Minulla on sellaiset keskipitkät (noin vähän alle olkapäihin,lievän kiharat) hiukset. Miten nämä kannattaisi laittaa Wanhojen tansseihin?
Tavoitteena olisi lähinnä, että hiukset eivät tule silmille tanssiessa, ja ne näyttäisivät edes jotenkin siedettäviltä :D. Olen siis poika.
Wanhojen tanssien hiukset
6
115
Vastaukset
Poninhäntä?
- VolkswagenGolf
Ei riitä kaikkien päällä olevien hiuksien pituus :(. Mitä mieltä, jos hiukset laittaa pelkällä lakalla taakse?
VolkswagenGolf kirjoitti:
Ei riitä kaikkien päällä olevien hiuksien pituus :(. Mitä mieltä, jos hiukset laittaa pelkällä lakalla taakse?
Jos ei riitä, kasvata.
- VolkswagenGolf
Joo tässä 4 päivässähän hiukset kasvaa aivan perkeleesti. Homo
VolkswagenGolf kirjoitti:
Joo tässä 4 päivässähän hiukset kasvaa aivan perkeleesti. Homo
Laita vähän huulipunaa poskeen.
Ei sen jälkeen ketään sun hiukset kiinnosta.
En kyllä ole varma että saatko tanssia...VolkswagenGolf kirjoitti:
No yhdistä lakka poninhäntään? Tai käy jopa parturissa?
Btw tuollainen homottelu on paitsi asiatonta myös ihan saakelin lapsellista. Just sayin'...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641178Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä155967- 59837
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67757Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269756Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6721- 62682
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180669Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31645- 29638