TV-BOX Kodi & Exodus, laillinen?

ftrveer

Ostin tuollaisen halvan TV-boxin jossa on Android. Siinä on useita sovelluksia asennettuna jotka näyttää elokuvia ja sarjoja ilmaiseksi. Ovatko ne laillisia?

12

1660

Vastaukset

• Onko siinä PopcornTime ? Ja onko Kodiin laitettu x-navi

• x-navi löytyy, tuota PopcornTimeä ei ole ja sen tiedänkin laittomaksi. Mikä minun vastuuni on jo valmistaja on esiasentanut laittomia ohjelmia laitteeseen?

• Jos katsot netistä elokuvaa ja samaan aikaan jaat nettiin päin, sulle voi tulla HeadmanPartnersilta lasku, 400-700 euroa, eikä siinä auta muu kun maksaa.
    X-Navi ei todennäköisesti jaa eteenpäin, mutta onko varmaa, kuka tietää.

• Mutta jos en ole itse asentanut mitään enhän silloin voi olla syyllistynyt mihinkään itä en tiedä.

• Mutta itse olet laitteen ostanut ja silloin hyväksynyt sen ominaisuudet sekä olet silloin vastuuhenkilö joka laitetta käyttää.

• Jälkiviisastelija kirjoitti:

Mutta itse olet laitteen ostanut ja silloin hyväksynyt sen ominaisuudet sekä olet silloin vastuuhenkilö joka laitetta käyttää.

MIten joku mummo voisi ikinä näistä tietää mitään?

• Ei se ole mikään lasku vaqan uhkauskirje josta ei tarvitse välittää, menee roskiin kuten muukin mainosposti eikä lähettäjä voi mitenkään todistaa sinun saaneen sellaista...

• Näistä pitäisi saada joku selvyys.

• prepaid mokkula ja käteis maksu nettiyhteydeksi. mokkulakin ostetaan käteisellä r kioskista. ;-)

• https://ttvk.fi/uudessa-piratismimuodossa-salakavalia-riskeja-seuraamuksista
    Suomeen on viimeisen parin vuoden aikana rantautunut multimediasoittimia – niin kutsuttuja Kodi-bokseja – joihin asennettavien lisäosien avulla voi netin välityksellä katsoa elokuvia, TV-ohjelmia ja urheilulähetyksiä suoraan omasta televisiosta. Tekijänoikeuden tiedotus- ja valvontakeskus ry:n (TTVK) teettämän selvityksen mukaan joistakin kotimaisista kaupoistakin saatavilla olevista Kodi-mediasoittimista voi löytyä esiasennettuna lisäosia, jotka mahdollistavat pääsyn myös laittomasti jaossa olevaan sisältöön. Laitetta käyttävä saattaa siis syyllistyä jopa tiedostamattaan tekijänoikeuden loukkaukseen, josta seurauksena voi olla korvausvastuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös