Oon kyllä välillä ollut susta

Anonyymi-ap

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan

105

1407

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiitos, että ees välillä. Hyvältä tuntuis ajatuksenakin.

• Anonyymi00002

Ei tarvi olla eikä tykätä

• Anonyymi00003

Jäi paha maku kaikesta kieltämättä :/

• Anonyymi00005

Luulen että se ei ainoa asia

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Aivan kaikesta tiedät sen

• Anonyymi00014
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pyysin häneltä apua rivien välissä. Oon asiat käsitellyt mielessäni, eikä menneet enää satuta. Edes se, että jätti mut tilanteeseen yksin selviämään.

• Anonyymi00036

Olen täysin samaa mieltä. Minä en ollut se joka stalkkasi!

• Anonyymi00058
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Minä en ollut se joka stalkkasi!

No siinä ei ole guben monologi ym vielä standardit kovin korkealla että

• Anonyymi00004

mm ei ketään oikeesti vaan kiinnosta. hyvää joulua.

• Anonyymi00010

sivusta: sulla on jäänyt päiviä väliin. Nyt on uusi vuosi.

• Anonyymi00006

Paljonko tää huoli maksaa?

• Anonyymi00031

kuin maksullinen maksaa

• Anonyymi00084
        UUSI

Voi teitä polosia....😥😥😥

• Anonyymi00007

Mikä sinua hänessä huolettaa?

• Anonyymi00059

Ja taas tämä synkkä kalastelija, jonka mielestä koko palsta perustuu siihen, että on yksi nainen jolle rai josta avaudutaan

• Anonyymi00008

No huoli ei paljoa lämmitä jos kiinnostusta ei ole enempään.

• Anonyymi00011

Salaa huolissaan vituttaa enemmän kun salaa vihaaminen.

• Anonyymi00013

Ketään ei voi pelastaa itseltään

• Anonyymi00034
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta itseltä pelastaa. Aidosta rakkaudestahän tässä vain ollut kyse.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ei ole mitään tarvetta itseltä pelastaa. Aidosta rakkaudestahän tässä vain ollut kyse.

Minun mielestä siitä ei ole koskaan ollut kyse!

• Anonyymi00060
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Joo sen huomaa mm sinun patologisesta pikku maailmasta minkä olet tämän horisevan äijän skeemojen kautta päähäs rakentanut

• Anonyymi00012

Teot puhuvat puolestaan.

• Anonyymi00015

Musta ei tarvi olla huolissaan, on töitä, ystäviä ja talouskin kunnossa, joten no hätä.

• Anonyymi00016

Ei tarvitse olla enää pitkään. Saat ehkä kutsun hautajaisiin.

• Anonyymi00061

Pitäiskö sin itsellesi vastaileva spedeäijä kipittää vaikka sinne junan alle ulisemaan? T

• Anonyymi00087
        UUSI

Jätä kutsumatta.

• Anonyymi00017

Tämä on kuin tuuleen kirjoittelisi.

• Anonyymi00021

On tullut joskus tuuleen huudeltua. Mutta ehkä ei tarpeeksi kovasti.

• Anonyymi00019

No tää ei ainakaan oo mulle 🤣

• Anonyymi00020

Surullista vain mies mihin päädyit meidän suhteen.

• Anonyymi00022

Sinä se olet se, josta huolissaan pitäisi olla.

• Anonyymi00023

Kiitos. Olen minäkin ollut sinusta huolissani. Ei siinä sen kummempaa.

• Anonyymi00024

Sydämetön mies... Hän ei ole kylmä, hän on vain emotionaalisesti energiatehokas

• Anonyymi00026

Empatia vaatii vaivaa

• Anonyymi00040
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Empatia vaatii vaivaa

Mutta tosiasia on se, että jos epämääräinen tilanne on kestänyt vuosien ajan, empatiaa on vaikeaa enää kokea. Hänen jonka olisi pitänyt osata avata suunsa, ei tehnyt mitään muuta kuin meni aina hiljaisena ohi! Sellainen ihminen ei herärä auttamisen halua! Olen tosi kyllästynyt sellaisiin ihmisiin joiden puhekyky on todella huono! Jouduin kärsimään siitä aikoinaan parisuhteessa ollessani ja siksi, jos huomaan jonkun toimivan toistuvasti niin ettei sanoja kuulu, en pysty kunnioittamaan sellaista ihmistä!

• Anonyymi00051
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mutta tosiasia on se, että jos epämääräinen tilanne on kestänyt vuosien ajan, empatiaa on vaikeaa enää kokea. Hänen jonka olisi pitänyt osata avata suunsa, ei tehnyt mitään muuta kuin meni aina hiljaisena ohi! Sellainen ihminen ei herärä auttamisen halua! Olen tosi kyllästynyt sellaisiin ihmisiin joiden puhekyky on todella huono! Jouduin kärsimään siitä aikoinaan parisuhteessa ollessani ja siksi, jos huomaan jonkun toimivan toistuvasti niin ettei sanoja kuulu, en pysty kunnioittamaan sellaista ihmistä!

Huvittavaa mies on ettet sä itsekkään osaa keskustella
        Mutta vaadit sitä kyllä muilta...
        Ihanku kaikkien muiden pitäis ylisuorittia joka asiaa
        Mutta sun ei tarvitse .
        Taiitas olla niin että mettä vastas ku sinne huusi .
        Ujo hiljainen nyhvetö olet sinäkin !
        Eikä vaan teistä se toinen .
        Ala puhua keskustella niin muutkin puhuu
        Äläkä elä vain nsun pään sisällä noin muutenkaan
        Eihän siihen sun mielikutukseen pääse käsiksi🤣

• Anonyymi00062
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Empatia vaatii vaivaa

Joo ei sun varmaa tartte ns, notta

• Anonyymi00025

Mee käymään.

• Anonyymi00028

Ei tarvitse olla. Minä en halua kuulla sinusta mitään.

• Anonyymi00029

Mitä siitä että sydämetön, mutta selkärangaton ja palliton myös

• Anonyymi00030

Nyt se taas alkaa

• Anonyymi00052
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Nyt se taas alkaa

Ei ala ei oo sun se jota mietit !

• Anonyymi00068
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Nyt se taas alkaa

Onko tämä guben monotoninen näytelmä ns ikinä loppunutkaan? Kovin paljoa ei kyllä tunnu näitä uusia nyansseja löytyvän nääs

• Anonyymi00071
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Nyt se taas alkaa

Ei multa mik juolettas?

• Anonyymi00032

Minusta ei ainakaan tarvitse olla huolissaan, olen pärjännyt mitä parhaiten.

• Anonyymi00033

Päällepäin tältä näyttäisi kyllä

• Anonyymi00077
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Päällepäin tältä näyttäisi kyllä

Se on totta että päälle päin. Kun kävin itsekseni läpi kulunutta vuotta (ja edellistäkin), niin olihan se itselle äärimmäisen rankka. En ollut toipunut ja kuljin kriisistä kriisiin. Turvallisuuden tunne järkkyi. Olen pahoillani siitä että arjessa oli vaikea sanoittaa omia tuntemuksia ja sinun toiveet koin varmaan vaatimuksiksi ja olin kuormituksessa ihan äärirajoilla. Ei ollut valmiuksia alkaa "riidellä" ja selvittää meidän tarpeita, siksi kävelin pois. Ei ehkä viisainta, toisaalta olisin halunnut jakaa oikeasti loppuelämäni sinun kanssa, mutta olis vaatinut sellasia selvittelyjä ja voimavaroja joita ei ollut. Ja nyt siksi ehkä oon täällä entisessä kodissa "pakoillut" koska täällä minulta ei vaadita mitään. On myös helppo jakaa huoli läheisistä. Hän on sairastunut (syöpä).

• Anonyymi00035

En tunne sinua ollenkaan, joten ei ole käsitystä siitä millainen sinä olet!

• Anonyymi00037

Haluaisitko tuntea?

• Anonyymi00041

En halua enkä jaksa enää yhtäkään sellaista ihmistä, joka ohittaa minut tylysti hiljaisena! Se on yhtä kuin en pidä sinusta, sellainen tunne siitä tulee, kun tilanne jatkuu kauan!

• Anonyymi00039

Sinussa -AP ei ole mitään hyvää!
      Ja olet sinä outo, kummallinen ja ehkä täysin sydämetön ihminen.
      Suollat tänne palstalle kaikenlaista kuonaa joka kertoo sinusta paljon asiaa.
      Olet huolissasi ihmisestä ketä et tunne, sekaannut asioihin pahentaen aivan kaikkea.
      On todella outoa, että et ymmärrä ihmisyyttä ja yksittäisen ihmisen oikeuksia yhteiskunnassamme. Jos yksittäinen ihminen ei ole kiinnostunut sinusta, niin siihen voi olla syynä pelkästään hullut kirjoituksesi, joissa ei ole minkäänlaista järkeä!
      Elä elämääsi ja anna ihmisten olla rauhassa ja elää kuten haluavat.

• Anonyymi00043

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi00053

T nainen .. voisitko mennä hoitoon !
        Ei oo ihan ok et riehut palstalla sekasi ku seinäkello joka päivä
        Sivusta

• Anonyymi00066
        Anonyymi00053 kirjoitti:

T nainen .. voisitko mennä hoitoon !
        Ei oo ihan ok et riehut palstalla sekasi ku seinäkello joka päivä
        Sivusta

Onkohan tämä palstasedän omituista hapuilua vai jonkun elämäänsä kyllästyneen yritys merkkailla näitä guben tekstejä? Naurettavaa. Teksti on sen verran epäjärjestynyttä mouhoamista, että ykSiSarviselta haiskahtaa

• Anonyymi00069

Btw tämä ämmä on itse toimitellut minulle osoitettuna vastaavia guben parin sanan ha emojin ketjuissa yleensä johonkin mieheen liittyen, tosin gubbe kirjoittaa itselleen tai itsestään mutta antaa ehkä viitteen siitä mistä tämä narsistinen raivo on kiinni. Surreal

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Btw tämä ämmä on itse toimitellut minulle osoitettuna vastaavia guben parin sanan ha emojin ketjuissa yleensä johonkin mieheen liittyen, tosin gubbe kirjoittaa itselleen tai itsestään mutta antaa ehkä viitteen siitä mistä tämä narsistinen raivo on kiinni. Surreal

No mitä sinä ajattelit shetlanninponi nyt piipittää tuekseen?

• Anonyymi00042

Eipä oo huoli käytöksessä näkynyt
      Muuten olisit rikkonut hiljaisuuden irl vaikka kielsin sen .
      Mulle on selvää et jotkut muut asiat on paljon tärkeämpiä kun minä ikinä tulen olemaan
      Ja se on todella kylmää ja sydänmetöntä
      Touhua
      Pidä nyt sitten sen kaiken muun
      Se maailma sulla on muutenki aina aidosti
      saatavilla
      Ja minä jossain kaukana unholassa
      En jaksa olla joku hyvä päivän viihdytin
      Ansatsaitsen paljon parempaa
      Naiselta

• Anonyymi00044

"Muuten olisit rikkonut hiljaisuuden irl vaikka kielsin sen"

Mistäköhän se hiljaisuus tässä tapauksessa mahtaa johtua?

• Anonyymi00047

Hetkinen.Kieltoja pitää noudattaa niin kauan kun tulee lupa.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00044 kirjoitti:

"Muuten olisit rikkonut hiljaisuuden irl vaikka kielsin sen"

Mistäköhän se hiljaisuus tässä tapauksessa mahtaa johtua?

Sinä olet täällä taas alentuvasti ja psypiipsesti mietiskellyt guben teatterin kautta luonnollisen henkilön elämää. Hyi

• Anonyymi00045

Minä olen ollut sinusta koko ajan huolissani, enenevässä määrin. Mitä enemmän tiedän, sen enemmän olen. Ei minusta tarvitse olla. Pärjään kyllä.
      Naiselta

• Anonyymi00046

Ai minusta joka olen yksin selvinnyt kaikesta jo lapsesta lähtien? P rikkoi sydämeni ihan konkreettisesti ja 2 vuotta olen toipunut. Nyt etsin elämääni uutta suuntaa uuden ihmisen kanssa, ihmisen joka ei jätä minua yksin selviytymään raskaista koettelemuksista, joka ei valitse kaikkea muuta minun ohitseni. Mies joka seisoo sanojensa ja tekojensa takana sekä kantaa vastuunsa niistä. Ole siis ihan vain itsestäsi huolissasi. Sinulla ei ole kaikki ihan hyvin.

• Anonyymi00064

No kerro gubbe vaikka lisää tästä piikirjaimesta oliko kyseessä joku peksi vai mennäänkö yhden nimikirjaimen voimin ns?

• Anonyymi00075
        Anonyymi00064 kirjoitti:

No kerro gubbe vaikka lisää tästä piikirjaimesta oliko kyseessä joku peksi vai mennäänkö yhden nimikirjaimen voimin ns?

Kyllä ihminen voi olla tyhmä. Aikuinen äijä pitäisi olla, mutta niin lapsen kengissä vielä. Tuo sinun gupettelu ei ole terveen ihmisen toimintaa. Sinä jankkaat samaa koko ajan.

• Anonyymi00078

Ok, toivottavasti olet edes hänelle avoimempi ja lämpimämpi.

• Anonyymi00115
        UUSI
        Anonyymi00075 kirjoitti:

Kyllä ihminen voi olla tyhmä. Aikuinen äijä pitäisi olla, mutta niin lapsen kengissä vielä. Tuo sinun gupettelu ei ole terveen ihmisen toimintaa. Sinä jankkaat samaa koko ajan.

Ja kuinka sinä itse gubbe koet menneesi eteenpäin sanojen jankkausta kanssa eritoten kun esiinnyt naisena ja käsittelet traumoja naisiin liittyen- mies ”rikkoi” ja ghoustasi. Jo kai tyhmempikin osaa sen verran oikolukea. Luulis mutta

• Anonyymi00048

En pidä yhtään siitä, että minusta ollaan ilman syytä huolissaan. Se on rasittavaa. Pitää koko ajan todistella, että kaikki on hyvin. Toinen ei vain usko. Kaikki on paremmin kuin hyvin.

• Anonyymi00054

Yrittää hallita sillä
        Mukamas huolella sun tekemisiä!
        Pois sellaisten luolta juosten jotka ei kunnioita
        Sitä että nainen sanoo ei

• Anonyymi00049

Älä nyt viitsi. Voin paremmin kuin hyvin.

• Anonyymi00050

Mistä syystä olet ollut huolissasi? Aika loukkaavaa ja alentavaa edes ajatella noin. Ei minua mikään vaivaa eikä ole mitään syytä olla minusta huolissaan.

• Anonyymi00055

Yleensä pahiten voivat intää eniten vastaa
        Narsisti esim ei tunnusta tai tunnista huonoa oloa
        Niinku ei kukaan joka Manilassa.
        Hyvin harva voi ylpeillä sillä et voi hyvin .

Sivuhuomio

• Anonyymi00056
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Yleensä pahiten voivat intää eniten vastaa
        Narsisti esim ei tunnusta tai tunnista huonoa oloa
        Niinku ei kukaan joka Manilassa.
        Hyvin harva voi ylpeillä sillä et voi hyvin .

Sivuhuomio

Mitä ihmettä se sulle tai kenellekään ei läheiselle sitten kuuluu voiko hyvin vai ei? Jos on läheinen niin kyllä kertoo. Miksi kukaan inttäisi vastaan olostaan? Sinä sairas vaan ahdistelet ihmisiä ja vielä leimaat narsisteiksi.

• Anonyymi00063
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Mitä ihmettä se sulle tai kenellekään ei läheiselle sitten kuuluu voiko hyvin vai ei? Jos on läheinen niin kyllä kertoo. Miksi kukaan inttäisi vastaan olostaan? Sinä sairas vaan ahdistelet ihmisiä ja vielä leimaat narsisteiksi.

Onpa gubbe eli aapee vivahteikas keskustelu itsesi kanssa taas. Mikä WTlukuelämys

• Anonyymi00057

Puistattaa gubbe jo nyt tämä monologi lukematta vielä yhtäkään kommenttia mitä olet tänne tiivitaaveja varten kyhänny😏

• Anonyymi00072

Sairautta on kaikenlaista -ap < Kuka lienetkään!
      On aivan turha kuvitella, että palsta kirjoittelusi huoleen verhoiltuna vaikuttaa.
      Sinulle henkilökohtaisesti vieraan kanssaihmisen päätöksiin!
      Sinä et merkitse yhtään mitään tälle naiselle, joten on turha yrittää teeskennellä huolta, ystävyyttä ja välittämistä.
      Kirjoituksissasi ei ole minkäänlaista järkeä, elät täällä palstalla omituista elämääsi.
      Tule kysymään jos on jotain kysyttävää, tuskin kysyminen henkeäsi vie?
      En ole väkivaltainen, mutta suoraa sanon miten asia on!

• Anonyymi00114
        UUSI

Eiköhän aloittajaäijä tämän misogyynisen varhoteatterisi spirit ole juuri näissä dorkissa vastauksissa mitä itsellesi kyhäilet ja mitä matalamieliset lukee rillit huurussa🤔

• Anonyymi00073

Ei tartte olla mitään mieltä kenestäkään. Sen näkee, teot tai tekemättömyydet ratkaisevat, sanoilla ei ole painoarvoa.

• Anonyymi00074

Kenenkään ei ole pakko kiinnostua ja ottaa elämäänsä minkäänlaista typerystä kuka ei selviä normaalista arjesta ja on muutenkin moni ongelmainen ihminen.
        Asiat eivät ratkea kuvitelmalla, että jos tästä nyt joku huolisi minut elämäänsä niin kaikki muuttuisi. Mikään ei ratkea tai muutu tämän -ap äijän ajatusmallilla.
        Turha on syyttää muita ihmisiä tai vierasta naista, kun ei mikään mene siten kun tärähtäneeseen päänuppiin muuan ajatus syntyi.
        Olet itse oman hyvinvointisi avain eikä elämääsi voi muuttaa sinulle vieras nainen.
        Joten se siitä, etsi muualta höynäytettävät ihmiset!

• Anonyymi00076
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Kenenkään ei ole pakko kiinnostua ja ottaa elämäänsä minkäänlaista typerystä kuka ei selviä normaalista arjesta ja on muutenkin moni ongelmainen ihminen.
        Asiat eivät ratkea kuvitelmalla, että jos tästä nyt joku huolisi minut elämäänsä niin kaikki muuttuisi. Mikään ei ratkea tai muutu tämän -ap äijän ajatusmallilla.
        Turha on syyttää muita ihmisiä tai vierasta naista, kun ei mikään mene siten kun tärähtäneeseen päänuppiin muuan ajatus syntyi.
        Olet itse oman hyvinvointisi avain eikä elämääsi voi muuttaa sinulle vieras nainen.

Itse asiassa en ollut ap-mies. Kommentoin vaan ap:n halua korostaa sanojen ja mielipiteiden merkitystä kun ainoa oikea tapa on tehdä positiivisia asioita muille ihmisille livessä, niin ei tarvitse keneltäkään kysyä mielipidettä itsestään. Teot puhuvat puolestaan.

• Anonyymi00091
        UUSI
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Minä olisin voinut kirjoittaa aivan samoin! On ollut kauan se tunne, ettei hänen tarvitsisi tehdä mitään, kunhan saa naisen huushollaamaan ja tekemään kotityöt! Minulle sellainen ei sovi ollenkaan!

• Anonyymi00111
        UUSI
        Anonyymi00091 kirjoitti:

Minä olisin voinut kirjoittaa aivan samoin! On ollut kauan se tunne, ettei hänen tarvitsisi tehdä mitään, kunhan saa naisen huushollaamaan ja tekemään kotityöt! Minulle sellainen ei sovi ollenkaan!

Onko sinulla naisia esittävä keke selvittämättömiä asioita äitees kans?

• Anonyymi00113
        UUSI
        Anonyymi00076 kirjoitti:

Itse asiassa en ollut ap-mies. Kommentoin vaan ap:n halua korostaa sanojen ja mielipiteiden merkitystä kun ainoa oikea tapa on tehdä positiivisia asioita muille ihmisille livessä, niin ei tarvitse keneltäkään kysyä mielipidettä itsestään. Teot puhuvat puolestaan.

Niinhän se monologia pitävä aloittajaäijä on, että toiset miehet validoi omaa ns mielipidettä tai määrittelyvaltaansa kovin

• Anonyymi00081
      UUSI

Onpas täällä paljon petettyjä ja katkeria naikkosia ja kaikki luulevat aloittajan kirjoittavan juuri heille.
      Todella huvittavaa, tästä se palstapsykoosi on saanut nimensä josta lääkärit kivasti kirjoittelee.
      Täällä sitä on paljon tutkimusmateriaalia 🥳
      Näitä voidaan kutsua myös epäsosiaalisiksi yksilöiksi sillä heillä suurin osa ajasta kuluu ikävä palstalla, keskittyen ihan muuhun kuin itse palstan aiheeseen. Varsinkin keskittyen hyökkäämään jokaisen ikävöijän kimppuun.

• Anonyymi00082
        UUSI

Jeb

• Anonyymi00109
        UUSI
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Jeb

No niin hän sovinistinen ja pikkusieluinen takertui aloittajaäijän näytelmään taas. Noloa

• Anonyymi00083
      UUSI

Et välitä etkä rakasta.

• Anonyymi00085
      UUSI

Olet sä aika sydämetön ihminen.

• Anonyymi00086
      UUSI

Toivoisin, että antaisit minun vaan olla.

• Anonyymi00088
      UUSI

Se on sinun tunteesi jos huvittaa olla huolissaan. Ei tarvitse minulle avautua, ei kiinnosta. Jos kovasti huolestuttaa voi laittaa rahaa tulemaan.

• Anonyymi00108
        UUSI

Minulla myös gubbe mobilepay saa laitella

• Anonyymi00089
      UUSI

Jos välittäisit ja olisit huolissas niin ottaisit yhteyttä etkä täällä sanois pelkästään.
      Ei se yhteydenotto kahlitse mihinkään sua.
      Enkä koskaan ole hetkeäkään ajatellut et olisit sydämetön, tai sellasta.

• Anonyymi00092
        UUSI

Kun aikaa kuluu liikaa kaikken muuhun, mutta ei yhteydenottoon silloin käy niin, että menettää mahdollisuutensa!!

• Anonyymi00106
        UUSI

Onko aloittajaäijä kiva pitää pösilöitä varten tätä näytöstä ja luoda naisista tällaista kuvaa?

• Anonyymi00090
      UUSI

Miksi musta olet huolissasi? Kertoisit tuon suoraan jos oikeasti olisit 🤔

• Anonyymi00093
        UUSI

En tiedä kenestä kyse, mutta en ole ollut huolissani tietystä paljon nuoremmasta ja se kertoo siitä, ettei hän ole minulle millään tavalla tärkeä!

• Anonyymi00094
      UUSI

Mä taas olen kylmempi kun mitä monikaan osaa aavistaa

• Anonyymi00105
        UUSI

Minäkin olen aivollisesti vammautunut gubbe voi ei mitä nyt mistä lämpö rakkaus lähimmäisiä kohtaan?

• Anonyymi00116
        UUSI

Sama juttu. Tavallaan olen tainnut jo kohdata kaltaiseni. Kylmähermoista toimintaa, mutta toisilleen kuumia signaaleja.

• Anonyymi00095
      UUSI

Ei tällä ole mitään merkitystä. Ei nimiä ei mitään. Koko Suomelle tarkoitettu viesti.

• Anonyymi00103
        UUSI

No voi itku. Sivusta tämä oisko aika hakea apua tjn?

• Anonyymi00104
        UUSI
        Anonyymi00103 kirjoitti:

No voi itku. Sivusta tämä oisko aika hakea apua tjn?

Kun sattuu olemaan niin, että tarpeeksi pihalla olevat immeiset kokee tämän äijän tilittävän jollekin tietylle yksilölle. Huhuh

• Anonyymi00096
      UUSI

Täällä juttelee hullut menneestä maailmasta 1950-1960 ja uudet tulokkaat jotka syntyneet 2003-2005

• Anonyymi00097
        UUSI

Mennyt maailma oli TV-sarja 80-luvun alussa

• Anonyymi00098
      UUSI

Tiedättekö mitä? Ootte masentavaa sakkia.

• Anonyymi00102
        UUSI

Täysin samaa mieltä tästä, mitä joihinkin lukijoihin tulee

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      13
      4070
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      239
      3840
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      17
      2394
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2364
    5. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      42
      1796
    6. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      69
      1666
    7. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      1
      1498
    8. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1397
    9. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      11
      1291
    10. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1265
    Aihe