Pärjääkö eläkeikkaaja?

korvantakana

Rinne demarien vaalissa?

63

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.usko

      Onko eläkkeitä leikattu.

      • kirjoitapaperille

        Kerron sinulle dementikko,vaikka unohdat sen heti.. Rine leikasi eläkkeet..Sitten Sipilä ja Soini..


      • Et.tajua
        kirjoitapaperille kirjoitti:

        Kerron sinulle dementikko,vaikka unohdat sen heti.. Rine leikasi eläkkeet..Sitten Sipilä ja Soini..

        En ole kiinnitttänyt huomiota onko eläkettä leikattu se selviää tiliotteista, sen olen huomannu kuun lopussa kun tilillä on hävinnyt euroja, otto on kyllä omin luvin käynyt mutta Rinne tai Sipilää en ole havainnut ni selittäppä se.


      • mikäperäkyläntollo
        Et.tajua kirjoitti:

        En ole kiinnitttänyt huomiota onko eläkettä leikattu se selviää tiliotteista, sen olen huomannu kuun lopussa kun tilillä on hävinnyt euroja, otto on kyllä omin luvin käynyt mutta Rinne tai Sipilää en ole havainnut ni selittäppä se.

        Selittää, että oket dementoitunut peräkylän tollo! Kysy holhoojaltasi,?
        Täyspäisiltö nää munkit leikkasi eläkekorotukset,kiristi veroa, nosti maksuja ja läkekorvausleikkaus? Oikee tollo ei tajuu..Vai oliko kepuloisille muu kohtelu?


      • Et.tajua
        mikäperäkyläntollo kirjoitti:

        Selittää, että oket dementoitunut peräkylän tollo! Kysy holhoojaltasi,?
        Täyspäisiltö nää munkit leikkasi eläkekorotukset,kiristi veroa, nosti maksuja ja läkekorvausleikkaus? Oikee tollo ei tajuu..Vai oliko kepuloisille muu kohtelu?

        Ei minun vika ole jos sulla mennee huonosti, minäkun en kerkiä kaikkia tuhlaa. Hyvän eläkkeen etee on aikanaan tehnyt voi ny nauttia nii itke pois.


      • muuttakaa-venäjälle
        Et.tajua kirjoitti:

        Ei minun vika ole jos sulla mennee huonosti, minäkun en kerkiä kaikkia tuhlaa. Hyvän eläkkeen etee on aikanaan tehnyt voi ny nauttia nii itke pois.

        "Ei minun vika ole jos sulla mennee huonosti".... hyvin kirjoitettu

        Ei ole minullakaan valittamista, no, paitsi äsken, kun huomasin, että riisiryynit olikin loppuneet ja nyt täytyy syödä kaurapuuroa!DD

        En todellakaan ymmärrä tuota valitusten ja ruikutusten määrää mitä täällä esiintyy toisilla (ehkä parilla/kolmella)jatkuvasti.

        Mitä he ovat tehneet silloin, kun työssä piti käydä? Nyt voisi nauttia hyvästä työeläkkeestä, josta osan voisi nipsaistakin lapsiperheille, joilla se työnsaanti ei tunnu olevan kovin yksinkertaista, jos ei tullut edes peruskoulu käytyä, eikä ruotsinkieltä opeteltua, joten ei voi paeta sinnekkään. DD

        Olisi mukava saada esimerkin vuoksi erittely, paljonko on eläke tai sos. edut ja mihin ne rahat sitten menee?
        ,


      • tyytyväinen-vähään
        mikäperäkyläntollo kirjoitti:

        Selittää, että oket dementoitunut peräkylän tollo! Kysy holhoojaltasi,?
        Täyspäisiltö nää munkit leikkasi eläkekorotukset,kiristi veroa, nosti maksuja ja läkekorvausleikkaus? Oikee tollo ei tajuu..Vai oliko kepuloisille muu kohtelu?

        nimim. peräkyläntollo.

        Et taida ymmärtää mitä kirjoitat?
        Jos täyspäisiltä leikattiin eläkkeitä, lääkekorvauksia ja muita etuuksia, niin
        heiltä on varmaan varaa ottaa, että älä valita.

        Tollot saa pitää mitä ovat ansainneet, eli tyhjästä on vaikea nyhjäistä.

        Lueppa tarkkaan ja mieti meneekö perille!


      • kepuloisientyhmyys
        tyytyväinen-vähään kirjoitti:

        nimim. peräkyläntollo.

        Et taida ymmärtää mitä kirjoitat?
        Jos täyspäisiltä leikattiin eläkkeitä, lääkekorvauksia ja muita etuuksia, niin
        heiltä on varmaan varaa ottaa, että älä valita.

        Tollot saa pitää mitä ovat ansainneet, eli tyhjästä on vaikea nyhjäistä.

        Lueppa tarkkaan ja mieti meneekö perille!

        Vitun tollot?? Ei ole varaa ottaa.. Kyllä olen varmasti tienannut enemmän, kuin te laskutaidotomat luserit. Osaan katsoa eteenpäin. Mitä on jäljellä 10 v. päästä.. No ei teitä laiskoja kepuloisia.. Mutta minä tarvin silloinkin eläkkeeni!


      • eirahariitänytkään
        Et.tajua kirjoitti:

        En ole kiinnitttänyt huomiota onko eläkettä leikattu se selviää tiliotteista, sen olen huomannu kuun lopussa kun tilillä on hävinnyt euroja, otto on kyllä omin luvin käynyt mutta Rinne tai Sipilää en ole havainnut ni selittäppä se.

        Ensi vuoden alusta leikataan kansaneläkkeitä ja muita etuuksia. Eli kenellä vähän on, sekin viedään. Indeksiä leikataan. Mainittiin, että ei koske työeläkkeita ja työeläkkeet nousee indeksikorotuksen verrn eli 0,6 % Herrannen aika, nyt tulee pulma, mihin ihmeeseen tuonkin rahan käyttäisi. Hyvänen aika, minun eläkkeenihän nousee noin 8 euroa kuukaudessa. Mitähän ostaisi!?


    • katil.ja

      Minä olen lukenut netistä että työeläke nousisi 0,6% ensi vuonna ja valtion verotusta vähennetään ainakin näiden tavallisten eläkkeiden tuloluokissa.
      Tietenkin maksut ja hinnat nousee, mutta kompensoivathan nuo jkv. sitä.

      • mitäkusetusta

        Mistä luit? Tämän ja viimevuoden korotukset leikattiin.Putoaako vero edes siihen, mihin vuodenalussa nostettiin!


      • täältä.luin

    • eimummoamollata

      Luimpa tuossa aamun lehteä, tilasin pitkästä aikaa taas ja on määräaikainen myös siksi jää.
      Makkarasoppakaan ei saa olla rauhassa, sitäkin piti mollata, vaikka minun sopassa on paljon kasviksia, ei kelpaa kun on muut jutut muodissa, laulamiset, loilotukset, myös hienot vieraat, oikein ulkomailta tullee, ei he ole tottunut makkarasoppaan.

      Mummo, siinä jutussa, keitti makkarasoppaa ja sepä ei kelpaa kun on niin epäterveellistäkin.
      Itse innostuin heti lehden lukemisen jälkeen keittämään kattilallisen makkarasoppaa, ja onneksi ei tule hienoja vieraita, ettei tarvitse hävetä.
      Pieni eläke ja rahat riittää hyvin makkarasoppaan, siinä on myös b-vitamiinia paljon näkkileivän kanssa.
      Kuka tässä jutussa on säälittävä, ei ainakaan mummo ole mielestäni.

      • vaitukikepuloinen

        Eipä riitä 5v, päästä pikkueläkkeesi makkarasoppaan. Olet nuija joka kääntelee riistäjille poskeaan vielä leipäjonossakin kuolemaan kituessa..


      • vaitukikepuloinen kirjoitti:

        Eipä riitä 5v, päästä pikkueläkkeesi makkarasoppaan. Olet nuija joka kääntelee riistäjille poskeaan vielä leipäjonossakin kuolemaan kituessa..

        "vielä leipäjonossakin kuolemaan kituessa"..

        Oletko ollut itse leipäjonossa, koska siellä jaetaan kaupan ylimääräistä ruokaa, joten valikoima on runsasta? "Kuoleman kituisiiksiin" siellä ei pääse. Minä olen ollut ja menen vastaisuudessakin. Edelliskerran lohta on vielä pakkasessa ja nyt oli jopa kahvia.

        Koska kirjoitat leipäjonoista, niin tiedät itse, mitä siellä jaetaan ja jos et tiedä, niin mene katsomaan. Turhaan täällä kitiset.

        Älä seuraavaksi valita, että lääkkeet tulee kalliiksi, koska yhteiskunnalla on lääkekatto ja on sinulla itselläsi pakko olla pistää 50.-e/kk lääkkeisiin, vai oletko oikein monisairas?

        Jassoo, uutta infofmatiota:" Vitun tollot?? Ei ole varaa ottaa.. Kyllä olen varmasti tienannut enemmän, kuin te laskutaidotomat luserit. Osaan katsoa eteenpäin. Mitä on jäljellä 10 v. päästä.. No ei teitä laiskoja kepuloisia.. Mutta minä tarvin silloinkin eläkkeeni!

        Mitäpä tähän sanoisi, jos 10 v päästä tarvitsee eläkkeensä ja on 70 v palstalla? Ikuinen optimisti, että en kuole koskaan ja lopunelämääni vietän huonosti hoidetuissa laitoksissa vaippoihin kusten!DD

        Pistäkää nyt tietoja tännekkin palstalle, missä kurimuksessa elätte nyt tällä hetkellä ja voin vannoa, että myöhemmin en pyydä "dokumenttejä" mitä olette kertoneet täällä.

        Minä en vain ymmärrä ihmisiä, tai ymmärrän, mutta väärällä tavalla. Luusereina, jotka haluavat vain kaiken yhteiskunnan rahoittamana.


      • eirunatavaaditaan
        Kristiina23 kirjoitti:

        "vielä leipäjonossakin kuolemaan kituessa"..

        Oletko ollut itse leipäjonossa, koska siellä jaetaan kaupan ylimääräistä ruokaa, joten valikoima on runsasta? "Kuoleman kituisiiksiin" siellä ei pääse. Minä olen ollut ja menen vastaisuudessakin. Edelliskerran lohta on vielä pakkasessa ja nyt oli jopa kahvia.

        Koska kirjoitat leipäjonoista, niin tiedät itse, mitä siellä jaetaan ja jos et tiedä, niin mene katsomaan. Turhaan täällä kitiset.

        Älä seuraavaksi valita, että lääkkeet tulee kalliiksi, koska yhteiskunnalla on lääkekatto ja on sinulla itselläsi pakko olla pistää 50.-e/kk lääkkeisiin, vai oletko oikein monisairas?

        Jassoo, uutta infofmatiota:" Vitun tollot?? Ei ole varaa ottaa.. Kyllä olen varmasti tienannut enemmän, kuin te laskutaidotomat luserit. Osaan katsoa eteenpäin. Mitä on jäljellä 10 v. päästä.. No ei teitä laiskoja kepuloisia.. Mutta minä tarvin silloinkin eläkkeeni!

        Mitäpä tähän sanoisi, jos 10 v päästä tarvitsee eläkkeensä ja on 70 v palstalla? Ikuinen optimisti, että en kuole koskaan ja lopunelämääni vietän huonosti hoidetuissa laitoksissa vaippoihin kusten!DD

        Pistäkää nyt tietoja tännekkin palstalle, missä kurimuksessa elätte nyt tällä hetkellä ja voin vannoa, että myöhemmin en pyydä "dokumenttejä" mitä olette kertoneet täällä.

        Minä en vain ymmärrä ihmisiä, tai ymmärrän, mutta väärällä tavalla. Luusereina, jotka haluavat vain kaiken yhteiskunnan rahoittamana.

        Kuule pöljä! Olen ihan itse tienannut eläkkeeni vuosikymmenissä ja eläkesopimusten mukaan.. Tarvin eläkkeeni vielä 20v. päästäkin.. Sulla toi demendia. Olisipa kerrottu silloin, kun maksoin tuloveroa yli 50%, että eläkelaki on kusetus? Tulee kepuloiset, ja persuretkut jotka leikkaakin eläkkeen!


      • eirunatavaaditaan kirjoitti:

        Kuule pöljä! Olen ihan itse tienannut eläkkeeni vuosikymmenissä ja eläkesopimusten mukaan.. Tarvin eläkkeeni vielä 20v. päästäkin.. Sulla toi demendia. Olisipa kerrottu silloin, kun maksoin tuloveroa yli 50%, että eläkelaki on kusetus? Tulee kepuloiset, ja persuretkut jotka leikkaakin eläkkeen!

        "Kuule pöljä! Olen ihan itse tienannut eläkkeeni vuosikymmenissä ja eläkesopimusten " j.n.e.

        Huomaatko itse, että syyllistyt kunnianloukkaukseen nimittelemällä tuntematonta ihmistä pöljäksi?

        Olisi minulla vastalauseitakin kirjoitukseesi, mutta tuskin kanssasi haluan sanan vaihtoon, joten ainakin tiedät, että minä en ole syyllinen sinun eläkeesi suuruuteen, kuten ei Sipiläkään ja nykyinen Hallitus. Ne leikkaukset tehtiin aikaisemmissa hallituksissa.

        Nuku rauhassa. Et kuole nälkään lähiaikoina!DD


      • tyhmiäliika

        Se on selvä adjektiivi ja luotu kirjoituksesi pohjalta.. Mielipiteeni.. Olen aina oikeassa!


      • Kristiina23 kirjoitti:

        "Kuule pöljä! Olen ihan itse tienannut eläkkeeni vuosikymmenissä ja eläkesopimusten " j.n.e.

        Huomaatko itse, että syyllistyt kunnianloukkaukseen nimittelemällä tuntematonta ihmistä pöljäksi?

        Olisi minulla vastalauseitakin kirjoitukseesi, mutta tuskin kanssasi haluan sanan vaihtoon, joten ainakin tiedät, että minä en ole syyllinen sinun eläkeesi suuruuteen, kuten ei Sipiläkään ja nykyinen Hallitus. Ne leikkaukset tehtiin aikaisemmissa hallituksissa.

        Nuku rauhassa. Et kuole nälkään lähiaikoina!DD

        Rakkaana vihamiehenäsi sanon jotakin.

        On olemassa palkka-tai tuloindeksi, johon palkatkin ovat sidottuja. Eläkkeidenkin piti olla samanarvoisia indeksiperusteissaan. Raha ei kuitenkaan rittänyt vaan otettiin käyttöön eläkeindeksi, jonka suuruus on pieni verrattuna siihen itteensä. Käytössä on ns. leikattu indeksi, jolla eläkkeet nousevat tuskin yhtään. Ite saan n. parikymppiä kuussa, mutta onhan se enemmän kuin 0.

        Leikattu indeksi astui voimaan joskus 90-luvun (1990-luvun) ja menetykset meille eläkeläisille kymmeniä prosentteja verrattuna palkansaajiin.


      • Ruuneman kirjoitti:

        Rakkaana vihamiehenäsi sanon jotakin.

        On olemassa palkka-tai tuloindeksi, johon palkatkin ovat sidottuja. Eläkkeidenkin piti olla samanarvoisia indeksiperusteissaan. Raha ei kuitenkaan rittänyt vaan otettiin käyttöön eläkeindeksi, jonka suuruus on pieni verrattuna siihen itteensä. Käytössä on ns. leikattu indeksi, jolla eläkkeet nousevat tuskin yhtään. Ite saan n. parikymppiä kuussa, mutta onhan se enemmän kuin 0.

        Leikattu indeksi astui voimaan joskus 90-luvun (1990-luvun) ja menetykset meille eläkeläisille kymmeniä prosentteja verrattuna palkansaajiin.

        " Ite saan n. parikymppiä kuussa, mutta onhan se enemmän kuin 0."????

        "Leikattu indeksi astui voimaan joskus 90-luvu....." Sanon, kuin se entinen ukko, joka lehmän toi makuuhuoneeseen ja vaimon ihmetellessä asiaa, vastasi ukko; Kyllä minä sen tiedän! Älä sinäkään minua aivan umpiona pidä.

        Kovasti sinulta on indeksileikkaus vienyt eläkettä, tai työurasi ei tainnut olla kovin pitkäkestoinen, jos 20 on kuussa, vai jäikö lopusta tuhatta pois!:))

        Kyllä saat varppina hieman enemmän, sillä ei tuo summa riitä edes kaurapuuroon, saati Espanjan lomailuun. Minullakin on verotuksessa 60% invaliidivähennyt, tai onko poistettu, koska en tarkastele ilmoituksia?

        Olen luvannut, että en ota osaa kirjoituksiisi, niin siitäkö syystä tulin vihamieheksesi/naiseksi? Vastaan kuitenkin, kun kysytään, tai tässä tapauksessa taas ohjeistettiin ja nimiteltiin. Siitä en pidä, joten puolin ja toisin, ei puututa toistemme kirjoituksiin, ei edes rivienvälissä.


      • Ruuneman kirjoitti:

        Rakkaana vihamiehenäsi sanon jotakin.

        On olemassa palkka-tai tuloindeksi, johon palkatkin ovat sidottuja. Eläkkeidenkin piti olla samanarvoisia indeksiperusteissaan. Raha ei kuitenkaan rittänyt vaan otettiin käyttöön eläkeindeksi, jonka suuruus on pieni verrattuna siihen itteensä. Käytössä on ns. leikattu indeksi, jolla eläkkeet nousevat tuskin yhtään. Ite saan n. parikymppiä kuussa, mutta onhan se enemmän kuin 0.

        Leikattu indeksi astui voimaan joskus 90-luvun (1990-luvun) ja menetykset meille eläkeläisille kymmeniä prosentteja verrattuna palkansaajiin.

        "Rakkaana vihamiehenäsi sanon jotakin."

        Vastasin sinulle, äläkä leiki, että et ole lukenut vastaustani. Miksi et vastaa minulle, mitä kysyin?

        Eikö keskustelu edellytä vastausta? Oliko ounasteluni sinulle liian vaikea?

        Varmasti joku toinenkin olisi kiinnostunut tuosta sinun 20 ????/kk mistä se koostuu?

        Voisin melkein vannoa, että valehtelet nyt tuosta ja kuinka voi uskoa sinun muihinkaan juttuihin?


    • palstankepuloisettaputta

      "Lähes kolmasosa eläkkeensaajista – yhteensä 430 000 ihmistä – on tipahtanut alle virallisen köyhyysrajan Suomessa. Tämä käy ilmi Eläketurvakeskuksen (ETK) tilastoista.

      Hallituspuolueet eivät kumminkaan nyt aio perääntyä yhtään mitenkään sosiaaliturvaan kohdistuvista leikkauksistaan.

      ”Me joudumme tekemään todella kovia päätöksiä, jotta Suomi ei vaan mene vararikkoon”, keskustan varapuheenjohtaja, kansanedustaja Antti Kurvinen sanoo MOT:n haastattelussa.
      "

    • HALOO-HERÄTYS-

      NYT ON PISTETTÄVÄ kapuloita rattaisiin,
      riistolle ON tultava loppu,
      politiikkaan avoimuus ja rehellisyys ON palautettava,

      -
      Suomessa ON euromaitten köyhimmät eläkeläiset,
      oli iltasanomissa tänään,
      eikö päättäjiä yhtää hävetä mitä on tullu tehtyä tai tekemättä jätettyä,

      riistää ne on kyllä kehdanneet työtätekevää kansaa,

      ITSELLEEN ja JOHTAJILLE ne on kyllä nostaneet HIRMU SUURTE palkat
      optioineen ja hyvän miehen lisinneen,

      esm. jopa YLI 50 000 euroa KK joka kerrotaan 12 kuukaudella yksistään eläkkeet niillä, ( kyllä kirveelle olisi töitä sano entienki muusikko aikoinaan )

      mutta
      omat vanhempansa jotka aikoinaan rekenti rikkaan suomen,
      siis omat äitinsä , isänsä ja isovanhempansa ovat jättäneet suureen köyhyyteen,

      EIKÖ YHTÄÄ HÄVETÄ ???

      VAADIMME KORVAMAAN KAIKKI taanehtivasti korkoineen
      ja kaikki asiaan kuuluvat rosvo-päättäjät vankilaan ,
      tai loppuijäkseen siperiaan,
      sinne mihin aikinaan suomesta kaikki valtion petturit laitettiin,

      • Ei.sen.kummempaa

        Me vaadimme " ) no teet kansalaisaloite, siitä sitten nimiä paperiin niin asia etenee paremmin kuin täällä uhoaminen joka ei tuota mitään.


      • nytmiehistyäeläkeläiset
        Ei.sen.kummempaa kirjoitti:

        Me vaadimme " ) no teet kansalaisaloite, siitä sitten nimiä paperiin niin asia etenee paremmin kuin täällä uhoaminen joka ei tuota mitään.

        Siellähän rattaissa jo indeksileikkurin poisto.. Kepuloiset vastustaa.. Rahat tukiaisiin!


    • kukaäänesti

      Törkeetä, kun tuilla rehvastelevat kepuloiset pilkkaa eläkeläisiä!

      • Sillä.kuitattu

        Riittääkö Rehulan harras anteeksi pyyntö " anteeksi tuella elävät plus 70 kymppiset "


    • Aatami-vaatii-korjausta

      suomen politiikkaan, rehellisyyttä avoimuutta, johtajiston palkkojen ja eläkkeitten normalisoimista heti laki muutoksin,


      ON SE HULLUA,
      vielä ne ihmettelee ku suomi on konkurssissa,
      ku aivan itse päättäjät kähmii jopa valtiolta eläkkeitä veronmaksajien rahaa jopa yli 50 000 euroa kuukaudessa, ( siis mijoonia tyhjäntoimituksesta )
      puhumattakaa niiteen palkoista poonuksineen,
      ja ilmaisine matkoineen ruokineen
      voi olla että asuminenki niillä on ilmasta, onkohan kukaan ottanu siitä paremmin selvää,
      kaiken tämän sai sdp aikaan vallassa ollessaan,
      vei vielä oman markanki, karmein tunetuin seurauksi,
      kuka uskois että Halonen joka muka oli työläisperheestä lähtöisin
      puhui eriarvoistamisen puolesta hakiessaa presidentiksi,
      siitäkös kokoomus riemastui,
      sai ääni enemistön ja pääsi presidentiksi,
      tämmösiä rahaimijöitä, omaneduntavottelijoita rahnkiilto silmissä oli nämä sdp:n tyhjäntoimttaja persidentit,

      toista oli Kekkonen aikoinaan,
      teki vastuulisesti työtä p i e n e l l ä palkalla
      koko suomen parhaaksi
      suomi piti itsenäisyyden ja Kekkonen teki suomesta yhden maailman rikkaimmista maista,

      tämän rikkauden sittemmin SDP tuhosi kun pääsivaltaan,

      Koivisto otti itseltään vallan pois ku huomasi ittensä tyhmäksi
      eikä pystyny samaan kuin Kekkonen
      Koivistolta puuttui älykkys,
      puheet sillä oli niin sekavia
      että AINA toimittajien piti selostaa kansalle mitä se puheessaan sanoi, heh,
      siis tyhmyys astui valtaa kaikkien sdp pressojen taholta,

      paitsi Ahtisaari oli ulkomaan politiikassa hyvä
      hatunnoston arvoinen,
      muita ei voi kehua miltää kantilta katsottuna,

      sdp jälkeen seuraukset ON KARSEITA, suomi on nyt konkurssissa,

      • Et.tajua

        Ajatteleko koskaan myönteisiä asioita minä ainakin kun elämä ei voi olla noin synkkää kenelläkään, jos tosiaan on nii menisin hakemaan apua.


      • riistäjät
        Et.tajua kirjoitti:

        Ajatteleko koskaan myönteisiä asioita minä ainakin kun elämä ei voi olla noin synkkää kenelläkään, jos tosiaan on nii menisin hakemaan apua.

        Mistä apu vaihtaa tollosipilä ja Soini?


      • teikäläiset-inhottaa
        Et.tajua kirjoitti:

        Ajatteleko koskaan myönteisiä asioita minä ainakin kun elämä ei voi olla noin synkkää kenelläkään, jos tosiaan on nii menisin hakemaan apua.

        Oletko samaa sakkia noitten hunsvottien kaa, oletko paljonki mijoonia ehtiny kähmiä vain omaan taskuusi,
        juu,
        sua harmittaa se ku totuus on RUMA suomen siäisessä politiikassa,


    • anteeksvaan

      Niiltähän on helppo leikata, jotka ei jaksa pitää enää puoliaan...eihän se äiti enää mitään tarvii?

      • Et.tajua

        Multa leikattiin aikoinaan nielurisat, nykyään ollaan erimieltä sen tarpeellisuudesta.
        Ihmiset kokevat vääryyttä kun sattuu omalle kohdalle, jotkut haluavat esim.maataloustukien poistamista ajattelematta mihin se johtaisi. Joillakin tapa syyttää hallitusta olkoon sitä johtamassa ketkä tahansa, ymmärtääkö tämä ainainen valittaja asiat paremmin niin hänen toimillaan yhteiskunta toimisi.
        Mielestäni suomen yhteiskunta toimii erinomaisesti, missä muualla haluaisit asua.


      • mätä-Pois-Politiikasta
        Et.tajua kirjoitti:

        Multa leikattiin aikoinaan nielurisat, nykyään ollaan erimieltä sen tarpeellisuudesta.
        Ihmiset kokevat vääryyttä kun sattuu omalle kohdalle, jotkut haluavat esim.maataloustukien poistamista ajattelematta mihin se johtaisi. Joillakin tapa syyttää hallitusta olkoon sitä johtamassa ketkä tahansa, ymmärtääkö tämä ainainen valittaja asiat paremmin niin hänen toimillaan yhteiskunta toimisi.
        Mielestäni suomen yhteiskunta toimii erinomaisesti, missä muualla haluaisit asua.

        Haista home,
        enen oli suomi rehellisessä maineessa ympäri maailmaa,
        KEKKOSEN aikakaudella,

        se huomasi tavallinen suomalainen turistiki kohtelusta maailmalla,
        suomen SININE passi oli korkesti arvostettu YMPÄRI MAAILMAA,
        suomalaisia pidettiin maailman rehellisimpänä kansana
        ja pienenä maailman RIKKAIMPIIN maihin kuuluvana valtiona,
        toista on ollu myöhemmin,

        samoin kuuskyt luvulla työpaikoilla ilmapiiri oli aivan ihana,
        kaikki luotti toisiinsa, ei ollu työpaikka kiusaamista,
        koko suomen talous muuttui kohisten
        suomesta tuli RIKAS pieni valtio,
        sen teki KEKKOSEN aikainen politiikka,
        siis KEKKOSEN johdolla,

        kaikki muuttui kun SDP pääsi valtaan
        alkoi hirmu vouhotus
        työpaikkakiusaaminen ERIARVOISTAMINEN yhteiskuntaan Koivisto ja Halosen johdolla,
        työntekijät savustettiin ulos mahdollisimman pian koska politiikka muuttui työnantajille edulliseksi
        kun työntekijä vaihtuvuus oli nopeeta,
        ja lakipykälät muutettiin niin että johtajisto kähmi mijoonia omaan taskuunsa
        presidenttejä myöten
        työntekijöitten kustannuksella, ei jaka enää koko paskaa jauhaa
        kaikki tietää minkälaista on ollu,
        ja missä on syy suomen hunoon taloudenpitoon,

        yli suuret eläkkeet ON pikaisesti otettava pois jokaiselta tyhjäntoimittaja entiseltä johtajalta, kohtuullistaa normalisoitava koko kansan tuloihin verrattuna,
        paljon ON mätää suomen siäisessä politiikassa,
        se PITÄÄ korjat
        rehellisyys ja avoimuus paluttaa eduskuntaan, hallitukseen,
        työpaikoille koko yhteiskuntaan,

        KOKO SUOMEN KANSAN on OIKEUS tulla toimeen, köyhyys ON POISTEEAVA yhteiskuunatamme,
        tällä hetkellä suomen eläkeläiset ON KOKO EUROOPAN köyhintä kurjuudessa joutuvat elämään vaikka ovat suomen pelastaneet aikoinaan kovalla työllä
        tehneet rikkaan hyvinvoivan valtion
        jonka sdp ja kokoomuksen politiika tuhosi täydellisesti, omalla henkilökohtaisella ahneudellaan kähmiessään miljaardit vain omaan taskuunsa ja viemällä rahat ulkomaille piiloon kauas suomen tarpeista,

        toista oli KEKKOSEN aikakaudella silloin OLI VATUULLISTA POLITIIKKAA,


      • Et.tajua
        mätä-Pois-Politiikasta kirjoitti:

        Haista home,
        enen oli suomi rehellisessä maineessa ympäri maailmaa,
        KEKKOSEN aikakaudella,

        se huomasi tavallinen suomalainen turistiki kohtelusta maailmalla,
        suomen SININE passi oli korkesti arvostettu YMPÄRI MAAILMAA,
        suomalaisia pidettiin maailman rehellisimpänä kansana
        ja pienenä maailman RIKKAIMPIIN maihin kuuluvana valtiona,
        toista on ollu myöhemmin,

        samoin kuuskyt luvulla työpaikoilla ilmapiiri oli aivan ihana,
        kaikki luotti toisiinsa, ei ollu työpaikka kiusaamista,
        koko suomen talous muuttui kohisten
        suomesta tuli RIKAS pieni valtio,
        sen teki KEKKOSEN aikainen politiikka,
        siis KEKKOSEN johdolla,

        kaikki muuttui kun SDP pääsi valtaan
        alkoi hirmu vouhotus
        työpaikkakiusaaminen ERIARVOISTAMINEN yhteiskuntaan Koivisto ja Halosen johdolla,
        työntekijät savustettiin ulos mahdollisimman pian koska politiikka muuttui työnantajille edulliseksi
        kun työntekijä vaihtuvuus oli nopeeta,
        ja lakipykälät muutettiin niin että johtajisto kähmi mijoonia omaan taskuunsa
        presidenttejä myöten
        työntekijöitten kustannuksella, ei jaka enää koko paskaa jauhaa
        kaikki tietää minkälaista on ollu,
        ja missä on syy suomen hunoon taloudenpitoon,

        yli suuret eläkkeet ON pikaisesti otettava pois jokaiselta tyhjäntoimittaja entiseltä johtajalta, kohtuullistaa normalisoitava koko kansan tuloihin verrattuna,
        paljon ON mätää suomen siäisessä politiikassa,
        se PITÄÄ korjat
        rehellisyys ja avoimuus paluttaa eduskuntaan, hallitukseen,
        työpaikoille koko yhteiskuntaan,

        KOKO SUOMEN KANSAN on OIKEUS tulla toimeen, köyhyys ON POISTEEAVA yhteiskuunatamme,
        tällä hetkellä suomen eläkeläiset ON KOKO EUROOPAN köyhintä kurjuudessa joutuvat elämään vaikka ovat suomen pelastaneet aikoinaan kovalla työllä
        tehneet rikkaan hyvinvoivan valtion
        jonka sdp ja kokoomuksen politiika tuhosi täydellisesti, omalla henkilökohtaisella ahneudellaan kähmiessään miljaardit vain omaan taskuunsa ja viemällä rahat ulkomaille piiloon kauas suomen tarpeista,

        toista oli KEKKOSEN aikakaudella silloin OLI VATUULLISTA POLITIIKKAA,

        Kekkosen ajasta on politiikka muuttunut avoimemmaksi kun ei tarvitse pokkuroida diktaattorille.


      • Kekkosen.sooloilut
        mätä-Pois-Politiikasta kirjoitti:

        Haista home,
        enen oli suomi rehellisessä maineessa ympäri maailmaa,
        KEKKOSEN aikakaudella,

        se huomasi tavallinen suomalainen turistiki kohtelusta maailmalla,
        suomen SININE passi oli korkesti arvostettu YMPÄRI MAAILMAA,
        suomalaisia pidettiin maailman rehellisimpänä kansana
        ja pienenä maailman RIKKAIMPIIN maihin kuuluvana valtiona,
        toista on ollu myöhemmin,

        samoin kuuskyt luvulla työpaikoilla ilmapiiri oli aivan ihana,
        kaikki luotti toisiinsa, ei ollu työpaikka kiusaamista,
        koko suomen talous muuttui kohisten
        suomesta tuli RIKAS pieni valtio,
        sen teki KEKKOSEN aikainen politiikka,
        siis KEKKOSEN johdolla,

        kaikki muuttui kun SDP pääsi valtaan
        alkoi hirmu vouhotus
        työpaikkakiusaaminen ERIARVOISTAMINEN yhteiskuntaan Koivisto ja Halosen johdolla,
        työntekijät savustettiin ulos mahdollisimman pian koska politiikka muuttui työnantajille edulliseksi
        kun työntekijä vaihtuvuus oli nopeeta,
        ja lakipykälät muutettiin niin että johtajisto kähmi mijoonia omaan taskuunsa
        presidenttejä myöten
        työntekijöitten kustannuksella, ei jaka enää koko paskaa jauhaa
        kaikki tietää minkälaista on ollu,
        ja missä on syy suomen hunoon taloudenpitoon,

        yli suuret eläkkeet ON pikaisesti otettava pois jokaiselta tyhjäntoimittaja entiseltä johtajalta, kohtuullistaa normalisoitava koko kansan tuloihin verrattuna,
        paljon ON mätää suomen siäisessä politiikassa,
        se PITÄÄ korjat
        rehellisyys ja avoimuus paluttaa eduskuntaan, hallitukseen,
        työpaikoille koko yhteiskuntaan,

        KOKO SUOMEN KANSAN on OIKEUS tulla toimeen, köyhyys ON POISTEEAVA yhteiskuunatamme,
        tällä hetkellä suomen eläkeläiset ON KOKO EUROOPAN köyhintä kurjuudessa joutuvat elämään vaikka ovat suomen pelastaneet aikoinaan kovalla työllä
        tehneet rikkaan hyvinvoivan valtion
        jonka sdp ja kokoomuksen politiika tuhosi täydellisesti, omalla henkilökohtaisella ahneudellaan kähmiessään miljaardit vain omaan taskuunsa ja viemällä rahat ulkomaille piiloon kauas suomen tarpeista,

        toista oli KEKKOSEN aikakaudella silloin OLI VATUULLISTA POLITIIKKAA,

        Kekkonen osasi sooloilla mielensä mukaan, hirvittää jälkikäteen hänen ajatus tarjota pohjois-suomea neukkujen armeijan käyttöön jossain tilanteessa, vielä Urhon rehellisyydestä mm. Järjesti remontti rahaa valtion lisäbutjetista naisystävän Hallaman asunnon kunnostamiseen.


      • olet-haiseva-mätäpaise-
        Kekkosen.sooloilut kirjoitti:

        Kekkonen osasi sooloilla mielensä mukaan, hirvittää jälkikäteen hänen ajatus tarjota pohjois-suomea neukkujen armeijan käyttöön jossain tilanteessa, vielä Urhon rehellisyydestä mm. Järjesti remontti rahaa valtion lisäbutjetista naisystävän Hallaman asunnon kunnostamiseen.

        SE ON EMÄVALE, sinun keksimä paskanjauhantaa
        ku olet kaikesta k a t e e l l i n e n Kekkoselle
        kun Kekkonen teki suomesta rikkaan valtion
        jonka sinun kalatiset SDP:läiset tuhosi,
        kuten varmasti hyvin itsekki tiedät
        sinulla omatunto soimaa niin helekutisti että pitää syyttää kuollutta Kekkosta sun tekemisistäsi,
        kun hyvin tiedät Kekkonen itse ei enään pysty puolustautumaan
        ja kertomaan karmeeta totuutta teikäläisistä,
        olet just yksi saatanan tunari

        oikeaa paska sakkia suomessa,


      • Kekkosen.sooloilut
        olet-haiseva-mätäpaise- kirjoitti:

        SE ON EMÄVALE, sinun keksimä paskanjauhantaa
        ku olet kaikesta k a t e e l l i n e n Kekkoselle
        kun Kekkonen teki suomesta rikkaan valtion
        jonka sinun kalatiset SDP:läiset tuhosi,
        kuten varmasti hyvin itsekki tiedät
        sinulla omatunto soimaa niin helekutisti että pitää syyttää kuollutta Kekkosta sun tekemisistäsi,
        kun hyvin tiedät Kekkonen itse ei enään pysty puolustautumaan
        ja kertomaan karmeeta totuutta teikäläisistä,
        olet just yksi saatanan tunari

        oikeaa paska sakkia suomessa,

        Ei mikään emävale "
        Faktaa löytyy jos haluaa.


      • lopeta-valheesi
        Kekkosen.sooloilut kirjoitti:

        Ei mikään emävale "
        Faktaa löytyy jos haluaa.

        Sinun faktasi on samaa valetta
        olet just se saatana tunari jota Kekkonen aikoinaan tarkotti,
        te teikäläiset kähmi miljaardit omaan taskuunsa
        ja jätti suomen valtion konkussikypsään tilaan,
        tämä on faktaa kuten tiedät,


      • Kekkosen.sooloilut
        lopeta-valheesi kirjoitti:

        Sinun faktasi on samaa valetta
        olet just se saatana tunari jota Kekkonen aikoinaan tarkotti,
        te teikäläiset kähmi miljaardit omaan taskuunsa
        ja jätti suomen valtion konkussikypsään tilaan,
        tämä on faktaa kuten tiedät,

        Et halua myöntää, löydät tosiasiat googlaamalla minä en pysty kännyllä linkittää että se siitä.


      • hah-hah-haaaaa-
        Kekkosen.sooloilut kirjoitti:

        Et halua myöntää, löydät tosiasiat googlaamalla minä en pysty kännyllä linkittää että se siitä.

        taas valehtelet
        hah hah sulle nauraa viron sikaki,


      • elämänjatko
        olet-haiseva-mätäpaise- kirjoitti:

        SE ON EMÄVALE, sinun keksimä paskanjauhantaa
        ku olet kaikesta k a t e e l l i n e n Kekkoselle
        kun Kekkonen teki suomesta rikkaan valtion
        jonka sinun kalatiset SDP:läiset tuhosi,
        kuten varmasti hyvin itsekki tiedät
        sinulla omatunto soimaa niin helekutisti että pitää syyttää kuollutta Kekkosta sun tekemisistäsi,
        kun hyvin tiedät Kekkonen itse ei enään pysty puolustautumaan
        ja kertomaan karmeeta totuutta teikäläisistä,
        olet just yksi saatanan tunari

        oikeaa paska sakkia suomessa,

        Jättäkää Kekkonen jo haudanlepoon!
        Ei hän ollut sen parempi tai pahempi mitä nämä nykyiset johtajat.
        Katsokaa eteenne ja eläkää tätä päivää. Kyseinen nimittelijä "pöljät" on aika
        tietämätön todellisesta maamme tilasta. Pitäisi lukea ja hakea tietoa enempi, niin luulisi vähemmin. Turhaa täällä on ladella asiatonta tietämystään ja nimitellä kanssa ihmisiä.

        Jos ihminen ei pysty kommunikoimaan järkevällä tavalla, niin hyökkäys
        on paras puolustus keino. Ja sen kyllä "pöljät" kirjoittajasta huomaa.

        On sanonta; Älä havittele sitä, mikä on mennyt, äläkä sellaista etsi, mihin voimasi eivät riitä.


    • korvantakana

      Demupaavo aloitti eläkeläisten sorron! Jutta ja Rinne jatkoi! Nyt tollokamut Soini ja Sipilä..

    • Kummajuttu

      Miksi eläkeläiset hväksyy tämän tyrille potkimisen?

    • se-o-hullu-ukko-

      Paavo Lipponen pitää toimuttaa siperiaan loppuijäkseen,
      se hullu kaheli leikkasi eläkkeet lopullisesti
      vaikka piti olla vain sen hetken leikkuri muistaakseni,
      Lipponen sai paljon pahaa aikaa suomen kansalle,
      Lipposen töitten seurauksena suomi on nyt konkursissa,
      Lipponen on suomen kansan petturi pahimmasta päästä,

      • Rinnekinvälissä

        Aloitti eläkeläisten leipäjonoilun! Sipilä ja Soini pahentaa riemurinnoin!


      • MISSÄ_päättäjien-MORAALI
        Rinnekinvälissä kirjoitti:

        Aloitti eläkeläisten leipäjonoilun! Sipilä ja Soini pahentaa riemurinnoin!

        RISUJA niille kaikille joululahjaksi kansalaisilta,
        ovat pettäneet oman kansan riistopolitiikalla
        vain itseleen rahan kähmineet omaan taskuunsa
        pistäneet meidät köyhät oikeesti työtä tehneet maksamaan koko niitten rötöstelyt,
        Sipiläki MUKA USKOVAINE mutta mijoonat vei KAUSA suomen verottajan tavoittamattomiin,
        MUKA lailistettulla VEROSUUNITTELULLA,

        ON SE KUMMA kun tavallinen köyhä EI SAA TEHDÄ verosuunittelua vaan joka pennistä pitää maksaa veroa,

        siis SIPILÄ kuuluu myös lailistettujen RIKOLLISTEN JOUKKOON,

        EI sitäkää enään ikinä kannata äänestää eduskuntaan mihinkään tehtävään,

        RIKOLLISET POIS EDESKUNNASTA ja HALIITUKSESTA,

        REHELLISYYS ON PALAUTETTAVA suomen yhteiskuntaan,

        YLI suuret eläkkeet HETI LEIKATTAVA normalisoitava kohtuuteen,
        johtajille korkeintaan 10 000 eur KK ja 50 % verot, se on kohtuus ja siihen pitää HARHAAN-JOHTAJIEN TYYTYÄ,

        JA kaikilta JOHTAJILTA pitää vaatia takisinmaksuun taannehtivasti korkoineen kaikki mijoonat jotka ne on kähmineet veronmaksajien kustannukselta suomen valtiolta,


      • Lipposen.paavo

        90-luvun lama loppui Lipposen toimesta.
        Nousukausi loppui Lipposen jälkeisten hallitusten myötä.


      • pöyristytävätyhmyys
        Lipposen.paavo kirjoitti:

        90-luvun lama loppui Lipposen toimesta.
        Nousukausi loppui Lipposen jälkeisten hallitusten myötä.

        Voi vittu sinun tyhmyyttä? Lipposen toimesta se jatkui ja syveni, teki vaurioita. Nousukausi alkoi muualla ja auttoi Nokian nousuun! Lipponen pani leikkauksillaan alkuun nykyköyhyyden! Leikkaukset jäi voimaan!


      • kirousAlimpaanHelvettiin
        Lipposen.paavo kirjoitti:

        90-luvun lama loppui Lipposen toimesta.
        Nousukausi loppui Lipposen jälkeisten hallitusten myötä.

        Oletko itse lipponen ku noin kehut,
        lipponen oli ja ON edelleen suomen tyhmin röyhkein idioottimaisin politikko,
        turmeli kaikkien eläkkeittensajien eläkkeet keksimällään LEIKKURILLA,
        nyt suomen eläkeläiset ovat KOKO EU alueen köyhimpiä,
        TÖRKEETÄ,
        Lipponen ON ja tulee OLEMAAN suomen VIHATUIN demari,
        HULLU kiero röyhkeä omanedunsa tavoittelija SE ON,
        voi surku Päivi riepua minkäläisen hullun se vaivoikkseen otti,
        jaksaakohan asua enää samassa asunnosa ton hullun kanssa,


      • röyhkeä-tyhmä-se-on
        kirousAlimpaanHelvettiin kirjoitti:

        Oletko itse lipponen ku noin kehut,
        lipponen oli ja ON edelleen suomen tyhmin röyhkein idioottimaisin politikko,
        turmeli kaikkien eläkkeittensajien eläkkeet keksimällään LEIKKURILLA,
        nyt suomen eläkeläiset ovat KOKO EU alueen köyhimpiä,
        TÖRKEETÄ,
        Lipponen ON ja tulee OLEMAAN suomen VIHATUIN demari,
        HULLU kiero röyhkeä omanedunsa tavoittelija SE ON,
        voi surku Päivi riepua minkäläisen hullun se vaivoikkseen otti,
        jaksaakohan asua enää samassa asunnosa ton hullun kanssa,

        JUUU, Lipponen on suomen naurettavin politikko kautta-aikain,


    • Näin.maa.makaa

      Eläkkeitä ei tulla jatkossa korottamaan, päinvastoin koska eläkkeen saajia suhteessa maksajiin tulee epätasapaino eikä eläkemaksuja voida loputtomiin korottaa. Eläkerahasto ei ole niin iso miltä näyttää myös niiden tuotto on heikentynyt, indeksi leikkaus tulee todennäköisesti kiristymään.
      Syyttäminen ei ole reallista,

      • suljekitakepuloinen

        Oletko persu vai loisikepu? Haluat kuolemaan leipäjonoon.. On velvollisuus pitää eläkkeiden ostovoima kunnossa. Rahat jostain tultava!


      • Näin.maa.makaa

        En ole minkään maanpuolueellinen, tästä on selvää faktaa olemassa.
        " rahat jostain tultava " mistä jostain..valtion otettavako lisää velkaa, myytävä omaisuutta, leikattava opinto tukeako niin jostain pois että siirto toiselle.
        Kuules aika sellainen meillä jotta kilpailukyky on saatava kohdalleen niin sen jälkeen jos tilanne lutviutuu ni voidaan asiaa muokata.
        Seuraa tilannetta ja valitukset voit tehdä päättäjille, plus70 täällä ei päätä mitään.


      • törkeää-hallitukselta

        Eläkerahastojen kimpussa on näköjään laillistettu rosvojoukko taas,

        päättäjien on esitettävä julkinen anteeksipyyntö kaikilta pienillä työeläkkeillä noin 1000 eur kk olevalta kansalta,

        kehtaatteki vielä leika HÄVETKÄÄ
        leikkauksen voisi jo pistää RIKOKSEKSI
        koko pienelkeläis kansakuntaa kohtaan,

        haloooo,,, l e i k a t k a a ENSNI kaikilta nentisiltä JOHTAJILTA
        yli 50 000 eur kk olevat eläkkeet RAAKALLA KÄDELLÄ
        niille korkeintaan 10 000 eur kk ja siitä 50% verot,
        sitten vasta puhukaa köyhistä kurjista eläkeistä, niihin EI pidä koskea,

        päinvastoin pieniä eläkkeitä p i t ää nostaa vähintään 1000 eur jokaiselle joilla on 1000 eur tai alle nykyinen eläke,

        kansakunnan pitää nostaa rikos-syyte eduskuntaa ja hallitusta vastaan
        jos
        työtätehneitten köyhien asemaa ei korjata,

        hallitukselta on törkeää suorastaan rikollista toimintaa
        kurjistaa suomen kansaa,
        kun samaan aikaan muutamat johtajat kähmii mijoonia vain omaan taskuunsa kansakunnan siis veronmaksajien ja työkansa kustannuksella,,,,


      • suhteellista
        Näin.maa.makaa kirjoitti:

        En ole minkään maanpuolueellinen, tästä on selvää faktaa olemassa.
        " rahat jostain tultava " mistä jostain..valtion otettavako lisää velkaa, myytävä omaisuutta, leikattava opinto tukeako niin jostain pois että siirto toiselle.
        Kuules aika sellainen meillä jotta kilpailukyky on saatava kohdalleen niin sen jälkeen jos tilanne lutviutuu ni voidaan asiaa muokata.
        Seuraa tilannetta ja valitukset voit tehdä päättäjille, plus70 täällä ei päätä mitään.

        Olethan typerätollo! Kohta ostetaan miljardeilla sotakoneita? Mitäs sanot tollo siihen!?


      • Näin.maa.makaa
        suhteellista kirjoitti:

        Olethan typerätollo! Kohta ostetaan miljardeilla sotakoneita? Mitäs sanot tollo siihen!?

        Puolustusministeri Niinistö varmaan olisi tyytyväinen.


    • veikkaaja

      Yhtään ei olla pysytty aiheessa, eläkeikkaaja'

    • tympii-tosissaan-

      On se törkeää jokaisesta sadasta eurosta otetaan pois 0,85 cenntiä siis melkein 1 euro, laskekaapa mitä se tekee 1000 euron eläkkeeseen, olisko se 8,50 cnttiä,
      jokainen euro on köyhälle penellä eläkkeellä kituuttavalle tarpeen,
      kuinka ne kehtaa ottaa kaikilta pienellä elkeellä kituuttaviltaki,
      miksei ne ota kertaheitolla noilta joilla yli 50 000 euro kk;ssa, niistä ON vara ottaa enmmänki, ottaisivat niiltä kerralla 40 000 kk:ssa pois se tuntuis jo jossaki,
      noi tyhjäntoimittaja harhaan johtajat päräisi loistavasti 10 000 eur kk:ssaki
      päättäjät saisivat hävetä tekojaan,

      jos köyhiltä ei otettas ollenkaa säästysi jotain pientä hyvä mieli edes köyhän elämäänki,

      köyhiltä ottaminen ON suurta VÄÄRYYTTÄ, rikos kansamme kohtaan,

      • voiaikoja

        Sipilä tarvii sukulaisille talvivaaraan satamillii!


      • MISSÄ_ON_MORAALI-
        voiaikoja kirjoitti:

        Sipilä tarvii sukulaisille talvivaaraan satamillii!

        kuultiin UUTINEN,
        TÖRKEÄÄ röyhkeetä, veronmaksajia taas huijataan,

        suomen hallituksessa istuu joko TOLLO tai röyhkeä RIKOLLIN,

        Sipilä näyttelee täysin tietämäröntä sukulaisten toimista, heh heh

        eipä ole ihme ku Sipilä suosii Berneriä hallituksessaan,

        siinä kaksi hämärä miestä vaikka toinen onki nainen,

        ennen vaadittiin ehdotonta rehellisyyttä päättäjiltä


      • Näin.maa.makaa
        MISSÄ_ON_MORAALI- kirjoitti:

        kuultiin UUTINEN,
        TÖRKEÄÄ röyhkeetä, veronmaksajia taas huijataan,

        suomen hallituksessa istuu joko TOLLO tai röyhkeä RIKOLLIN,

        Sipilä näyttelee täysin tietämäröntä sukulaisten toimista, heh heh

        eipä ole ihme ku Sipilä suosii Berneriä hallituksessaan,

        siinä kaksi hämärä miestä vaikka toinen onki nainen,

        ennen vaadittiin ehdotonta rehellisyyttä päättäjiltä

        Uskot Sipilän huijaavan, ei hän uskaltaisi pilata hyvää mainettaan koska tietää hyvin tarkkaan ettei pystyisi salamaan.
        Sinä epäilet varmaan vaimoasikin... tuskin sulla vaimoa on...kuka sinua huolisi.


    • kansatietää

      Eipä ostella mitään ylimäärästä, turha on liikkeissä myyjien saada mummo ostamaan lisää, ajat on muuttunu ja mummo ei osta kun just ruokaa sen verran et henki pihisee.
      Muuten, köyhiä on niin paljon, et kun ottaa vähänkin, siitä kertyy iso summa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      141
      2091
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      172
      1264
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1147
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1027
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      93
      946
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      912
    7. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      60
      880
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      834
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      820
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      59
      723
    Aihe