Mustassa hautajais-asussaan varikolla.
Miksi Hunkszia ei kiinnosta?
Hillitty rouva Räikkönen
11
<50
Vastaukset
- IhmetteleväTietämätön
Miksi oli hautajaisasussa
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016082822233517_vi.shtml
Tässä myös päivänpolttava aihe. Lyö laudalta iänikuiset terrori-iskut.- ent.siivoojaparka
Onhan se hyvä, että on edes rinnoissa jotain mitä ei ole päässä, täyteläisyyttä.
- Tämä-riittääkin-minulle
Niinpä niin. Kiitosta vaan ja hyvää jatkoa teille.
Nyt ei tarvitsekaan poiketa tänne luultavasti pitkiin aikoihin.- ent.siivoojaparka
No joko taas!
Vieläkö sinä olit täällä vaikka niin monesti lähtenyt. "ent.siivoojaparka"
Mielikki varmaan toivoi aloituksestaan tulevan taas hunksille-irvistely-ketju.
Masentui kai nyt siitä, että toiset eivät enää jaksaneet/jatkaneet aiheesta.
Vaikka hänellä oli taas, ihka-uusi nimmarikin :)
H.- Lie.luulojensa.vanki
hunksz kirjoitti:
"ent.siivoojaparka"
Mielikki varmaan toivoi aloituksestaan tulevan taas hunksille-irvistely-ketju.
Masentui kai nyt siitä, että toiset eivät enää jaksaneet/jatkaneet aiheesta.
Vaikka hänellä oli taas, ihka-uusi nimmarikin :)
H.Taas palstaräkyttäjä elää harhoissaan.
En minä ketjua ole aloittanut. Vaan ihan sama, pidä luulosi.
Miksiköhän vaihdoin nimmaria. Hilma-marian nimmari sai eräältä taholta jatkuvaa nälvimistä omaishoidosta, toivoin omaishoitajuuteni jätettäisiin ruotimatta kun vaihdan nimimerkkiä, kerroin kyllä vaihdoksesta. Mielikki.neito tuntui vähän oudolta kun on jo ikää, joten vaihdoin neidon mummoksi, senkin tein ihan salailematta.
En edes ajatellut hunksia kun laitoin linkin, ajattelin sen sopivan ketjuun.- Pysy.yhdessä.nimessä
Älä tee esimerkkejä enää. Pian hunkszi rekkaa nimmarin mieluisa.hunkszi ja sehän olisi hirvee vale.
Pysy.yhdessä.nimessä kirjoitti:
Älä tee esimerkkejä enää. Pian hunkszi rekkaa nimmarin mieluisa.hunkszi ja sehän olisi hirvee vale.
;) Lupaan että tämä on viimeinen nikkini suomi24 60 palstalla.
Ajattelin kansanrunoutta, mielikki metsän neito, se vain alkoi tuntua niin teennäiseltä, olen kuitenkin jo mummo iässä.
Itseäni ei kenenkään nikit kiinnosta, se kiinnostaa mitä kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532