Hei. Minulla on säälittävä elämä. Tässä pohdinta ja muuta asiaa. Sana on vapaa.
deejoosep - S00me Keeles - Official
16
469
Vastaukset
Vittu sä ooot kyllä niin säälittävä että mua rupea ihan oikeastaan vituttamaan tollainen tyyppi.
Nyt otan äSS-ponukset koko vuodelta ja menen juomaan kaikki. Lähimmässä Juottolassa.- stolitshnaja_kalahsnikov
Iha kiva kun joku yrittää erottua joukosta mut haistan wannabe ilmiön tässä.
Ehkä saä joosep haaveilet myyväsi mainostilaa joku pvä ? Ei silti, jonkun pitää yrittää vaikka deekuja on kin paljon. Sieg Heil ja muista päivittää myös youtube kanavaa, iha hauskoja läppiä, go go go ! - Kunhankommentoin
Ongelma on se, että sun blogisi on yhtä tylsä kuin elämäsikin. Samat jutut ja läpät toistuu vuodesta toiseen. Samat vitsit ei jaksa naurattaa kovin montaa kertaa. Kommenttejasi on usein vaikea ymmärtää ja tulee mieleen, että olet jotenkin yksinkertainen... Ei pahalla, tsemppiä silti!
- HetulatJäätyy
Ne kaikki 5000 inhoo sua. No, mä tykkään.
Dear HetulatJääty.
Kiitoksia. Saat minut uskomaan turhuuteni ja ehkä mahdolliseen nousuun.
P.s. älä ikinä anna ilmaiseksi.
- Joosepantifanclub
Jooseppia voi vihata os.
https://deejoosep.wordpress.com/2016/02/ - Jumirulla
Miten niin inhotaan. Elämä on surkuhupaisaa settiä ja täällä se näkyy kaikessa kaunistelemattomuudessaan. Ainut blogi mitä seuraan.
Dear JumiRulla.
Realismia. Sitä haen. Kyber-avaruis on täynnä kaunisteltuja jorinoita. Kehutaan ja todistetaan miten hyviä ollaan.
- viideslinja
Mies paikallaan! Terveisin napalanka Kalliosta 8)
Dear Lanko.
Pian tavataa. Kun eivät Kipparilakit saannet aikaseksi maastakarkoitusta niin elämä heitteli sitten vähän taaksepäin.- Viideslinja
Kallio on elämässä eteenpäinmenoa ja vauhdilla :)
- Bertolli
Tarut,Tanjat ja Pirkot olkaa valmiina!!!
Mahtisonni palaa Kallioon! - Punainenristi
Vieläkö perseestä tulee verta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236788Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää391209Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka211005- 75871
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47804Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59794Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.91768Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38751Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14716- 43713