Pilattu elämä, mitä tehdä kun ei jaksa

Unhappy123

Hei,
Olen 24 v tyttö, olen kernbyt pilaamaan elämäni huumeilla( enää en käytä yli vuosi ilman) mutta velkoja on liikaa ja tuntuu että enää en jaksa nousta edes sängystä, masentaa ja tuntuu että olen menettänyt kaikki läheiseni huumeiden takia, haluaisin tappaa itseni mutta en tiedä

11

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nelkytjavelat

      No minä pilasin elämäni opiskelemalla. Toivottavasti sulla oli edes vähän aikaa hauskaa.

      • Unhappy123

        Joo ainut hyvä asia että hauskaa oli monta monta vuotta


    • Obi1

      Oli sama fiilis sun ikäsenä. Karu tosiasia että toiset narkkaa 20vuotta eikä loppua näy. Toisilla homma kusee heti kättelyssä taval tai toisel... Oot "vasta"/jo vuoden ollu kuivil. Se vie aikaa että normielämä alkaa kiinnostaa. Arvomaailma on pitkään sekasin riippuu siitä kuin lujaa menny. Mut päivä kerrallaan. Onnittelut kuluneesta vuodesta. Pelin henki valitettavasti tuntuu olevan että vaikeudet alkaa kun haluat lopettaa. Se ei kellekään o helppoa. Mä täytän kohta 42...en ole kaivannut sekoilua ainakaan vuoskymmenee. Jotenki pärjäilly. Niin säkin. Tsemii!!!
      ;>

      • Oon123

        Kiitos 😋


    • joteneteenpäin

      Hienoa ette enää käytä huumeita. Sinä selviät kyllä. Velkojen järjestelyihin saa apua.

      • fgeowggwk

        Oliko tuo viimeinen lause mielestäsi hauska?


      • jortza
        fgeowggwk kirjoitti:

        Oliko tuo viimeinen lause mielestäsi hauska?

        Onhan se ihan hauskaa tai mukavaa vähintään että Suomessa ulosotolla on maksimiaika jonka jälkeen velka nollaantuu


      • hijrehe

        Huumeveloillekin? Täytyy kai siinä vähintään persettä antaa?


    • Labde
    • Jos_haluaa

      niin kaikki elämän ongelmat ratkeavat...

      Niin se on... kaikki muu on paskanjauhamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      127
      2326
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      103
      1377
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      329
      1105
    4. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      109
      1071
    5. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      104
      1067
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      97
      956
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      700
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      252
      699
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      680
    10. 50
      674
    Aihe