Pojat ajattelee vaan alapäällään. Pojat ja jopa aikuiset miehet ovat pelkästään seksin perässä. Juuri tämän takia inhoan poikia. Naiset ovat paljon parempia. Naiset osaavat olla syvällisiä. Toisin kuin miehet niin naiset eivät ajattele pelkästään seksiä.
Ei huutoa nyt pojat. Tämä on minun mielipiteeni.
Pojat on ällöttäviä
34
982
Vastaukset
Kaikilla on oma kuva maailmasta, joillain se vain on yksinkertainen ja seksistinen.
Mutta onki näin aina?
SSAATANAN ULOSTE FEMINISTI PEARKELE SINÄ ET MEITÄ ALISTA MIEHET VALTAAN
eiku oho sanoit et ei huutoa no ei sit mitää- Scherlock
Miesviha ei ole feminismiä.
- Joku2245667
Samaa mieltä. Pojat on ällöjä runkkareita!
- KiimainenTeini
Ei me ny sentään ällöjä olla
- 835837378
Nyt on oivallettu syvällinen totuus. Rupea suhteeseen vain sellaisen pojan kanssa, joka on valmis viettämään suhteen ensimmäiset vuodet ilman seksiä. Saat näin karsittua himoköyrijät pois piirittäjistäsi.
- 17.v.poika
Mä oon tietokone seksuaali! Älä yleistä!
- oskaroskar
Minä en seksistä piittaa! Nukkeleikit ovat kivempia. =)
- Pwmpos
Mitä nainen tekee internetissä? Naiset kuuluvat keittiöön.
mikä sun kikki on haluisitko jutella? haluisin ainaki
- dfhfjhgtjg
Aloittaja ei maininnut edes yhtä esimerkkiä, josta hän vetää noin 3 000 000 000 ihmistä koskevan yleistyksensä. Jos väitän, että kaikki naiset - olettaen että aloittaja on nainen - ovat seksistisiä idiootteja, jotka uskovat kaiken paskan jota idiootit toisista ihmisryhmistä suoltavat ja vielä levittävät sitä, minulla on paremmat todisteet väitteelleni, koska aloituksessa selkeästi näin on.
Huom. en väitä moista.- Scherlock
Hyvä pointti.
- Mimmimimmukka
Mulla on täs yks hyvä esimerkki:
Millä poika ajattelee kun menee seksuaalisesti hyväkskäyttää omaa siskoaa? Ei ainakaa aivoillaa. Mimmimimmukka kirjoitti:
Mulla on täs yks hyvä esimerkki:
Millä poika ajattelee kun menee seksuaalisesti hyväkskäyttää omaa siskoaa? Ei ainakaa aivoillaa.Mielenvikaisilla aivoillaa.
- Savageruthless
Mikä vaivaa oikeest
- vitunmiehet
Oon samaa mieltä aloittajan kanssa. Joka vitun asiassa ne vaan ajattelee seksiä ja haluaa vaan sitä. Kokoaja kinuu kuvia.
- Osmabinladen
Sulla nyt vaan sattuu olemaan huonoja kokemuksia.
- jkgjkgjghj
Olet sitten ilmeisesti seikkaillut netin "runkkupalstoilla" luokkaa Randomi. Sinulla lienee ollut jokin syy mennä sinne. Ettei vaan seksi?
- Mikä.ongelma
No rupeet lesboilee sitten, se on nykyään ihan ok.
- KiimainenTeini
Se kuuluu ihmisen kehitykseen. Jokaisella terveellä miehellä on lisääntymisvietti. Se ei siis ole vain meidän vikamme, että meidän mielessämme on joka kolmas sekunti se pimppa. Anteeksi, että olemme ällöjä, mutta valitettavasti jumala on luonut meidät tällaisiksi.
- Minäitse_13
Haluan kuulla faktat!
- Rtgfj
Jos pojat ajattelee alapäällään niin mitä poika tekee aivoillaan?
- Miehinen_Mies69
Ala siis lesboksi???
- Jepa0
Täällä näämmekin suomalaisen yksinäisen feministin luonnollisessa elinympäristössään, suomi 24:sessa. Hän on todella triggeröitynyt, sillä tämä on hänen ainoa tapa saada saaliinsa huomion.
- semen_needed_4baby
Rupea toki lepsoksi - sehän on trendikästä!
- J.l00
Tuo saattaa pitää suureen osaan pojista paikkaansa, mutta ainakaan itsellä seksi ei oo pääasia. Mielestäni on tärkeää löytää sellainen kumppani, jonka kanssa voi jakaa ilot ja surut ja johon voi luottaa.
- sofi02
Pojat on kyl noloi. Luulevat olevansa niin vahvoja mutta pienetki tytöt voittaa pojat tappelus. Pari kertaa oon koulus nähny tytön ja pojan tappelun ja molemmilla kerroilla poika vikisee maassa kädet munissa :D
- poitsu-
Toi on epäreilua. Tottakai tytöt voittaa aina jos potkasee munille..
- sevaanonnäin
Poikana ajattelen tyttöä ensin ulkonäöllisesti ja seksuaalisesti ja sen jälkeen alkavat muunlaiset tunteet kehittyä. Ei asialle vain voi mitään
- srdgfregr
Tyttöhän laser-katseellaan spottaa tuntemattomasta pojasta sen "luonteen" yhdellä vilkaisulla.
- e5ytgrhyt
Netin syvyyksissä tapahtuva Onks kuvii? Onks hyvä perse? -joukkoilmiö on kyllä säälittävä. Sitten kun se sama jätkä tulee ulos netistä, hän on hyvinkin järkevä ja huomaavainen. Vielä typerämmältä tuo käytös tuntuu, kun puolen tunnin chattailyn jälkeen voi jo tedetä, ettei sellaisia persekuvia keneltäkään tule.
Et voi yleistää tollei, koska kaikki jätkät ei todellakaan oo tollasia.
- 15vjätkä
Näiden kommenttien perusteella en todellakaan sanoisi että KAIKKI jätkät ois seksin perässä. Itselläni on tyttöystävä ja joskus tuntuu et mä se meist kahest se tunteellisempi oon, että taitaa olla vain sun omii kokemuksii mitä tääl yleistät.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi734665Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1074151- 633730
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382911Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa692670Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!282663- 552637
- 391977
- 471948
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun161916