Kuulitteko tämän aamun YLE-uutisissa ?

720

Minä nukuin pitkään, mutta huomasin nyt tänän Facessa. Haluaisin kuulla siitä:

"Kolme perhettä pissasi purkkiin – Tällaisia kemikaaleja heistä löytyy, eikä kukaan tiedä, miten ne vaikuttavat

Nelilapsinen perhe istumassa ahtaalla sohvalla.
Markkinoilla on yli 100 000 kemikaalia. Se on niin paljon, ettei maapallolta löydy enää pakopaikkaa altistukselta."

11

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyväonpahaa
    • asdfvsdf

      pyörittää pyörittää pyörittää...ei se osaa mennä uutiseen tämä kone ainakaan

      • EnHulluaHurskaampi

        Lataaminen kesti minullakin uskomattoman pitkään. Jätin pyörittämään ja sitten luin piiiiitkän jutun. - En tainnut juurikaan viisastua.


      • aikanaan

        Kännykkäyhteyksillä saattaa kestää mutta kyllä se aukeaa;)


      • Aloittaja-

        Ihan minulla oli tämä hyvä kone, jolla kaikki muu on sujunut hyvin,
        mutta tuo vain pyöritti, ei auennut.


    • vajokunare

      Uutinen on tiltissä, ihmisiä on hyvä suojella todellisuudelta, sillä me emme ilmiselvästi pidä siitä.

      • Niin-ikävä-kyllä-on

        tiltissä.


      • Kovasti yritän väistellä lisäaineita, melko vaikeaa on. Luomu on yksi tapa. Melko varmasti syöpä on lisäaineiden ja myrkkyjen seurausta. Viimeisin mitä olen alkanut katsomaan kieroon on kaikki voiteet, vartalo esim. Olen huomannut että iho voi hyvin kun pesussa hankaa kuolleen solukon pois, harjalla, saippualla, huuhtoo, mitään voiteita ei tarvitse. Ei ne rasvat ole ihmistä varten, myös terveyttä edistäviä rasvoja voi olla, en sitä kiellä. Jokin aika sitten apteekki veti pois yhden rasvan, jota aina pidin hyvänä, olin ostanut ja roskiin heitin. Ruoka-aineet, siinä on sellainen viidakko ettei sieltä selviä pois ennen kuolemaa. Ha,ha, mitä tuonne peltoonkin ripotellaan, torjuntaa, torjuntaa. Antibiootit, maailma on niin saastunut, puhtaita marjoja ei ole olemassakaan, eikä hedelmiä, eikä...........🐖🐓😁


      • varmaan-elän-yli-sata-v
        Reeta3 kirjoitti:

        Kovasti yritän väistellä lisäaineita, melko vaikeaa on. Luomu on yksi tapa. Melko varmasti syöpä on lisäaineiden ja myrkkyjen seurausta. Viimeisin mitä olen alkanut katsomaan kieroon on kaikki voiteet, vartalo esim. Olen huomannut että iho voi hyvin kun pesussa hankaa kuolleen solukon pois, harjalla, saippualla, huuhtoo, mitään voiteita ei tarvitse. Ei ne rasvat ole ihmistä varten, myös terveyttä edistäviä rasvoja voi olla, en sitä kiellä. Jokin aika sitten apteekki veti pois yhden rasvan, jota aina pidin hyvänä, olin ostanut ja roskiin heitin. Ruoka-aineet, siinä on sellainen viidakko ettei sieltä selviä pois ennen kuolemaa. Ha,ha, mitä tuonne peltoonkin ripotellaan, torjuntaa, torjuntaa. Antibiootit, maailma on niin saastunut, puhtaita marjoja ei ole olemassakaan, eikä hedelmiä, eikä...........🐖🐓😁

        Kumma juttu,
        meikä itte on niin myrkyllinen,
        syöpäkää ei pysty,
        kuka sen pahan tappais,
        ku " jumala ei huoli ja piru ei pidä kiirettä "


      • Reeta3 kirjoitti:

        Kovasti yritän väistellä lisäaineita, melko vaikeaa on. Luomu on yksi tapa. Melko varmasti syöpä on lisäaineiden ja myrkkyjen seurausta. Viimeisin mitä olen alkanut katsomaan kieroon on kaikki voiteet, vartalo esim. Olen huomannut että iho voi hyvin kun pesussa hankaa kuolleen solukon pois, harjalla, saippualla, huuhtoo, mitään voiteita ei tarvitse. Ei ne rasvat ole ihmistä varten, myös terveyttä edistäviä rasvoja voi olla, en sitä kiellä. Jokin aika sitten apteekki veti pois yhden rasvan, jota aina pidin hyvänä, olin ostanut ja roskiin heitin. Ruoka-aineet, siinä on sellainen viidakko ettei sieltä selviä pois ennen kuolemaa. Ha,ha, mitä tuonne peltoonkin ripotellaan, torjuntaa, torjuntaa. Antibiootit, maailma on niin saastunut, puhtaita marjoja ei ole olemassakaan, eikä hedelmiä, eikä...........🐖🐓😁

        . Ruoka-aineet, siinä on sellainen viidakko ettei sieltä selviä pois ennen kuolemaa. Ha,ha,

        Just noin reetta3.

        Kuinka heräsinkään aamulla Puhe-radioon, jossa joku prof. Heikkilä todisti, että nämä öljyt ja margariinit ovat liian vaarallisia ihmis`ravinnoksi? Vain voi on voita, eikä millään lisäaineilla kyllästetty, mutta onhan se tuo kaupan voi aivan toista, mitä äitinikin kirnusi siellä silloin joskus!

        Sorry, lipsahti ohi aloituksen aihetta, johon minulla ei ole lisättävää. Minä uskon, että valitsemamme Eduskunta ja heidän ministerinsä hoitavat tämän homman ilman minun mielipidettä.


    • Aloittaja-

      Reetan kanssa samaa mieltä, vartaloemulsiotuubit ovat jääneet viime aikoina vähemmälle,
      sillä puhtaaksi pesty iho on ainakin puhdas ja ilman lisäaineita.
      Luomuruuat kiinnostavat, mutta ovat usein vanhentuneita ja lisäksi kovasti paljon kalliimpia kuin tavalliset.
      Luomuporkkanat ovat kyllä pehmeämpiä kun kivikovat apulannoilla kasvatetut.
      Sama juttu kaaleissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe