Haluaisin löytää pojan, josta en tiedä muuta kuin etunimen. Näin sen viimeksi n. 2 vuotta sitten, joten en ole varma, että muistaisiko se edes mua. Se on sitten 17-18-vuotias, jos sillä tiedolla on jotain väliä. Osaatteko sanoa mitään keinoa, jolla voisin löytää sen? Tiedän, että se saattaa olla mahdotonta, mutta haluan yrittää edes.
Auttakaa, jos osaatte
44
425
Vastaukset
- 123456789101112
Hieno trolli taas :)
AIDS kirjoitti:
Tiedätkö mitä trolli tarkoittaa?
Viite: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Trolli_(internet)Miksi kommenttini piti poistaa? Mutta kysyn uudestaan: tarkoititko mua?
Piiskatin kirjoitti:
Miksi kommenttini piti poistaa? Mutta kysyn uudestaan: tarkoititko mua?
Tarkoitin käyttäjää 123456789101112.
AIDS kirjoitti:
Tarkoitin käyttäjää 123456789101112.
Mietinkin miksi olisit mulle yhtäkkiä niin tyly.
Voitko kertoa pojan nimen? En usko että voin auttaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.
animehomo- kirjoitti:
Missä viimeksi näit hänet?
Kylällä kävelemässä maanantai-aamuna pari kuukautta sitten. Mitä väliä sillä on?
Piiskatin kirjoitti:
Kylällä kävelemässä maanantai-aamuna pari kuukautta sitten. Mitä väliä sillä on?
Tarkoitin paillakuntaa. Jos asuisin lähellä, ehkä tuntisin sen.
animehomo- kirjoitti:
Tarkoitin paillakuntaa. Jos asuisin lähellä, ehkä tuntisin sen.
Tuskin asut Oulun suunnalla. :|
animehomo- kirjoitti:
Juu, aika kaukana olen sieltä.
Vaikka asuisitkin täällä, niin se olisi hyvin epätodennäköistä, että tuntisit sen.
Piiskatin kirjoitti:
Vaikka asuisitkin täällä, niin se olisi hyvin epätodennäköistä, että tuntisit sen.
Totta. Olen pahoillani etten osannut auttaa.
animehomo- kirjoitti:
Totta. Olen pahoillani etten osannut auttaa.
Ei se mitään. Aloitin muuten sen piirtämisen, kuten ehdotit.
Piiskatin kirjoitti:
Ei se mitään. Aloitin muuten sen piirtämisen, kuten ehdotit.
Voisitko laittaa muuten taidettasi esim. imguriin tai DeviantArtiin?
animehomo- kirjoitti:
Voisitko laittaa muuten taidettasi esim. imguriin tai DeviantArtiin?
Heitin kyllä kaikki piirrustukset roskiin, mutta mulla on tallessa vielä keskeneräinen lohikäärme, jonka voin piirtää loppuun. En ole kyllä varma uskallanko laittaa sitä mihinkään. Voin kuitenkin harkita asiaa.
- homojenhomo
Piiskatin kirjoitti:
Heitin kyllä kaikki piirrustukset roskiin, mutta mulla on tallessa vielä keskeneräinen lohikäärme, jonka voin piirtää loppuun. En ole kyllä varma uskallanko laittaa sitä mihinkään. Voin kuitenkin harkita asiaa.
Pistä vain. Ei kukaan kuitenkaan tunne sinua.
Piiskatin kirjoitti:
DeviantArtissa voi laittaa watermarkin, että kukaan ei voi "varastaa" piirustuksia.
animehomo- kirjoitti:
DeviantArtissa voi laittaa watermarkin, että kukaan ei voi "varastaa" piirustuksia.
Harkitsen sitä, jos ette hauku sitä piirustusta sitten kovin pahasti.
Piiskatin kirjoitti:
Harkitsen sitä, jos ette hauku sitä piirustusta sitten kovin pahasti.
En hauku, sen lupaan.
animehomo- kirjoitti:
En hauku, sen lupaan.
Piirrän sen ensin loppuun, kun jaksan ja on aikaa.
- Thhi
Mikä tässä pojassa on niin tärkeää, että pyydät apua Suomi24:ltä?
- Timppatumpelopireissä
en osaa auttaa.
Nostan tämän.
Facebookissa voi rajata hakuja paikkakunnan mukaan. Pistät siihen hänen asuinpaikkakuntansa, ja kirjoitat etunimen hakuun. Toimii toki vain, mikäli hänellä on Facebook, ja hän on siellä asuinpaikkansa kertonut.
- beethooven
Poika on just sen ikäinen ja ainakin viimeviikolla se nähtiin vielä bongailemassa Dublinin figuurikaupoissa harvinaisia pienoismalleja vähän enemmänkin.
Kantsii varmaa yrittää löytää se
Mitenkä kysyminen? Onko sinulla siellä ketään tuttua, joka ehkä tietää, ja jolta voit kysyä?
Kukaan mun tuttu ei edes muista sen olemassaoloa. Pelkään vain, että ehkä en näe sitä enää koskaan.
- Jhhi
Tuskin näetkään.
Piiskatin kirjoitti:
Miksi te kaikki olette niin
hemmetin masentavia? Vituttaa, kun puhelinkaan ei toimi kunnolla.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752803- 572726
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172433- 412052
- 501990
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2761972Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211291- 381129
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo01060Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.96989