Onks tääl tyyppei ketä pöllii kamaa? Ite oon 14 ja oon yks parhaimmist juoksijoist tääl päi, saan siit vitusti massii
Ketä juoksee röökii yms
12
260
Vastaukset
- dfvbsdfg
oisko ihanaa päästä painimaan Annan kans: https://youtu.be/aCBZjLw7R0A?t=11
- sdfgsdfghsd
ai nii unohin että oot likka
Rikollista toimintaa! Täytyy välittämästi kertoa vanhemmillesi!
T: Kukkahattutäti- 14vtyttöö
Kyl kyl, voin muute tehä keikkoja kans halukkaille, mul onnistuu mikä vaa ja mistä vaa;)
14vtyttöö kirjoitti:
Kyl kyl, voin muute tehä keikkoja kans halukkaille, mul onnistuu mikä vaa ja mistä vaa;)
Miten kaupasta voi varastaa tupakkaa, kun ne ovat kassan takana?
- 14vtyttöö
AIDS kirjoitti:
Miten kaupasta voi varastaa tupakkaa, kun ne ovat kassan takana?
Sit ku kaupat menee kii nii käy vaa pöllii? Noi on niitä helpoimpia keikkoja XD
14vtyttöö kirjoitti:
Sit ku kaupat menee kii nii käy vaa pöllii? Noi on niitä helpoimpia keikkoja XD
Varasta minulle tv tai kannettava.
- yuioyu
AIDS kirjoitti:
Miten kaupasta voi varastaa tupakkaa, kun ne ovat kassan takana?
Jos vähän vaikka puristelee puutteessa olevan mieskassan kasseja niin eiköhän sillä toppa ja toinenki lipsaha kaupanpäälle. Siinä mitään vikkeläkinttuja silloon tartte...
- 14vtyttöö
yuioyu kirjoitti:
Jos vähän vaikka puristelee puutteessa olevan mieskassan kasseja niin eiköhän sillä toppa ja toinenki lipsaha kaupanpäälle. Siinä mitään vikkeläkinttuja silloon tartte...
En varasta niitä itelle ja muutenki saan siit rahaa
- 14vtyttöö
AIDS kirjoitti:
Varasta minulle tv tai kannettava.
Mistä päin oot ja paljoo maksat keikasta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644