Hyvää huomenta sinulle nainen! :) Vai oletko noussut väärällä jalalla ylös, ja olet kiukkuinen kuin ampiainen?
https://www.youtube.com/watch?v=jIJJ2xVfC7s
Aamujen aamua
11
493
Vastaukset
- nainenjokakävi
Aamujen aamua :) sinullekin. Noin minä joskus useinkin asian ilmaissut. Ei tietenkään yllätä samankaltaisuus, monet käyttää samoja ilmaisuja. En tiedä ketään täällä ja ajatellut että joku luulee mua joksikin toiseksi. Enkä ole se ampiainenkaan, vaan satunainen kävijä.
Siivosin eilen keräämäni kanttarellit, niitä tuli jonkin verran. Toivotaan että ampiaisesi on lempeällä tuulella tänä harmaana aamuna, ei pitäisi olla ainakaan liian kuuma. - Loppuloppu
Loppu.
- Enkun
karmeaan ukkosen pamaukseen. Ei ampparit ole päässeet pistämään, ne kiertää mut kaukaa, kun ne ei tykkää musta ;).
Ja vielä lisäys: Loistokasta kesäistä sunnuntaita.- Enkun
KUOKKA kirjoitti:
Eikai tänään ukkosta ole ilmassa ollut?
Yks ainoa pamaus kahdeksan tietämissä, kaatosade sen jälkeen ja nyt aurinko hurmaa ;).
- anothercupofcoffee
Hyvällä tuulella heräsin melko aikaisin, vaikka nukkuakin olisi vielä voinut. Mukavaa aamua sinnekin ja aurinkoa jos ei sään puolesta niin hyvän tuulen sitten ☀️
- elluhalloyb
KUOKKA
Pitkästä aikaa
Ei oo kuulunut
Rakastin suo aikanaan paljon
Vuosia mennyt(*_*)💋
Olinko silloin PIKKUKUKKA?- elluhalloyb
KUOKKA
En ole aamuisin kiukkuinen
Ei sellaista vikaa!!! Miten voi sellaista rakastaa jota ei ole ikinä nähnyt livenä?
Onhan se mukava kuulla että tai paremminkin lukea tuollainen Rakkauden tunnustus! ;D
Rakkaus on vakava asia, eikä pitäisi kenenkään tunteilla leikkiä, vakka tunteet olisivatkin yksipuoleisia.- elluhalloyb
Kuokka
Olit vaan niin kaunis sieluinen
Jos en väärin muista
Linkitit kaikkea kaunista
Olit vaan niin ihana(*_*)
Mut se oli silloin..kauan sitten - eisellainentoimi
KUOKKA kirjoitti:
Miten voi sellaista rakastaa jota ei ole ikinä nähnyt livenä?
Onhan se mukava kuulla että tai paremminkin lukea tuollainen Rakkauden tunnustus! ;D
Rakkaus on vakava asia, eikä pitäisi kenenkään tunteilla leikkiä, vakka tunteet olisivatkin yksipuoleisia.Niinpä. Jos ei ole koskaan tavannut livenä niin silloin on tykästynyt pelkkään haavekuvaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437