Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.
Vanha, 83v, entinen sheriffi, joka vielä kirjoittaa aikansa pitimiksi. Uusi sheriffi tarvittaisiin, mutta nyky-ylläpito ei ilmeisesti suostu.

Heippa vaan Sinulle, joka kurkistit!

Aloituksia

456

Kommenttia

1655

  1. Mikä on Telia dot

    Minulla on numero, sim-kortti ja kännykkä Ei toimi!!
    80 plus
    10
    63
  2. Entä jos sittenkin?

    Demarien tarkoituksena on kaataa haĺitus ja sen mukana tapahtuu muutakin. Sotekin menee nurin ja paljon uhrattua rahaa
    80 plus
    5
    200
  3. Minunkin mielipiteni

    Täällä esitetään hankalia kysymyksiä, mutta kaukaiseksi koettuja Emme voi mitään sillä, että Unkari rikkoo kirkkaasti te
    70 plus
    55
    841
  4. Kylläpäs kynät löytyivät!

    Oltiin niin tietämättömän eri-ja samanmielisiä, että!
    Ryhmät
    3
    123
  5. Voitaisiinko kirjoittaa näin?

    Kun täällä kirjoitetaan vastauksia, niin niissä käsitellään yleensä kirjoittajaa kun sensijaan pitäisi kirjoittaa kirjoi
    70 plus
    10
    330
  6. Sanon taas jotakin

    Olen kirjoittanut palstalla pitkään ja paljon. Olen hyvin tietoinen puutteistani. Olen vain epätäydellinen ihminen, vamm
    80 plus
    5
    209
  7. Miksi pelätään ruotsindemokraatteja?

    Ruotsissa on parlamenttivaalien ja ruotsindemokraattien valtaanpääsyä pelätään. Miksi? Muistetaanko vanha Palmen kansan
    Ryhmät
    33
    280
  8. Meidän palsta

    Olkaamme kiitollisia tästä palstasta, jolle meidät ajettiin häiritsemästä noita seitsemankymppisiä nuorikoita. Elän pal
    80 plus
    14
    312
  9. Keskustelu yksinäisyyden poistajana.

    Olen kohdannut yksinäisiä vanhuksia, joilla ei ole ollut muuta näkyvää syytä yksinäisyyteensä kuin vanhuutensa. Kun itse
    80 plus
    15
    331
  10. Pidättekö Marseljeesista?

    Seuraan urheilua tiiviisti ja palkintojenjaossa soitetaan voittajamaan kansallislaulu Ranskalaisille tämä on Marseljees
    80 plus
    4
    119
  11. Syyttelyä Sipilän ja Orpon hallituksen rosvouksest

    Meillä oli pitkään hallituksia, joiden aikana Suomen taloudellinen alamäki oli hurjaa ja vaarallista. Demarit olivat va
    80 plus
    12
    286
  12. Ruvettaisko kirjoittamaan

    Meitä on täällä vanha tuttu joukko ihmisiä, joilla on vähintään kirjoitusalue, ellei peräti intoa. Minäkin olen yksitäll
    80 plus
    15
    216
  13. Kyllä tämä tästä, sanoi linja auto.

    Kun Italiassa autot putosivat sillalta niin osataan sitä meilläkin. Korkealta putosi bussi meilläkin, mutta silta ei pet
    70 plus
    1
    87
  14. Englannille loppuexit

    Englanti epäonnistui sopimuksissaan EU:n kanssa ja nyt ovat asiat täysin levällään. Koko Eurooppa kärsii moisesta. Eng
    80 plus
    4
    89
  15. Loukattu Lipponen ja kehuttuKatainen

    Lipposta on paljon haukuttu, varsinkin EU-hun menosta. Lipposen ajatuksissa oli Eu:n puheenjohtajuus, mutta huonosti k
    80 plus
    0
    75
  16. Tiedon vai mieron tie.

    Tiedon tie tällä palstalla on kivikkoinen ja huono. Liian vähän on osaavia ja tietäviä kirjoittajia, joilla on tietoa me
    80 plus
    22
    472
  17. Lauantai-aamun näkemyksiä Suomesta.

    Meillä oli Kataisen johtama hallitus tukenaan demarit ym. Se oli konkurssihallitus, jota oli jatkunut jo pitkään. Huono
    70 plus
    12
    185
  18. Tervehdys taas minulta!

    Täällä istun tablettini edessä, rispaantuneissa kalsareissa ja kirjoitan. Edustusasua ei täällä tarvittanekaan, hyvää
    80 plus
    5
    198
  19. Miksi ystävällinen kohtelu puuttuu?

    Me useat, en ainoastaan minä, olemme yksinäisiä ja siitä suruisiakin. Kun liikun rollaattorilla taituplapotkulla ja vas
    80 plus
    9
    716
  20. Onko Sastamala asuinpaikka

    Kysyn vaan. Voiko paikkakunnalla asua?
    Paikkakunnat
    3
    424