Kysykää erittäin vittuuntuneelta Piiskattimelta

Piiskatin

Tai voit mennä pois.

40

286

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • draque

Haluaisitko lyödä jotakuta ja mihin?

• En oo kyl yleensä väkivaltanen, mut vois joskus lyyä yhtä paskaa naamaan.

• Oi.ihana.Valo

No sepä juuri on naisissa jotenkin viehättävä piirre että vaikka ne ois kuinka vihaasia niin harvon tulee rystysestä tai ees kämmenestä. Siinä on jotai turvallista.

• Mä en ookkaan tavallinen "nainen".

• Tombex

No mikä se nyt noin kovasti ottaa päähän?

• pakkelinakkeli

jääkö jäljelle mitään mikä ei vituttaisi?

• pakkelinakkeli kirjoitti:

jääkö jäljelle mitään mikä ei vituttaisi?

Ei.

• Draque

No jaa, ei semmonen litsari kyllä hullummalta tuntuisi

• draque

Enemmän ne pahat sanat satuttaisi, meinaan...

• draque kirjoitti:

Enemmän ne pahat sanat satuttaisi, meinaan...

Ooks sä se 33v?

• sdfvsdf

Mutta mikä parasta, ei käyny flunssa kimppuun pahemmin

• Aloin vaa miettii, et miksi vitus koululiikunta ei vois olla valinnaista. Se on oikeesti ihan perseestä, ku ei kehtaa tehä mitään.

• pakkeloitu.nakkeli
        Piiskatin kirjoitti:

Aloin vaa miettii, et miksi vitus koululiikunta ei vois olla valinnaista. Se on oikeesti ihan perseestä, ku ei kehtaa tehä mitään.

Onks sulla sit hyvä kunto, vai arvetko arveluttaa, vai eikö joukkuepelailu napsahda?

• pakkeloitu.nakkeli kirjoitti:

Onks sulla sit hyvä kunto, vai arvetko arveluttaa, vai eikö joukkuepelailu napsahda?

Mulla on paska kunto. Vihaan meiän liikunnanopettajaa, koska se on ylienerginen kääpiö, joka valittaa mulle siitä, ku en tee mitään. Lähin tänääki vaa nurkkaan kesken joukkuepelin, koska mua ei kiinnosta hyppiä siellä.

• wsdfv

Onks liikunnanopettajana siellä edelleen se, jolla on samat nimikirjaimet ku James Potkukelkan ja Apuuvvva-miehen esittäjällä?

• Ai mitä häh?

• Yrjö.Metsäsika
        Piiskatin kirjoitti:

Ai mitä häh?

Eiks se liikunnan ope oo se P. P-P ? Muistaakseni pienoinen blondilettipää

• Yrjö.Metsäsika kirjoitti:

Eiks se liikunnan ope oo se P. P-P ? Muistaakseni pienoinen blondilettipää

Ei todellakaan. En varmaan onnistu lintsaa kaikkii liikuntatuntei mitenkään. Voi perkele.

• Pasi.Vaikkukorva

• swdgdf

Oisko tarkkiksella kivempaa, vai onko sitä enää? Sillä puolella näkyi monesti hajotettuja kaappeja

• Ei sitä enää oo. Mut en ymmärrä mikä mun ongelma on kaikkee vastaan. En oo koskaan ennen ollu yhtä kamala, ku nyt.

• Massachusettajat
        Piiskatin kirjoitti:

Ei sitä enää oo. Mut en ymmärrä mikä mun ongelma on kaikkee vastaan. En oo koskaan ennen ollu yhtä kamala, ku nyt.

Tee kysely kavareillesi :moniko heistä on tällä hetkellä raskaasti kaikkea vastaan: sitä mieltä ettei minkläänlaista ratkaisua voida hyväksyä.

• Massachusettajat kirjoitti:

Tee kysely kavareillesi :moniko heistä on tällä hetkellä raskaasti kaikkea vastaan: sitä mieltä ettei minkläänlaista ratkaisua voida hyväksyä.

Mun kaverit ei ymmärrä mun negatiivisuutta. Joten siitä ei ois mitään hyötyy.

• huikea.kuikelo

Ryhtyykö susta tuntumaa ettet löydä netistäkään sellaista. Oothan kai kuitenki jo ainakin pari kk jotain vertaistuklea täälä hajeskellut?

• huikea.kuikelo kirjoitti:

Ryhtyykö susta tuntumaa ettet löydä netistäkään sellaista. Oothan kai kuitenki jo ainakin pari kk jotain vertaistuklea täälä hajeskellut?

Ei taia olla semmosta, joka ymmärtäis mua.

N. 3 viikkoo vasta.

• huikea.kuikelo
        Piiskatin kirjoitti:

Ei taia olla semmosta, joka ymmärtäis mua.

N. 3 viikkoo vasta.

Jos vain me kaikki osaisimme täyellisesti sanoa tuntemuksemme niin voisimme huomata että melko samalla tavalla me ehkä aattelemme kuitenkin ja samantyyliset asiat ärsyttää samassa elämnvaiheessa olevia ja samoista syistä. Mutta koska sanat ovat niin vajavainen ilmaisukeino niin luulemme ettei kukaan toinen ymmärrä, ja ihan vaan siitä syystä ku niien selittäminen on niin vaikeaa.

• huikea.kuikelo kirjoitti:

Jos vain me kaikki osaisimme täyellisesti sanoa tuntemuksemme niin voisimme huomata että melko samalla tavalla me ehkä aattelemme kuitenkin ja samantyyliset asiat ärsyttää samassa elämnvaiheessa olevia ja samoista syistä. Mutta koska sanat ovat niin vajavainen ilmaisukeino niin luulemme ettei kukaan toinen ymmärrä, ja ihan vaan siitä syystä ku niien selittäminen on niin vaikeaa.

Oot ehkä oikeessa.

• Koska ihmiset istuvat koulussa ja yleensä kotona koko päivän, liikunta kerran viikossa ei ole pahaksi.

• Eittämättä se on silti kituisaa.

• Keksin vaa äkkii jotai mistä on helppo kitistä.

• sjewhd

mitäs mitäs

• missä.mun.kourimavietti

Aiotko käydä rippikoulun?

• En jaksa, vaikka oisin rikastunu sen takii.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      73
      4665
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      107
      4151
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      63
      3730
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      38
      2911
    5. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      69
      2670
    6. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      28
      2663
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      55
      2637
    8. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      39
      1977
    9. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1948
    10. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      16
      1916
    Aihe