Pojat on ällöttäviä

Hyii

Pojat ajattelee vaan alapäällään. Pojat ja jopa aikuiset miehet ovat pelkästään seksin perässä. Juuri tämän takia inhoan poikia. Naiset ovat paljon parempia. Naiset osaavat olla syvällisiä. Toisin kuin miehet niin naiset eivät ajattele pelkästään seksiä.

Ei huutoa nyt pojat. Tämä on minun mielipiteeni.

34

898

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikilla on oma kuva maailmasta, joillain se vain on yksinkertainen ja seksistinen.

    • Mutta onki näin aina?

    • SSAATANAN ULOSTE FEMINISTI PEARKELE SINÄ ET MEITÄ ALISTA MIEHET VALTAAN

      eiku oho sanoit et ei huutoa no ei sit mitää

      • Scherlock

        Miesviha ei ole feminismiä.


    • Joku2245667

      Samaa mieltä. Pojat on ällöjä runkkareita!

      • KiimainenTeini

        Ei me ny sentään ällöjä olla


    • 835837378

      Nyt on oivallettu syvällinen totuus. Rupea suhteeseen vain sellaisen pojan kanssa, joka on valmis viettämään suhteen ensimmäiset vuodet ilman seksiä. Saat näin karsittua himoköyrijät pois piirittäjistäsi.

    • 17.v.poika

      Mä oon tietokone seksuaali! Älä yleistä!

    • oskaroskar

      Minä en seksistä piittaa! Nukkeleikit ovat kivempia. =)

    • Pwmpos

      Mitä nainen tekee internetissä? Naiset kuuluvat keittiöön.

    • mikä sun kikki on haluisitko jutella? haluisin ainaki

    • dfhfjhgtjg

      Aloittaja ei maininnut edes yhtä esimerkkiä, josta hän vetää noin 3 000 000 000 ihmistä koskevan yleistyksensä. Jos väitän, että kaikki naiset - olettaen että aloittaja on nainen - ovat seksistisiä idiootteja, jotka uskovat kaiken paskan jota idiootit toisista ihmisryhmistä suoltavat ja vielä levittävät sitä, minulla on paremmat todisteet väitteelleni, koska aloituksessa selkeästi näin on.

      Huom. en väitä moista.

      • Scherlock

        Hyvä pointti.


      • Mimmimimmukka

        Mulla on täs yks hyvä esimerkki:
        Millä poika ajattelee kun menee seksuaalisesti hyväkskäyttää omaa siskoaa? Ei ainakaa aivoillaa.


      • Mimmimimmukka kirjoitti:

        Mulla on täs yks hyvä esimerkki:
        Millä poika ajattelee kun menee seksuaalisesti hyväkskäyttää omaa siskoaa? Ei ainakaa aivoillaa.

        Mielenvikaisilla aivoillaa.


    • Savageruthless

      Mikä vaivaa oikeest

    • vitunmiehet

      Oon samaa mieltä aloittajan kanssa. Joka vitun asiassa ne vaan ajattelee seksiä ja haluaa vaan sitä. Kokoaja kinuu kuvia.

      • Osmabinladen

        Sulla nyt vaan sattuu olemaan huonoja kokemuksia.


      • jkgjkgjghj

        Olet sitten ilmeisesti seikkaillut netin "runkkupalstoilla" luokkaa Randomi. Sinulla lienee ollut jokin syy mennä sinne. Ettei vaan seksi?


    • Mikä.ongelma

      No rupeet lesboilee sitten, se on nykyään ihan ok.

    • KiimainenTeini

      Se kuuluu ihmisen kehitykseen. Jokaisella terveellä miehellä on lisääntymisvietti. Se ei siis ole vain meidän vikamme, että meidän mielessämme on joka kolmas sekunti se pimppa. Anteeksi, että olemme ällöjä, mutta valitettavasti jumala on luonut meidät tällaisiksi.

    • Minäitse_13

      Haluan kuulla faktat!

    • Rtgfj

      Jos pojat ajattelee alapäällään niin mitä poika tekee aivoillaan?

    • Miehinen_Mies69

      Ala siis lesboksi???

    • Jepa0

      Täällä näämmekin suomalaisen yksinäisen feministin luonnollisessa elinympäristössään, suomi 24:sessa. Hän on todella triggeröitynyt, sillä tämä on hänen ainoa tapa saada saaliinsa huomion.

    • semen_needed_4baby

      Rupea toki lepsoksi - sehän on trendikästä!

    • J.l00

      Tuo saattaa pitää suureen osaan pojista paikkaansa, mutta ainakaan itsellä seksi ei oo pääasia. Mielestäni on tärkeää löytää sellainen kumppani, jonka kanssa voi jakaa ilot ja surut ja johon voi luottaa.

    • sofi02

      Pojat on kyl noloi. Luulevat olevansa niin vahvoja mutta pienetki tytöt voittaa pojat tappelus. Pari kertaa oon koulus nähny tytön ja pojan tappelun ja molemmilla kerroilla poika vikisee maassa kädet munissa :D

      • poitsu-

        Toi on epäreilua. Tottakai tytöt voittaa aina jos potkasee munille..


    • sevaanonnäin

      Poikana ajattelen tyttöä ensin ulkonäöllisesti ja seksuaalisesti ja sen jälkeen alkavat muunlaiset tunteet kehittyä. Ei asialle vain voi mitään

      • srdgfregr

        Tyttöhän laser-katseellaan spottaa tuntemattomasta pojasta sen "luonteen" yhdellä vilkaisulla.


    • e5ytgrhyt

      Netin syvyyksissä tapahtuva Onks kuvii? Onks hyvä perse? -joukkoilmiö on kyllä säälittävä. Sitten kun se sama jätkä tulee ulos netistä, hän on hyvinkin järkevä ja huomaavainen. Vielä typerämmältä tuo käytös tuntuu, kun puolen tunnin chattailyn jälkeen voi jo tedetä, ettei sellaisia persekuvia keneltäkään tule.

    • Et voi yleistää tollei, koska kaikki jätkät ei todellakaan oo tollasia.

    • 15vjätkä

      Näiden kommenttien perusteella en todellakaan sanoisi että KAIKKI jätkät ois seksin perässä. Itselläni on tyttöystävä ja joskus tuntuu et mä se meist kahest se tunteellisempi oon, että taitaa olla vain sun omii kokemuksii mitä tääl yleistät.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      20
      1720
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1339
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1229
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1143
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1085
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1056
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1033
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1010
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    Aihe