Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

Anonyymi-ap

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.

38

791

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

??? Öö, no sitten on vähän väärä mielikuva. 😁

• Anonyymi

Mä oon ihan aikuisten oikeasti laska,aina ollu!
      A-nainen

• Anonyymi

Ei kyllä uskoisi. Millä tavalla olet laiska, etkö jaksa siivota tjsp?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä uskoisi. Millä tavalla olet laiska, etkö jaksa siivota tjsp?

Kyl ihmisist nopeest näkee onko ne laiskoi.

• Anonyymi

On sullakin oudot jutut . Ketään kiinnosta

• Anonyymi

Ketä nämä palstaäijän jokellukset pitäisi kiinnostaakaan, sitäkin on hyvä miettiä

• Anonyymi

Jaa a. Sehän kiva mielikuva sitten. En mä laiska ole. Tekisin enemmän jos voisin. Mulle sanoo ihminen joka minusta välittää etten saa touhuta niin paljon. Koska voin sen jälkeen niin huonosti.

• Anonyymi

Vähän kuin puhuisit taas itsestäsi

• Anonyymi

Näin palstaäijä varmasti tekeekin, salee saanut aikonaan puhuttua kotipalvelun passaamaan mt-mandaatilla, ollut varmaan asiakas suoraan helevetistä, naisvaltainen ala kun on

• Anonyymi

Olen kenties joillekin sntanu tuonkin kuvan ihan tarkoituksella toki mä kun osaan antaa itsestäni just sennkuvan miyä olettaa munnolevan yritäppä perässä en tiedä ketään toista joka siinä voisi edes onnistua jotain mitä en ole lapsilleni halunnu edes yrittää opettaa tekee elämästä jo turhan vaikeaa

• Anonyymi

nojoo laiska sillain fiksusta. kaikki on muutenkin suhteellista. vtuttaa oikeasta laiskat ihmiset.

• Anonyymi

Ikävöitkö sä sitä ihmistä?

• Anonyymi

tottakai kun kirjoittaa IKÄVISSÄÄN palstalle.sivusta.

• Anonyymi

Nämä aloitukset, joita palstaäijä tuhertelee taitaa täyttää kaikki sinun ajatuksesi ja mietit niin että savu nousee korvista, että mikä kaikki voisi liittyä sinun naispuoliseen pakkomielteenkohteeseesi. Tänne taisit upota ns

• Anonyymi

Totta, ajattelu vaatii veronsa.😀

• Anonyymi

Öööbbb

• Anonyymi

Se pitää täysin paikkansa. Itse huomasin sen selvimmin, kun töissä olikin aina vähintään pari kolme näyttävämpää kaveria, eikä se päättynyt siihen vaan oli myös upeat vaimot, asiat hoidettu paremmin..

Sen olen huomannut, että kaikki mitä teen raukeaa tyhjiin, että ei vaan tunnu löytyvän sitä luonteenlaatua jolla pärjäis.

Olet aivan täysin 100% oikeassa ja tämä mitä kirjoitit oli kaunis ja minimaalinen versio asiasta.

• Anonyymi

Anteeksi huono aamu hyvää yötä. Hommiin taas ja kyllä se siitä. Ei ollut muuta vaihtoehtoa vaikka halusi uskoa.... Voi hyvin.

• Anonyymi

Näinhän se on

• Anonyymi

Olet oikeassa

• Anonyymi

Sinusta paistaa katkeruus. Ikävä kyllä.

• Anonyymi

Miksi ottaisit itseesi nämä palstaäijän pakinat? Se on varmaan oman pääsi sisäinen asia, eikä siitä tiki kannata mennä märsyämään asiaan liittymättömälle, joten jatka ihmeessä prosessointia

• Anonyymi

Oikeanlainen johtaja saa työntekijät loistamaan ja etenemään uralla. Huono esimies saa työntekijät voimaan pahoin.

• Juu just näin, herään joka aamu aikaisin ja lähden salille, tai juoksemaan.. sit ehtoisin on muita "harkkoja" jos on... Luppoajalla etsin uusia uramahdollisuuksia ja valottelen kalluja poliisille.

• Anonyymi

Gubbe 💩💩💩💩

• Anonyymi kirjoitti:

Gubbe 💩💩💩💩

Sinulla se tuntuu olevan elämä kohdillaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Gubbe 💩💩💩💩

Hei mihin sun palstasetä viesti meni? Höh..

• Anonyymi

Kuulostaa eräältä tuntemaltani naiselta....muka rohkea ja muka ahkera laiskuliini

• Anonyymi

Kuolisi varmaan nälkään, jos muut eivät tekisi ruokaa. Kämppä olisi hirvee sikala, jos kukaan ei siivoa. Kulkisi paskasissa vaatteissa, jos pyykkäri ei pesisi pyykkejä. Ei hyväksy myöskään muiden sairautta/ kipeäksi tulemista, vaan palvelun pitää silti pyöriä 24h.

• Anonyymi

Narsistit saa muut ihmiset uupumaan ympärillään ja lopulta ssirastumaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ihan varmasti se on noin. Siksi en koskaan halunnutkaan alkaa kenenkään huushollia hoitamaan! Täysin mahdoton ajatus minulle! Minua ei kukaan käskytä tekemään mitään!

• Anonyymi

Olisipa joskus aikaa olla laiska, todella!
      Mahtaa olla euforinen tunne 🤯

• Anonyymi

Tietynlainen aloitekyvyttömyys liittyy sairauteeni. Ja masennuskin aiheuttaa saamattomuutta. Nyt on masennuskausi menossa.

• Juu, oon johtajan aatelia, en mikää orja.

Prinsessa tai prinssi saa sit erityiskohtelua.

• Anonyymi

😇🚀🚀🚀🚀🚀🚀💦

• Anonyymi

Menkää rauhassa ja palvelkaa Herraa iloiten.

• Anonyymi
      UUSI

Kutsuisin sitä ennemmin viivyttelyksi. Ja muilla ei ole samaa suurenmoisuuden tähdittämää kunnianhimoa niin voivat aivan hyvin realisminsa siivittämänä tehdä parhaansa mikä ei ole paljon mutta jotain.

• Anonyymi
      UUSI

Jotain tuon suuntaista olen ajatellut itsekin!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe