{ Pitäskö tehdä jotain asialle?}

ongelmissaasiankanssa

Ongelmani on se että oon ollut jo vähän päälle yli vuoden ihastunut yhteen rinnakkaisluokkalaiseen poikaan ja sen matkan aikana mitä on ollut sen kanssa on yhtä alamäkeä ja ylämäkeä. En edes osaa kuvailla. Yhdessä kohtaa kaikki oli siis ihan hyvin kun eräs tyttö ei ollut kuvioissa ja sitten kesällä kaikki olikin taas toisin kun se astu kuvioihin ja alkoi inhoomaan mua ja minä tietysti sitä sen käytöksen takia. Sitten kun koulut taas alkoi olin jo lähes unohtanut koko jätkän koska ajattelin että mitä järkeä enää on käyttää aikaa yhteen ihmiseen jolla on jo mahdollisuus olla toisen kanssa eli siis sen tytön. Ja sillon luulin jo että ne alko seurustelemaan mutta koulussa ne ei ollutkaan paljoa tekemisissä. Silti inhosin sitä tyttöä ja hän minua. Itse en ole ollut hänelle ilkeä missään mutta se oli mulle aina. Mietin aina että miksi sen pitää olla aina niin vitun ilkeä mulle jos kerta sillä on paljon paremmat mahdollisuudet siihen jätkään. Lopulta syksyn aikana olin huomannut minun tunteiden palata ja vaan koska se jätkä alkoi katsella mua sun muuta. Kunnes sitten taas tuli fiilis että vitut siitä jätkästä ja ei meistä tulis mitään. Ei edes kavereita. Syksyn lopulla aloin jotenkin jo irrottaa koko jätkästä mutta edelleen oli välillä pieniä tunteita sitä kohtaan ja teki mieli kertoa se hänelle ja kysyä mikä tää meidän juttu on koska se tiesi siitä että olin ihastunut siihen. Tosiaan nykyään en tiedä edes olenko ihastunut siihen koska tunteet sitä kohtaan on jotenkin hiipunut pois. Syynä se tyttö joka edelleen on ihastunut siihen samaan ihmiseen kuin minä. Toinen syy on jotenkin että mun tunteilla taas leikitään niin kuin kahden jätkän kanssa on käynyt. Okei tää romaani on ollut nyt ihan helvetin pitkä, tylsä ja sekainen mutta kai te tästä jotain saatte päähänne. Nyt vaan haluaisin teiltä mielipidettä että pitäisikö oikeesti odottaa vai tehdä jotain asialle koska tosiankaan en tiedä onko mulla kohta enää tunteita siihen jätkään. Mun tunteet sitä kohtaan heittelehtii välillä pois ja välillä takas. Välillä se osaa olla ihana ja välillä kamala koska sen käytös ja se mitä se on tehnyt aiemmin mulle. Mutta musta tuntuu et tää oli tässä. Tais jäädä jotain epäselväksi niin kysykää sitten. Kiitos :)

2

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmmö

      Siis toi toinen syy toinen syy oli et jos se tekee sen saman kun ne muut kaksi jätkää mulle eli leikkii tunteilla

    • Jos tunteet häntä kohtaan muuttuvat kokoajan, kannattaa odottaa. Vaikka mitäpä minä mistään tiedän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe