Auttakaa, jos osaatte

Piiskatin

Haluaisin löytää pojan, josta en tiedä muuta kuin etunimen. Näin sen viimeksi n. 2 vuotta sitten, joten en ole varma, että muistaisiko se edes mua. Se on sitten 17-18-vuotias, jos sillä tiedolla on jotain väliä. Osaatteko sanoa mitään keinoa, jolla voisin löytää sen? Tiedän, että se saattaa olla mahdotonta, mutta haluan yrittää edes.

44

462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456789101112

      Hieno trolli taas :)

      • Mikä tässä nyt on niin trollimaista?




      • Piiskatin kirjoitti:

        Miksi kommenttini piti poistaa? Mutta kysyn uudestaan: tarkoititko mua?

        Tarkoitin käyttäjää 123456789101112.


      • AIDS kirjoitti:

        Tarkoitin käyttäjää 123456789101112.

        Mietinkin miksi olisit mulle yhtäkkiä niin tyly.


    • Voitko kertoa pojan nimen? En usko että voin auttaa, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

      • Niklas. Kiitos, jos yrität.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Niklas. Kiitos, jos yrität.

        Missä viimeksi näit hänet?


      • animehomo- kirjoitti:

        Missä viimeksi näit hänet?

        Kylällä kävelemässä maanantai-aamuna pari kuukautta sitten. Mitä väliä sillä on?


      • Piiskatin kirjoitti:

        Kylällä kävelemässä maanantai-aamuna pari kuukautta sitten. Mitä väliä sillä on?

        Tarkoitin paillakuntaa. Jos asuisin lähellä, ehkä tuntisin sen.


      • animehomo- kirjoitti:

        Tarkoitin paillakuntaa. Jos asuisin lähellä, ehkä tuntisin sen.

        Tuskin asut Oulun suunnalla. :|


      • Piiskatin kirjoitti:

        Tuskin asut Oulun suunnalla. :|

        Juu, aika kaukana olen sieltä.


      • animehomo- kirjoitti:

        Juu, aika kaukana olen sieltä.

        Vaikka asuisitkin täällä, niin se olisi hyvin epätodennäköistä, että tuntisit sen.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Vaikka asuisitkin täällä, niin se olisi hyvin epätodennäköistä, että tuntisit sen.

        Totta. Olen pahoillani etten osannut auttaa.


      • animehomo- kirjoitti:

        Totta. Olen pahoillani etten osannut auttaa.

        Ei se mitään. Aloitin muuten sen piirtämisen, kuten ehdotit.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Ei se mitään. Aloitin muuten sen piirtämisen, kuten ehdotit.

        Voisitko laittaa muuten taidettasi esim. imguriin tai DeviantArtiin?


      • animehomo- kirjoitti:

        Voisitko laittaa muuten taidettasi esim. imguriin tai DeviantArtiin?

        Heitin kyllä kaikki piirrustukset roskiin, mutta mulla on tallessa vielä keskeneräinen lohikäärme, jonka voin piirtää loppuun. En ole kyllä varma uskallanko laittaa sitä mihinkään. Voin kuitenkin harkita asiaa.


      • homojenhomo
        Piiskatin kirjoitti:

        Heitin kyllä kaikki piirrustukset roskiin, mutta mulla on tallessa vielä keskeneräinen lohikäärme, jonka voin piirtää loppuun. En ole kyllä varma uskallanko laittaa sitä mihinkään. Voin kuitenkin harkita asiaa.

        Pistä vain. Ei kukaan kuitenkaan tunne sinua.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Heitin kyllä kaikki piirrustukset roskiin, mutta mulla on tallessa vielä keskeneräinen lohikäärme, jonka voin piirtää loppuun. En ole kyllä varma uskallanko laittaa sitä mihinkään. Voin kuitenkin harkita asiaa.

        DeviantArtissa voi laittaa watermarkin, että kukaan ei voi "varastaa" piirustuksia.


      • animehomo- kirjoitti:

        DeviantArtissa voi laittaa watermarkin, että kukaan ei voi "varastaa" piirustuksia.

        Harkitsen sitä, jos ette hauku sitä piirustusta sitten kovin pahasti.


      • Piiskatin kirjoitti:

        Harkitsen sitä, jos ette hauku sitä piirustusta sitten kovin pahasti.

        En hauku, sen lupaan.


      • animehomo- kirjoitti:

        En hauku, sen lupaan.

        Piirrän sen ensin loppuun, kun jaksan ja on aikaa.


    • Thhi

      Mikä tässä pojassa on niin tärkeää, että pyydät apua Suomi24:ltä?

      • Ehkä vain pidän siitä pojasta niin paljon, ilman mitään kunnollista syytä.


    • Timppatumpelopireissä

      en osaa auttaa.

    • Nostan tämän.

    • Facebookissa voi rajata hakuja paikkakunnan mukaan. Pistät siihen hänen asuinpaikkakuntansa, ja kirjoitat etunimen hakuun. Toimii toki vain, mikäli hänellä on Facebook, ja hän on siellä asuinpaikkansa kertonut.

      • En kyllä löytänyt mitään. :/


    • beethooven

      Poika on just sen ikäinen ja ainakin viimeviikolla se nähtiin vielä bongailemassa Dublinin figuurikaupoissa harvinaisia pienoismalleja vähän enemmänkin.

      • Tiedätkö missä se nyt on?


    • Kantsii varmaa yrittää löytää se

      • Miksi olet noin masentava?


      • Piiskatin kirjoitti:

        Miksi olet noin masentava?

        Koska minulla on masennus ja depressio.


      • CP-setä kirjoitti:

        Koska minulla on masennus ja depressio.

        Ja lisäksi itsetuhoisuus?


      • AIDS kirjoitti:

        Ja lisäksi itsetuhoisuus?

        Itsemurhamielisyys*


      • CP-setä kirjoitti:

        Itsemurhamielisyys*

        Mielenkiintoinen näkökulma!


      • AIDS kirjoitti:

        Mielenkiintoinen näkökulma!

        juu


    • Mitenkä kysyminen? Onko sinulla siellä ketään tuttua, joka ehkä tietää, ja jolta voit kysyä?

      • Kukaan mun tuttu ei edes muista sen olemassaoloa. Pelkään vain, että ehkä en näe sitä enää koskaan.


      • Jhhi

        Tuskin näetkään.


      • Jhhi kirjoitti:

        Tuskin näetkään.

        Miksi te kaikki olette niin


      • Piiskatin kirjoitti:

        Miksi te kaikki olette niin

        hemmetin masentavia? Vituttaa, kun puhelinkaan ei toimi kunnolla.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe