Tai voit mennä pois.
Kysykää erittäin vittuuntuneelta Piiskattimelta
40
286
Vastaukset
- draque
Haluaisitko lyödä jotakuta ja mihin?
- Oi.ihana.Valo
No sepä juuri on naisissa jotenkin viehättävä piirre että vaikka ne ois kuinka vihaasia niin harvon tulee rystysestä tai ees kämmenestä. Siinä on jotai turvallista.
- Tombex
No mikä se nyt noin kovasti ottaa päähän?
- pakkelinakkeli
jääkö jäljelle mitään mikä ei vituttaisi?
- Draque
No jaa, ei semmonen litsari kyllä hullummalta tuntuisi
- draque
Enemmän ne pahat sanat satuttaisi, meinaan...
- sdfvsdf
Mutta mikä parasta, ei käyny flunssa kimppuun pahemmin
Aloin vaa miettii, et miksi vitus koululiikunta ei vois olla valinnaista. Se on oikeesti ihan perseestä, ku ei kehtaa tehä mitään.
- pakkeloitu.nakkeli
Piiskatin kirjoitti:
Aloin vaa miettii, et miksi vitus koululiikunta ei vois olla valinnaista. Se on oikeesti ihan perseestä, ku ei kehtaa tehä mitään.
Onks sulla sit hyvä kunto, vai arvetko arveluttaa, vai eikö joukkuepelailu napsahda?
pakkeloitu.nakkeli kirjoitti:
Onks sulla sit hyvä kunto, vai arvetko arveluttaa, vai eikö joukkuepelailu napsahda?
Mulla on paska kunto. Vihaan meiän liikunnanopettajaa, koska se on ylienerginen kääpiö, joka valittaa mulle siitä, ku en tee mitään. Lähin tänääki vaa nurkkaan kesken joukkuepelin, koska mua ei kiinnosta hyppiä siellä.
- wsdfv
Onks liikunnanopettajana siellä edelleen se, jolla on samat nimikirjaimet ku James Potkukelkan ja Apuuvvva-miehen esittäjällä?
- Yrjö.Metsäsika
Piiskatin kirjoitti:
Ai mitä häh?
Eiks se liikunnan ope oo se P. P-P ? Muistaakseni pienoinen blondilettipää
Yrjö.Metsäsika kirjoitti:
Eiks se liikunnan ope oo se P. P-P ? Muistaakseni pienoinen blondilettipää
Ei todellakaan. En varmaan onnistu lintsaa kaikkii liikuntatuntei mitenkään. Voi perkele.
- Pasi.Vaikkukorva
http://www.kaleva.fi/teemat/hyva-elama/samat-savelet-ja-askeleet-55-maassa/196155/ Näyttäskö tuo sitten mukavammalta ku nykyinen? Oli varmaan joku Arja Samulinin ja Kissi Vähähiilarin opetuslapsi
Pasi.Vaikkukorva kirjoitti:
http://www.kaleva.fi/teemat/hyva-elama/samat-savelet-ja-askeleet-55-maassa/196155/ Näyttäskö tuo sitten mukavammalta ku nykyinen? Oli varmaan joku Arja Samulinin ja Kissi Vähähiilarin opetuslapsi
Ei näytä. Taidan laittaa mun opiskelut paskaks. Se on jo lähteny ihan hyvin käyntiin.
- swdgdf
Oisko tarkkiksella kivempaa, vai onko sitä enää? Sillä puolella näkyi monesti hajotettuja kaappeja
Ei sitä enää oo. Mut en ymmärrä mikä mun ongelma on kaikkee vastaan. En oo koskaan ennen ollu yhtä kamala, ku nyt.
- Massachusettajat
Piiskatin kirjoitti:
Ei sitä enää oo. Mut en ymmärrä mikä mun ongelma on kaikkee vastaan. En oo koskaan ennen ollu yhtä kamala, ku nyt.
Tee kysely kavareillesi :moniko heistä on tällä hetkellä raskaasti kaikkea vastaan: sitä mieltä ettei minkläänlaista ratkaisua voida hyväksyä.
Massachusettajat kirjoitti:
Tee kysely kavareillesi :moniko heistä on tällä hetkellä raskaasti kaikkea vastaan: sitä mieltä ettei minkläänlaista ratkaisua voida hyväksyä.
Mun kaverit ei ymmärrä mun negatiivisuutta. Joten siitä ei ois mitään hyötyy.
- huikea.kuikelo
Ryhtyykö susta tuntumaa ettet löydä netistäkään sellaista. Oothan kai kuitenki jo ainakin pari kk jotain vertaistuklea täälä hajeskellut?
huikea.kuikelo kirjoitti:
Ryhtyykö susta tuntumaa ettet löydä netistäkään sellaista. Oothan kai kuitenki jo ainakin pari kk jotain vertaistuklea täälä hajeskellut?
Ei taia olla semmosta, joka ymmärtäis mua.
N. 3 viikkoo vasta.- huikea.kuikelo
Piiskatin kirjoitti:
Ei taia olla semmosta, joka ymmärtäis mua.
N. 3 viikkoo vasta.Jos vain me kaikki osaisimme täyellisesti sanoa tuntemuksemme niin voisimme huomata että melko samalla tavalla me ehkä aattelemme kuitenkin ja samantyyliset asiat ärsyttää samassa elämnvaiheessa olevia ja samoista syistä. Mutta koska sanat ovat niin vajavainen ilmaisukeino niin luulemme ettei kukaan toinen ymmärrä, ja ihan vaan siitä syystä ku niien selittäminen on niin vaikeaa.
huikea.kuikelo kirjoitti:
Jos vain me kaikki osaisimme täyellisesti sanoa tuntemuksemme niin voisimme huomata että melko samalla tavalla me ehkä aattelemme kuitenkin ja samantyyliset asiat ärsyttää samassa elämnvaiheessa olevia ja samoista syistä. Mutta koska sanat ovat niin vajavainen ilmaisukeino niin luulemme ettei kukaan toinen ymmärrä, ja ihan vaan siitä syystä ku niien selittäminen on niin vaikeaa.
Oot ehkä oikeessa.
Koska ihmiset istuvat koulussa ja yleensä kotona koko päivän, liikunta kerran viikossa ei ole pahaksi.
- sjewhd
mitäs mitäs
- missä.mun.kourimavietti
Aiotko käydä rippikoulun?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916