"Voi olla, että Sipilän hallituksella on ollut kiirettä, mutta uudistuksilla se ei voi kehua. Rakenneuudistuksista vain eläkeuudistus toteutuu 2017 lukien ja sekin on edellishallituksen päätöksiä",
kirjoittaa analyysissään Kauppalehden Brysselin-kirjeenvaihtaja Kaija Ahtela.
Onko näin?
Sipilä-analyysiä Kauppalehdessä
8
113
Vastaukset
On.
H.- antaa.kukkien.lakastua
Enpä tiedä ainakaan minä kun en seuraa politiikkaa kun se ei kosketa minua millään tavalla.
"antaa.kukkien.lakastua"
Politiikka koskettaa sinua läheisesti terveys-keskuksessa.
Lento-koneissa, junissa, teillä, raiteilla...kirjastossa...koulussa...
H.
- Tavuviiva
Onpa hienoa tämä suomalainen käsitys valinnanvapaudesta. Yhden vuoden pakkoliitto jonkun terveyspalvelijan kanssa.
Ooooi aikoja, ooooi tapoja.
Taksilla potilaiden ajeluttaminen Suomessa onkin näköjään ilmaista.
Esim. 3-4 kertaa taksilla H:stä Tammisaareen siellä tehtävän operaation takia, mikä hinnaksi. Kulumomentit? Uusi momentti taksiajelut Suomessa?
Tämäkin hallinnonala menee keturalleen.
Voisko jotain korjata pienin askelin. Ai, mutta pääministeri puhui loikasta. Jospa kaikessa pitää loikkia?
Saa muutoksia tehdä ja kehitellä, mutta ei pitäisi suuruudenhulluksi ryhtyä.
Ei muuta kuin hankkimaan osakkeita yksityiseltä terveyspuolelta. Oisko niitä jo kaukonäköisillä? Kurssit nousun....
Oppositio on nukkunut. Mukapolitiikkaa heiltä.- Evilä
Mao teki aikoinaan suuren harppauksen juu ei pitäis hypellä liian innokkaassti summamutikassa.
- Tavuviiva
Evilä kirjoitti:
Mao teki aikoinaan suuren harppauksen juu ei pitäis hypellä liian innokkaassti summamutikassa.
Vähän pelkään juuri tuota summanmutikkaa.
Eivät kaikki kunnat pysty tulevaisuudessa ylläpitämään omaa palvelupistettä.
Mitens kunnan omistamat maa-alueet?
Mitens kunnan varoin rakennetut rakennukset? Tutkimuslaitteet,uudetkin?
Kaikki oheispalvelut/pikkuyritykset? Missähän kohtaa Suomea katkeaa valinnanvapaus?
Ambulanssipalvelut; miten toimii, kun hätäkeskuksia aiotaan vähennetää?
Ei mitään spekulointia julkisuudessa?! Kukaan ei esitä konkretiaa esim. jos Mikko Mallikkaalla on sitä tai tätä vaivaa - eikä kukaan kysy mitään?! Joulun alla oli kiire laittaa tämä iso asia pakettiin ja häipyä lomille!!!
Uudistus kiinnittää minut entistä tiukemmin ikiomaan terveys vai mikä somekeskus se tulevaisuudessa onkaan.
olen saanut siinä niin hyvää palvelua ja omassa keskussairaalassa, ei valittamista. Ehkä sitten kun joudun aivoleikkaukseen ja joudun menemään kyksiin miten lie sattuvat setelit kukkaroon.
Mun lompsaan ei mahdu yhtään seteliä enää, ei siinä ole edes lokeroa sellaisille paperosseille.
Sitä ihmettelen jo etukäteen, että kun olen vanha ja raihnainen ja pitäisi vielä itse budjetoida kaikki somepalvelut, suurin osa jää varmasti käyttämättä. Nyt jo vanhuksille ja omaisille tarjotaan kaikenmoista seteliä, että menkää sinne ja sinne mutta kun syrjäkylillä ei ole edes toimijoita joille niitä seteleitä voisi tyrkyttää.- Ridigilousness
koko hallituksen hommat.
Kunhan saavat omat isot palkkansa ja muut tulonsa
ja ne ulkomaisille tileilleen,
niin muusta eivät välitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506