Kysykää erittäin vittuuntuneelta Piiskattimelta

Piiskatin

Tai voit mennä pois.

40

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • draque

      Haluaisitko lyödä jotakuta ja mihin?

      • En oo kyl yleensä väkivaltanen, mut vois joskus lyyä yhtä paskaa naamaan.


      • Oi.ihana.Valo

        No sepä juuri on naisissa jotenkin viehättävä piirre että vaikka ne ois kuinka vihaasia niin harvon tulee rystysestä tai ees kämmenestä. Siinä on jotai turvallista.


      • Mä en ookkaan tavallinen "nainen".


    • Tombex

      No mikä se nyt noin kovasti ottaa päähän?

      • pakkelinakkeli

        jääkö jäljelle mitään mikä ei vituttaisi?


      • pakkelinakkeli kirjoitti:

        jääkö jäljelle mitään mikä ei vituttaisi?

        Ei.


    • Draque

      No jaa, ei semmonen litsari kyllä hullummalta tuntuisi

      • draque

        Enemmän ne pahat sanat satuttaisi, meinaan...


      • draque kirjoitti:

        Enemmän ne pahat sanat satuttaisi, meinaan...

        Ooks sä se 33v?


      • sdfvsdf

        Mutta mikä parasta, ei käyny flunssa kimppuun pahemmin


      • Aloin vaa miettii, et miksi vitus koululiikunta ei vois olla valinnaista. Se on oikeesti ihan perseestä, ku ei kehtaa tehä mitään.


      • pakkeloitu.nakkeli
        Piiskatin kirjoitti:

        Aloin vaa miettii, et miksi vitus koululiikunta ei vois olla valinnaista. Se on oikeesti ihan perseestä, ku ei kehtaa tehä mitään.

        Onks sulla sit hyvä kunto, vai arvetko arveluttaa, vai eikö joukkuepelailu napsahda?


      • pakkeloitu.nakkeli kirjoitti:

        Onks sulla sit hyvä kunto, vai arvetko arveluttaa, vai eikö joukkuepelailu napsahda?

        Mulla on paska kunto. Vihaan meiän liikunnanopettajaa, koska se on ylienerginen kääpiö, joka valittaa mulle siitä, ku en tee mitään. Lähin tänääki vaa nurkkaan kesken joukkuepelin, koska mua ei kiinnosta hyppiä siellä.


      • wsdfv

        Onks liikunnanopettajana siellä edelleen se, jolla on samat nimikirjaimet ku James Potkukelkan ja Apuuvvva-miehen esittäjällä?


      • Ai mitä häh?


      • Yrjö.Metsäsika
        Piiskatin kirjoitti:

        Ai mitä häh?

        Eiks se liikunnan ope oo se P. P-P ? Muistaakseni pienoinen blondilettipää


      • Yrjö.Metsäsika kirjoitti:

        Eiks se liikunnan ope oo se P. P-P ? Muistaakseni pienoinen blondilettipää

        Ei todellakaan. En varmaan onnistu lintsaa kaikkii liikuntatuntei mitenkään. Voi perkele.


      • Pasi.Vaikkukorva


      • swdgdf

        Oisko tarkkiksella kivempaa, vai onko sitä enää? Sillä puolella näkyi monesti hajotettuja kaappeja


      • Ei sitä enää oo. Mut en ymmärrä mikä mun ongelma on kaikkee vastaan. En oo koskaan ennen ollu yhtä kamala, ku nyt.


      • Massachusettajat
        Piiskatin kirjoitti:

        Ei sitä enää oo. Mut en ymmärrä mikä mun ongelma on kaikkee vastaan. En oo koskaan ennen ollu yhtä kamala, ku nyt.

        Tee kysely kavareillesi :moniko heistä on tällä hetkellä raskaasti kaikkea vastaan: sitä mieltä ettei minkläänlaista ratkaisua voida hyväksyä.


      • Massachusettajat kirjoitti:

        Tee kysely kavareillesi :moniko heistä on tällä hetkellä raskaasti kaikkea vastaan: sitä mieltä ettei minkläänlaista ratkaisua voida hyväksyä.

        Mun kaverit ei ymmärrä mun negatiivisuutta. Joten siitä ei ois mitään hyötyy.


      • huikea.kuikelo

        Ryhtyykö susta tuntumaa ettet löydä netistäkään sellaista. Oothan kai kuitenki jo ainakin pari kk jotain vertaistuklea täälä hajeskellut?


      • huikea.kuikelo kirjoitti:

        Ryhtyykö susta tuntumaa ettet löydä netistäkään sellaista. Oothan kai kuitenki jo ainakin pari kk jotain vertaistuklea täälä hajeskellut?

        Ei taia olla semmosta, joka ymmärtäis mua.

        N. 3 viikkoo vasta.


      • huikea.kuikelo
        Piiskatin kirjoitti:

        Ei taia olla semmosta, joka ymmärtäis mua.

        N. 3 viikkoo vasta.

        Jos vain me kaikki osaisimme täyellisesti sanoa tuntemuksemme niin voisimme huomata että melko samalla tavalla me ehkä aattelemme kuitenkin ja samantyyliset asiat ärsyttää samassa elämnvaiheessa olevia ja samoista syistä. Mutta koska sanat ovat niin vajavainen ilmaisukeino niin luulemme ettei kukaan toinen ymmärrä, ja ihan vaan siitä syystä ku niien selittäminen on niin vaikeaa.


      • huikea.kuikelo kirjoitti:

        Jos vain me kaikki osaisimme täyellisesti sanoa tuntemuksemme niin voisimme huomata että melko samalla tavalla me ehkä aattelemme kuitenkin ja samantyyliset asiat ärsyttää samassa elämnvaiheessa olevia ja samoista syistä. Mutta koska sanat ovat niin vajavainen ilmaisukeino niin luulemme ettei kukaan toinen ymmärrä, ja ihan vaan siitä syystä ku niien selittäminen on niin vaikeaa.

        Oot ehkä oikeessa.


    • Koska ihmiset istuvat koulussa ja yleensä kotona koko päivän, liikunta kerran viikossa ei ole pahaksi.

      • Eittämättä se on silti kituisaa.


      • Keksin vaa äkkii jotai mistä on helppo kitistä.


    • sjewhd

      mitäs mitäs

    • missä.mun.kourimavietti

      Aiotko käydä rippikoulun?

      • En jaksa, vaikka oisin rikastunu sen takii.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe