Aamujen aamua

11

493

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainenjokakävi

      Aamujen aamua :) sinullekin. Noin minä joskus useinkin asian ilmaissut. Ei tietenkään yllätä samankaltaisuus, monet käyttää samoja ilmaisuja. En tiedä ketään täällä ja ajatellut että joku luulee mua joksikin toiseksi. Enkä ole se ampiainenkaan, vaan satunainen kävijä.

      Siivosin eilen keräämäni kanttarellit, niitä tuli jonkin verran. Toivotaan että ampiaisesi on lempeällä tuulella tänä harmaana aamuna, ei pitäisi olla ainakaan liian kuuma.

    • Loppuloppu

      Loppu.

    • Enkun

      karmeaan ukkosen pamaukseen. Ei ampparit ole päässeet pistämään, ne kiertää mut kaukaa, kun ne ei tykkää musta ;).
      Ja vielä lisäys: Loistokasta kesäistä sunnuntaita.

      • Eikai tänään ukkosta ole ilmassa ollut?


      • Enkun
        KUOKKA kirjoitti:

        Eikai tänään ukkosta ole ilmassa ollut?

        Yks ainoa pamaus kahdeksan tietämissä, kaatosade sen jälkeen ja nyt aurinko hurmaa ;).


    • anothercupofcoffee

      Hyvällä tuulella heräsin melko aikaisin, vaikka nukkuakin olisi vielä voinut. Mukavaa aamua sinnekin ja aurinkoa jos ei sään puolesta niin hyvän tuulen sitten ☀️

    • elluhalloyb

      KUOKKA
      Pitkästä aikaa
      Ei oo kuulunut
      Rakastin suo aikanaan paljon
      Vuosia mennyt(*_*)💋
      Olinko silloin PIKKUKUKKA?

      • elluhalloyb

        KUOKKA
        En ole aamuisin kiukkuinen
        Ei sellaista vikaa!!!


      • Miten voi sellaista rakastaa jota ei ole ikinä nähnyt livenä?
        Onhan se mukava kuulla että tai paremminkin lukea tuollainen Rakkauden tunnustus! ;D
        Rakkaus on vakava asia, eikä pitäisi kenenkään tunteilla leikkiä, vakka tunteet olisivatkin yksipuoleisia.


      • elluhalloyb

        Kuokka
        Olit vaan niin kaunis sieluinen
        Jos en väärin muista
        Linkitit kaikkea kaunista
        Olit vaan niin ihana(*_*)
        Mut se oli silloin..kauan sitten


      • eisellainentoimi
        KUOKKA kirjoitti:

        Miten voi sellaista rakastaa jota ei ole ikinä nähnyt livenä?
        Onhan se mukava kuulla että tai paremminkin lukea tuollainen Rakkauden tunnustus! ;D
        Rakkaus on vakava asia, eikä pitäisi kenenkään tunteilla leikkiä, vakka tunteet olisivatkin yksipuoleisia.

        Niinpä. Jos ei ole koskaan tavannut livenä niin silloin on tykästynyt pelkkään haavekuvaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe