Mustassa hautajais-asussaan varikolla.
Miksi Hunkszia ei kiinnosta?
Hillitty rouva Räikkönen
11
<50
Vastaukset
- IhmetteleväTietämätön
Miksi oli hautajaisasussa
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016082822233517_vi.shtml
Tässä myös päivänpolttava aihe. Lyö laudalta iänikuiset terrori-iskut.- ent.siivoojaparka
Onhan se hyvä, että on edes rinnoissa jotain mitä ei ole päässä, täyteläisyyttä.
- Tämä-riittääkin-minulle
Niinpä niin. Kiitosta vaan ja hyvää jatkoa teille.
Nyt ei tarvitsekaan poiketa tänne luultavasti pitkiin aikoihin.- ent.siivoojaparka
No joko taas!
Vieläkö sinä olit täällä vaikka niin monesti lähtenyt. "ent.siivoojaparka"
Mielikki varmaan toivoi aloituksestaan tulevan taas hunksille-irvistely-ketju.
Masentui kai nyt siitä, että toiset eivät enää jaksaneet/jatkaneet aiheesta.
Vaikka hänellä oli taas, ihka-uusi nimmarikin :)
H.- Lie.luulojensa.vanki
hunksz kirjoitti:
"ent.siivoojaparka"
Mielikki varmaan toivoi aloituksestaan tulevan taas hunksille-irvistely-ketju.
Masentui kai nyt siitä, että toiset eivät enää jaksaneet/jatkaneet aiheesta.
Vaikka hänellä oli taas, ihka-uusi nimmarikin :)
H.Taas palstaräkyttäjä elää harhoissaan.
En minä ketjua ole aloittanut. Vaan ihan sama, pidä luulosi.
Miksiköhän vaihdoin nimmaria. Hilma-marian nimmari sai eräältä taholta jatkuvaa nälvimistä omaishoidosta, toivoin omaishoitajuuteni jätettäisiin ruotimatta kun vaihdan nimimerkkiä, kerroin kyllä vaihdoksesta. Mielikki.neito tuntui vähän oudolta kun on jo ikää, joten vaihdoin neidon mummoksi, senkin tein ihan salailematta.
En edes ajatellut hunksia kun laitoin linkin, ajattelin sen sopivan ketjuun.- Pysy.yhdessä.nimessä
Älä tee esimerkkejä enää. Pian hunkszi rekkaa nimmarin mieluisa.hunkszi ja sehän olisi hirvee vale.
Pysy.yhdessä.nimessä kirjoitti:
Älä tee esimerkkejä enää. Pian hunkszi rekkaa nimmarin mieluisa.hunkszi ja sehän olisi hirvee vale.
;) Lupaan että tämä on viimeinen nikkini suomi24 60 palstalla.
Ajattelin kansanrunoutta, mielikki metsän neito, se vain alkoi tuntua niin teennäiseltä, olen kuitenkin jo mummo iässä.
Itseäni ei kenenkään nikit kiinnosta, se kiinnostaa mitä kirjoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?944151- 262268
- 2002126
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1011942PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3911732- 1431329
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001249Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321045Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72956Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78815