Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
Yksi kysymys
75
901
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sä et vastaa IRL kirjeeseen? 😔
- Anonyymi
En ole saanut sellaista.
- Anonyymi
En ole saanut mitään kirjettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole saanut sellaista.
Sitten et ole oikea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten et ole oikea
Mihin lähetit kirjeen?
- Anonyymi
Täällä on niin kateellisia ihmisiä että ne napsii ne postit välistä. En saa yhtä lehteäkään jonka tilasin.
- Anonyymi
En tänne laita sitä.
- Anonyymi
Mitä mietit minusta nyt?
- Anonyymi
Miksi et lopeta tätä jos et mitään tahdo? Vai tahdotko ja pelkäät? En ymmärrä. 💛
- Anonyymi
rakas kaivattuni 😔 en uskalla 😥 pelkään sua 🫣 mä vaan tapan itseni, en enää jaksa yksin vaeltaa pimeässä laaksossa 💘 en kestä tätä ikävää, kaipausta, surua 💔🕊✨
M->N
- Anonyymi
Miksi kaikki tämä vaiva? Ei jotenkin vaan mene mun päähän
- Anonyymi
Mikä vaiva?
- Anonyymi
Ehkä hän rakastui sinuun.
- Anonyymi
Sitä samaa minäkin olen kauan ihmetellyt? Ehkä pakkomielteinen ihminen ei ymmärrä sitä, kuinka paljon pahaa hän saa aikaan tekemisillään! Jonkun pitäisi kertoa hänelle, ettei se saa enää jatkua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen tapa osoittaa se.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voiko muualla jutella?
- Anonyymi
Pitäisikö meidän jutella?
- Anonyymi
Pitäisi.
- Anonyymi
Juuri nyt kysyisin, miksi vastaukseni ei miellyttänyt häntä ja, mikä olisi ollut parempi vastaus sitten. n>m
- Anonyymi
Mikä tahansa muu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tahansa muu.
Kirjoitan liittyen tähän aamuun.
- Anonyymi
Niin onko ihme, että on luottamusongelmia?
- Anonyymi
Olenko minä saanut ajatuksesi samalla tavalla raiteeltaan kuin sinä minun?
- Anonyymi
Ja kyllä oot saanut, jos oot kaivattuni. -sivusta
- Anonyymi
Tiedät ettei ole muuta vastausta kuin kyllä.
Minulta sinulle, vaikka annat sen jollekin toiselle.
Ikävä jäädä tänne yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät ettei ole muuta vastausta kuin kyllä.
Minulta sinulle, vaikka annat sen jollekin toiselle.
Ikävä jäädä tänne yksin.Sinä et sanele minulle mikä on minun mielestä oikea vastaus? Minä en ole pitänyt paljon nuoremmasta enää moneen vuoteen! Kyllä sinä itse tiedät mikä on syy siihen, että jäät yksin!
- Anonyymi
Turhaankin odotan..
- Anonyymi
Kuukausia roikotit ja nyt sitten tulikin hirveä kiire.
- Anonyymi
No sanohan nyt, tilaanko vai enkö? Mieli tekisi hirveästi.
- Anonyymi
Oonko mä susta ihan outo?
- Anonyymi
Tääon hyvä. Ei tarvi mun kaivatulta kysyä, kun voin vastata, et kyllä. En oo tuommosta toista tavannut. Mut se on ihan kiva juttu, kun kuvittelen, et oon saanut yksinään hänen erityishuomion osakseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääon hyvä. Ei tarvi mun kaivatulta kysyä, kun voin vastata, et kyllä. En oo tuommosta toista tavannut. Mut se on ihan kiva juttu, kun kuvittelen, et oon saanut yksinään hänen erityishuomion osakseni.
Mitä sä selität. Tää mun kysymys multa mun kaivatulle. Ei liity suhun.
- Anonyymi
Mistä syystä valehtelit mulle? Se loukkasi ja toi tosi paljon surua.
- Anonyymi
Mistä valehtelin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä valehtelin?
Hän valehteli miltei kaikesta. Jälkeenpäinkin tiiviimmän yhteydenpidon. Oon miettinyt mistä syystä vielä tykkään hänestä niin paljon...Nyt nukkumaan.
- AnonyymiUUSI
Halusin antaa syyn päästää irti
Minusta .. rikkoa sen täydelysyyskuvitelman .
Kuvittelin et mies tajuasit etkä tarraisi kaiken
Vuoksi vain vielä pahemmin minusta kiinni ...
Naiselta joka tietää et erilleen kulku on edessä!
- Anonyymi
Milloin suudellaan ensimmäisen kerran sinun kanssasi ihana lyhyt tummatukkainen mies?
- Anonyymi
ei ole kaivattuja mutta ei ne näy sieltä korteista, koska niitä ei ole sinne tarkoitettu mutta ne hakataan sinulle, ne pahat jutut. kuten teitte minulle.
- Anonyymi
ja teille kaikille mitäs teitte minulle ja kuinka pitkään, nyt saatte siitä kaikki helvetisti huonoa ja pahaa, ja jos luulette saavanne hyvä elämän jo viimein, aloitetaan sen elämän hakkaaminen, muille. se mitä yrität hakataan ja koette kaiken mitä teitte minulle ja kun muutatte pakotetusti tulemme perässä ja hakkaamne 😂 kunnes olette kärsineet ja kokeneet 😂🤫🧌😈🙂
- Anonyymi
missä mun korvaukset. en missään vaiheessa ollu mukana tässä. ei missään vaiheessa multa kysytty tässä ??????
- Anonyymi
eikun siis tästä
- Anonyymi
Otetaanko sellanen tavoite, että suudellaan tän vuoden puolella? Ja jos sinä tekisit aloitteen tällä kertaa?
- AnonyymiUUSI
A mies heti kun seuraavaks nähää 😊
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
A mies heti kun seuraavaks nähää 😊
Olen nainen
- Anonyymi
Haluaisin kysyä, että oletko yhtään naisiinpäin... tai yhteen naiseenpäin?
- Anonyymi
siitä 80.000 euroa hakkaa myös se Inga ja Aija 😂 ja sitä Lasten hoitsu väkeä ja se Milla Magia ja Marina, kelle hakkafivatkasn. pysyvät jatkossa poissa. ja sen Jarnon suojissa on vielä toinen Emilia ja Pinja. ketä syöttävät ja jotka on yeb jt aikamoisia juttuja 😂 en oo muuten missään tavannut puhelinmyyntiä jossa kehotetaan valehtelemaan ja kaikki myyjät nauraa keskenään kuinka joku tilasi kun lateli teennäisiä sairauksia ja ne usko 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
tämä vähän kostoa siitä minun nenän venutyksestä ja muusta. kostetaan joka teko ja joka euro 😂😂😂😂😂😂😂ja joka vuosi ja joka päivä ja joka juhla ja aamu 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Olinko se minä vain olosuhteiden pakosta?
- Anonyymi
Koska tuut yökylään?😘🤭🤗
- Anonyymi
voih rakas 🤗 ihan milloin ite haluut et mä tuun 🥰💖🥀🎗✨
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
voih rakas 🤗 ihan milloin ite haluut et mä tuun 🥰💖🥀🎗✨
Heti kun on oikea aika muru🔥😍🥰🤪🤗😘👍
- AnonyymiUUSI
Tumma vai vaaleampi?
- AnonyymiUUSI
Onko sulla tunteita minuun?
- AnonyymiUUSI
Onko sulla ikävä mua?
- AnonyymiUUSI
Mikä sinun planisi on kohtaamisellemme (jos tapahtuu)?
1. Halaat minua kuin olisimme vanhat ystävät.
2. Halaat ja suutelet.
3. Yrität näyttää ystävälliseltä, jotta minä lähestyisin. Ja halaisin.
4. Säikähdät ja pakenet.
5. Juokset minut kiinni ja et päästä lähtemään halaamatta.
6. Moikkaat jos minä ja jatkat matkaasi. En ole se, jonka takia olet palstalla. Mietit ihan toista tätä nykyä. Ja ennenkin.
7. Moikkaat ja kohteliaasti kysyt miten menee.
8. Moikkaat ja olet viileä.
9. Moikkaat ja sanot että kiva nähdä. Pyydät kahville.
10. Joku muu.
Mikä hiton halausfriikki olen. Miksi noin moneen tuli halaus?- AnonyymiUUSI
Tällä hetkellä seiska.
- AnonyymiUUSI
Teit juuri tämän helpommaksi itsellesi ja hyvä niin. Kuutonen. Unohda ja mene eteenpäin, selvä? Kiitos.
- AnonyymiUUSI
10.Ignoorasn täysin.
- AnonyymiUUSI
Lähden nolona pois paikalta sun pituuden vuoksi
Just niiku näin unessa ..
Hävettää olla pidempi kuin mies!
Jos taas olisit pitkä. ... Minua. Pidempi
Suutelisinmme intohimoisesti varmasti .
Naiselta Miehelle.
- AnonyymiUUSI
miksi teet jotakin typeriä kaivattusivittuvattusi aloituksi suomi 24 palstalle
- AnonyymiUUSI
Miksi et hyväksy kamu pyyntöäni?
- AnonyymiUUSI
Voihan olla että unohtanut salasanani tai hakkeri ottanut haltuun fb:nsä
- AnonyymiUUSI
Koska suutelemme, ihana nainen? Tai halaamme tai harrastamme sitä?
- AnonyymiUUSI
Huomenna? 😊
- AnonyymiUUSI
Jos aikataulut osuvat eikä nyt tarvitse juuri mennä mihinkään, ehditkö jutella?
- AnonyymiUUSI
Onko nyt hyvä?
- AnonyymiUUSI
On oikein hyvä 👌
- AnonyymiUUSI
Tiesithän, että olet 😘 Hyvää viikonloppua!
- AnonyymiUUSI
Miksi pelkäät rakkauttasi minuun, mutta styylaat muiden kanssa, jotka eivät rakasta sinua, etkä sinä heitä 100%?
- AnonyymiUUSI
En "styylaa" kenenkään kanssa.
- AnonyymiUUSI
Haluaisin kysyä henkilökohtaisesti…täällä on nyt niin paljon akkoja omimassa asioita etten anna niille enää yhtään siimaa
- AnonyymiUUSI
Montako viikkoa meinasit että menee ennen kuin petät itse asettamiesi rajojen mukaan
- AnonyymiUUSI
Rom
- AnonyymiUUSI
Että oletko varma.
Hänen on tilanteestamme johtuen oltava varma, että haluaa. Epäröinti tarkoittaisi, että minun on pysyttävä kaukana.
Mutta jos varmuutta löytyy, enkä ole vain haaveillut kaikkea, edessä saattaa olla koko elämäni paras kesä. - AnonyymiUUSI
Lähekkö mukkaan,ois semmonen loppuelämän reissu?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2256997Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421269Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271082- 75901
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49865Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62857Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.94819Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43743