Älkää nyt enempää kuormittako Pilmaria hempeillä viesteillänne. Postilaatikon pohja ei kestä.
Pieni pyyntöni Ladyt ja tytöt
4
66
Vastaukset
- Se-entinen-Kukkahame
Voi sua höppänää, jättäisit sinäkin kuormitukset! ;-)))
Sanos muuta. Joskus pidin Ruunemannia hyvänä kirjoittajana, mutta nyt hän on sortunut, ....niin..kuinka sen muotoilisi? Olkoon, mutta oikeastaan säälittävää on hänen elämänsä nyt päätellen noista yöllisistä kirjoituksista..vaikka nyt olikin ihan päivällä "pläjäytetty"!
Siis ei yön päivän rauhaa, kun aina on mielessä "rakkain"!;))Kristiina23 kirjoitti:
Sanos muuta. Joskus pidin Ruunemannia hyvänä kirjoittajana, mutta nyt hän on sortunut, ....niin..kuinka sen muotoilisi? Olkoon, mutta oikeastaan säälittävää on hänen elämänsä nyt päätellen noista yöllisistä kirjoituksista..vaikka nyt olikin ihan päivällä "pläjäytetty"!
Siis ei yön päivän rauhaa, kun aina on mielessä "rakkain"!;))En ole hintti!
Eikös ole hyvä pikkusen varoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm69732J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 104645
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18498