Ex-huippumalli Anne Kukkohovi oli veljensä Jarin kanssa Race Across the World Suomi -realityssä. Pahaksi onnekseen he olivat ensimmäinen pari, joka tippui kisasta.
Lue Annen fiilikset kisasta:
https://www.suomi24.fi/viihde/race-across-the-world-tippuja-anne-kukkohovi-avaa-tama-yllattava-vaikeus-kisassa-sahlattiin?s24
Anne Kukkohovi avaa tippumistaan suomalaisesta realitystä - Tämä yllättävä vaikeus: "Sählättiin..."

7
1041
Vastaukset
- Anonyymi
kompastu omiin tisseihin ,,
- Anonyymi
Ei tippunu parvekkeelta ....
- Anonyymi
Onko tukevassa kunnossa?
- Anonyymi
Anne Kukkohovi on kaunis nainen
- Anonyymi
Kukkohovi on yks turhakkeita, tuntee joka paikkaan, HAMMASKUORET näkyy,TISSIT myös, taidot kyseenalaiset jos heti putosi R A W Suomi kisassa. PYSYIS vaan Jenkkilässä kun sinne meni. Turhake!
- Anonyymi
REPPUJEN REHAUS...MITÄ SUOMENKIELTÄ SE ON....OLLAANKO ME JO TIPUTTU...HYVÄ KUKKOHOVI. JA ÄO ON ???
- Anonyymi
👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💋💋💋💋💋💋💋💋💋👠👠👠👠👠👠👠👠🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙👙🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱🥱📚📚📚📚📚⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086