Hei,
Olen 24 v tyttö, olen kernbyt pilaamaan elämäni huumeilla( enää en käytä yli vuosi ilman) mutta velkoja on liikaa ja tuntuu että enää en jaksa nousta edes sängystä, masentaa ja tuntuu että olen menettänyt kaikki läheiseni huumeiden takia, haluaisin tappaa itseni mutta en tiedä
Pilattu elämä, mitä tehdä kun ei jaksa
11
75
Vastaukset
- Nelkytjavelat
No minä pilasin elämäni opiskelemalla. Toivottavasti sulla oli edes vähän aikaa hauskaa.
- Unhappy123
Joo ainut hyvä asia että hauskaa oli monta monta vuotta
- Obi1
Oli sama fiilis sun ikäsenä. Karu tosiasia että toiset narkkaa 20vuotta eikä loppua näy. Toisilla homma kusee heti kättelyssä taval tai toisel... Oot "vasta"/jo vuoden ollu kuivil. Se vie aikaa että normielämä alkaa kiinnostaa. Arvomaailma on pitkään sekasin riippuu siitä kuin lujaa menny. Mut päivä kerrallaan. Onnittelut kuluneesta vuodesta. Pelin henki valitettavasti tuntuu olevan että vaikeudet alkaa kun haluat lopettaa. Se ei kellekään o helppoa. Mä täytän kohta 42...en ole kaivannut sekoilua ainakaan vuoskymmenee. Jotenki pärjäilly. Niin säkin. Tsemii!!!
;>- Oon123
Kiitos 😋
- joteneteenpäin
Hienoa ette enää käytä huumeita. Sinä selviät kyllä. Velkojen järjestelyihin saa apua.
- fgeowggwk
Oliko tuo viimeinen lause mielestäsi hauska?
- jortza
fgeowggwk kirjoitti:
Oliko tuo viimeinen lause mielestäsi hauska?
Onhan se ihan hauskaa tai mukavaa vähintään että Suomessa ulosotolla on maksimiaika jonka jälkeen velka nollaantuu
- hijrehe
Huumeveloillekin? Täytyy kai siinä vähintään persettä antaa?
- Labde
Ookko kokeillut NA ryhmiä sain ite sielt paljon apua. http://www.nasuomi.org/kokoukset/
- Jos_haluaa
niin kaikki elämän ongelmat ratkeavat...
Niin se on... kaikki muu on paskanjauhamista. Hei,
vaikeassa elämäntilanteessa voi hakea keskusteluapua myös auttavilta tahoilta.
Alla linkki Suomen Mielenterveysseuran tarjoamiin palveluihin.
http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua
Lämpimin terveisin,
SOS-kriisikeskus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319