisi varmasti keskustella.
      Ei me olla oltu aikoihin missään tekemisissä.
      En yhtään tiedä mitä me voisimme tehdä.
      Mutta läheisyys on se, mitä minulla on ikävä.
      Minulla on ikävä häntä. Hänen läheisyyttä.

• Anonyymi00088

Näissä tilanteissa yleensä on paras ratkaisu olla avoin ja sanoa juuri tuo sille miehelle. On yllättävää kuinka avoin rehellisyys tuokin positiivisia seurauksia. Kun sen tekee niin että kertoo miltä itsestä tuntuu ja mitä itse tarvitsee, eikä niin että syyllistää ja vaatii. Maailma muuttuu kun näkee mitä sellainen aiheuttaa omaan elämään.

• Anonyymi00090

Miksi et tule kainaloon?

• Anonyymi00046

jalkojeni juurella

• Anonyymi00047

olisi kukkakimppu lähetys häneltä :) muu ei ole meillä mahdollista :(

• Anonyymi00051

Ei jaksa haaveilla.

• Anonyymi00054

ei tule, mutta onnellinen🤗😊👍, saan rakkaimmat läheiseni luokseni 🥳😄

• Anonyymi00058

Kukkia, hyvää ruokaa, läheisyyttä (lakanoissa) 😊

• Anonyymi00059

En ole romanttinen ihminen, koska olen jalat maassa tyyppi!

• Anonyymi00065

Ystävänpäivää vietän ystävien kanssa.

• Anonyymi00066

Maistellaan hillopäivien antia❤️

• Anonyymi00073

😂😂😂

• Anonyymi00068

Jottain hauskaa yhdessä oloa esim kaakaolla tai kahvilla ,kävelyllä ja vaikka elokuvissa.

• Anonyymi00069

Anna lahja tärkeälle henkilölle

• Anonyymi00071

En kaipaa mitään lahjoja, sillä minulla on kaikkea. Ainoa toive on, että mies pyytäisi kahville tai elokuviin. Hänen ei tarvitsisi edes leffalippuja maksaa, kun olen ostanut sarjalippuja.

• Anonyymi00072

Sain viime vuonna ystävänpäivätoivotuksen ex-vaimolta . Erosimme -88 . Nykyinen vaimo (-91>)
      on tyytyväinen jos en ryyppää ja minä olen tyytyväinen jos hän ei nalkuta. LOL

• Anonyymi00085

Onks sinun nykyinen vaimo syntynyt 91? Onneksi olkoon!

• Anonyymi00074

Ai ai...meillä on pelkkää lempeä..edelleen..kohta 40 vuoden jälkeenkin

• Anonyymi00075

Koiran olla tehdä siltä miltä tuntuu tehdä narsistin jäljiltä väsynyt mutta ois kiva saada ihminen elämää joka olisi minun kanssani tehtäisiin yhdessä asioita

• Anonyymi00076

en vietä tuollaisia päiviä mitenkääm.

• Anonyymi00080

Sama!

• Anonyymi00081

Oletko mies?
      Jos olet, niin teeppä semmonen yllätys että kiskaiset frotee sukan heijariisi, ja solmit siihen päälle sitten lahjanarusta sellaisen sievän rusetin.
      Hipsit sitten kylpytakki päällä sen eteen, aukaiset takin ja huudat että YLLÄTYS!

• Anonyymi00082

Lapsellista.

• Anonyymi00083

Saisin olla hänen lähellään, kahdestaan.

• Anonyymi00091

Olla vain lähellä...sylissä. Puheita ei tarvita vain katseita ja kosketusta....Jumalauta miten haluan Sinua ja läheisyyttäsi... Se tunnevirta ja tunne mikä ravistaa liikaakin. Olen valmis siihen viimeiseen tanssiin kulta rakkaani... tehdään siitä totta!

• Anonyymi00092

Silittäminen

• Anonyymi00095

Mulla olis paljon pyykkiä 🤪

• Anonyymi00093

Rakastan vain Sinua!

• Anonyymi00096

Ketä?

• Anonyymi00097

Normi päivä muiden joukossa on hyvä, kyllä se arvostus ystävää kohtaan on päivittäistä, eikä joku yksi keksitty rahastus päivä.

• Anonyymi00098

Olisimme melkein 24h kiinni toisissamme.

• Anonyymi00099

Oli ja meni ja seuraavaa en odota.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      13
      3817
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      226
      3748
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      132
      3416
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      72
      3374
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2267
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      32
      1799
    7. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      44
      1642
    8. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      36
      1593
    9. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32