Hei,
Olen 24 v tyttö, olen kernbyt pilaamaan elämäni huumeilla( enää en käytä yli vuosi ilman) mutta velkoja on liikaa ja tuntuu että enää en jaksa nousta edes sängystä, masentaa ja tuntuu että olen menettänyt kaikki läheiseni huumeiden takia, haluaisin tappaa itseni mutta en tiedä
Pilattu elämä, mitä tehdä kun ei jaksa
11
74
Vastaukset
- Nelkytjavelat
No minä pilasin elämäni opiskelemalla. Toivottavasti sulla oli edes vähän aikaa hauskaa.
- Unhappy123
Joo ainut hyvä asia että hauskaa oli monta monta vuotta
- Obi1
Oli sama fiilis sun ikäsenä. Karu tosiasia että toiset narkkaa 20vuotta eikä loppua näy. Toisilla homma kusee heti kättelyssä taval tai toisel... Oot "vasta"/jo vuoden ollu kuivil. Se vie aikaa että normielämä alkaa kiinnostaa. Arvomaailma on pitkään sekasin riippuu siitä kuin lujaa menny. Mut päivä kerrallaan. Onnittelut kuluneesta vuodesta. Pelin henki valitettavasti tuntuu olevan että vaikeudet alkaa kun haluat lopettaa. Se ei kellekään o helppoa. Mä täytän kohta 42...en ole kaivannut sekoilua ainakaan vuoskymmenee. Jotenki pärjäilly. Niin säkin. Tsemii!!!
;>- Oon123
Kiitos 😋
- joteneteenpäin
Hienoa ette enää käytä huumeita. Sinä selviät kyllä. Velkojen järjestelyihin saa apua.
- fgeowggwk
Oliko tuo viimeinen lause mielestäsi hauska?
- jortza
fgeowggwk kirjoitti:
Oliko tuo viimeinen lause mielestäsi hauska?
Onhan se ihan hauskaa tai mukavaa vähintään että Suomessa ulosotolla on maksimiaika jonka jälkeen velka nollaantuu
- hijrehe
Huumeveloillekin? Täytyy kai siinä vähintään persettä antaa?
- Labde
Ookko kokeillut NA ryhmiä sain ite sielt paljon apua. http://www.nasuomi.org/kokoukset/
- Jos_haluaa
niin kaikki elämän ongelmat ratkeavat...
Niin se on... kaikki muu on paskanjauhamista. Hei,
vaikeassa elämäntilanteessa voi hakea keskusteluapua myös auttavilta tahoilta.
Alla linkki Suomen Mielenterveysseuran tarjoamiin palveluihin.
http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua
Lämpimin terveisin,
SOS-kriisikeskus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095